PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה כיצד צריכה להתבצע תחזוקת המסוק לאחר טיסה?



GoZzlaN
03-09-2011, 19:54:41
אהלן ח׳ברה רציתי לדעת מה היא הדרך הנכונה לתחזק את המסוק לאחר טיסה או סתם אם הוא עומד על המדף
האם ואיזה (בטוח שיש) חלקים אמורים לשמן ובמה?
מה קורה מבחינת חיזוקים של ברגים?
האם זה טוב לעלות את המסוק לאויר מיד לאחר שסיימתי טיסה?

המסוק הוא HK 450 pro TT

תודה ושבוע טוב:)

Friman
03-09-2011, 20:33:47
קבל שני שרשורים מרוכזים בנושא, אחד כללי והשני מדוקדק - אם ״למשעי״ או ״מדי״ זה כבר עניין של מידת הזמן הפנוי והסגנון האישי שלך לדעתי...


תחזוקה שבועית ושימונים למסוק
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?30930-%FA%E7%E6%E5%F7%E4-%F9%E1%E5%F2%E9%FA-%EC%EE%F1%E5%F7-%E7%F9%EE%EC%E9-%E1%E5%E9%E3%E0%E5

שימונים
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?40835-%E0%E9%E6%E4-%F9%EE%EF-%EC%F9%EE%EF-%EE%F1%E5%F7-%E5%F6%E9%F8%E9%ED-%F9%EC-%E4%EE%F1%E5%F7

ברגים - flyinglizard המליץ כאן לאחרונה לגיא לבדוק עם מברג hex ולא עם ידית הלן, לסובב בעדינות בכיוון הסגירה בורג אחרי בורג ואם משהו זז - לשחרר, לנקות ולסגור חזרה וכמובן אם צריך אז עם לוקטייט (בהברגות של מתכת במתכת).
אני דל בנסיון אישי, משקיע בינתיים בלצטט אחרים מנוסים ממני ;)

guy1a
03-09-2011, 22:23:23
קבל שני שרשורים מרוכזים בנושא, אחד כללי והשני מדוקדק - אם ״למשעי״ או ״מדי״ זה כבר עניין של מידת הזמן הפנוי והסגנון האישי שלך לדעתי...


תחזוקה שבועית ושימונים למסוק
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?30930-%FA%E7%E6%E5%F7%E4-%F9%E1%E5%F2%E9%FA-%EC%EE%F1%E5%F7-%E7%F9%EE%EC%E9-%E1%E5%E9%E3%E0%E5

שימונים
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?40835-%E0%E9%E6%E4-%F9%EE%EF-%EC%F9%EE%EF-%EE%F1%E5%F7-%E5%F6%E9%F8%E9%ED-%F9%EC-%E4%EE%F1%E5%F7

ברגים - flatspin המליץ כאן לאחרונה לגיא לבדוק עם מברג hex ולא עם ידית הלן, לסובב בעדינות בכיוון הסגירה בורג אחרי בורג ואם משהו זז - לשחרר, לנקות ולסגור חזרה וכמובן אם צריך אז עם לוקטייט (בהברגות של מתכת במתכת).
אני דל בנסיון אישי, משקיע בינתיים בלצטט אחרים מנוסים ממני ;)


לפחות תצטט נכון :)

זה לא היה פלאטספין .. והקס זה אלן ...

Friman
03-09-2011, 22:33:10
נכון, flyinglizard
אפילו מצאתי את הקישור: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?41947-%F0%E7%E9%FA%FA-%E0%E5%F0%F1-%E5%F9%E0%EC%E4-%EC%EE%E5%EE%E7%E9%ED
ד״ש להלן

GoZzlaN
04-09-2011, 19:20:41
WD-40 נחשב שמן טוב לשימון ראש המסוק או המייסבים?
מה עם ספריי סיליקון?

guy1a
04-09-2011, 19:50:25
wd40 לא נחשב טוב לשום דבר !!!

סעצם זה לא מדוייק .. הוא נהדר להציל אלקטרוניקה שנירטבה. הוא דוחה מים בצורה מופלאה .. אבל הוא הורס כל דבר אחר !!

GoZzlaN
05-09-2011, 00:02:36
אז מה כן יכול להתאים בתור שמן לשימון חלקי הראש?

Friman
05-09-2011, 00:18:00
ספריי של שמן על בסיס סיליקון.
ניתן להשגה בכל הום סנטר / אייס קנה ובנה וכדומה.
WD40 הוא שמן גרוע למסוקים. הוא מעכל פלסטיק אם אני מבין נכון ומייבש *

flyinglizard
05-09-2011, 00:22:49
רוטינת תחזוקה שעובדת אצלי נהדר במסוקים:

1. לאחוז ביד ימין בשני הגריפים ביחד, וביד שמאל לתפוס מתחת השלדה
2. להרים בזהירות לגובה הראש, להזהר לא לפגוע עם הבום באנשים שעומדים לידך
3. להניח בזהירות על מדף יציב
4. להתרחק שני צעדים אחורה, להסתובב ולצאת מהחדר.

עד עכשיו מאות פעמים בלי תקלות.

michaelgl
05-09-2011, 02:24:42
שימוש עם שמן לאופנים?

Friman
05-09-2011, 05:45:48
Flyinglizard- הגריפים ביד ימין או שמאל?
יש לך אולי סרטון שמדגים את הטכניקה?

GoZzlaN
05-09-2011, 07:40:20
+1

XD

guy1a
05-09-2011, 08:45:39
שמן מכונות תפירה אולי יכול להיות טוב
או שמן גיר W90 שהוא מאד סמיך / עמיד לטמפ' גבוהות מאוד ו"מטפס" ...
או גריז לבן דק, שיש בספריי

כבר נאמר הכל. כל המידע פה.

אני משתמש אגב, בבקבוקון שהגיע עם הקיט. טיפה אחת קטנה פעם ב ... מספיקה לגמרי. אפילו לא לטפטף את זה, פשוט לתת לטיפה להתאסף בפתח ולגעת בציר, חלק מהשמן עובר לאזור שצריך וזה מספיק ! אפילו יותר מידי
אסור שהאזור יהיה מוצף שמן כי זה תופס אבק / גרגרי חול ונוצר שם נייר שיוף שהורס את הרכיבים לחלוטין !!