PDA

צפייה בגרסה מלאה : קצת תמונות מה-F3C700 לבקשת החברה.



dror_z
03-09-2011, 17:02:37
מדהים
מחכה לראות בשטח

shlomiv10
03-09-2011, 22:13:41
עדיין לא סיימתי את בעיות חבלי הלידה מקווה שהכל יסתדר בהמשך.5228522854 בנתיים כמה תמונות לבקשת החברים.

shlomiv10
03-09-2011, 22:27:24
522865228652286

shlomiv10
03-09-2011, 22:48:49
52287522845228552288522895229052291522925229352294 5229552296

ziki
03-09-2011, 23:22:39
תתחדש ותהנה
באופן אישי מסקרן להטיס אחד כזה כדי להרגיש את ההבדל בין שני דגמים של אותו מסוק, פלייברלס מול F3C

wonderd
04-09-2011, 06:56:23
שלומי אחלה מסוק, תתחדש!
כמה הערות בונות:
1. אתה יכול להעביר את המפסק לחלק האחורי של הפריים, בחריץ ממש מתחת לגג"ש - זה יותר נוח לדעתי וגם לא צריך לגעת בחופה.
2. לפי מתיחת הרצועה הקדמית שלך שאמורה לעצור את הסוללות הראשיות, מרכז הכובד שלך יהיה אחורי מדי - צריך לפתוח קצת את המתיחה ולתת לסוללות להחליק עוד קדימה - ממש לעבור את הפריים בערך עד שהפס של המגש יתחיל לעבור את המסילה. יש שידרוג של החלק הזה שמתלבש מתחת לאף של המסוק - כך אתה יכול להעביר את הסוללות קדימה יותר ללא חשש.
3. תחליף את הנדנדות העליונות בראש לנדנדות של ניטרו - הן ארוכות יותר ויתנו לך מסוק קצת יותר חד ופחות עצל, אלא אם אתה אוהב את היציבות הזאת ולא מתכוון לבצע איתו 3D.

ציקי - ההבדל העיקרי הוא שה F3C הרבה יותר עצל ויציב בתנועות שלו, אני מניח שזה בגלל מבנה הראש השונה משהו, בנוסף הוא עובד בסל"ד נמוך יותר (מנוע 470KV במקום 510KV ב FBL).

shlomiv10
04-09-2011, 07:28:51
אלעד אתה צודק בקשר לסוללות באמת יש לי מרכז כובד אחורי שטופל ע"י קיזוז אם בא לך שלח לי קישור למגש המשודרג בקשר למפסק זאת תוספת כמובן שהוספתי להפעלת הריגולטור על מנת שלא אצטרך להוריד חופה בין גיחה לגיחה ואין בעיה במיקום שלו ההפעלה נוחה והחופה לא מפריעה.
תודה.

wonderd
04-09-2011, 12:43:23
הנה לך (http://www.gforceheli.com/c291071_en/c378129842/p17608019.html).. :)
אולי אפשר להשיג באתרים אחרים (readyheli/helidirect/flyinghobby) במחיר זול יותר אבל אני לא בטוח.

בכל מקרה אני פשוט דוחף את הסוללה מעט יותר קדימה בלי בעיה מיוחדת.

shlomiv10
04-09-2011, 14:53:13
תודה.