התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מדליק מעשה בסקיד, פרופ סדוק ואיציק-Tracker אחד - טיסה אוירובטית



MDreamer
06-09-2011, 21:04:23
היי,

היום יצאתי לבחון עם איציק כמה דברים:

52487

1. מנועים חדשים מהסיני. אני פשוט מאוכזב מהמנועים האדומים של ה 5$ ב 1250KV, אני לא אומר שהם מוצר לא טוב אני פשוט אומר שבשבילי הם כבר לא מספיקים. קרה לי כבר מעל 10 פעמים שהכלי נפל בגלל כשל במנועים, בתושבות שלהן, חוטים שהתרופפו, ציר שפשוט נגזר פתאומית בצורה חלקה במקום לא הגיוני - בתוך המנוע והפחית (איפה שכביכול אין עומס) והפרופ והמתאם פשוט עפו. הכל קרה באמצע תימרונים אגרסיבים. המנועים החדשים הם עם KV יותר גבוה כך שהכלי הרבה יותר "חי" והתושבת שלהם יצוקה ומגיעה כחלק מהמנוע - יתרון עצום בהבט של מתקון וחוזק, ובכלל המנועים מרגישים יותר איכותיים. אני הרגשתי הבדל במנועים ישר, כל מיני סקפטיציקים למינהם אמרו שאין מצב ושההבדל לא יכול להיות כזה גדול ושאני מדמיין. נתתי ליאצק סיבוב שאישש את מה שאני מרגיש :) הוא נשאר עם פרצוף כזה:o

2. הקטנתי סוללות ועברתי ל C יותר גבוה. בדרך אני מטיס עם 3000mAh עם 3S. הכלי מאוד יציב במונחים שלי וקצת אפילו עצל לטעמי. ב2 הטסות עברתי לסוללת nano tech עם C כפול בנפח של 2200mAh ב 3S כלומר עמידות בנפילות מתח גבוהה יותר כלומר משרעת סלד יותר יציבה ומשקל קטן יותר כך כל שהוא הרבה יותר אוירובטי. רואים את ההבדל בהטסה ומרגישים אותו. זמן ההטסה התקצר ל 5 דקות בלחץ.

3. לתחושתי הגעתי לקצה גבול של מה שאני יכול עוד להוציא עם הבורד הזה של ה KK מבחינה אוירובטית. היום בערב אני מתכוון לקודד מחדש את התוכנה שם במשהו עם תבלין משלי:rolleyes: הטיסות הללו נעשות לשם השוואה כי נראה לי שההבדל הולך להיות היסטרי. הייתה גם טיסה אחת שנגעתי עם הסקידים באדמת הטרשים בשדה במהירות גבוהה. לא היה נזק מלבד סדק בפרופ.
התוצאה הולכת להיות KKND

KKND - Kiil Krush n' Destroy
או
KKND - KK n' Dreamer

תלוי מה ייצא :p


כל הכבוד והמון תודה לאיציק שהגיע וצילם והצליח בממיומנות לא פשוטה לעקוב אחרי הQUAD הכי פסיכי שיש:cool: שלדת eFly Rules!


טיסה אוירובטית עם סוללת 2.2A, לופים ורולים:

http://www.youtube.com/watch?v=ZbqMSxQ2NYI

טיסה אוירובטית עם סוללת 2.2A, החלקה ונגיעה עם סקידים + סדיקת פרופ(00:45) :

http://www.youtube.com/watch?v=h1IsLxU7GL4

טיסה אוירובטית עם סוללת 3A - באזים:

http://www.youtube.com/watch?v=JSiCvVWAWy4

ZvikaF
06-09-2011, 21:28:22
קטן, מהיר, ועצבני ... גם הקוואד כזה :)

guyst
06-09-2011, 21:28:28
אני רק שאלה...
אתם רוצים להסביר את שאלתו של איציק:
"אתה רועד? אתה רוצה שאני אחזיק לך...?" :D:D:D:D


מה זה הרחפן העצבני הזה??? :p

thedemri
06-09-2011, 22:00:30
ממש חורש ת'שדה.

עודד מזור
06-09-2011, 22:45:05
וואי וואי, הטסה מאוד מרשימה. בהחלט יכול להבין איך המנועים שווקים אצלך בסדרתיות...

ח"ח לאיציק על הצילום.

Friman
06-09-2011, 23:16:51
TD-Quad
לא חשבתי שרחפן יכול לטוס כל כך מהר

yoshinoa
07-09-2011, 01:08:53
מרשים וורטקס צריך להרגיש מאויים...
מעיין, באיזה הגדרות בשלט אתה משתמש לטיסת 3D לופים, רולים?
כמה EXPO? D\R?
END POINTS אני משער 100% EL\AIL?
גיין בלוח?

MDreamer
07-09-2011, 09:07:05
תודה חברים :) יש שקית לא קטנה עם מנועים אדומים שמראה את הדרך לטיסות הללו ;)


מרשים וורטקס צריך להרגיש מאויים...
מעיין, באיזה הגדרות בשלט אתה משתמש לטיסת 3D לופים, רולים?
כמה EXPO? D\R?
END POINTS אני משער 100% EL\AIL?
גיין בלוח?

וורטקס? אני כבר מדבר פולנית שוטפת:cool:
לטיסת 3D אני עובד עם מקסימום דיפרנסיאציה בין המנועים שהתוכנה מאפשרת** שזה אומר:

במצב רגוע D/R 50% עם EXP של 12%
במצב דרימר 125% D/R (או כמה שזה המקסימום..) בלי EXP
בשני המצבים אני ב ENDPOINT מקסימלי בשני הצדדים.


** (שהתוכנה מאפשרת... חה חה חה:p אחרי הסופ"ש הסרטונים הללו יראו רגועים מאוד.)

Shlomi4046
07-09-2011, 10:06:37
+1:)

dror
07-09-2011, 11:13:22
WOW :cool:

nir
07-09-2011, 13:44:35
מרשים ביותר מעיין.
כל הכבוד.

מי זה הצלם איציק? מוכר לי השם הזה.
הכרתי איציק אחד מהפורום ....... ופתאום הוא נעלם לי.
אם זה הוא מסור לו דש.;)

b1yossi
07-09-2011, 16:51:18
איזה מנועים שמת ?
למנועים הישנים יש עבר מפואר - קרבות עם דבורים וכ"ו...

"החלקה עם הסקידים" עאלק.... קוראים לזה בעברית התרסקות.....

איציק רונן
07-09-2011, 17:09:42
הייתה הטסה מגניבה על גבול הטירוף.
מתוך המצלמה קצת קשה להתרשם מהטיסה ועכשיו שראיתי זה אפילו יותר מגניב.
חשבתי שיהיה צורך במוזיקה מטורפת כדי לתת קצת קיק לטיסה, אבל רעש הפרופים עושה עבודה מצויינת.
גיא, מחר אתה תוכל להחזיק גם....
תודה עודד, זו יכולת שפותחה במהלך אימוני ירי בצלחות חרס... הכי חשוב זה לא לעשות "over shot " אחרי האובייקט. מאוד אינסטקטיבי להמשיך כשהכלי משנה כיוון.
ניר ידידי, הד"ש עבר.