התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה עבודה במתח ישיר



orendar181
07-09-2011, 17:33:26
היי חבר'ס

יש על trex 700 ניטרו 3 סרבואים על סייקליק jrds8717 אני מבין שהם לא high volltage נכון?

עד עכשיו הם עבדו ישירות מ 7.4 האם זה בסדר?..ואפשר להמשיך להטיס כך?..או שלשים רגולטור להוריד לאזור ה6v ?

תודה

Shay
07-09-2011, 17:45:36
נצל"ש שאלה הפוכה:
כרגע יש לי 8717 על הסייקליק ורציתי לדעת אם אפשר להזין אותם במתח ישיר מהסוללה ואם כן, אז מה ההשלכות של כך.

תודה

orendar181
07-09-2011, 17:54:04
הייי שי

תגיד ,מה אתה אבשלום קור או המורה שלי ללשון?...מה ניסגר
אם הבנת את השאלה....ונראה שהבנת אז תענה ותן תגובה...מה ניסיון ההתחכמות הזו?

אני עייף מאוד וכך יצא לי לכתוב...הלאה

מה החברים אומרים? עדיין לא ענה לי שיי מורה ללשוןןן

valaza
07-09-2011, 18:20:11
אהיה לי מורה לפורומים לרגע:
נצל"ש=ניצול שירשור, שאילת שאלה דומה לשאלה המקורית, או בתחום דומה, ללא כוונה לענות עליה, אלא בכדי להפחית מה"עומס" על הפורום ולהקל על המומחים כך שלא יידרשו לרוץ בין שירשור לשירשור בכדי לעזור.

valaza
07-09-2011, 18:20:44
למחוק בבקשה, התגובה יצאה כפולה...

orendar181
07-09-2011, 18:37:57
מה???


איפה נמצאת התשובה לשאלה שלי?

Chen Zarfati
07-09-2011, 18:52:57
תירגעו, תשובה אחת לשתי השאלות. הסרוואים האלה מסוגלים לעבוד בHV אך יאבדו את אחריות המפעל אם יעשה כן.
תעשו חיים

valaza
07-09-2011, 18:54:18
אני ממליץ לך לקרוא לאט יותר, מתחילת השירשור, וללמוד שיעור חשוב בתרבות הדיון בפורומים.

orendar181
07-09-2011, 18:57:45
אהלן חן

תודה על התשובה הממצאת.....אז אני אמשיך לעבוד כך...גם ככה הם נקנו מזמן וכבר עברה מעל שנה שהמסוק טס ללא בעיה..ניקח את הסיכון......שוב תודה

ערב טוב

אורן

wonderd
07-09-2011, 21:06:28
אורן, נשמה טובה...
הסרוואים לא מיועדים לעבוד במתח גבוה וכמו שאומר ציקי - עבודה איתם במתח גבוה משמעותה אילתור..
למרות זאת מעדויות רבות בעולם וגם על המסוק שלך - אין בעיה לעבוד איתם במתח גבוה, כמו ה DS610 של אליין וכמו הפוטאבה BLS451

Shay
07-09-2011, 21:17:57
הייי שי

תגיד ,מה אתה אבשלום קור או המורה שלי ללשון?...מה ניסגר
אם הבנת את השאלה....ונראה שהבנת אז תענה ותן תגובה...מה ניסיון ההתחכמות הזו?

אני עייף מאוד וכך יצא לי לכתוב...הלאה

מה החברים אומרים? עדיין לא ענה לי שיי מורה ללשוןןן

אבשלום קור בשבילך,
אם מפריעה לך הצורה שבה אני כותב אתה מוזמן לא להגיב. אני מבטיח לך שאני אנהג באותה צורה.

א. קור

orendar181
07-09-2011, 22:33:08
שי

לא הבנתי אותך נכון חבר...אל תכעס

חשבתי שאתה מתקן אותי בסדר הכתיבה שלי...סורי

אז כן לפי מה שאומרים אפשרי בהחלט אם כן לא מומלץ לעבוד במתח גבוה

אני ימשיך לעבוד כך

שוב פעם סורי על שלא הבנתי אותך נכון

לילה טוב

ziki
07-09-2011, 22:36:47
אורן
תיקון קטן
אתה לא נותן להם 7.4 אלא 8.4 (כשהסוללה מלאה).
גם אם זה עובד לאורך זמן זה ממש לא מומלץ.

flyinglizard
07-09-2011, 23:13:50
ו6 וולט זה לא באמת 6 וולט אלא למעשה 7 וולט - מתח מלא של פאק 5 תאים של סוללות AA סטנדרטיות (לא נטענות). כנ"ל גם מה שכתוב עליו 4.8 בעצם מיועד ל5.6 וכן הלאה.

Shay
07-09-2011, 23:17:30
אבל גם 7.4 זה למעשה 8.4 כך שהסטייה בעצם מתוקנת, לא?

wonderd
08-09-2011, 14:39:20
לא הבנתי משהו ציקי - אם זה עובד לאורך זמן, אז למה זה לא מומלץ? כדי שיוכלו לייצר את אותם הסרוואים עם כיתוב HV ולגבות מאיתנו עוד 50$ לסרוו?

ziki
08-09-2011, 22:02:07
לא הבנתי משהו ציקי - אם זה עובד לאורך זמן, אז למה זה לא מומלץ? כדי שיוכלו לייצר את אותם הסרוואים עם כיתוב HV ולגבות מאיתנו עוד 50$ לסרוו?

ההסבר הוא פשוט
בכל סרוו יש מייצב מתח שמתח הכניסה שלו מוגדר לתחום מסויים, לא אתה ולא אני יודעים באיזה מייצב בחר יצרן הסרוואים להשתמש.
מה שכן אנחנו יודעים הוא מה המלצת היצרן כמתח עבודה לסרוו.
מאד יתכן, שמייצב המתח או רכיבים אחרים המצויים ב 8717 מסוגלים לספוג מתח כניסה גבוה בהרבה ממתח העבודה המומלץ ע"י היצרן אבל זה עדיין לא נותן לך כלום אלא רק סיכון מיותר לכשל בסרוו, מה גם שהוא לא תוכנן מיכנית לעבודה בטורק שאתה שואף להביא אותו ע"י מתח גבוה.
מצחיק שמצד אחד אנשים תופסים מ JR חברה איכותית עם מוצרים מהשורה הראשונה אבל מצד שני שמים פס על המלצות היצרן.
חריגה קטנה ממתח העבודה במוצר איכותי אמורה להיות זניחה עבורו, 8.4V באחוזים זו כבר חריגה משמעותית ושכל אחד יעשה מה שהוא מבין.
נזקים לרכיבים אלקטרונים לא תמיד מתבטאים בעובד לא עובד, זה בהחלט יכול להתבטא בבלאי מואץ, הפסקת עבודה כתוצאה מחום, סרוו שיתפקד לסרוגין ועוד כהנה וכהנה תופעות שיתכן ויופיעו עם הזמן, ייתכן ולא.
לדעתי כל הנסיונות הללו היו נחמדים בתקופה שבה סרוואים מסוג HV לא היו זמינים בשוק או זמינים במחירים שערוריתיים, היום המצב שונה
תעשו לעצמכם טובה ותעבדו נכון
מזעור סיכונים מיותרים הינו חלק בלתי נפרד בבחירת סטאפ למסוק.

flatspin
08-09-2011, 22:24:06
שירשור מיותר לכל הדעות. שים וסת מתח ב-3.5$ ונגמרו כל הבעיות.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14310
אצלי זה מתפקד היטב.

ziki
08-09-2011, 22:28:40
שירשור מיותר לכל הדעות. שים וסת מתח ב-3.5$ ונגמרו כל הבעיות.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=14310
אצלי זה מתפקד היטב.

אתה מחמיץ כאן את העניין, אנשים מעוניינים לתת מתח גבוה יותר לסרוואים כדי לקבל ביצועים טובים יותר ומתוך נסיון שהינה זה עובד ולא בגלל הרצון להשתמש בסוללה כזו או אחרת.
זה הפסול בנורמת העבודה הזו.

TooLy
09-09-2011, 05:42:42
רובם המוחלט של המטיסים לא יבחין בהבדל בתגובות בעבודה במתח של 6-וולט או 8.4 וולט ( הזנה ישירה ).
בכל מיקרה , לגביי הסרוואים שציינת , זה עובד , ועובד טוב מאוד לאורך זמן.
ככה עבדנו עם ה-700 ניטרו וה-600 החשמלי בכל גילגוליו...פלייבר ופלייברלס ללא שום בעייה.
נכון מה שציקי ציין , וכל אחד יחליט לבד מה הוא מעדיף ...
אין לראות במה שכתבתי משום המלצה , אלא ציון עובדה בלבד.
בברכת בוקר טוב , סוף שבוע נעים , והטסות כייפיות לכולם.
עוזי

orendar181
09-09-2011, 06:42:04
בוקר טוב

טוב אחלה...לכולם על התגובות המעניינות....כמו שציין ציקי וטולי וכמובן אלעד

כל אחד יעשה העולה על רוחו והבנתו

תודה עך ההמלצות והתובנות של כוללללללם

יום טוב לכן בנות...***

danny z
09-09-2011, 10:04:34
שים LIFE 123 ללא ריגולטור ובעיות מיותרות .

flatspin
09-09-2011, 17:04:40
רובם המוחלט של המטיסים לא יבחין בהבדל בתגובות בעבודה במתח של 6-וולט או 8.4 וולט ( הזנה ישירה ).
בכל מיקרה , לגביי הסרוואים שציינת , זה עובד , ועובד טוב מאוד לאורך זמן.
ככה עבדנו עם ה-700 נייטרו בכל גילגוליו...פלייבר ופלייברלס ללא שום בעייה.
נכון מה שציקי ציין , וכל אחד יחליט לבד מה הוא מעדיף ...
אין לראות במה שכתבתי משום המלצה , אלא ציון עובדה בלבד.
בברכת בוקר טוב , סוף שבוע נעים , והטסות כייפיות לכולם.
עוזי

לדעתי הגישה של שיימוש במתח 8.4V אינה רצינית. הרי תוך זמן קצר (בדקות) לאחר ההמראה מתח הסוללה יורד והפער בינו ובין 6V, שזה המתח המתקבל אחרי הווסת, מצטמצם מאד כמעט אינו מורגש בתפקוד הסרוואים. לעומת זאת,כשיש לך מתח קבוע במערכת, הסרוואים פועלים באותו אופן ממש כל הזמן, הגאי הטיסן מגיבים באותה מידה, וזה רק לטובת הענין.

ziki
09-09-2011, 18:12:33
לדעתי הגישה של שיימוש במתח 8.4V אינה רצינית. הרי תוך זמן קצר (בדקות) לאחר ההמראה מתח הסוללה יורד והפער בינו ובין 6V, שזה המתח המתקבל אחרי הווסת, מצטמצם מאד כמעט אינו מורגש בתפקוד הסרוואים. לעומת זאת,כשיש לך מתח קבוע במערכת, הסרוואים פועלים באותו אופן ממש כל הזמן, הגאי הטיסן מגיבים באותה מידה, וזה רק לטובת הענין.

זה לא נכון, ממתי ליפו 2 תאים יורדת ל 6V ?

flatspin
09-09-2011, 18:15:11
זה לא נכון, ממתי ליפו 2 תאים יורדת ל 6V ?

נכתב במקור על ידי flatspin
לדעתי הגישה של שיימוש במתח 8.4V אינה רצינית. הרי תוך זמן קצר (בדקות) לאחר ההמראה מתח הסוללה יורד והפער בינו ובין 6V, שזה המתח המתקבל אחרי הווסת, מצטמצם מאד כמעט אינו מורגש בתפקוד הסרוואים. לעומת זאת,כשיש לך מתח קבוע במערכת, הסרוואים פועלים באותו אופן ממש כל הזמן, הגאי הטיסן מגיבים באותה מידה, וזה רק לטובת הענין.

ידידי
בפעם הבאה תקרא פעמיים.

ziki
09-09-2011, 21:16:09
נכתב במקור על ידי flatspin
לדעתי הגישה של שיימוש במתח 8.4V אינה רצינית. הרי תוך זמן קצר (בדקות) לאחר ההמראה מתח הסוללה יורד והפער בינו ובין 6V, שזה המתח המתקבל אחרי הווסת, מצטמצם מאד כמעט אינו מורגש בתפקוד הסרוואים. לעומת זאת,כשיש לך מתח קבוע במערכת, הסרוואים פועלים באותו אופן ממש כל הזמן, הגאי הטיסן מגיבים באותה מידה, וזה רק לטובת הענין.

ידידי
בפעם הבאה תקרא פעמיים.

גם זה לא נכון.
1. תמיד כדאי שמקור המתח יהיה מעל למייצב וקצת רחוק מהמתח אליו הוא מכוון כך שבצריכות זרם רגעיות אם הסוללה תפיל קצת מתח (בהנחה שהמייצב מיועד לעמוד בזרם) לא ישתנה המתח לסרוואים.במסוקי פלייברלס גדולים הפיקים הללו יכולים להיות בין 10-20A.
2. כשלא משתמשים במייצב ומשתמשים בסרוואים HV מתח גבוה ייתן תגובה מהירה יותר וטורק חזק יותר, במקרה כזה עד לפריקת הסוללה תהיה בתחום 8.4 - 7.4 וזה הרבה מעבר ל 6V, קרא את הנתונים של סרוואים HV לפי מתח הכניסה.

TooLy
09-09-2011, 21:24:58
מבדיקה שעשינו בעבר על ה-700 ניטרו פלייברלס בתצורה של סוללת ליפו 8.4 ישירות, הצריכה הגיעה בפיק ל-8 אמפר סה"כ בטיסה מאומצת.