צפייה בגרסה מלאה : בקר castil hv 120
shlomiv10
11-09-2011, 09:38:31
היי לכולם כידוע יצאה הודעת ריקול להחזרת בקרים מסוג castil phoenix ice hv 120 בעקבות מס' כשלונות אצלי זה מתבטא בהתחממות יתר של הבקר והמנוע ( יש שיטענו שזה לא קריטי) עד כדי סלידת היד בנסיון נגיעה לאחר נחיתה בכל אופן לא בא לי לקחת צ'נס והחלטתי לעת עתה להשבית את ה-f3c700 עד לברור הבעיה לעומקה האם ישנו מישהו ששלח בקר בחזרה אם כן מהו התהליך?
guyro
11-09-2011, 09:49:28
אתה לא יכול לגעת ביד בבקר או במנוע אחרי הנחיתה ?
bartovmoti
11-09-2011, 10:24:03
אתה לא יכול לגעת ביד בבקר או במנוע אחרי הנחיתה ?
נכון, כמעט ולא ניתן לגעת בבקר או במנוע לאחר ריחוף קצר של 4 דקות עם 1700 RPM בערך..
wonderd
11-09-2011, 11:58:14
כמו שכבר אמרתי לך - אם הבקר היה תקול כבר היה לך כדור אש ביד..
הטמפ' שמופיעה לך בלוג של הבקר תקינה לחלוטין, אתה לא יכול להניח את היד על בקר שמגיע ל 50 מעלות.
ריחוף במקום לא מאפשר לאויר להגיע פנימה ולקרר את המנוע והבקר..תנסה לטוס קצת ותראה שהציוד יהיה קר יותר.
לפי מה שאתם אומרים אני צריך להזדכות על הקונטרוניק שלי..
שחר לזרוב
11-09-2011, 12:03:31
באתר של החברה יש הסבר מה לעשות, ואם משהו לא מובן - תשלח להם מייל והם עונים יחסית מהר.
לגבי התחממות הבקר יתר על המידה, מאחר ואני לא מכיר את המסוק שלך, אני יכול רק להמליץ את מה שכבר נכתב המון פעמים - להרכיב את הבקר מאחורי הציר הראשי במקום פתוח ולא מקדימה מתחת לחופה.
Chen Zarfati
11-09-2011, 13:56:55
שימו לב שריחוף מחמם את הבקר הרבה יותר מטיסת 3D או טיסה מאמצת אחרת. זו תופעה ידועה בחשמליים אצל כל החברות, זה לא נובע בגלל אופן הקירור אלא בגלל שהבקר עוסק בהגבלת המנוע והליך זה מאמץ אותו הרבה יותר.
אני יכול להעיד שאחרי טיסות 3D עם מנועים חזקים יותר וחזקים פחות הבקר תמיד נשאר קר, לעומת זאת כאשר אני מרחף 5-10 דקות (עבור סדרות F3C) הבקר מתחמם הרבה יותר.
*ניסיוני הוא עם הCC160HV ICE ולא עם ה120.
בקר צריך להתחמם משתי סיבות
1. זרם גבוה
2. קירור
למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום.
חן
לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?
shlomiv10
11-09-2011, 14:16:56
הבקר יושב מאחור במקום פתוח ומאוורר על תושבת הבום וכל נושא הטמפ' נבדק הן בטיסה והן בריחוף ובשני המקרים הבקר והמנוע היו חמים מעל לסביר (לא סביר=כמעט ולא ניתן לגעת במנוע הבקר פחות חם) אלעד קיויתי שתגיע יום שישי לאזור להראות לך בפועל חבל שלא הגעת בכל אופן אני לא רגוע בכלל.
guyro
11-09-2011, 15:11:13
נכון, כמעט ולא ניתן לגעת בבקר או במנוע לאחר ריחוף קצר של 4 דקות עם 1700 RPM בערך..
מוטי 4 דקות זמן ריחוף זה לא קצר...וכמו שחן כתב: זו היא הסיבה לדעתי להתחממות יתר של הבקר.
אתם מוזמנים לבוא לגלילות בסופ"ש וננסה לבדוק ביחד האם יש בעיה אמיתית.
wonderd
11-09-2011, 15:12:44
בשבת לא יצא לי להטיס בכלל, יצאתי מוקדם מהאיזור.
שוב, אחרי השיחות שלנו בטלפון והנתונים שמסרת לי, אני חושב שאין בעיה.
אם אתה לא שקט ומוכן להמתין חודש וחצי - שלח את הבקר.
אתה יכול בינתיים להזמין בקר חדש שיגיע הרבה יותר מהר ואח"כ למכור את החדש שיגיע.
kal1311
11-09-2011, 15:53:52
היי לכולם
אני הייתי גם נוכח ביום שישי האחרון במהלך הבדיקות של שלומי עם ה-700
שלומי חסך כאן בפרט קטן שבפירט האחרון כן בוצעה טיסה ולא ריחוף ואחרי נחיתה אי אפשר היה לגעת במנוע במשך יותר מ-3-4 שניות.
הבקר היה גם חם אבל יחסית למנוע לא נורא.
שלומי-אולי תעלה לשרשור את הנתונים שהכנסת לבקר ואולי תקבל הערות והארות.
bartovmoti
11-09-2011, 16:31:38
מוטי 4 דקות זמן ריחוף זה לא קצר...וכמו שחן כתב: זו היא הסיבה לדעתי להתחממות יתר של הבקר.
אתם מוזמנים לבוא לגלילות בסופ"ש וננסה לבדוק ביחד האם יש בעיה אמיתית.
אולי זה לא קצר.. אבל כמו ששלומי ודותן כתבו, הבקר יושב במקום חשוף לגמרי, לא צריכה להיות שום בעית קירור במיקום הבקר ואחרי הכל מדובר ב 700 עם רוטור ענק. הרוח שהלהבים מספקות אמורה לספק קירור סביר בהחלט בהתחשב בכך שהבקר יושב ממש מתחת ללהבים חשוף..
גם בריחוף וגם בטיסת הקפות רגועה, הבקר והמנוע שניהם מתחממים כך שכמעט אי אפשר לגעת בהם.. יותר משניה של מגע ואתה מקבל כוויה
לא נראה שלי שאי פעם נתקלתי בהתחממות כזאת בבקר או במנוע חדשים ויקרים שאמורים להיות תקינים.
דבר כזה לא צריך להיות לעניות דעתי..
אולי זה לא קצר.. אבל כמו ששלומי ודותן כתבו, הבקר יושב במקום חשוף לגמרי, לא צריכה להיות שום בעית קירור במיקום הבקר ואחרי הכל מדובר ב 700 עם רוטור ענק. הרוח שהלהבים מספקות אמורה לספק קירור סביר בהחלט בהתחשב בכך שהבקר יושב ממש מתחת ללהבים חשוף..
גם בריחוף וגם בטיסת הקפות רגועה, הבקר והמנוע שניהם מתחממים כך שכמעט אי אפשר לגעת בהם.. יותר משניה של מגע ואתה מקבל כוויה
לא נראה שלי שאי פעם נתקלתי בהתחממות כזאת בבקר או במנוע חדשים ויקרים שאמורים להיות תקינים.
דבר כזה לא צריך להיות לעניות דעתי..
צודק, לפי התיאור שלך בסטאפ תקין זה לא צריך להיות.
guyro
11-09-2011, 16:58:49
אולי זה לא קצר.. אבל כמו ששלומי ודותן כתבו, הבקר יושב במקום חשוף לגמרי, לא צריכה להיות שום בעית קירור במיקום הבקר ואחרי הכל מדובר ב 700 עם רוטור ענק. הרוח שהלהבים מספקות אמורה לספק קירור סביר בהחלט בהתחשב בכך שהבקר יושב ממש מתחת ללהבים חשוף..
גם בריחוף וגם בטיסת הקפות רגועה, הבקר והמנוע שניהם מתחממים כך שכמעט אי אפשר לגעת בהם.. יותר משניה של מגע ואתה מקבל כוויה
לא נראה שלי שאי פעם נתקלתי בהתחממות כזאת בבקר או במנוע חדשים ויקרים שאמורים להיות תקינים.
דבר כזה לא צריך להיות לעניות דעתי..
כמו שהצעתי, אתם מוזמנים בסופ"ש שעוד כמה זוגות עיניים מיומנות יסתכלו וינסו לעזור...
guyro
11-09-2011, 17:00:49
היי לכולם
אני הייתי גם נוכח ביום שישי האחרון במהלך הבדיקות של שלומי עם ה-700
שלומי חסך כאן בפרט קטן שבפירט האחרון כן בוצעה טיסה ולא ריחוף ואחרי נחיתה אי אפשר היה לגעת במנוע במשך יותר מ-3-4 שניות.
הבקר היה גם חם אבל יחסית למנוע לא נורא.
שלומי-אולי תעלה לשרשור את הנתונים שהכנסת לבקר ואולי תקבל הערות והארות.
זה הערה חשובה ונשמע כבר שהסטאפ כנראה בסדר,
wonderd
11-09-2011, 20:55:00
שלומי,
טיימינג בבקר 5, PWM 12, קצר את החוטים מהסוללות לבקר כמה שאפשר, תוודא שהגג"ש לא לחוץ על הפיניון יותר ממה שצריך ולסיום תעבור שוב על כל ההלחמות של המחברים. אח"כ אם הבעיה עדיין קיימת - מבטיח להגיע במיוחד ולנסות לעזור.
אלעד.
shlomiv10
11-09-2011, 21:32:41
אלעד מחמם את הלב לשמוע שאתה מוכן לקפוץ מקצה העולם ימינה בכדי לעזור לחבר לפני זה אני איישם את ההמלצות שנתת ואדווח... למי שלא הבין הבדיקה בוצעה גם לאחר שמיניות.
asaf_aloush
11-09-2011, 21:51:50
הטסתי מסוק כזה ואני יכול להגיד לך שלאחר ש''קרעתי'' אותו הבקר ירד קריר ויכולתי לגעת בו,אך המנוע יורד חם עד כדי כך שאי אפשר לגעת יותר מ3 שניות, לדעתי אצלך הבקר יורד חם בגלל חוסר קירור.
אני יכול להגיד לך שרוב המנועים של האליין, גם ב600, 550 וכו' עובדים ''חם'' ובינתיים לא ראיתי שום תקלה בהם.
חוץ מזה תנסה 8pwm ולא 12 לדעתי זה עובד יותר טוב...
wonderd
11-09-2011, 22:15:20
אסף, הטסת 700E F3C? בארץ?
asaf_aloush
11-09-2011, 22:46:13
700e רגיל אני לא חושב שזה מה שעושה את ההבדל,אלא אם אני טועה:confused:
wonderd
12-09-2011, 06:55:17
טועה בהחלט - ה F3C מסוק שונה עם מנוע שונה (470kv), כנ"ל לגבי ה PWM.
dani2002
12-09-2011, 06:57:00
בקר צריך להתחמם משתי סיבות
1. זרם גבוה
2. קירור
למיטב הבנתי בטיסת 3D הזרם הגבוה הוא הגורם לחימום, בריחוף חוסר קירור הבקר כתוצאה מעמידה במקום
חן
לא הבנתי את המושג הליך הגבלת המנוע בריחוף (כמובן בהנחה שאתה לא נמצא בסל"ד מטורף בזמן ריחוף).
הרי בריחוף אין מאמץ משתנה, הגברנור של הבקר הכי פחות מתאמץ לשמור על הסל"ד אז רק העדר קירור מהווה בעיה.
בהנחה שאתה בסל"ד נורמלי בזמן ריחוף ועם קירור ראוי למה שהבקר יתחמם?
ציקי שלום
אם אני זוכר נכון - הFETים מתחממים בעיקר ברגעי המעבר ON-OFF-ON , במצב הזרמת הפולס קדימה התנגדותם נמוכה מאוד, ולכן במצב זה התחממותם נמוכה.
מכאן שיתכן שאופן מיתוג הפולסים בריחוף מחמם יותר.
לשלומי אין בעיה. הבקר זוכר טמפרטורות - והן בסדר גמור (לא זוכר בדיוק - כ75 צלזיוס) ונכון אי אפשר להחזיק את המנוע ברציפות -אז מה? זה עדיין עמוק בתחום הנורמלי - כ 70 צלזיוס. (בדקתי אישית)
צ'אוביי
guyro
12-09-2011, 07:58:31
טועה בהחלט - ה F3C מסוק שונה עם מנוע שונה (470kv), כנ"ל לגבי ה PWM.
ה- PWM המומלץ למנועי OUTRUNNER הוא 8, נכון כדי להוציא יותר מהמנוע ניתן לכוונו, אבל העלאה של ערך זה גורמת לצריכת זרם גבוהה יותר ומכאן התחממות נוספת של המנוע והבקר.
אני אשמח אם שלומי יכתוב ה- PWM הנוכחי שלו, אם הוא 12 , אז שיוריד ל-8 וינסה שוב.
wonderd
12-09-2011, 09:07:10
ה PWM המומלץ למנוע תלוי ב KV שלו, למנוע הזה מומלץ ועובד תקין ה 12, המנוע שלי עובד מצוין בכל 8 דקות הטיסה בלי בעיה.
הסיבה שהערכים האלה לא קבועים היא השינויים בייצור של המנועים והעובדה שלא כל המנועים זהים.
RonTo
12-09-2011, 09:19:19
ה PWM המומלץ למנוע תלוי ב KV שלו, למנוע הזה מומלץ ועובד תקין ה 12, המנוע שלי עובד מצוין בכל 8 דקות הטיסה בלי בעיה.
הסיבה שהערכים האלה לא קבועים היא השינויים בייצור של המנועים והעובדה שלא כל המנועים זהים.
PWM מומלץ קשור מעט מאוד ל KV של המנוע ובעיקר למבנה הסטאטור והרוטור שלו. רוחב המגנטים, צורת הליפוף וכו' וכו'..
חברת CC ממליצה כמעט באופן גורף על 8 למנועי אווטרנר למעט מקרים מאוד מסויימים.
wonderd
12-09-2011, 10:21:57
רון אתה טועה לגבי ההמלצה של CC. תקרא קצת בפורומים שלהם
החישוב הוא זה: Motor Kv x Motor Pole Count x Nominal volts used / 20
כמו שלא כדאי להגדיר 16khz ל 510 של אליין אלא 12. זוכר את המקרה של אבנר עם ה 700 שלו?
לגבי ה 470 - המצב גבולי בין ה 8 ל 12, ה 12 עובד מצויין אצלי כמו שכתבתי ולכן אני לא חושב שיש סיבה לשנות.
shlomiv10
12-09-2011, 11:38:07
טiב היום התחלתי ליישם חלק מההמלצות של אלעד כרגע אני תקוע ולא יכול לתכנת את הבקר היות וכרטיס התכנות שלי נמצא אצל חברי הטוב דותן כך שבנתיים אני גם לא זוכר כמה ה-PWM לשאלתך guyro. מה שכן הרבה חברים מציינים שהטמפ' הינן סבירות ואני לא כל כך מבין על מה הם מסתמכים כאשר לפי מה שאני מבין היחידים שיש להם מסוק כזה זה אלעד ואנוכי אני אשמח אם משהו ישען על אסמכתה כך שאפשר יהיה בלב שקט לקחת החלטה להטיס בלי דאגה במקביל אני מחכה לתשובה לשאלה שנשלחה לחברה בשבוע שעבר.
RonTo
12-09-2011, 12:24:59
רון אתה טועה לגבי ההמלצה של CC. תקרא קצת בפורומים שלהם
החישוב הוא זה: Motor Kv x Motor Pole Count x Nominal volts used / 20
כמו שלא כדאי להגדיר 16khz ל 510 של אליין אלא 12. זוכר את המקרה של אבנר עם ה 700 שלו?
לגבי ה 470 - המצב גבולי בין ה 8 ל 12, ה 12 עובד מצויין אצלי כמו שכתבתי ולכן אני לא חושב שיש סיבה לשנות.
זוהי התשובה של קסטל עצמם לשאלה הזו ששאלתי אותם. החישוב עליו אתה מדבר הוא קירוב אשר עוזר לנקודת פתיחה.
בפועל, ל KV אין השפעה ממשית על ה PWM.
במקרה הזה אני לא טועה.
guyro
12-09-2011, 13:21:40
טiב היום התחלתי ליישם חלק מההמלצות של אלעד כרגע אני תקוע ולא יכול לתכנת את הבקר היות וכרטיס התכנות שלי נמצא אצל חברי הטוב דותן כך שבנתיים אני גם לא זוכר כמה ה-PWM לשאלתך guyro. מה שכן הרבה חברים מציינים שהטמפ' הינן סבירות ואני לא כל כך מבין על מה הם מסתמכים כאשר לפי מה שאני מבין היחידים שיש להם מסוק כזה זה אלעד ואנוכי אני אשמח אם משהו ישען על אסמכתה כך שאפשר יהיה בלב שקט לקחת החלטה להטיס בלי דאגה במקביל אני מחכה לתשובה לשאלה שנשלחה לחברה בשבוע שעבר.
שלומי אתה מוזמן לקפוץ אלינו לגלילות בשבת, נהיה עם כל הציוד הנדרש לכיוון ובדיקה, אני ורון טוסמן נהיה שם, אינני חושב שיש קשר לעובדה שאתה מטיס דווקא טירקס 700 F3C , נעבור ביחד על הסט-אפ שלך ואני מאמין שנוכל להביא אותו לסט-אפ אופטימלי.
חוץ מזה תביא את כל הצוות שלך, תוכלו להתרשם מהמסוקים החדשים שלנו, ציפור קטנה לחשה לי שגם ה"מאסטר" הקטן תותי יהיה שם ועוד חברים נחמדים, אז יאללא, בואו :cool:
אפרופו, כל מי שרוצה מוזמן, אווירה טובה, חברה נחמדים ואולי גם מטעמים...כן אלעד, גם אתה מוזמן ותגרור איתך את אבנר ה"קטן" :-)
wonderd
12-09-2011, 18:47:04
רון - אולי אתה צודק, אני תמיד שמח לשמוע עוד דעות ודרכים לבצע סטאפ, העיקר שבסוף כולנו נטיס ונהנה מהתחביב - כל אחד עם הדרך שמתאימה לו.
גיא תודה, אבל תיזהר, אנו עוד עלולים לנצל את ההזמנה ולהגיע..:)
RonTo
12-09-2011, 19:05:13
רון - אולי אתה צודק, אני תמיד שמח לשמוע עוד דעות ודרכים לבצע סטאפ, העיקר שבסוף כולנו נטיס ונהנה מהתחביב - כל אחד עם הדרך שמתאימה לו.
גיא תודה, אבל תיזהר, אנו עוד עלולים לנצל את ההזמנה ולהגיע..:)
למה להיזהר? על מי אתה חושב שאתה מאיים :)
shlomiv10
13-09-2011, 13:57:55
טוב יש קצת עדכונים בצעתי היום 2 טיסות ריחוף בנות 4 דק' כל אחת .בטיסה הראשונה תכנתתי את הבקר 8 PWM טיימינג 5 זה לא שינה הטמפ' של הבקר נשארה 61 מע' והמנוע כמעט לא ניתן לגעת בו בעצתו של אלעד קצרתי את החוטים של הבקר כמו כן הכנתי מפצל חדש לשלול בוודאות הלחמות קרות החזרתי את ה-PWM ל-12 בריחוף השני הטמפ' ירדה ל-58 מע' אך המנוע עדיין חם בשיחה עם אלעד הוא תיאר שגם ב-TDR המנוע רותח מה שקצת מרגיע אותי .בכול אופן הוא ינסה למדוד טמפ' היום ונשווה..... יש הצעות נוספות?
טוב יש קצת עדכונים בצעתי היום 2 טיסות ריחוף בנות 4 דק' כל אחת .בטיסה הראשונה תכנתתי את הבקר 8 PWM טיימינג 5 זה לא שינה הטמפ' של הבקר נשארה 61 מע' והמנוע כמעט לא ניתן לגעת בו בעצתו של אלעד קצרתי את החוטים של הבקר כמו כן הכנתי מפצל חדש לשלול בוודאות הלחמות קרות החזרתי את ה-PWM ל-12 בריחוף השני הטמפ' ירדה ל-58 מע' אך המנוע עדיין חם בשיחה עם אלעד הוא תיאר שגם ב-TDR המנוע רותח מה שקצת מרגיע אותי .בכול אופן הוא ינסה למדוד טמפ' היום ונשווה..... יש הצעות נוספות?
באילו חוטים אתה משתמש ובכמה קיצרת אותם?, אם אלו חוטי 8 או 10 וקיצרת עד 10 ס"מ הרי שאין לכך משמעות, בהספקים שאתה עובד מדובר בקיזוז של וואטים בודדים וזה לא מה שיעשה את ההבדל, הלחמות לעומת זאת הייתי בודק.
אין קשר בין ה TDR ל 700 שלך הם לא עובדים עם אותו בקר, לא באותו סל"ד לריחוף וב TDR המנוע יושב בכלל במקום סגור לכן כל ההשוואה שלך לא קשורה לכלום.
guyro
13-09-2011, 16:56:10
שלומי, ההזמנה עדיין בתוקף...
lehatis
13-09-2011, 17:08:15
היי שלומי מה קורה?
יש לי גם TREX 600 PRO ובקר של CC
בטיסות עדינות בוא ניקרא לזה ככה המנוע יורד חם רותח שגם אי אפשר ממש לגעת בו ומידי פעם גם הבקר..
ובטיסות יותר חריפות הסטאפ יורד הרבה יותר קר הבקר כמעט קר לגמרה.. והמנוע גם בחום סביר ביותר..
shlomiv10
13-09-2011, 17:58:38
אני רוצה לקבל את ההזמנה ולבקר אצלכם רק שאני לא מטיס בשבת אם אפשר לתאם באמצע השבוע בבוקר יכול להתאים (0526126295 )
קצרתי את החוטים של הבקר ב-3ס''מ בצעתי החלפת קונקטורים והלחמות חדשות הן לבקר והן למפצל אני משתמש בעובי חוט 12 # (במדידה עם קליבר הקוטר החיצוני 4מ"מ).
עכשיו אלעד מעדכן מהשטח שה-F3C700 שלו יורד קר כמו דג עכשיו אני באמת לא יודע מה לעשות.
guyro
13-09-2011, 18:00:06
מאוד מוזר אני מגיב לשרשור והתגובה לאחר זמן מה לא מופיעה יותר נעלמת נמחקת.מישהו יודע למה? אני מקווה שעוד תספיקו לקרא את מה שכתבתי עתה לפני שגם זה יעלם חה....
עכשיו יש גם ציטוט...
shlomiv10
13-09-2011, 18:14:52
טוב משהו כנראה לא בסדר עם המחשב שלי לא תמיד אני רואה את התגובה שלי.
guyro
13-09-2011, 18:54:48
אני רוצה לקבל את ההזמנה ולבקר אצלכם רק שאני לא מטיס בשבת אם אפשר לתאם באמצע השבוע בבוקר יכול להתאים (0526126295 )
קצרתי את החוטים של הבקר ב-3ס''מ בצעתי החלפת קונקטורים והלחמות חדשות הן לבקר והן למפצל אני משתמש בעובי חוט 12 # (במדידה עם קליבר הקוטר החיצוני 4מ"מ).
עכשיו אלעד מעדכן מהשטח שה-F3C700 שלו יורד קר כמו דג עכשיו אני באמת לא יודע מה לעשות.
שלומי, שישי אחה"צ אתה יכול להגיע ?
wonderd
14-09-2011, 08:14:08
הסל"ד זהה אצלי בשני המסוקים, גם לריחוף וגם באיידל..
למרות זאת אתה צודק, אין הרבה מקום להשוואה ואת זה גם אמרתי בטלפון.
לאחר ההטסה שלי אתמול (שדרך אגב היתה הטסה של 7 דקות בלי הרבה ריחופים אלא יותר טיסת 'ספורט', לא יודע אם אפשר להשוות גם את זה להטסת הריחוף של שלומי) הבקר ירד קר לגמרי, המנוע היה חמים מינוס.
הסטאפ שנמצא אצלי מבחינת ההגדרות והציוד זהה לסטאפ של שלומי, הקראתי לו את כל ההגדרות בטלפון והכל אמור להיות זהה. לכן אני מתחיל לחשוב שאולי באמת יש בעיה כלשהי אצלו.
שלומי, הנה (http://helifreak.com/showthread.php?t=339409) קישור לבקר, אני ממליץ לקנות אותו ואת שלך לשלוח לבדיקה/תיקון/החלפה אצל קסטל. זאת אם כל ההגדרות בבקר באמת כמו שדיברנו בטלפון ואין הפתעות אחרות. אולי כדאי באמת להגיע לעיניים נוספות לפני שמבצעים שינוי כלשהו.
shlomiv10
14-09-2011, 08:40:02
האם למשהו קרה שבכדי לקרוא המשך תגובות לשרשור שפתח הוא נאלץ לייצר תגובה ורק אז אפשר לקרוא את המשך השרשור? משום שאני מצליח לקרוא מס' מסויים של תגובות ומעבר כבר לא אלא אם אני מייצר תגובה.
shlomiv10
14-09-2011, 08:48:01
גיא שישי זה יום עמוס וקצר לכניסת שבת לי יש אפשרות בבקרים אמצע שבוע או שישי בוקר אם זה מתאים אלעד לפני שאני מזמין בקר חדש אני רוצה למצא את כל האפשרויות.
wonderd
14-09-2011, 09:45:23
שלומי - תשלח את המחשב להסתכלות..;)
אתה יכול לעשות כמו שאחרים עשו - לקנות את הבקר, לשלוח את שלך להחלפה וכשיחזור למכור אותו, ככה לא תפסיד כסף ותקבל את הבקר החדש הרבה לפני שהמתוקן יחזור מקסטל.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.