צפייה בגרסה מלאה : כיוונים אחרונים לפני ההיפוך
shasy01
13-09-2011, 22:21:12
אני חושב שהגיע הזמן לנסות ולהפוך את המסוק שלי trex 450
עד עכשיו אני מטיס בנורמל בלבד ואני באמת מרגיש מוכן ,כיוונתי את המסוק לנתונים המפורטים מטה
זוית הכנף נמדדה עם מד זוית והשלט מסוג RDS8000 2.4 אם זה רלוונטי
נתונים לנורמל N-Mode
PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
P3 זוית כנף 5 מעלות מנוע 90%
P2 זוית כנף 1 מעלה מנוע 75%
P1 זוית כנף 1- מעלה מנוע 35%
PL זוית כנף 3- מעלות מנוע 0%
נתונים לאיידל 1-Mode
PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
P3 זוית כנף 6 מעלות מנוע 92%
P2 זוית כנף 0 מעלה מנוע 85%
P1 זוית כנף 5- מעלה מנוע 92%
PL זוית כנף 9- מעלות מנוע 100%
האם עוצמת המנוע 85% לזוית 0 באיידל נמוכה מידיי?
נראה שתיהיה לי קפיצה קטנה במעבר האם זה נראה בסדר?
guyro
13-09-2011, 22:39:11
אני חושב שהגיע הזמן לנסות ולהפוך את המסוק שלי trex 450
עד עכשיו אני מטיס בנורמל בלבד ואני באמת מרגיש מוכן ,כיוונתי את המסוק לנתונים המפורטים מטה
זוית הכנף נמדדה עם מד זוית והשלט מסוג RDS8000 2.4 אם זה רלוונטי
נתונים לנורמל N-Mode
PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
P3 זוית כנף 5 מעלות מנוע 90%
P2 זוית כנף 1 מעלה מנוע 75%
P1 זוית כנף 1- מעלה מנוע 35%
PL זוית כנף 3- מעלות מנוע 0%
נתונים לאיידל 1-Mode
PH זוית כנף 10 מעלות מנוע 100%
P3 זוית כנף 6 מעלות מנוע 92%
P2 זוית כנף 0 מעלה מנוע 85%
P1 זוית כנף 5- מעלה מנוע 92%
PL זוית כנף 9- מעלות מנוע 100%
האם עוצמת המנוע 85% לזוית 0 באיידל נמוכה מידיי?
נראה שתיהיה לי קפיצה קטנה במעבר האם זה נראה בסדר?
אתה צריך שהגרף הפיטצ' יהיה לינארי באיידל/מוד 1 לדוגמא: 10 , 5, 0 , -5 , -10
העוצמה לא נמוכה בכלל, והקפיצה תהיה זניחה במצב ריחוף בין 0 ל-1, אני שם מרכז 0 ב-2 מצבי הטיסה.
עצה: תתרגל להטיס רגיל באיידל/מוד 1 לפני שאתה הופך את המסוק...
wind556
13-09-2011, 22:57:34
זויות הנורמל שלך לא נכונות בעליל
וכמו שכבר גיא אמר לך, תתרגל לטוס באיידל הרבה הרבה לפני שאתה הופך
tkolber
14-09-2011, 07:29:27
אני מקווה שתרגלת בסימולטור לפני.
wonderd
14-09-2011, 07:36:40
כמו שגיא כתב - אתה חייב שהגרף של הפיטצ' יהיה ליניארי באיידל אפ, מכוונים את זוית המינימום והמקסימום להיות זהות כאשר נקודת האמצע היא 0, מה שביניהן לא משנה כי הגרף אמור להיות קו ישר לחלוטין.
אני בד"כ לא נוגע בכלל בגרפים של הזויות באיידל אלא רק מעלה בגרף הנורמל את הנקודה הראשונה לאיזור ה 25% (בערך 5- מעלות), הנקודה האמצעית נשארת על האמצע (0 מעלות) והנקודה שביניהן ליניארית. הנקודות שמעבר לאמצע נשארות אותו דבר כמו באיידל, אין צורך לשחק איתן.
לגבי המנוע אין לך בעיה אם הסל"ד נשמע מתאים ולא צורח מדי, את הנקודה השנייה בנורמל הייתי מעלה לאיזור ה 40%.
בנוסף לכך גיא צודק בהחלט שאתה צריך להתרגל להטסה באיידל לפני שאתה מנסה לבצע תרגילים שונים, צריך בעיקר לזכור לא לנחות באיידל..
Yoav Lahav
14-09-2011, 09:54:44
חבריקו תוודא היטב בסימולטור שאתה שולט במסוק בריחוף הפוך בכל האורינטציות.
שאתה הופך על אמת תעשה זאת בגובה 10 מטר לפחות כדי שאם תתבלבל יהיה לך מספיק מרחב לתקן.
ועוד עצה חשובה: לך לשדה עם צמחייה גבוהה. זה יציל לך תמסוק מנזק רציני אם תתרסק.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.