Shalev054
18-09-2011, 10:56:56
אוקי, אז היום הטסתי את הבלייד 400 שלי [שימו רגע בצד את הדעות על המסוק הזה ;) ] ותוך כדי טיסה אחרי 3 דקות המנוע הוריד סל"ד בצורה חדה ונאלצתי לנחות. הבקר היה רותח ואי אפשר היה לגעת בו, המנוע היה חם אבל סביר, הסוללה קרה. עשיתי קצת חיפושים כאן בפורום ואני מניח לפי השרשורים הקודמים שהבעיה היא הבקר [25A]. אני שוקל להחליף את הבקר לבקר הזה:
TURNIGY Sentry 40amp Speed Controller
http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewitem.asp?idproduct=3729
* השאלה שלי היא האם לאחר שאחליף את הבקר כל העומס עלול לעבור למנוע ואז הוא יהיה הבעיה? [התחממות יתר, עלול להישרף]
כי אני לא מעוניין במנוע חזק יותר, המנוע הזה מספיק לסוג הטיסות שאני עושה.
** האם הבקר הוא אכן הבעיה?
***האם הבקר שאני שוקל להחליף אליו מומלץ לסוג המסוק שלי?
המפרט הרלוונטי של המסוק:
Turnigy nano-tech 2200mah 3S 45~90C Lipo Pack
בקר 25A
מנוע E-Flite 420Heli brushless 3800Kv
תודה מראש חבר'ה!!!
TURNIGY Sentry 40amp Speed Controller
http://www.hobbyking.com/hobbycity/store/uh_viewitem.asp?idproduct=3729
* השאלה שלי היא האם לאחר שאחליף את הבקר כל העומס עלול לעבור למנוע ואז הוא יהיה הבעיה? [התחממות יתר, עלול להישרף]
כי אני לא מעוניין במנוע חזק יותר, המנוע הזה מספיק לסוג הטיסות שאני עושה.
** האם הבקר הוא אכן הבעיה?
***האם הבקר שאני שוקל להחליף אליו מומלץ לסוג המסוק שלי?
המפרט הרלוונטי של המסוק:
Turnigy nano-tech 2200mah 3S 45~90C Lipo Pack
בקר 25A
מנוע E-Flite 420Heli brushless 3800Kv
תודה מראש חבר'ה!!!