התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי



guy1a
21-09-2011, 11:00:29
אני רוצה לנסות את זה בשביל להקל עלי את הנחיתות במשקל מלא

האם מעבר להפעלת הפונקציה בבקר נידרשת הגדרה נוספת בשלט ?

RonTo
21-09-2011, 11:14:02
בוודאי!
זהו תהליך מלא אשר דורש התייחסות למספר דברים ובינהם, ייתכן שתהיה חייב להחליף לפיניון עם שן אחת יותר.
אני מציע לך לחפש את הסרטונים של מוטי שהועלו השבוע לנושא אופן התכנות וכן ממליץ לך להיעזר באנשים מנוסים בנושא.

guy1a
21-09-2011, 11:24:09
תודה

bartovmoti
21-09-2011, 11:25:29
אם אתה רוצה להקל על הנחיתות אתה יכול פשוט לשים גרף מצערת שטוח סביב נקודת 0 מעלות. כך בעצם הסל"ד מתקבע לפני ואחרי נקודת ה 0. למשל אם בגרף פיצ' יש לך 0 מעלות בנק' 3
אז שים גרף מנוע שטוח מנק' 3 ועד נק' 4 כך כשתבוא לנחות, אז בזמן שאתה מוריד סטיק מ 4 ל 3 אתה בסלד קבוע זה יקל על הנחיתה מאד.

וכן, אם בחרת בכל זאת לעבוד עם גוברנור תצטרך לשנות גרפי מנוע.

wonderd
21-09-2011, 11:29:14
יש לך גוברנר בבקר?

guy1a
21-09-2011, 12:32:48
יש לך גוברנר בבקר?
כן




אם אתה רוצה להקל על הנחיתות אתה יכול פשוט לשים גרף מצערת שטוח סביב נקודת 0 מעלות. כך בעצם הסל"ד מתקבע לפני ואחרי נקודת ה 0. למשל אם בגרף פיצ' יש לך 0 מעלות בנק' 3
אז שים גרף מנוע שטוח מנק' 3 ועד נק' 4 כך כשתבוא לנחות, אז בזמן שאתה מוריד סטיק מ 4 ל 3 אתה בסלד קבוע זה יקל על הנחיתה מאד.

אם אני מבין נכון מה שאתה אומר, זה בעצם דומה לאיידל בנורמל ? ( לפחות על חלק מהטווח של הסטיק )

bartovmoti
21-09-2011, 12:48:26
אם אני מבין נכון מה שאתה אומר, זה בעצם דומה לאיידל בנורמל ? ( לפחות על חלק מהטווח של הסטיק )

נכון אבל בסל"ד הרבה יותר נמוך.
אם באיידל אתה עובד על מצערת 100 95 90 95 100
אז בנורמל זה יהיה בערך ככה : 0 60 75 75 100 ויש לך איזור שטוח בגרף לנחיתה והמראה רכה.

guy1a
21-09-2011, 12:58:16
נכון אבל בסל"ד הרבה יותר נמוך.
אם באיידל אתה עובד על מצערת 100 95 90 95 100
אז בנורמל זה יהיה בערך ככה : 0 60 75 75 100 ויש לך איזור שטוח בגרף לנחיתה והמראה רכה.

זאת אומרת שאני בנורמל מוריד סטיק
הפיטש' יורד אבל סל"ד נשאר באותו מקום ..

הבנתי, אני אנסה את זה.
תודה !