התחברות

צפייה בגרסה מלאה : תופעה מוזרה במסוק



guy1a
29-09-2011, 01:05:23
אחרי הריסוק של שלשום עם הגריפ שנישבר.
החלפתי את כל המכלול זנב ( בין יתר הדברים )
ומאז אני לא מצליח לכייל אותו כמו שצריך.

הזנב לא שומר על המיקום שלו.
לא משנה מעלה / מוריד גיין ..

אפשר לראות בסרטון המצורף בשניה ה 3 אני מנסה לפנות ימינה, ( שאגב, צולם ב 00:20 בדרך הביתה מהחג :) במצלמת הרכב החדשה שלי :) )
אני בא לפנות ימינה והתחת בורח בפראות ימינה במקום ללכת שמאלה, סטיק שמאלי בשלב הזה היה מופנה ימינה על מנת שהתחת ילך שמאלה .. ואז הוא ברח שמאלה אז נתתי עד הסוף ימינה והוא הסתובב .. אבל זה בא יחד עם הסייקליק שהחזרתי לאמצע כשראיתי שהוא לא מסתובב כמו שאני רוצה.
מה לדעתכם המלומדת יכול להיות הגורם ?

רצועה לא מתוחה מספיק ? ג'יירו לא מכוייל נכון ? להבי זנב לא טובים ?

זה קרה 3 פעמים כשניסיתי לחזור על התקלה, אחרי זה נחתתי וויתרתי על ההטסה.



http://www.youtube.com/watch?v=NDkcHNz_6Vw




תודה מראש :)
ושנה טובה.

wind556
29-09-2011, 01:41:33
קשה מאד לדעת מהסרט, צריך להרגיש את הסטיקים ביד בזמן הארוע, אבל החשוד הראשון זה הג'יירו
אתה עם ה250 עליו?
תבדוק בנוסף גם את המסוק במצב ללא נעילת זנב ותוודא שהסרוו זנב בדיוק במקום הנכון.
בדיקה נוספת זו בדיקת הטרימר של ציר הראדר, סטיה קטנה מהמרכז ואין לך נעילת זנב גם עם ג'יירו תקין
וכמובן לבדוק את חלקות התנועה של כל המיכלולים.
בהצלחה , וכמובן שנה טובה שתהיה יותר באויר ופחות על שולחן העבודה

guy1a
29-09-2011, 08:23:07
תודה עודד

אני עם הפליי מנטור עליו והוא משמש כג'יירו זנב למרות ששאר הג'יירואים מנוטרלים.
הסרבו בדיוק באמצע כשהלהבים מקבילים לבום.

מכלולים נעים חופשי ( משומן קלות )

כל הטרימים בשלט על אפס ( 0 ) תמיד - אותי למדו שטרים לא משתתף בחגיגה של כיול מסוק.

הג'יירו מקובע חזק על המסוק, אין ויברציות ככל שאני יכול לוודא.

כל הלהבים מאוזנים.

בהזזת ראדר ימינה בצורה מתונה, הזנב זז ימינה. בהזזת ראדר ימינה חזק, הזנב זז שמאלה בצורה תקינה.

האם זה יכול להיות קשור בצורה כלשהיא למשקולות של הפלייבר ? ( שמתי משקולות אחרות מהרגיל לצורך נסיון אבל התופעה הזאת היתה גם עם המשקולות הרגילות )


יש מצב שהרכבתי משהו הפוך ?

54019

עריכה:

אוי כמה שאני אידיוט :( ....
אלעד - אמרתי לך שמשהו הפוך לי .. זוכר ?
ח ח

ebay007
29-09-2011, 09:43:38
אולי תשתף אותנו במה שקרה? :)

guy1a
29-09-2011, 09:48:37
תן לי לוודא שהפאדיחה שלי באמת אשמה ואני אודה בראש חוצות אבל וחפוי ראש :)

Friman
29-09-2011, 10:05:51
אני לא יודע איך זה בקופטר x, אבל אצלי במסוק להבי הזנב מסתובבות נגד כיוון השעון

guy1a
29-09-2011, 10:13:07
ואם נגיד שקופטר זה חיקוי של טירקס ... :)

אבל אני רוצה להיות בטוח. כי תכלס זה עבד ... סוג של ...

wind556
29-09-2011, 10:20:18
תודה עודד

אני עם הפליי מנטור עליו והוא משמש כג'יירו זנב למרות ששאר הג'יירואים מנוטרלים.
הסרבו בדיוק באמצע כשהלהבים מקבילים לבום.
מכלולים נעים חופשי ( משומן קלות )

כל הטרימים בשלט על אפס ( 0 ) תמיד - אותי למדו שטרים לא משתתף בחגיגה של כיול מסוק.

הג'יירו מקובע חזק על המסוק, אין ויברציות ככל שאני יכול לוודא.

כל הלהבים מאוזנים.

בהזזת ראדר ימינה בצורה מתונה, הזנב זז ימינה. בהזזת ראדר ימינה חזק, הזנב זז שמאלה בצורה תקינה.

האם זה יכול להיות קשור בצורה כלשהיא למשקולות של הפלייבר ? ( שמתי משקולות אחרות מהרגיל לצורך נסיון אבל התופעה הזאת היתה גם עם המשקולות הרגילות )


יש מצב שהרכבתי משהו הפוך ?

54019

עריכה:

אוי כמה שאני אידיוט :( ....
אלעד - אמרתי לך שמשהו הפוך לי .. זוכר ?
ח ח




טעות ראשונה: זה לא אינדיקציה לכלום. אתה צריך לגרום למסוק לטוס ישר בלי נעילת זנב ולא שום מקבילות של להבים לשום בום

wind556
29-09-2011, 10:25:10
אני לא יודע איך זה בקופטר x, אבל אצלי במסוק להבי הזנב מסתובבות נגד כיוון השעון



באיזה כיוון מסתובבים מחוגי השעון מנקודת המבט של השעון? :D

כשאתה אומר דבר כזה אתה צריך לציין איפה אתה נמצא ביחס למסוק, ובמסוק שלך הלהבים מסתובבים בכיוון הנכון :cool:


כשאתה מניח את המסוק ב"תנוחת עבודה" , משמע חרטום שמאלה , גם הרוטור הראשי וגם להבי הזנב מסתובבים בכיוון השעון.

guy1a
29-09-2011, 10:42:53
טעות ראשונה: זה לא אינדיקציה לכלום. אתה צריך לגרום למסוק לטוב ישר בלי נעילת זנב ולא שום מקבילות של להבים לשום בום

אין מצב כזה בפליי מנטור. המסוק תמיד בנעילת זנב.

תיקון, יש מצב כזה אבל דרך השלט ואצלי הנושא ניקבע על ידי המחשב ולא השלט.

wind556
29-09-2011, 10:53:29
זה אומר שהמסוק שלך לא מכוון נכון והפליי מנטור מתקן שגיאות הרכבה
איך אמר המשורר? "לא זה הדרך"
אתה חייב כנקודת מוצא למצוא את זוית הלהבים המנטרלת לפי כל דבר אחר

guy1a
29-09-2011, 11:21:51
זה אומר שהמסוק שלך לא מכוון נכון והפליי מנטור מתקן שגיאות הרכבה
איך אמר המשורר? "לא זה הדרך"
אתה חייב כנקודת מוצא למצוא את זוית הלהבים המנטרלת לפי כל דבר אחר

יכול להיות
אבל הפליי מנטור מנוטרל כרגע.
רק משמש כג'ירו זנב.

eranb
29-09-2011, 12:07:27
הלהבי זנב שלך הפוכים,אם הזנב מסתובב
עם כיוון השעון אז גם הרצועה מסובבת לכיוון הלא נכון.
תהפוך את שניהם וכנראה שתחזור לחייך.

guy1a
29-09-2011, 12:19:48
כן .. כבר עליתי על זה בשניה שצרפתי את התמונה ..
אני רק צריך עכשיו לצאת לבדוק באויר.

Friman
29-09-2011, 13:50:29
נראה לי שגיא הבין את כוונתי בלי קשר לזווית המבט..
גיא זה יכול להיות ניסוי מעניין.

guyst
29-09-2011, 13:56:13
תפסת כבר משהו מעניין עם המצלמה?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

guy1a
29-09-2011, 15:02:15
לא
אבל תכלס, ב 20 פלוס שנים שאני נוהג, לא ראיתי שום דבר מעניין ... ( טפו טפו טפו )