צפייה בגרסה מלאה : שאלה מיסב קדמי LEO
Shalev054
04-10-2011, 14:28:54
מישהו יודע אם המיסב הקדמי של 0.46 LEO זהה לזה של OS ?
ועוד שאלה,
אם סרוו מזמזם כאשר הוא לא תחת עומס, פשוט במנוחה, האם זה אומר שהוא הולך להתפגר? מדובר בסרוו
HS-322HD Standard Heavy Duty Servo
http://www.hitecrcd.com/products/analog/standard-sport/hs-322hd.html
תודה
Menash
04-10-2011, 16:35:33
המיסב הקדמי במנוע שלך הינו R6-2RS
אל תסיר את המגנים שלו, תרכיב את המיסב איך שהו כדי למנוע דליפות למיניהם מאזור הפרופ-דריב.
akajo
04-10-2011, 16:36:42
מישהו יודע אם המיסב הקדמי של 0.46 LEO זהה לזה של OS ?
לא יודע, אבל למה זה חשוב? אם המיסב לא בסדר, בכל מקרה אתה חייב להוציא אותו. אז תוכל לקחת אותו לעסק של מיסבים ו 99% שיימצא חלופי.
באותה הזדמנות החלף גם את המיסב האחורי.
אם השאלה שלך קשורה להודעתך האחרת לגבי יציאת דלק מקדמת ציר המנוע, לדעתי, למרות מה שנאמר לך, המיסב אינו הבעיה. המיסב עצמו אינו מהווה אטם עיקרי ללחץ שבמנוע, אלא ההתאמה בין הציר לגוף המנוע באיזור הצוואר, לפני המיסב, היא האטימה העיקרית.
מה שקורה, לדעתי הלא מלומדת, הוא - המנוע שלך בהרצה והאטימה בבוכנה אינה מיטבית. לחץ בורח מצידי הבוכנה בתחילת הירידה ויוצר את הבעיה שלך, כמו"כ בעליה לא כל הדלק נשאב חזרה מגוף המנוע אל תא השריפה מאותה סיבה.
בשורה התחתונה (אם אכן זה קשור לשאלתך הקודמת), הייתי מסיים את ההרצה, מטיס קצת ומחליט אם יש בעיה או לא.
מיכאל
Menash
04-10-2011, 16:47:28
הציר אכן מהווה את האטימה באזור שבין שני המיסבים אבל אסור לשכוח שישנו חריץ קטן בין פתח הקרבורטור למיסב הקדמי לצורכי שימון המיסב.
בסופו של דבר מצטבר שמן בתחתית הצינה מהצד החיצוני באזור של המיסב הקידמי.
החלפת המיסב והתקנתו עם שני המגינים אכן ישפר את המצב.
akajo
04-10-2011, 17:01:15
הבחור כתב שיוצא דלק מהציר הקדמי, לכן לא נראה לי שהבעיה בשמן שאולי מצטבר
Shalev054
04-10-2011, 17:53:26
עדכון: היום הנעתי את המנוע, והיה רעש קל של קרקור [אופייני למיסב בלוי...] כנראה שזה המיסב.. מה שמרגיז הוא שהמנוע חדש :mad::mad::mad:
flatspin
04-10-2011, 19:26:51
'הקרקור' עליו אתה מדבר מעיד על מיסב פגום. לרוב מדובר במיסב הראשי, אבל תמיד מומלץ להחליף גם את הקדמי באותה הזדמנות. עלות המיסב נמוכה ותפקוד נכון ובריא של המנוע שווה הרבה יותר מכמה עשרות שקלים בודדים.
אתה יכול לוודא שאמנם מדובר בחופש במיסב ע"י הזזת הפרופלור לצדדים כאשר הטיסן מוחזק יציב וללא תנועה.
עצתי לך, השבת את המנוע ואל תניע אותו לפני החלפת המיסבים. הנזק שיכול להיגרם עלול לעלות בחיי המנוע.
Menash
04-10-2011, 19:30:56
אל תתרגש. זה קורה.
אני מציע לך לעצור עכשיו ולא לנסות לסחוט מהמנוע הזה כי אם המיסבים יתפרקו
הנזק יהיה הרבה מעבר להחלפת המיסבים.
תחליף מיסבים במיידי וטוס לשלום בראש שקט.
Shalev054
20-10-2011, 17:24:54
עדיין שאלה,
אם סרוו מזמזם כאשר הוא לא תחת עומס, פשוט במנוחה, האם זה אומר שהוא הולך להתפגר? מדובר בסרוו
HS-322HD Standard Heavy Duty Servo
http://www.hitecrcd.com/products/ana.../hs-322hd.html
תודה :cool:
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.