צפייה בגרסה מלאה : חדשות והתחרות בין OS ל-YS נמשכת, OS הכריזו על מנוע 105 חדש ...
guyro
13-10-2011, 23:05:34
זה יהיה מעניין, לאלו מאיתנו שעדיין מטיסים ניטרו :D
http://www.os-engines.co.jp/105hz/
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=54971&d=1318543425
עומר בנימיני
14-10-2011, 00:37:24
פששש איזה חתיך.
מה ההבדל בין שני המנועים (בתמונה נראים בגדלים שונים) אם שניהם 105 ויש להם אותם נתונים?
נחכה לחוות דעת בעולם, זה טוב שתחום הניטרו ממשיך להתפתח ויש תחרות.
תודה על הפרסום.
guyro
14-10-2011, 05:36:19
פששש איזה חתיך.
מה ההבדל בין שני המנועים (בתמונה נראים בגדלים שונים) אם שניהם 105 ויש להם אותם נתונים?
נחכה לחוות דעת בעולם, זה טוב שתחום הניטרו ממשיך להתפתח ויש תחרות.
תודה על הפרסום.
אחד מיועד ל -F3C ואחד ל- 3D
wonderd
14-10-2011, 08:06:08
ה HZR טיפה יותר כבד אבל מוציא יותר כח..
מעניין מאוד איך המנוע יתנהג ביחס ל YS 120..
ה HZR טיפה יותר כבד אבל מוציא יותר כח..
מעניין מאוד איך המנוע יתנהג ביחס ל YS 120..
ה HZR לא מוציא יותר כח, שני המנועים זהים בנפחם ובכ"ס שהם מוציאים.
ה HZR מצוייד ברגולטור שדואג לאספקת דלק רציפה ע"י דיחוס המנוע ומיברנה שמספקת דלק במנות קצובות ומדודות מה ששומר על הספק המנוע ללא תלות בגובה, מצב הדלק, האגזוז וכו...
ההרגשה של יותר כח מתקבלת עקב העובדה שהרגולטור הופך את המנוע ל "נציל יותר" בכל מצב של עבודה זה הכל.
wonderd
15-10-2011, 08:30:21
יותר כח במקרה הזה זו לא הרגשה, שכן מעולם לא היה לי את המנוע החדש...פשוט כתוב בנתונים....
אני מדבר על ההשוואה בין HZ ל HZR באותו הנפח ולא בין 105 ל 91, ברור שבין 91 ל 105 יש הבדל בכוח אבל זה לא נושא השירשור :rolleyes:.
motti-74
15-10-2011, 20:45:28
יפה,מתקרבים ל- 4PS
מה עם המיסבים שמתפרקים כל הזמן.......?
אגב,אצלי ה- HZR עובד הרבה יותר יפה עם ה FBL ולחשוב שרציתי להיפטר ממנו ב- 700 ש"ח................:)
TALTEK
03-11-2011, 17:57:16
בסוף כולם חוזרים לניטרו
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.