התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה מנוע מגמגם בחזרה מהיפוך...



אליקופטר
21-10-2011, 10:35:50
שלום,

היום לאחר טיסה הפוכה בהיידל כמובן ,המנוע החל מגמגם (לא כבה ) רק מגמגם ,כלומר הכל תקין גם המעבר מנורמל להיידל תקין .מהלך הטיסה ההפוכה ללא בעיות,אולם בהיפוך חזרה ומעבר לנורמל המנוע מגמגם ו"מתאפס" מספר שניות לאחר מכן.
המנוע אליין 91 .


תודה .

אליקופטר
21-10-2011, 10:42:27
לציין כי תחילה חשבתי שיש חור בצינורית ומיכל הדלק היה לקראת הסוף (ראשי) אולם גם לאחר תדלוק מלא הבעיה קיימת,בכל מקרה אני מתכוון להחליף צנרת הזדמנות.

liran
21-10-2011, 10:42:37
יכול להיות שבמעברים נתקעה לך אחת מצינוריות הדלק או במיכל הציפה או במיכל הראשי בפינה של המיכל וינקה אויר כתוצאה מכך מה שגרם לגמגום במנוע.
יתכן גם שנסדקו בחיבור למשקולות מה שגורם לאובדן האטימה וליניקת אויר ולגמגום במנוע.
תנסה להחליף את הצינוריות בתוך המיכלים.

liran
21-10-2011, 10:44:41
ההימצאות של הצינוריות הללו בתוך דלק כל הזמן גורמת להן להימתח ולהיות כמו ספגטי עם הזמן ולכן הן יכולות להיתקע בפינות בשינויי מצב בין ישר להפוך,
ולכן מומלץ להחליפן פריודית.

ziki
21-10-2011, 11:38:13
אם אתה משתמש במיכל ציפה אז יתכן מאד והצינורית ארוכה מידי והיא נוטה להתקע בדופן בזמן ההיפוך, פשוט קצר אותה.
וללא קשר, על מנת להוריד בעיות של צנרת והתעסקות עם צנרת שים בתוך המיכלים (ראשי וציפה) את הצינורות האלו בלבד (אם אתה מטיס קבוע אז החלפה אחת לכחצי שנה והם עדיין יהיו במצב שיפתיע אותך)
http://www.readyheli.com/HAYQ0249-Hayes-clunk-Line-4_p_33432.html

ותשתמש במשקולת הזו שפותרת במיכל הראשי את בעית בועות האוויר.
http://www.readyheli.com/71531000-OS-Bubbleless-Fuel-Tank-Clunk-Weight_p_32069.html

אליקופטר
21-10-2011, 11:55:42
ציקי אלירן ,

תודה,

אני מטיס עם מיכל ציפה הצינוריות די חדשות ולא ארוכות ..כחצי ס"מ מדופן האחורי של המיכל ,בכל מקרה אני אבדוק יחליף בכל מקרה צינוריות להזיק זה לא.

ציקי לגבי הצינורית השחורה כבר היתה לי כזו אולם מאתר אחר :) די התאכזבתי ממנה תוך זמן קצר היא התמלאה שברי יובש כמו אדמה צמאה ...יש לי כזו עדיין באחד הארגזים ההבדל היחיד הוא שהיום אני מטיס עם דלק אחר אולי כאן השוני מההמלצה שלך לתגובה שלי.

ziki
21-10-2011, 12:09:56
ציקי אלירן ,

תודה,

אני מטיס עם מיכל ציפה הצינוריות די חדשות ולא ארוכות ..כחצי ס"מ מדופן האחורי של המיכל ,בכל מקרה אני אבדוק יחליף בכל מקרה צינוריות להזיק זה לא.

ציקי לגבי הצינורית השחורה כבר היתה לי כזו אולם מאתר אחר :) די התאכזבתי ממנה תוך זמן קצר היא התמלאה שברי יובש כמו אדמה צמאה ...יש לי כזו עדיין באחד הארגזים ההבדל היחיד הוא שהיום אני מטיס עם דלק אחר אולי כאן השוני מההמלצה שלך לתגובה שלי.

הבלאי שאתה מתאר מאד מוזר.
יש צינוריות שחורות העשויות סיליקון רגיל ויש את אלו שהן מעולות ולא משנה באיזה דלק אתה משתמש.
צריך להקפיד בסיום יום הטסה לשאוב את הדלק החוצה ולא להשאיר שאריות (ללא תלות בסוג הצנרת) ואז הן נשמרות לטווח ארוך.

אליקופטר
21-10-2011, 12:30:35
אוקי אני מקפיד על הכל מאז ומתמיד אולי באמת מדובר בסוג אחר של צינוריות אני אזמין ננסה שוב:)

sagi
21-10-2011, 21:29:16
הבלאי שאתה מתאר מאד מוזר.
יש צינוריות שחורות העשויות סיליקון רגיל ויש את אלו שהן מעולות ולא משנה באיזה דלק אתה משתמש.
צריך להקפיד בסיום יום הטסה לשאוב את הדלק החוצה ולא להשאיר שאריות (ללא תלות בסוג הצנרת) ואז הן נשמרות לטווח ארוך.
+1
לפי המלצתו של ציקי גם אני משתמש בצינוריות הללו
ואני מופתע מאוד.... הספקתי להחליף בשנה 3 פעמים צינורית
חיצונית לעומת פעם אחת פנימית.
מעבר למה שנרשם לך פה אני ממליץ לך לבדוק פילטר דלק
ולוודא שאתה בכיוונים נכונים אם הסיכות.
דרך אגב כמה מיכלים הפלג שלך עבר ?

haimgil
21-10-2011, 22:21:02
יכול להיות שהצינור ניתקע במצב מסויים או שנוצר קנק בצינור מה שגורם לתת לחץ .אולי המישקולת לא מספיק כבדה על מנת שהיא תוכל להתכופף.תיבדוק טוב.

saportas
22-10-2011, 06:44:35
זה קורה כשיש אוויר במיכל הציפה, בזמן שאתה "מנער "בהיידל את המסוק יש נסיגה של הדלק

motti-74
23-10-2011, 21:57:08
הבלאי שאתה מתאר מאד מוזר.
יש צינוריות שחורות העשויות סיליקון רגיל ויש את אלו שהן מעולות ולא משנה באיזה דלק אתה משתמש.
צריך להקפיד בסיום יום הטסה לשאוב את הדלק החוצה ולא להשאיר שאריות (ללא תלות בסוג הצנרת) ואז הן נשמרות לטווח ארוך.

ציקי מה קורה?

הזמנתי את הצינורות ל700 נראה אם יחזיקו יותר טוב....