PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! FH-X46 כיול חיבורים והגדרות



s.mario
29-10-2011, 10:42:18
בנסיונות להגדיר ולכייל את הבורד שאמור להיות P&P - אני לא מצליח להגיע למצב המאפשר שליטה על הכלי.

לאחר שעברתי על כל הMANUAL ביצעתי את פעולת הקליברציה לפי ההסבר.
כך הדברים מחוברים אצלי:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=56120&d=1319880327

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=56123&d=1319880412

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=56125&d=1319880419

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=56124&d=1319880418

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=56121&d=1319880360

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=56122&d=1319880387


טווח המצערת מוגדר ב-4 הבקרים בצורה שווה , כמו גם כל התכנות של הבקרים:

brake - disable
electronic timing - mid timing
battery protection - high cutoff
aircraft - normal
throttle response speed - medium speed


האם יש לי טעות בחיבור הרכיבים? האם עליי לנתק את הכבלים האדומים מכבלי הבקרים? איפה הטעות?!?


תודה,
איתי.


561225612156120561235612456125

yoshinoa
29-10-2011, 11:17:36
איתי התכנות בקרים שלך לא טוב.
brake - disable בסדר
electronic timing - mid timing מנסיון אפילו במנועים שאמורים להיות ב-MID כדאי לעבוד ב-HIGH קצב רענון יותר גבוה.
battery protection - high cutoff תגדיר סוללות ל-NI ו-CUTOFF הכי נמוך שיש, אתה לא רוצה חיתוכים באוויר, מקסימום הרסת סוללה ולא ריסקת כלי בגלל קאטאוף. אני תמיד עם כזה (http://www.lowpricerc.com/product_info.php?cPath=2&products_id=1323) שמתחיל לצפצף ב3.5V
aircraft - normal אני מניח שזה NORMAL START ולא SOFT ככה שזה בסדרץ
throttle response speed - medium speed אם זה נוח לך זה בסדר.

s.mario
29-10-2011, 11:30:10
אושרי תודה ,
אשנה את הגדרות הבקרים בהתאם.
כמובן גם אצלי זמזמם המתריע על מתח נמוך בסוללה.

מה לגבי החיבורים לבורד?

עודד מזור
29-10-2011, 11:32:32
כמובן גם לשלוף את הכבלים האדומים פרט לחיבור אחד (חיבור זה בלבד יספק את הזרם לבורד).

מה זאת אומרת לא מגיע למצב שליטה ? יש שליטה חלקית או כלל לא ?

שווה לעבור גם על עמוד ההוראות הבא - http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=32_239_236&products_id=6982

yoshinoa
29-10-2011, 11:37:51
אתה מצליח לרחף? מה הכוונה בשליטה חלקית?

s.mario
29-10-2011, 11:43:57
המנועים פועלים.
ומגיבים בצורה שונה לכל הפעולות בשלט.

העניין הוא שלדג' במשיכת סטיק ימינה - הכלי אינו מושך ימינה (אלא אישזהי פעולה שונה ורנדומלית של המנועים) \כך בכל פעולות השלט...
וכתוצאה מכך - כמובן שלא ניתן לרחף.

s.mario
29-10-2011, 11:45:35
כמובן גם לשלוף את הכבלים האדומים פרט לחיבור אחד (חיבור זה בלבד יספק את הזרם לבורד).

מה זאת אומרת לא מגיע למצב שליטה ? יש שליטה חלקית או כלל לא ?

שווה לעבור גם על עמוד ההוראות הבא - http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?cPath=32_239_236&products_id=6982

אוקיי.
זה משנה לאיזה בקר להשאיר את הכבל?

yoshinoa
29-10-2011, 12:02:26
זה לא משנה. בדרך כלל רוב הלוחות יודעים להתמודד עם 4 הזנות. הטסתי הרבה FC ואף פעם לא ניתקתי את האדומים.
נשמע כאילו הסדר של המנועים לא נכון. תנתק ותחבר שוב, שים לב כמובן, לCW ו-CCW, ולפעמים שוכחים דברים קטנים כמו REV בשלט.
אני לא מכיר את הלוח, אולי שלומי יוכל לעזור הוא מכיר אותו טוב.
אם לא תסתדר, אתה מוזמן אלי אני בטוח שנביא אותו למצב טיסה. כבר עברתי כל כך הרבה לוחות ותקלות... :D

Shlomi4046
29-10-2011, 14:35:29
עודד זה לא מדוייק אצלי כל הבקרים מחוברים לבורד
ומהבורד למקלט רק חיבור אחד מלא כל השאר רק הסיגנל מחובר כך שזה לא מדויק מה שנכתב פה
מה שכן אם הכלי רוצה להתהפך או מגיב לסטיקים רנדומאלית
הפרופים לא בסדר הנכון!!!
גם אני בהתחלה עקבתי לפי המדריך
ולא הצלחתי עד שקראתי ב rcg

מריו דבר איתי בפרטי אני יכתיב לך את כיוון סיבוב המנועים
וכמובן גם איזה פרופ הולך לאיזה מנוע בהנחה שאתה מטיס כמוני x

s.mario
29-10-2011, 20:08:02
אוקיי ,עדכון:
אחד הכבלים מצמת החוטים בין הבורד לבקר היה מנותק מהקונקטור!!
הוא היה חופשי בתוך הקונקטור - כך שויזואלית לא ניתן היה להבחין בנתק.

אחרי החיבור הכל עבד מעולה והכלי מגיב נכון.
ביצעתי כיול לבקרים לפי ההמלצטת של אושרי - ויצאתי לשטח הקרוב.
מ-ט-ו-ר-ף!!!
הטסתי 2 סוללות של 3300 , ברוח חזקה (מאד).
פעם ראשונה שאני מטיס רחפן(אבל עם רקורד בהטסת מסוקים) קל ויציב בצורה בלתי רגילה.

עודד מזור
29-10-2011, 20:32:38
איזה כיף לשמוע.

תתחדש, אחלה בורד יש לך ואם אתה מתכנן FPV אז בכלל תיהנה ממנו.

Shlomi4046
29-10-2011, 20:35:47
מעולה תהנה
תתחדש....

naty
29-10-2011, 22:49:08
יופי

כיף לשמוע ועוד יותר שמח שהוא עובד ברוח מטורפת
אתה בטח מתכוון לצפונית של ה25 קשר אתמול .

מאז הסטורם ריידרס תחרות גולשי הסערה בבת גלים אני מחפש מכשיר מתאים לצילום
אז הרוח היתה 35-40 קשר ה450 המסכן שלי קיבל שמיכה בתור כיסוי והושאר באולם
צפייה גם ב 15 קשר הוא בלתי נשלט כלל אפילו ב 10 קשרים קשה לו .

אז הרוח היתה כה חזקה כך שמידי פעם היא זרקה אותי בזמן צילום מטר הצידה
נשענתי על המעקה דחוק בקהל שדחק אותי מימין ומשמאל ועדיין במכתרוח כולנו עפנו ...
.
לא מבין איך הצליחו בכלל לגלוש ברוח הזו , נראה לי בדיוק הזמן להסתתר מתחת לפוך ...
אך מישהו צריך לצלם :rolleyes:

וכעת לשאלה הרחפן יסתדר ברוח הזו או שצריך הקס קרי שישה מנועים מלכתחילה ?

Shlomi4046
29-10-2011, 23:40:14
הוא מסתדר .. מניסיון אבל זה לא כייף הוא נסחף בשניות ו:eek: אז ביי ביי

naty
30-10-2011, 11:39:15
הוא מסתדר .. מניסיון אבל זה לא כייף הוא נסחף בשניות ו:eek: אז ביי ביי

אז הוא לא מתאים
וצריך לחפש פלטפורמה אחרת .

Shlomi4046
02-11-2011, 20:02:20
אז הוא לא מתאים
וצריך לחפש פלטפורמה אחרת .

אם אתה חושב שהבורד הזה לא מתאים ל FPV !


אז כדאי באמת שתרכוש בורד עם NAVI SYSTEM
שתאפשר לך לשמור גובהה ומיקום באמצעות הGPS שמותקן עליו


ככה לא תצטרך לדאוג הרבה אבל הכיס !! שלך יכאב מאוד

naty
02-11-2011, 23:51:33
אם אתה חושב שהבורד הזה לא מתאים ל FPV !


אז כדאי באמת שתרכוש בורד עם NAVI SYSTEM
שתאפשר לך לשמור גובהה ומיקום באמצעות הGPS שמותקן עליו


ככה לא תצטרך לדאוג הרבה אבל הכיס !! שלך יכאב מאוד

מתאים ל FPV לא מתאים לדרישות שהצבתי שאגב אין היום למיטב ידיעתי
מסוק נשלט שעומד בהן.

naty
02-11-2011, 23:52:26
אם אתה חושב שהבורד הזה לא מתאים ל FPV !


אז כדאי באמת שתרכוש בורד עם NAVI SYSTEM
שתאפשר לך לשמור גובהה ומיקום באמצעות הGPS שמותקן עליו


ככה לא תצטרך לדאוג הרבה אבל הכיס !! שלך יכאב מאוד

מתאים ל FPV לא מתאים לדרישות שהצבתי שאגב אין היום למיטב ידיעתי
מסוק נשלט שעומד בהן.

yoshinoa
03-11-2011, 00:21:06
מתאים ל FPV לא מתאים לדרישות שהצבתי שאגב אין היום למיטב ידיעתי
מסוק נשלט שעומד בהן.
מסוק או רחפן?
רחפן יש, ויש כמה שעושים את העבודה בצורה מעולה.
אך כמו ששלומי ציין העלויות הרבה הרבה יותר גבוהות כשעוברים לרחפן צילום מקצועי.