התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דיון מייצב טיסה על מאזנות או הגה כיוון?



בוואז
20-11-2011, 09:25:42
סיימתי לבנות את הSkyWalker ונשאר לי רק למקם אלקטרוניקה

עכשיו אני בדילמה של מה לשים במייצב טיסה,
מצד אחד יותר טוב על המאזנות כי אני יוכל לעשות פניות רק עם ההגה כיוון ואני משער שהוא ייצב טוב יותר ככה אבל זה יחייב אותי להשתמש במפצל Y, ואני רוצה גישה לכל מאזנת בנפרד (בקיזוזים ובמיקסים)
מצד שני אם אני שם על ההגה כיוון אני אצטרך לכבות את המייצב בכל פנייה עם המאזנות כי הוא ינסה לתקן אותי וגם יהיה פחות יציב (תקנו אותי אם אני טועה)

:confused:

s.mario
20-11-2011, 09:30:55
שים את המייצב על ערוץ המאזנות.
הרבה יותר מועיל ופרקטי.
ואם כ"כ נחוץ לך השימוש ב2 ערוצים שונים למאזנות , החלף מקלט:o

בוואז
20-11-2011, 09:33:58
המקלט הוא 8 ערוצים אבל גם אם הוא היה 14 ערוצים, זה לא היה מוסיף לי ערוצים למייצב ;)

Flying_student
20-11-2011, 09:40:54
אם יש דיהדרל אז על הגה כיוון.

עיין בנושא: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?44336-%EE%E3%F8%E9%EA-%E1%F9%EC%E1%E9%ED!-%E2-%E9%E9%F8%E5-%EC%E8%E9%F1%EF-%EC%E0-%EC%EE%F1%E5%F7%E9%ED-%E1%EC%E1%E3.

בהצלחה

בוואז
20-11-2011, 14:56:53
תודה, קראתי הכל אבל עדיין לא הבנתי משהו
נגיד ששמתי אותו על ההגה כיוון וההגה גובה ואני עכשיו רוצה לפנות עם המאזנות - המייצב כמובן יתקן אותי מיד עם ההגה כיוון וכדי לפנות אני אצטרך לכבות אותו כי הוא לא יודע איזו פקודה מהשלט ואיזו מהרוח לדוגמה
לא?

Flying_student
20-11-2011, 16:28:37
תודה, קראתי הכל אבל עדיין לא הבנתי משהו
נגיד ששמתי אותו על ההגה כיוון וההגה גובה ואני עכשיו רוצה לפנות עם המאזנות - המייצב כמובן יתקן אותי מיד עם ההגה כיוון וכדי לפנות אני אצטרך לכבות אותו כי הוא לא יודע איזו פקודה מהשלט ואיזו מהרוח לדוגמה
לא?

כל עוד הוא על מצב rate - התיקונים לא ימנעו את הסיבוב, הם רק יפחיתו את איבוד הגובה שיש בסיבוב עם מאזנות. זה מה שאהבתי בזה...
אם אתה שם אותו על headlock או "נעילת כיוון" אז ברגע שתסיים את המשחקים עם המאזנות, הגה הזנב יתקן חזרה לכיוון שהטיסן היה לפני המשחקים, זה כל עוד לא נגעת בסטיק ה-Rudder...

בוואז
20-11-2011, 16:45:53
אה הבנתי, סבבה אני אבדוק את זה בטיסה

תודה רבה :)

motiganot
20-11-2011, 17:27:56
אל תשים על הגה כוון !
ניסתי את זה בטיסן הזה וזה לא עובד טוב .
ההגה כוון גורם להפלת כנף באופן חד .

אצלי בסקייווקר אני משתמש ב-2 Y קונקטור
שמחברים את המאזנות והגה כוון לערוץ 1 במקלט.
הכל עובר דרך RV OSD .
הטיסן עושה פניות ושומר כוון מעולה .

בוואז
20-11-2011, 18:08:58
הייתה לי הרגשה כזאת.. גם בטריינר שלי כשמשתמשים בהגה כיוון הוא מפיל כנף בצורה חריפה

ולא הבנתי, שתי המאזנות וההגה כיוון שלך מחוברים לאותו ערוץ? במה זה טוב?

Flying_student
20-11-2011, 18:59:10
אל תשים על הגה כוון !
ניסתי את זה בטיסן הזה וזה לא עובד טוב .
ההגה כוון גורם להפלת כנף באופן חד .

אצלי בסקייווקר אני משתמש ב-2 Y קונקטור
שמחברים את המאזנות והגה כוון לערוץ 1 במקלט.
הכל עובר דרך RV OSD .
הטיסן עושה פניות ושומר כוון מעולה .

יש דיהדרל בטיסן?
אם כן, אז בדקת שהג'יירו מתקן נכון ולא הפוך? כי התופעה שתיארת קוראת לי דווקא במאזנות.

motiganot
20-11-2011, 20:52:01
אני לא משתמש בג'יירו אני משתמש ב-RV OSD שיש לו יצוב בעזרת IR.
בהתחלה חיברתי אותו להגה כוון וזה היה ממש זוועה... הטיסן התנדנד מצד לצד.
אח"כ חברתי את היצוב למאזנות, שם התוצאה הייתה טוב יותר אבל נראה שהטיסן
מתקשה לפעמים להסתובב.
שמתי לב, שכאשר אני מטיס אותו. הפניות שנעשות
בשילוב של מאזנות והגה כוון היו מוצלחות ביותר.
מה שעשיתי זה לחבר Y קונקטור מערוץ 1, ולאחד
מהיציאות של Y חיברתי עוד Y קונקטור.
כמובן שאת כוון הפניה של הגה הכוון הייתי צריך לקבוע
באופן מכני .

guy1a
20-11-2011, 23:41:12
אני חיברתי את המייצב למאזנות והגה גובה
לא שמתי לב למשהו מוזר ...

אבל אולי בגלל שהיה יום גשום וקר והמייצב לא ממש עבד.

Flying_student
21-11-2011, 00:00:43
אני לא משתמש בג'יירו אני משתמש ב-RV OSD שיש לו יצוב בעזרת IR.
בהתחלה חיברתי אותו להגה כוון וזה היה ממש זוועה... הטיסן התנדנד מצד לצד.
אח"כ חברתי את היצוב למאזנות, שם התוצאה הייתה טוב יותר אבל נראה שהטיסן
מתקשה לפעמים להסתובב.
שמתי לב, שכאשר אני מטיס אותו. הפניות שנעשות
בשילוב של מאזנות והגה כוון היו מוצלחות ביותר.
מה שעשיתי זה לחבר Y קונקטור מערוץ 1, ולאחד
מהיציאות של Y חיברתי עוד Y קונקטור.
כמובן שאת כוון הפניה של הגה הכוון הייתי צריך לקבוע
באופן מכני .

מתנדנד מצד לצד = Gain גבוהה מידי. ניסית להקטין? אפשר להקטין אצלך?