התחברות

צפייה בגרסה מלאה : FH 46 Pro



naty
27-11-2011, 22:25:21
הגיע משהו היום בדואר מפו , אך אין לי מושג מה .... :D

מרוב התרגשות לא מעז לפתוח את השקית , היא סגורה כל כך יפה ....:)

כשאתאושש מבטיח לפתוח ןלדווח , אגב יש עןד מישהו בסביבה שהגיעה לו
שקית דומה מארק למשל ... ?

אני פשוט לא רוצה להיות הראשון שיפתח .:D

Shlomi4046
27-11-2011, 23:42:26
תפתח תפתח ויאללה PNP ולאוויר
ממתינים לסרטון:)

תתחדש נתי

mix57
28-11-2011, 07:22:01
שיזיזו כבר את הת*ת
"הפריט התקבל מסין העממית ב 27/11/2011 ומועבר ליחידת הדואר בית המיון חיפה לשם מסירתו לנמען "

guy1a
28-11-2011, 15:10:36
גם שלי

הפריט התקבל מסין העממית ב 28/11/2011 ומועבר ליחידת הדואר חיפה לשם מסירתו לנמען

אריה.ח
28-11-2011, 17:21:26
גם שלי הגיע לדואר באשדוד
שלומי תהיה מוכן :confused::cool:

naty
28-11-2011, 19:27:47
תפתח תפתח ויאללה PNP ולאוויר
ממתינים לסרטון:)

תתחדש נתי

תודה רבה

ומעביר את בברכה לכל המתחדשים החדשים .

ייקח קצת זמן להתחיל להרכיב מבטיח סירטון משובח במיוחד .

שלומי גירסת ה 55 של KK מטרגט הובי לאור המלצתך גם היא בדרך.

הפסקתי לרכוש דאונים בינתיים עכשיו רק רחפנים .

:):D:p;):rolleyes:::

Shlomi4046
28-11-2011, 20:27:06
גם שלי הגיע לדואר באשדוד
שלומי תהיה מוכן :confused::cool:

אני מוכן לשרותכם טסט מתי שתרצו....
:)

Shlomi4046
28-11-2011, 20:28:27
נתי אני עכשיו מכייל את 5.5 PLUS שוב ואוזר אומץ לטוס איתו FPV נראה מה יצא
אולי אזמין לו את מערכת הניווט שלו אבל מוטי אמר לי בינתיים לא לגעת....

guy1a
29-11-2011, 13:37:29
58376

:):) :)


אחרי קריאת המדריך הזה
http://www.foxtechfpv.com/product/TMFPRO/TMF_Pro_Manual_1025.pdf

מישהו יכול לעזור ?
אני לא הבנתי כלום מהחלק של הכיול סטיקים ..

Shlomi4046
29-11-2011, 17:41:44
כיול שאני עושה לפני כל טיסה של הגיירואים ומד התאוצה
סטיק של המצערת עד הסוף למעלה ושמאלה -- האור נדלק לשנייה ונכבה ל כמה שניות ושוב נדלק קבוע ואז אני משחרר ומחזיר סטיק למקום

לכיול מקלט חדש בלבד יש ללחוץ על הכפתור שיושב על הלוח ולהמתין לאור דלוק קבוע

זהו pnp
איפה נתקעת??

Shlomi4046
29-11-2011, 17:43:50
אהה דריכה של הכלי מצערת למטה וימינה
שים לב בעת הדריכה המנועים מתחילים לעבוד על סל״ד נמוך מאוד גם אם המצערת למטה
וזאת בכדי להראות לך שהכלי דרוך ומוכן לעבודה
אז זהירות על האצבעות!!!!

עודד מזור
29-11-2011, 19:24:17
כיול שאני עושה לפני כל טיסה של הגיירואים ומד התאוצה
סטיק של המצערת עד הסוף למעלה ושמאלה -- האור נדלק לשנייה ונכבה ל כמה שניות ושוב נדלק קבוע ואז אני משחרר ומחזיר סטיק למקום



אני לא חושב שצריך לעשות את זה לפני כל טיסה. לפעמים הרחפן "שוכח" את הכיול ואז צריך לעשות את הקליברציה הזו מחדש, אך רוב הפעמים אין צורך (במיוחד אם לא שונו רכיבים אלקטרוניים מסביב לבורד).

הצורך בקליברציה חוזרת מפעם לפעם הביאה להרבה טענות מצד משתמשים ולכן יכול להיות שבגירסת ה-PRO החדשה מספיקה קליברציה אחת בלבד, צריך לבדוק. שלומי ואני מכירים היטב את הגירסא הישנה.

igalr
29-11-2011, 19:39:31
גיירוים ומדי תאוצה (בעיקר מדי תאוצה) רגישים מאוד לשינויי טמפרטורה
לכן מדי פעם נדרש לכייל לתנאי טמפרטורה נוכחית.
לפני כיול כדאי לתת למעגל לעבוד מספר דקות כדי שהכיול יתבצע בטמפרטורת עבודה .

Shlomi4046
29-11-2011, 21:48:21
אני לא חושב שצריך לעשות את זה לפני כל טיסה. לפעמים הרחפן "שוכח" את הכיול ואז צריך לעשות את הקליברציה הזו מחדש, אך רוב הפעמים אין צורך (במיוחד אם לא שונו רכיבים אלקטרוניים מסביב לבורד).

הצורך בקליברציה חוזרת מפעם לפעם הביאה להרבה טענות מצד משתמשים ולכן יכול להיות שבגירסת ה-PRO החדשה מספיקה קליברציה אחת בלבד, צריך לבדוק. שלומי ואני מכירים היטב את הגירסא הישנה.

עודד יקירי אני לא יודע מה אצלך .. אבל אם אני לא מכייל לפני כל יום טיסה הכלי לא מגיע לשלמות
כנראה כמו שיגאל אמר יש עוד רגישויות שאני לא ידעתי עליהם....
:)

guy1a
29-11-2011, 22:08:58
שלומי

בשביל שיהיה ברור
הדלקת משדר
חיבור סוללה לרחפן
מצערת פול וימינה
שני הבהובים ואור קבוע
סטיק למינימום
לחיצה על הכפתור בבורד
ואז אור קבוע
ואז סטיק מינימום ושמאלה ומוכן לטיסה.

טווח מצערת לא צריך ?

תודה

Shlomi4046
29-11-2011, 22:38:24
שלומי

בשביל שיהיה ברור
הדלקת משדר
חיבור סוללה לרחפן
מצערת פול שמאלה ולמעלה
שני הבהובים ואור קבוע
סטיק למינימום
לחיצה על הכפתור בבורד
ואז אור קבוע
ואז סטיק ימינה מנועים מתחילים לעבוד סלד נמוך מוכן לטיסה.

טווח מצערת לא צריך ? חובה!! בנפרד לכל אחד מהבקרים בנפרד

תודה

....

Shlomi4046
29-11-2011, 22:41:32
ועכשיו בשפה זרה

1.move the throttle up and the rudder to the left. Wait until the LED blinks
2.Calibrate your transmitte maintain the stick in the center. Then press and hold the calibration button until the LED light blinks
3.Start your motor and leave it in an idle mode. Move the throttle down. Then, move the rudder to the right

enjoy the flight

guy1a
29-11-2011, 23:10:15
אם בוצע טווח מצערת קודם לבקרים אחד אחד
אם מחליפים את בקר הטיסה, צריך מחדש או שלא ?

קשה לי להבין את הכתוב .. כל אחד ובעיותיו הוא :confused: תודה על הפרוט.

סעיף 2 בלועזית הוא מה ששבר אותי גם קודם.
מה זה קליבריט ? .. הכיול שאני מכיר זה להעביר את הסטיק לכל הפינות ... זה לא המקרה.נכון ?

yoshinoa
30-11-2011, 01:45:57
אם בוצע טווח מצערת קודם לבקרים אחד אחד
אם מחליפים את בקר הטיסה, צריך מחדש או שלא ?

קשה לי להבין את הכתוב .. כל אחד ובעיותיו הוא :confused: תודה על הפרוט.

סעיף 2 בלועזית הוא מה ששבר אותי גם קודם.
מה זה קליבריט ? .. הכיול שאני מכיר זה להעביר את הסטיק לכל הפינות ... זה לא המקרה.נכון ?
לא, פשוט תדליק שלט מצערת באמצע, תחבר סוללה לרחפן, הלוח ידלק תלחץ על הכפתור קליברט בלוח עד שהלד הכחול ידלק קבוע, תנתק סוללה.

guy1a
30-11-2011, 08:57:02
סבבה
תודה

אני חושב שאחכה עם זה לאחרי שבת.

עכשיו הסיני שלי טס כל כך יפה
אני רוצה לשחק איתו FPV ( אם אני לא אשבור אותו עד אז ח ח )

אני מניח שאתה עוד תשמע ממני :)

תודה !

Shlomi4046
30-11-2011, 10:20:35
גיא ...
בדיוק מה שאושרי אמר!!!

יאללה כוכב תייצר לנו איזה סרטון יפה ולא משנה עם איזה בורד..:)

guy1a
30-11-2011, 12:34:52
בשאיפה מחר בבוקר :)

אתה בא ?

Shlomi4046
30-11-2011, 12:55:25
מחר בבוקר אין מצב !!! רבוטה !
קבל סרטון קטן שיזכיר לך לעשות קליבריישן !!!

http://www.youtube.com/watch?v=iWKEWkVH1Vc&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=iWKEWkVH1Vc&feature=related

guy1a
30-11-2011, 13:18:18
לכולם יש רבוטה ..

הרבוטה תאלץ להמתין קצת .. יש רבוטה כל יום !
FPV לא .. !!

איזה קרוע בניוזילנדי הזה ...
טוב שלא הזמין את הצבא ...

guy1a
30-11-2011, 16:22:20
גיא ...
בדיוק מה שאושרי אמר!!!

יאללה כוכב תייצר לנו איזה סרטון יפה ולא משנה עם איזה בורד..:)

קח סרטון של שעמום :)


http://vimeo.com/32908770

mix57
30-11-2011, 19:37:55
יש הוא הגיע, אספתי אותו היום :)

אך יש לי שאלה בקשר לחיבור הבורד למקלט, האם לחבר את הפלוס והמינוס לאחד הערוצים או שצריך כאן משהו אחר ?

Shlomi4046
30-11-2011, 19:39:59
יפה....
רק חסר תותח לייזר

Shlomi4046
30-11-2011, 19:53:35
יפה....
רק חסר תותח לייזר

guy1a
30-11-2011, 19:57:58
יש הוא הגיע, אספתי אותו היום :)

אך יש לי שאלה בקשר לחיבור הבורד למקלט, האם לחבר את הפלוס והמינוס לאחד הערוצים או שצריך כאן משהו אחר ?

תסתכל טוב על הקונקטור שמגיע איתו, יש שם הכל.

איציק רונן
01-12-2011, 01:07:08
מחר בבוקר אין מצב !!! רבוטה !
קבל סרטון קטן שיזכיר לך לעשות קליבריישן !!!

http://www.youtube.com/watch?v=iWKEWkVH1Vc&feature=related"]http://www.youtube.com/watch?v=iWKEWkVH1Vc&feature=related
אוי, נקרעתי מצחוק.
מזכיר את נפלאות גיא ידידנו, הוא טס באישור קצין מכבי אש!.

Shlomi4046
01-12-2011, 08:57:25
יש הוא הגיע, אספתי אותו היום :)

אך יש לי שאלה בקשר לחיבור הבורד למקלט, האם לחבר את הפלוס והמינוס לאחד הערוצים או שצריך כאן משהו אחר ?

חבר את ערוץ 1 בלבד עם +,-,S כל שאר הערוצים במקלט מחברים אליהם רק את S (סיגנל)
בהצלחה

mix57
01-12-2011, 15:33:06
מהיכן ניתן לרכוש את כרטיס החיבור למחשב ?

yoshinoa
01-12-2011, 15:54:11
מהיכן ניתן לרכוש את כרטיס החיבור למחשב ?

מפה (http://www.sparkfun.com/products/9716)
ומפה (http://www.4project.co.il/product.php?id=516&sectid=-1) יגיע לך יותר מהר כמעט באותו מחיר.

naty
01-12-2011, 18:47:20
נתי אני עכשיו מכייל את 5.5 PLUS שוב ואוזר אומץ לטוס איתו FPV נראה מה יצא
אולי אזמין לו את מערכת הניווט שלו אבל מוטי אמר לי בינתיים לא לגעת....

מחכה בשקט

אני בטוח לא אזמין ראשון :)

Shlomi4046
01-12-2011, 18:57:28
אל דאגה נתי אני יהיה השפן ניסיונות של ה 5.5
:D

s.mario
21-12-2011, 10:48:56
לבעלי הFH-X46 PRO ,
האם בעיית הקיזוזים נפתרה בגרסה החדשה?!

mix57
21-12-2011, 16:54:19
לבעלי הFH-X46 PRO ,
האם בעיית הקיזוזים נפתרה בגרסה החדשה?!

נראה כי בעיית הקיזוזים נפתרה, אם כי יש איזה סטיות קטנות.
אני ממתין למנועי ה KDA ואז אני יפרק את ה Emax יבצע בידוד רעידות ויבדוק.