צפייה בגרסה מלאה : אוף! טירקס 700 ואגזוז OUTRAGE !
בתחילת דרכי עם הניטרו החלטתי שאני משתדרג וקניתי אגזוז OUTRAGE.
בהתחלה כמו כל מוצר חדש קיבלתי תוצאות מרשימות לעומת חברות אחרות
במחיר ששילמתי. לאחר מספר טיסות (15-20 לא זוכר במדויק) הטבעת הפנימית
של האגזוז נשברה. פניתי ליבואן בארץ וללא שום ויכוח האגזוז הוחלף.
לאחר ההחלפה הראשונה הטסתי במשנה זהירות ואף רכשתי אגזוז נוסף כגיבוי.
כעבור 20 טיסות נוספות לערך האגזוז השני סבל מאותה תופעה ושוב הוחלף בחדש מחנות היבואן.
באגזוז השלישי כבר קיבלתי בטחון וראיתי שאין צורך בהחזקה של אגזוז גיבוי.
כמובן שלא עברו 20 טיסות וגם השלישי נהרס בדיוק כמו קודמיו.......
לאחר כל השירות הנ"ל הופניתי לחברה מחו"ל ופתחתי קריאה מסודרת והמשכית.....
מאז כבר עברו כשבועים ועדין לא קיבלתי תשובה מהחברה בחו"ל.......
לפני שיעלו קונספירציות למיניהן אני מטיס עם אותו מנוע כבר שנה !
אני בדבר אחד בטוח !!!!!!!
גם אם הפסדתי את הכסף שהשקעתי באגזוז אני במוצרי החברה הזו לא משקיע יותר שקל !!!!!
במעמד זה אני רוצה להודות ליבואן OUTRAGE על השירות שנתקבל עד כה !
שיהיה לכולם שבת שלום !
מטיס1
01-12-2011, 07:42:38
ולכן לא צריך למהר עם סקירות והמלצות (לא משהו נגדך)על ציוד חדש שאין איתו די ניסיון ,ידוע שאילו דברים שאיכותם נמדדת עם הזמן ולא מהרגע שיצאו מהקופסה.
elran
01-12-2011, 16:38:57
+1
גם לי היה את אותו מקרה בדיוק עם 2 אגזוזים כאלה ...
מוצר גרוע ביותר!! חבל על כל שקל!
היום יש לי MP-6 עושה את העבודה מצוין!
motti-74
02-12-2011, 15:21:24
לי הייתה בעייה כזו עם MP6 לאחר מילוי טפסים נשלח אליי חדש....
saportas
02-12-2011, 16:19:26
זה תמיד קורה לאנשים שמקבלים שירות מצוין .
אני מכיר ספקים שלא היו מחליפים לך אפילו את האגזוז הראשון . שאלה ,כמה זה בחודשים 20 טיסות:confused:
זה תמיד קורה לאנשים שמקבלים שירות מצוין .
אני מכיר ספקים שלא היו מחליפים לך אפילו את האגזוז הראשון . שאלה ,כמה זה בחודשים 20 טיסות:confused:
זה. יוצא 2 שבתות בחודש שכוללות ממוצע של 5 טיסות לכל שבת.
ועם ציניות לא מגיעים לשום מקום במיוחד שאנחנו לא מכירים,
אבל ניתן רק לנחש שאתה עוד משתמש שתול שהצליח להתחבא
עד היום.
בכל מקרה שיהיה לך שבת שלום.
danny z
02-12-2011, 20:20:41
גם האגזוז שלי התפרק לאחר 3 גלונים,אם הייתי יודע שהמוצר פגום לא הייתי רוכש עוד אחד,במידה והאגזוז החדש גם יתפרק מבפנים,אין מצב שארכוש מוצרים של OUTRAGE .
דרך אגב,הדיסקה הפנימית התפרקה.
:mad:
במלוא הכנות אני לא מבין על מה כל הרעש
שגיא קנה מוצר שכשל והוחלף מספר פעמים, הוא גם דאג להדגיש ולומר שקיבל שירות טוב מהיבואן בארץ ועל כך כל הכבוד על הכנות.
לאחר מספר החלפות ביקש את תגובת החברה בחו"ל ולא קיבל אותה, לגיטימי להעלות את הנושא כאן כדי שאנשים יהיו מודעים שיש מוצר כושל ושמדובר בחברה שלא עונה מהר או בכלל |(מה זה משנה), בשביל זה יש פורום לא?
עם דבר אחד בכל הסיפור הזה אני לא מסכים, לאווטרייג יש סדרה גדולה מאד של מוצרים, חלקם טובים מאד חלקם פחות כמו בכל חברה ממוצעת אחרת.
אישית, אחרי חוויה כמו ששגיא חווה גם אני לא הייתי רוכש אגזוז כזה אבל מצד שני גם לא הייתי פוסל את החברה הזו על הסף ולא הייתי ממהר להספיד את כל המוצרים של אווטרייג באופן גורף בגלל מוצר אחד פגום.
אפשר לומר שהחברה לא נותנת שירות טוב כשפונים אליה אבל בואו נהיה כנים, לאליין אין מוצרים כושלים? , מישהו פעם פנה ישירות לאליין וקיבל תשובה מהתמיכה שלהם? או החליפו לו מוצר ששלח ישירות אליהם?
ועדיין, גם לאליין וגם לאווטרייג יש יבואנים שנותנים שירות טוב, אדיב ומקצועי בארץ ומי שמכיר את התחום הזה לא מעט שנים יודע שזה לא מובן מאליו.
קצת פרופורציה לא תזיק.
במלוא הכנות אני לא מבין על מה כל הרעש
שגיא קנה מוצר שכשל והוחלף מספר פעמים, הוא גם דאג להדגיש ולומר שקיבל שירות טוב מהיבואן בארץ ועל כך כל הכבוד על הכנות.
לאחר מספר החלפות ביקש את תגובת החברה בחו"ל ולא קיבל אותה, לגיטימי להעלות את הנושא כאן כדי שאנשים יהיו מודעים שיש מוצר כושל ושמדובר בחברה שלא עונה מהר או בכלל |(מה זה משנה), בשביל זה יש פורום לא?
עם דבר אחד בכל הסיפור הזה אני לא מסכים, לאווטרייג יש סדרה גדולה מאד של מוצרים, חלקם טובים מאד חלקם פחות כמו בכל חברה ממוצעת אחרת.
אישית, אחרי חוויה כמו ששגיא חווה גם אני לא הייתי רוכש אגזוז כזה אבל מצד שני גם לא הייתי פוסל את החברה הזו על הסף ולא הייתי ממהר להספיד את כל המוצרים של אווטרייג באופן גורף בגלל מוצר אחד פגום.
אפשר לומר שהחברה לא נותנת שירות טוב כשפונים אליה אבל בואו נהיה כנים, לאליין אין מוצרים כושלים? , מישהו פעם פנה ישירות לאליין וקיבל תשובה מהתמיכה שלהם? או החליפו לו מוצר ששלח ישירות אליהם?
ועדיין, גם לאליין וגם לאווטרייג יש יבואנים שנותנים שירות טוב, אדיב ומקצועי בארץ ומי שמכיר את התחום הזה לא מעט שנים יודע שזה לא מובן מאליו.
קצת פרופורציה לא תזיק.
ציקי למרות שהודיתי לך אני חייב לציין שמאז שאני בתחום
עוד לא נתקלתי במוצר פגום שעלה מעל 400 ש"ח ולא קיבלתי שירות מהיצרן.
על החלקים של אליין כפי שאתה טוען, מראש אתה מודע לזה ויודע למה
אתה נכנס ומה צריך להחליף..... במידה והייתי יודע ש-3 אגזוזים יהרסו מראש לא הייתי קונה.
על השירות ועל התמיכה אינני מתלונן ונהפוך הוא אני עוד מפרגן.
אבל לוותר על סכום כזה זה קצת כואב......
בכל מקרה אני את הלקח שלי למדתי.
ואני חוזר ומדגיש חנות היבואן והיבואן עצמו נתנו שירות מעולה מעל למצופה !
ועל אחת כמה וכמה אין אשמה או טענה כלפיהם לגבי המוצר אלא לגבי היצרן !
שגיא, אני מבין לגמרי את התסכול שלך, אגזוז למסוק 90 הוא לא חלק זול !
לצערי וכפי שגם אתה בוודאי יודע לא כל דבר ניתן לחזות מראש ומוצרים כושלים יש להמון חברות טובות בשוק.
לצורך הדוגמא: לאליין היתה סידרה של להבים כושלות שהיו מתפרקות ולא זכור לי שמישהו פוצה על כך, הנזק מלהב כושלת חמור ביותר שלא לדבר על העניין הבטיחותי.
לא זכור לי שאנשים הפסיקו להטיס אליין ושאליין פיצתה במסוקים או להבים חדשים, אנשים פשוט התפטרו מהלהבים שמו משהו אחר והמשיכו הלאה.
אני לא בא להגן על אווטרייג,יש להם אחריות מלאה וזה אפילו מעצבן אבל מצד שני להכריז באופן גורף שלא תרכוש מוצרים של אווטרייג כמו שאחרים טרחו לציין כאן זו קצת הגזמה ואפילו סוג של הענשה עצמית בקבלת החלטות עתידיות.
לי לעומתך יש דווקא ניסיון טוב עם השירות של אווטרייג בנושא סרוואים.
לפני כשנתיים הייתי מהראשונים שהזמינו את הסרוואים שלהם מסדרת הטורק באותה תקופה גם יבואן בארץ לא היה.
יום לאחר ההזמנה קיבלתי הודעה מהאתר שבו הזמנתי בשם היצרן שמבקש שלא להשתמש בסרוו הזנב עקב חשש (אני מדגיש חשש בלבד) שבסדרת הייצור הראשונה יש פגם כלשהו (להזכירך סרוו בשווי 150$).
ללא שום בקשה ממני או תמורה כלשהיא נשלח במקביל סרוו מהסדרה התקינה כך שכפי שאתה רואה למטבע יש שני צדדים.
ניסית מספר פעמים והמוצר לא עבד כמובטח, דרוש מהם את כספך בחזרה ולא אגזוז נוסף.
לא עונים לך,תעד את ההתכתבות עם החברה ופרסם את פרטי המקרה בכל הפורומים, לא הרבה אבל זה מה שאתה יכול וצריך לעשות.
מה שבאמת חשוב בסיפור הוא להיות ממוקד בעובדות של המקרה עצמו וללמוד את הלקח לעתיד בנוגע לרמת האגזוזים של אווטרייג למסוקי 90 לעומת זאת השלכות לגבי אווטרייג כחברה לא הייתי ממהר לעשות ממוצר אחד פגום ללא מתן מענה.
זהו, עם כל הכאב והצער זה מה שיש, צריך להמשיך הלאה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.