PDA

צפייה בגרסה מלאה : להקסה שלי יש טיקים



איציק רונן
04-12-2011, 20:37:40
להקסה שלי (MIKROKOPTER) התחילו "טיקים", אחת לכמה דקות 1-3 באוויר ההקסה נותן קפיצה קטנה אבל חדה ב YAW.
יש למישהו רעיון?

תבורכו!

royby12
04-12-2011, 21:01:10
ממממ....לי זה קרה בגלל בקר דפוק...

b1yossi
04-12-2011, 21:49:21
יש סיפור עתיק על בעל רולס-רויס שנתקע עם הרכב והתקשר לחברה......
מצטער שאני לא יכול לעזור.

jetisrael
04-12-2011, 21:58:09
1. איציק עם איזה גירסה של MK TOOLS אתה מטיס.
2. ממליץ לבצע Calibration...........

איציק רונן
05-12-2011, 01:37:56
ממממ....לי זה קרה בגלל בקר דפוק...

זו הייתה ההערכה הראשונית שלי:confused:


1. איציק עם איזה גירסה של MK TOOLS אתה מטיס.
2. ממליץ לבצע Calibration...........

אני עובד עם הגרסה האחרונה, אבל גם לפני השידרוג זה התחיל.
אתה מתכוון לכיול המגנטומטרים? - אתה השני שאומר לי, כנראה שאתחיל מזה... יותר פשוט מלהתחיל להחליף בקרים!



תודה לעונים, עוד רעיונות?

יוסי, אני מכיר את "מרבה נכסים מרבה דאגה"

master_bebe
05-12-2011, 05:05:08
זה קורה באופן קבוע בכל טיסה ?
אתה מקפיד על איפוס ג'יירואים כשהכלי במנוחה מוחלטת ?
אין חופשים בשלדה ?
המנועים מחוזקים היטב ? פרופים גם ?
זה כל פעם לאותו כיוון ?
הקסה הוא כלי גדול יחסית, בשביל לתת קפיצה חדה הוא צריך להתאמץ מאוד...
אם זה עדיין לא עוזר, תבצע כיול מחדש למגנטומטר

ZvikaF
05-12-2011, 07:01:55
איציק, לי זה מזכיר דווקא את הסיפור עם הפולני, כוס התה ורופא העיניים...

כדי לקבל קפיצה רק בYAW אתה צריך תזמון של המנועים כך שאופציה של בקר בודד בעייתי נופלת.
זה או הגיירו או המצפן או התמרה לקוייה בתוכנה ...
זה בכיוון מגנטי מסויים ?

Guyazulay@
05-12-2011, 12:23:43
מנסיוני עם MK הייתי ממליץ על כיול מצפן .

איציק רונן
05-12-2011, 16:15:14
זה קורה באופן קבוע בכל טיסה ? - כן
אתה מקפיד על איפוס ג'יירואים כשהכלי במנוחה מוחלטת ? - ברור
אין חופשים בשלדה ? - אין
המנועים מחוזקים היטב ? פרופים גם ? - כמובן
זה כל פעם לאותו כיוון ? - נראה שכן, CW. לא יכול להבטיח במאה אחוז, התופעה מאוד מהירה.
הקסה הוא כלי גדול יחסית, בשביל לתת קפיצה חדה הוא צריך להתאמץ מאוד... :rolleyes: אתה מספר לי?! ניסיתי בעצמי אתמול לקפוץ.
אם זה עדיין לא עוזר, תבצע כיול מחדש למגנטומטר - בטיסה הבאה



איציק, לי זה מזכיר דווקא את הסיפור עם הפולני, כוס התה ורופא העיניים... בגלל זה אני מטיס בלי הכפית..

כדי לקבל קפיצה רק בYAW אתה צריך תזמון של המנועים כך שאופציה של בקר בודד בעייתי נופלת. - אני חשבתי שזו כן אופציה. תחשוב שכל המנועים יחד מאזנים את YAW, כשאחד יפול לרגע האיזון יופר והכלי יסטה, כל שאר המנועים ימהרו לאזן את הקפיצה, ולכן אין המשך של התנוע... מחשבה.
זה או הגיירו או המצפן או התמרה לקוייה בתוכנה ... לפני כמה שנים הייתה לי בעיה בג'יירו לא תקין והכלי פשוט עשה פליפ בשבריר שניה. האירוע צולם, המעבר נעשה בתוך פריים בודד. נראה לי שג'יירו לא תקין יגרום לתגובה בלתי הפיכה!
זה בכיוון מגנטי מסויים ?
כנראה הכיוון הוא כיול. כדאי להוריד את הוורסיה האחרונה ולכייל בשיטה החדשה?

ZvikaF
05-12-2011, 19:42:31
ה "טיקים" לאותו כיוון סיבסוב ? הקסה אמור לפצות על מנוע תקול, אתה יכול לבדוק בהמראה עם מנוע מנותק ...

יש לך טלמטריה - אפשר להפעיל DEBUGGER ...

Guyazulay@
05-12-2011, 20:30:00
את עניין היתירות במנועים באקסה הוא לא קיים אלה באוקטו או בy6.
איציק,לדעתי כייל את המצפן.
ואני ממליץ את העידכון הקודם.

איציק רונן
06-12-2011, 10:03:10
את עניין היתירות במנועים באקסה הוא לא קיים אלה באוקטו או בy6.
איציק,לדעתי כייל את המצפן.
ואני ממליץ את העידכון הקודם.
כן, זה הכיוון, למרות שאני לא אוהב לשנות גרסאות.