התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מה היתרון בתצורת Y6 ?



guy1a
06-12-2011, 16:34:35
לרחפנים ...

Guyazulay@
06-12-2011, 17:23:04
היי גיא ;)
יש ייתרונות וחסרונות
היתרונות הם שכן יש יתירות במנועים,זה אומר שאם מנוע מפסיק לעבוד או בקר וכו הכלי עדיין יהיה שליט ויציב ולא יתרסק לעומת קאווד או אקסה רגיל
יתרון נוסף והוא חשוב הוא הצורה שלו, צורתו היא כמו חץ והוא מאד ברור וקל לשליטה מבחינת זיהוי הרחפן
יתרון נוסף הוא שהוא יכול להתקפל ולתפוס ממש קצת מקום אבל ברגע שהוא פתוח יש לו גודל ונוכחות באוויר..
החיסרון שלו שלדעתי הוא זניח הוא הפסדי הנצילות
וזה בגלל שפרופ יושב מעל פרופ יש הפסד של 10%
Y6
עם זרועות מאיכות טובה שורד נפילה חופשית של 100 מטר -מניסיון
מנוע תואם ופרופ 12 עם 10000 מילי סוללה 4 תאים אתה תקבל 25 דק טיסה ללא עומס.
יחד עם עומס סביר נניח מצלמה אתה תקבל בשקט 15 דק טיסה בעוצמה מטורפת(הרבה יותר חזקה משל אוקטו)
ממליץ בחום כלי מדהים
תראה דוגמה..


http://www.youtube.com/watch?v=TxbyfVwI6JU&feature=player_embedded

guy1a
06-12-2011, 17:32:13
ואללה

תודה.

Guyazulay@
06-12-2011, 17:35:45
:)

guy1a
06-12-2011, 17:39:06
ו Y6 ( או Y3 ) מסבסב כמו רחפן רגיל ? לא כמו הישנים שהיה סרבו מזיז את המנוע, נכון ?

Guyazulay@
06-12-2011, 17:44:37
טריי שהוא Y3 בעצם בעל מנגנון בזנב עם סרוו ,בעולם יש סרטונים יפים שלהם, אני שונא אותם זה טס על הפנים עדיף קאווד.
הy6 עובד כמו קאווד אקססה אוקטו וכו ללא מנגנונים . מנועים מחוברים ישירות לשלדה

yoshinoa
06-12-2011, 17:48:12
ו Y6 ( או Y3 ) מסבסב כמו רחפן רגיל ? לא כמו הישנים שהיה סרבו מזיז את המנוע, נכון ?
כן, שלוש מנועים עליונים לכיוון, ושלוש תחתונים כיוון שונה.
אני הזמנתי שילדה וציוד ל-Y6 יגיע עוד מעט...

guy1a
06-12-2011, 17:53:19
את הטריקופטרים אני לא אוהב.

ותכלס .. אני משחק עם הרחפן הזה כבר כמה ימים ....
מה לעזאזל עושים עם היצור הזה ? :confused:

igalr
06-12-2011, 19:02:27
יתרון נוסף ל Y6 הוא בזווית הזרועות, שמאפשרת זווית רחבה קדימה