צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעניין הציוד החדש שלי.
Yoav Lahav
07-12-2011, 09:06:33
מדובר על ה KDS INNOVA 550E S4.
החבילה מכילה בקר 120A בלי BEC שכתוב עליו HV.
בנוסף מגיע UBEC נפרד שכתוב עליו 7.4-12.6 INPUT V.
הסרבואים כולם הם למתח 6V.
המקלט שלי למסוק הזה הוא OPTIMA 9 של HITEC
ומערכת ה FBL היא ה EBAR של KDS.
שאלה:
אשמח לדעת מה אמור להתחבר למה ואיך,
בהנחה שזה אותו הדבר בכל המסוקים בתצורת אלקטרוניקה כזו.
כמובן שיש הוראות לכל הרכיבים והכל כתוב אבל אני מעדיף גם לקבל עזרה פה
מבעלי נסיון. תודה לעונים.
דרך אגב לכל מי שרוצה לדעת מדובר בהנדסה ברמה גבוהה ולמעט צורת השלדה המעוגלת
לא נראה לי שיש דמיון רב ללוגו כלשהו. אין כמעט חלקי פלסטיק, הכל קרבון ואלומיניום.
הראש והזנב עם מיסוב מלא ואפס חופשים.
המסוק הזה כפי שהוא עם סוללה חזקה מגיע ל 145 מייל לשעה בטיסה בקו ישר אופקי.
עושה רושם של מסוק רציני ביותר. נשאר רק לסיים להרכיב לכוון ולהטיס.
בקרוב בגלילות.
ohadsh
07-12-2011, 09:12:28
תתחדש יואב :)
ובהצלחה בהרכבה..
wonderd
07-12-2011, 11:15:21
הבקר מתחבר לסוללה ראשית 6 תאים ולמקלט בכניסת THRO, ה BEC מתחבר אל סוללה משנית 2 תאים או לייף ואל המקלט.
Yoav Lahav
07-12-2011, 11:33:36
הבקר מתחבר לסוללה ראשית 6 תאים ולמקלט בכניסת THRO, ה BEC מתחבר אל סוללה משנית 2 תאים או לייף ואל המקלט.
מה זה "לייף"?
Friman
07-12-2011, 11:46:38
סוללות life זו האבולוציה הבאה בתחום הסוללות.
יש מאמר של דרימר (אם זכור לי נכון..) בנושא סוללות אי שם בפורום שמסביר בדיוק את ההבדלים בין הסוגים השונים, אני לא זוכר איפה... אם תריץ חיפוש על ״סוגי סוללות״ או ״סוגי מצברים״ בטח תמצא.
wind556
07-12-2011, 11:53:18
סוללות life זו האבולוציה הבאה בתחום הסוללות.
יש מאמר של דרימר (אם זכור לי נכון..) בנושא סוללות אי שם בפורום שמסביר בדיוק את ההבדלים בין הסוגים השונים, אני לא זוכר איפה... אם תריץ חיפוש על ״סוגי סוללות״ או ״סוגי מצברים״ בטח תמצא.
לא בדיוק "הבאה" הסוללות האלה קיימות כבר כמה שנים
הם מוכרים במחוזותינו תחת השם A123
אבל אין בהם כל צורך במסוק
ליפו מתאימה תעשה עבודה מושלמת
אה, כן, אני רואה שסנטה קלאוס עובד קשה באיזור...
תתחדש ידידי
wonderd
07-12-2011, 13:35:03
אצלי יש לייף בתור סוללת מקלט, עובדת מצויין ועושה את העבודה ללא צורך ב BEC, זאת הסיבה שאפשר להשתמש בה במסוק...
לא חייבים סוללת A123 כבדה, אפשר גם להשתמש בסוללת LIFEPO שנראית ושוקלת בדיוק כמו ליפו.
הנה דוגמאות מהסיני (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__218__85__LiPo_LiFe_NiMH_Battery-LiFePo4.html)...
dbrosh
07-12-2011, 23:27:13
בהצלחה. תהנה. הולך להיות מעניין
wonderd
08-12-2011, 11:32:55
דרך אגב, כל הכבוד על האומץ לנסות דברים חדשים, אני בעד לנסות קצת דברים חדשים אם אתה מסוגל לתמוך בזה כלכלית.
אני מקווה שיצליח לך איתו. :)
אלעד.
לא בדיוק "הבאה" הסוללות האלה קיימות כבר כמה שנים
הם מוכרים במחוזותינו תחת השם A123
אבל אין בהם כל צורך במסוק
ליפו מתאימה תעשה עבודה מושלמת
אה, כן, אני רואה שסנטה קלאוס עובד קשה באיזור...
תתחדש ידידי
+1
ליפו תהיה גם יותר זולה וגם יותר קלה במשקל.
היתרון היחידי ב LIFE הוא רק אם אתה רוצה לעבוד ב 6V בהזנה ישירה ללא מייצב.
Yoav Lahav
08-12-2011, 13:57:56
תודה WONDERD. אני לא ממש מרגיש אמיץ.
בחנתי אספקטים רבים של מספר מסוקים ממספר יצרנים לפני הרכישה.
בסופו של דבר ההחלטה הייתה על סמך שכלול כל פרמטרי ההשוואה.
נבדקו ונשקלו:
1. יחס הספק משקל.
2. עלות כוללת-רכישה.
3. עלות כוללת-תחזוקה שוטפת.
4. תכנון המסוק ותשומת לב היצרן לפרטים קטנים וחשובים כמו מיסבי לחץ בגריפ זנב,
תחזוקה קלה שלא מצריכה פירוק חצי מסוק רק כדי להגיע לאיזה בורג מסכן.
5. זמינות חלקים ועלותם.
6. התאמת המסוק לסגנון שלי - מסוק חזק ומהיר מאד ושיאפשר לי לעלות עוד ברמת ההטסה.
7. חוות דעת מרחבי העולם וצפייה בטיסות שונות שלו באינטרנט.
8. חפירות ב EFLY ולקבל מכם כמה שיותר תגובות בעניין קניית מסוק חדש.
HeliDraco
08-12-2011, 17:28:38
יואב תתחדש!
המון בהצלחה עם המסוק החדש - הוא נראה מבטיח ביותר.
את החיבור אלעד כבר כתב - אין הרבה מה להוסיף.
אגב -ממה שזכור לי, יתרון נוסף בסוללות LiFe הוא שניתן להטעין אותן ישירות על המסוק - אין סיכון לדלקה או פיצוץ של הסוללות האלה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.