התחברות

צפייה בגרסה מלאה : אתמול עשיתי טסט ולסקייווקר ו...



בוואז
07-12-2011, 16:22:41
אתמול עשיתי טסט לסקייווקר והיה מעולה, כל הרכיבים תפקדו כמו שצריך כולל הOSD והמצלמה
רוב הטיסה הייתה על שליש מנוע, רציתי לצבור קצת מהירות אז העליתי את הסטיק של המנוע וכמעט הגעתי לחצי כשפתאום הוא הוריד לי קצת את האף, ישר הנמכתי את המנוע ונתתי אפ שלא השפיע מספיק אז נתתי יותר ומה שקרה אחרי זה היה ממש מבאס - בהילוך מהיר זה נראה היה שכנף אחת התפרקה ויצאה, אחריה כמובן השנייה והגוף מן הסתם צנח אל מותו (שלמזלי היה רק מגובה של כ-3 מטר אז הנזק לא נורא כל כך)

לאחר בדיקה בסגנון תעופה בחקירה ראיתי שהגומיות עדיין במקום על הטיסן (אף אחת לא יצאה והאיקס נשאר), מוט הקארבון שמחבר בין שתי הכנפיים נשבר מה שישר הביא אותי למחשבה שבלי לשים לב כנף אחת נגעה ברצפה ובגלל זה המוט נשבר (כי הוא היה מאוד חזק והיה לי קשה להאמין שהוא נשבר סתם ככה מG גבוה) אבל אז ראיתי ששתי הכנפיים נראות כמו חדשות וללא שריטה, הבנתי שמה שקרה זה ככה:
1. הגומיות (שהגיעו איתו) כנראה היו רפויות מידי ולא הצליחו להחזיק את הכנף במקום מספיק חזק (למרות שעל הקרקע זה נראה היה תקין)
2. כשנתתי אפ הכנף יצאה קצת מהמקום מה שגרם לה לצאת מה"נעילה" היחידה שלה
3. בגלל שיש רק מוט קארבון אחד ולא שניים כמו בגירסאות הקודמות (הזונות חסכו עלי) הכנף כמו ציר הסתובבה סביב עצמה ב-90 מעלות מה שנתן לה וואחד מכת רוח ששברה את מוט הקארבון
4. הכנף הראשונה יצאה ואין מה שיחזיק את השנייה אז מן הסתם גם היא יצאה והטיסן צנח לרצפה שלמזלי הייתה אדמת כורכר לא קשה מידי

הינה תמונה של מה שקרה עם כישרונות הצייר העילגים שלי, מקווה שמובן מספיק

http://img266.imageshack.us/img266/5817/92945076.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/266/92945076.jpg/)


מה שאני אעשה עכשיו זה קודם כל להשיג מוט חדש באותו הקוטר ואורך שיהיה במקום של הקודם, אחרי זה אני אשייף את שני המוטות ואכניס אותם לפני ואחרי המוט החדש, ככה זה לא יוכל לקרות שוב (בנוסף אחליף את הגומיות כמובן)

למזלי לא נגרם כל נזק לשום רכיב (לפחות לפי איך שזה נראה, עוד לא בדקתי שהכל עובד אבל אין נזק חיצוני)
לטיסן צריך לתקן את האף שנשבר קצת, ההגה גובה שנתלש וזהו...

Shlomi4046
07-12-2011, 16:46:40
טוב מאחר שעברת את טבילת האש הראשונה עם הסקיי להלן המלצותיי

1.במידה ואתה יכול להדביק את שני הכנפיים אחת לשנייה וכך תקבל כנף אחת גדולה ולהדביק טוב טוב את הקרבונים בתעלות של הסרוואים
אצלי זה פתר את עיניין תזוזת הכנפיים לתמיד
עכשיו לגבי הגומיות גם לי קרה בדיוק אותו דבר. עכשיו אני עם גומיות של פנצ׳ריה עבות שחורות זה בטון....

המלצה נוספת מאחר והגרסאות האחרונות שלהם גרועות מהקודמות בוודאות. אנא תוסיף שני פסי קרבון ב 20 ס״מ האחרון בכל קצה כנף

בנוסף אתה חייב להבין סקיי הוא ספינה בשמיים כל משיכת סטיק לא נכונה במצערת מעל חצי מעמיסה על הכנף בצורה מטורפת
אתה חייב להפנים את אופי הטיסה של הסקיי איטי עצלן ואינו מסוגל לצאת משום מצב מסוכן מתחת ל 50 מטר(זה לא הביקסלר של שרון)

חוץ מיזה כל הכבוד. ... על ההתקדמות *

בוואז
07-12-2011, 17:02:09
אני לא חושב שאוכל לקחת אותו כששתי הכנפיים מקובעות יחד, הרכב לא מספיק גדול
אבל מאיפה אני משיג כאלו גומיות?
ואעשה את זה, בפסי קארבון אתה מתכוון לסטריפים נכון?

בכל מקרה תודה ואני מקווה שיהיה מוצלח יותר בטיסות הבאות :)

Shlomi4046
07-12-2011, 17:47:22
כן סטריפים
גומיות תעצור אצל איזה פנצריה. ....

paylot
07-12-2011, 17:52:34
:cool::cool::cool::cool::cool::cool:

guy1a
07-12-2011, 18:55:18
נדב !!

במבטא פולני .!...

:cool:

מה יהיה איתך ? :)

שמח שנגמר בשלום.

motiganot
08-12-2011, 11:04:11
באמת שאני לא מבין איך עליתה לאוויר ככה ???
אצלי הסקייווקר טס מעל שנה כולל לפעמים טיסות "לוחצות" והכל טפו טפו נשאר במקום... :D

החוכמה זה לעשות את העבודה לפני הריסוק. אני חיברתי את הכנפיים באופן קבוע הוספתי
מוטות קרבון מעבר למוט היחיד שיש שם ככה שיש חיזוק כמעט מצד לצד של הכנף.
בחיבור בין שתיי הכנפיים עשיתי חיזוק עם בד פוקסיגלס וגם בשפת ההתקפה של כל כנף
שמתי בד פוקסיגלס.
גם שמתי בד פוקסיגל בחיבור בין המייצב גובה למייצב כוון (לא סומך על 2 הברגים ששמו שם).
בקיצור אולי הוספתי עוד כמה מאות גרמים לטיסן אבל בטיסן הזה ממש לא מרגישים את זה.

Shlomi4046
08-12-2011, 12:04:22
מוטי אני אחרי 2 טיסנים כאלה משני גירסאות שונות אין ספק שבמקום לשפר ניהיה גרוע !!!
שמתי שיפודים מהגהה גובה לזנב והפוך.... ומחזיק מעולה

ההגה גובה גם חיזוקים של דבק חם בדפנות ובד פיבר....

אחרי כל העבודה הזאת זה יוצא אחלה טיסן ....:D

צריך להעלות שירשור בנייה ושיפצור לטיסן הזה כמעט כולם נופלים בקטע הזה !

motiganot
08-12-2011, 13:17:45
מוטי אני אחרי 2 טיסנים כאלה משני גירסאות שונות אין ספק שבמקום לשפר ניהיה גרוע !!!
שמתי שיפודים מהגהה גובה לזנב והפוך.... ומחזיק מעולה

ההגה גובה גם חיזוקים של דבק חם בדפנות ובד פיבר....

אחרי כל העבודה הזאת זה יוצא אחלה טיסן ....:D

צריך להעלות שירשור בנייה ושיפצור לטיסן הזה כמעט כולם נופלים בקטע הזה !

אתה מתכוון שהגירסה החדשה פחות טובה ???
תשמע אני באופן עקבי לא סומך על ייצרני טיסנים ולא משנה אים זה סיני או גרמני.
אתה צריך לראות את עבודת חיזוק המבנה שעשיתי לאיזיסטאר שלי.
זה כולל צינורית קרבון בחלק העליון של הכנף הראשית מה שמונע "מחיאת כף" במשיכות G חזקות של הכלי.
אפילו שמתי מוט קרבון במייצב גובה ככה הטיסן ממש בלתי שביר באוויר ואני מושך G כמה שאני רוצה.

Shlomi4046
08-12-2011, 14:25:00
]אתה מתכוון שהגירסה החדשה פחות טובה ?[/SIZE]??



כן הגרסאות החדשות פשוט זוועה ....

איציק רונן
09-12-2011, 03:17:12
מוטי/נדב, אתם מדברים על הדגם EPP או חומרים מרוכבים?

Shlomi4046
09-12-2011, 09:00:47
מה קרה איציק אני לא שווה התייחסות ?:confused:

מדובר ב דגם epo.

motiganot
09-12-2011, 09:51:55
איציק אני יש לי את הדגם EPO הראשון שיצא .
ומה לכל הרוחות אתה עושה ער בשעה 4:20 בבוקר ???? ;):rolleyes:

איציק רונן
09-12-2011, 13:21:03
מה קרה איציק אני לא שווה התייחסות ?:confused:

אוי יקירי, לא הייתה כוונה להתעלם: התייחסתי לפותח השרשור שטוען שנפל לו ולמוטי שטען שעומד לו כמו שצריך. סלח לי... :o

מדובר ב דגם epo.


איציק אני יש לי את הדגם EPO הראשון שיצא .
ומה לכל הרוחות אתה עושה ער בשעה 4:20 בבוקר ???? ;) :rolleyes:
- בדיוק חזרתי מבילוי.... :p במחסן


קיבלתי את הגירסה מפיברגלאס ורצתי להתכונן לבניה..