בוואז
07-12-2011, 16:22:41
אתמול עשיתי טסט לסקייווקר והיה מעולה, כל הרכיבים תפקדו כמו שצריך כולל הOSD והמצלמה
רוב הטיסה הייתה על שליש מנוע, רציתי לצבור קצת מהירות אז העליתי את הסטיק של המנוע וכמעט הגעתי לחצי כשפתאום הוא הוריד לי קצת את האף, ישר הנמכתי את המנוע ונתתי אפ שלא השפיע מספיק אז נתתי יותר ומה שקרה אחרי זה היה ממש מבאס - בהילוך מהיר זה נראה היה שכנף אחת התפרקה ויצאה, אחריה כמובן השנייה והגוף מן הסתם צנח אל מותו (שלמזלי היה רק מגובה של כ-3 מטר אז הנזק לא נורא כל כך)
לאחר בדיקה בסגנון תעופה בחקירה ראיתי שהגומיות עדיין במקום על הטיסן (אף אחת לא יצאה והאיקס נשאר), מוט הקארבון שמחבר בין שתי הכנפיים נשבר מה שישר הביא אותי למחשבה שבלי לשים לב כנף אחת נגעה ברצפה ובגלל זה המוט נשבר (כי הוא היה מאוד חזק והיה לי קשה להאמין שהוא נשבר סתם ככה מG גבוה) אבל אז ראיתי ששתי הכנפיים נראות כמו חדשות וללא שריטה, הבנתי שמה שקרה זה ככה:
1. הגומיות (שהגיעו איתו) כנראה היו רפויות מידי ולא הצליחו להחזיק את הכנף במקום מספיק חזק (למרות שעל הקרקע זה נראה היה תקין)
2. כשנתתי אפ הכנף יצאה קצת מהמקום מה שגרם לה לצאת מה"נעילה" היחידה שלה
3. בגלל שיש רק מוט קארבון אחד ולא שניים כמו בגירסאות הקודמות (הזונות חסכו עלי) הכנף כמו ציר הסתובבה סביב עצמה ב-90 מעלות מה שנתן לה וואחד מכת רוח ששברה את מוט הקארבון
4. הכנף הראשונה יצאה ואין מה שיחזיק את השנייה אז מן הסתם גם היא יצאה והטיסן צנח לרצפה שלמזלי הייתה אדמת כורכר לא קשה מידי
הינה תמונה של מה שקרה עם כישרונות הצייר העילגים שלי, מקווה שמובן מספיק
http://img266.imageshack.us/img266/5817/92945076.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/266/92945076.jpg/)
מה שאני אעשה עכשיו זה קודם כל להשיג מוט חדש באותו הקוטר ואורך שיהיה במקום של הקודם, אחרי זה אני אשייף את שני המוטות ואכניס אותם לפני ואחרי המוט החדש, ככה זה לא יוכל לקרות שוב (בנוסף אחליף את הגומיות כמובן)
למזלי לא נגרם כל נזק לשום רכיב (לפחות לפי איך שזה נראה, עוד לא בדקתי שהכל עובד אבל אין נזק חיצוני)
לטיסן צריך לתקן את האף שנשבר קצת, ההגה גובה שנתלש וזהו...
רוב הטיסה הייתה על שליש מנוע, רציתי לצבור קצת מהירות אז העליתי את הסטיק של המנוע וכמעט הגעתי לחצי כשפתאום הוא הוריד לי קצת את האף, ישר הנמכתי את המנוע ונתתי אפ שלא השפיע מספיק אז נתתי יותר ומה שקרה אחרי זה היה ממש מבאס - בהילוך מהיר זה נראה היה שכנף אחת התפרקה ויצאה, אחריה כמובן השנייה והגוף מן הסתם צנח אל מותו (שלמזלי היה רק מגובה של כ-3 מטר אז הנזק לא נורא כל כך)
לאחר בדיקה בסגנון תעופה בחקירה ראיתי שהגומיות עדיין במקום על הטיסן (אף אחת לא יצאה והאיקס נשאר), מוט הקארבון שמחבר בין שתי הכנפיים נשבר מה שישר הביא אותי למחשבה שבלי לשים לב כנף אחת נגעה ברצפה ובגלל זה המוט נשבר (כי הוא היה מאוד חזק והיה לי קשה להאמין שהוא נשבר סתם ככה מG גבוה) אבל אז ראיתי ששתי הכנפיים נראות כמו חדשות וללא שריטה, הבנתי שמה שקרה זה ככה:
1. הגומיות (שהגיעו איתו) כנראה היו רפויות מידי ולא הצליחו להחזיק את הכנף במקום מספיק חזק (למרות שעל הקרקע זה נראה היה תקין)
2. כשנתתי אפ הכנף יצאה קצת מהמקום מה שגרם לה לצאת מה"נעילה" היחידה שלה
3. בגלל שיש רק מוט קארבון אחד ולא שניים כמו בגירסאות הקודמות (הזונות חסכו עלי) הכנף כמו ציר הסתובבה סביב עצמה ב-90 מעלות מה שנתן לה וואחד מכת רוח ששברה את מוט הקארבון
4. הכנף הראשונה יצאה ואין מה שיחזיק את השנייה אז מן הסתם גם היא יצאה והטיסן צנח לרצפה שלמזלי הייתה אדמת כורכר לא קשה מידי
הינה תמונה של מה שקרה עם כישרונות הצייר העילגים שלי, מקווה שמובן מספיק
http://img266.imageshack.us/img266/5817/92945076.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/266/92945076.jpg/)
מה שאני אעשה עכשיו זה קודם כל להשיג מוט חדש באותו הקוטר ואורך שיהיה במקום של הקודם, אחרי זה אני אשייף את שני המוטות ואכניס אותם לפני ואחרי המוט החדש, ככה זה לא יוכל לקרות שוב (בנוסף אחליף את הגומיות כמובן)
למזלי לא נגרם כל נזק לשום רכיב (לפחות לפי איך שזה נראה, עוד לא בדקתי שהכל עובד אבל אין נזק חיצוני)
לטיסן צריך לתקן את האף שנשבר קצת, ההגה גובה שנתלש וזהו...