צפייה בגרסה מלאה : המסוק שלי חזר לאויר ! ויש לי שאלה
guy1a
10-12-2011, 14:27:13
אחרי המתנה ארוכה ( מאד ) הגיעה החלק והוחלף בשלום.
טיסת מבחן היום עברה בשלום הכל טוב ..
אבל יש לי משהו שאני לא מבין.
ביום שלפני הכשל בגג"ש האחורי, החלפתי ראש ל פרו אבל טרם הספקתי לנסות אותו.
היום אני מבחין שהמסוק הרבה יותר חד בתנועותיו ולגבי רדר למשל הייתי צריך להוסיף אקספו של 25% בשביל שהוא יהיה כמו שאני רגיל ..
מה יכול להשפיע ככה ?
Trex450
10-12-2011, 15:09:37
כמו בראש גם בRUDDER יש 2 גורמים משפיעים סל"ד ופיץ.
פיץ בזנב לא סביר שהשתנה ממה שאתה מתאר כאן לעומת זאת יכול להיות שהיה שינוי בפיץ בראש עקב החלפת הראש ואם הפיץ בראש ירד (עם אותו מנוע בקר וCURVE) הסל"ד בראש עלה וגם הסל"ד בזנב מכאן שהזנב עכשיו "חזק" יותר ומגיב יותר
guy1a
10-12-2011, 15:11:33
אני חושב שזה אותו דבר.
כיוונתי להבים כמו שתמיד.
לא ניראה לי שזה העניין ...
wonderd
10-12-2011, 16:41:20
מה זאת אומרת החלפת ראש לפרו - עברת לטורק טיוב??
מהירות הסיבוב של הזנב תלוייה בשני גורמים; זוית הלהבים ומהירות הסיבוב שלהם - מהירות הסיבוב נקבעת כמו בראש המסוק ע"י סל"ד המנוע, זוית הלהבים נקבעת ע"י אורך התנועה על הסליידר שעל ציר הזנב.
תבדוק מה מהם השתנה...
(אם יש עוד סיבה שאני לא מכיר - אני אשמח אם מישהו יוכל להוסיף..)
guy1a
10-12-2011, 21:32:10
לא החלפתי.
רק ראש. ומהירות הסיבוב לא השתנתה, זוית הלהבים גם לא. בעצם כלום לא .. חוץ מהראש עצמו והגג"ש האחורי.
1 x 450 Tail Drive Gear win Metal Mount TL1205
אני לא מוצא את זה שוב, אבל זה הציר האחורי שעליו נימצא החלק הקדמי של רצועת הזנב .. מה שמונע על ידי הגג"ש התחתון.
ואת זה
T-Rex 450 PRO Aluminum Rotor Head Part FOR 450PRO (Align T-Rex compatible) (https://www.leaderhobby.com/product.asp?ID=9394001220450)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.