PDA

צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה Trex 600EFL , בנייה + טסט



T_A
11-12-2011, 21:58:17
אחרי קצת יותר מחצי שנה עם Trex 500ESP החלטתי שאני רוצה לקנות מסוק גדול יותר עקב קושי לראות את ה 500 מרחוק ורצון למסוק יציב יותר.
ניצלתי את הירח-דבש לתאילנד בספטמבר כדי לעשות את הרכש החדש.
זה התחיל בשדה תעופה כאשר נחתנו , כדי למצוא חנויות החלטתי שהדרך הכי טובה תיהיה לקנות מגזינים של טיסנים ובפרסומות בטח יהיה כתובות של חנויות, זה נכון אגב , רק שלא שמתי לב שזה מגזינים מארצות הברית (וגם החנויות שמפורסמום שם...)
לפחות היה מה לקרוא בטיסה , כולל כתבה על ה 600 החדש.


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59117&d=1323556049




לקראת סוף הטיול , הגענו לבנגקוק , בנק' הזאת כבר הייתי אחרי אין סוף בירורים בקשר לחנויות וידעתי לקחת מונית לחנות בצד השני של העיר


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59099&d=1323555955


hobbythai - חנות מאוד יפה , המחירים די טובים ,בערך 5-10% יותר יקר מארצות הברית , עדיין זול יותר משמעותית מהארץ או מהזמנה + משלוח + מיסים, במיוחד לגופי סקייל יקרים לשליחה.
שילמתי כ 3400 ש"ח עבור הקיט.


Unboxing


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59102&d=1323555975


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59109&d=1323556003


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59105&d=1323555986


למזוודה , ולארץ...


חופת ה 500 מול ה 600 , בהחלט הולך להיות גדול...


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59119&d=1323556059


התחלת הרכבה:
דבר ראשון שעשיתי היה לפרק כל בורג שהגיע מורכב. הראש והזנב הגיעו עם לוקטייט אבל יבשים כמו הנגב בלי גריז במסבים.
כל בורג נוקה באלכוהול ואז ניגוב , וכל הברגה נוקתה באלכוהול עם מקלוני אזניים, מעט לוקטייט בקצה ולמסוק.


דוגמא לכלוך שיורד מבורג (והיו גרועים יותר)


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59128&d=1323556148


הרכבת הראש , תענוג להרכיב ראש פלייברלס - פשוט כל כך אחרי מעבר מפלייבר.
סידור הרכיבים לפני הרכבה .


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59125&d=1323556119


גירוז מסבים

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59129&d=1323556161


והרכבה של כל צד כאשר שמים את הכל המברג ומשחילים לספינדל המשומן

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59130&d=1323556173


הראש והסוואש מורכבים, הלינקים נבדקו לפי המידות בחוברת (שלאחר מכן התבררו כלא נכונות בכלל למה שצריך בפועל)


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59134&d=1323556227


הרכבת הגוף
סידור כל הברגים , ניקויי שלהם אחד אחד והתחלה מהפלטה התחתונה


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59136&d=1323556260


שני חלקי הגוף
הברגים חוברו בשלב הזה בלי לוקטייט ומחוזקים קלות לפני היישור הסופי עם הציר


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59141&d=1323556325


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59143&d=1323556345


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59148&d=1323556399


חיבור הרגליים והכנסת הציר הראש ליישור הגוף , לוקטייט לכל הברגים חוץ מהמנוע והמסב תמיכה של המנוע


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59152&d=1323556423


סרוואים מורכבים כולל Meshים


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59155&d=1323556440


הרכבת הזנב


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59159&d=1323556464


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59160&d=1323556470


הזנב הגיע מחובר גם כן


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59162&d=1323556483


אחרי פירוק


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59163&d=1323556493


הגריפ של הלהבים קיבל את אותו היחס של הראש


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59164&d=1323556500


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59165&d=1323556506


לאחר הרכבה

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59168&d=1323556523


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59170&d=1323556535


חדיי העין ישימו לב שהברגים של הסנפיר זנב בצד השני , לא נורא , סודר מייד אחרי.


חיבור הבום


קודם צריך לסמן את נק' האמצע של הטורק טיוב , ואז לפי החוברת יש להדביק את המיסב יותר לכיוון הזנב
(הראשים של הברגים שימשו לסימום המרחק לאחר מדידה)


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59171&d=1323556542


הרכבת הטורק טיוב לתוך הבום בעזרת הצינות השקוף שסופק

http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59173&d=1323556557


כל הזנב מורכב לפני הרכבה במסוק


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59174&d=1323556560


מורכב במסוק


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59175&d=1323556565


כמו ב 550 , הדגמים החדשים של Align הם בעלי גיר ראשי אלכסוני הליקאל


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59178&d=1323556579


חיווט הסרוואים לתוך מערכת ה 3GX


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59185&d=1323556614


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59187&d=1323556621


התקנת בקר , רגולטור , סוללת מקלט, מקלט


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59192&d=1323556644


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59193&d=1323556649


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59194&d=1323556655


מוכן לטסט!


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59181&d=1323556595


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59182&d=1323556600




סטאפ
להבי זנב שונו ל 105 ממ לצורך הורדה של מהירות הראש מ 2350 (!!) ל 1900 בנורמל , 2000 באיידל 1 ו2050 באיידל 2.
זוויות באיידל 1 עד 9 מעלות , באיידל 2 עד 11 מעלות. (מתון כבר אמרתי?)
בקר נשלח ל CC וחזר במקום 80 בקר 120 דנדש , סוללת מקלט 2200 של ננוטק , נכנסת בדיוק.
סוללות ראשיות זוג נאנוטק 6 תאים 45-90C ועוד זוג 25-50C (אני חושב שהסרטון על ה 25-50C) , כולם 3300MAH


יום הטסט
שבוע לפני עשיתי בדיקות ריחוף , היה צריך להגביר קצת Gain בזנב עקב סחיפה שמאלה (אף ימינה)
הגדרתי את ה 3gx על הרמה הכי מתונה שאפשר (תנסו לגלות בסרטון איפה עשיתי Punch up...)


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59218&d=1323636105


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59219&d=1323636105


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=59220&d=1323636105



http://youtu.be/X0MtbnNy9B8?hd=1


לסיכום:
טס תענוג , כבר בטיסה הראשונה עשיתי דברים שלקח לי חודשים לעשות ב 500 , המסוק כל כך יציב שאני יכולתי לעזוב את הסטיקים והוא פשוט לא זז כמה שניות טובות! , חששתי שהוא יהיה חריף וחזק מידי בשבילי , אבל מסתבר שה3gx באמת ניתן לכיול טוב בין רמת מתחילים למתקדמים.

תודה לדורון על הצילום בוידאו (סליחה על העריכה הגרועה ביותר שלי)
תודה לכרמי על הצילום סטילס ביום הטסט

תודה למי שסבל את כל הדיון הזה

עוד עשרות תמונות באלבום שלי למי שמעוניין.

T_A
11-12-2011, 21:58:49
שמור לעדכונים

alex1312
11-12-2011, 22:05:03
אחי אחלה מסוק ואחלה טיסה יפה מאוד רואים שהבניה שלך מאוד איכותית ופדנטית שאפו:)

bartovmoti
11-12-2011, 22:10:54
סקירה יפה למסוק מדהים!
תתחדש נראה פצצה!

kal1311
11-12-2011, 22:20:40
כל הכבוד!
עבודה יפה
תהנה..אחלה כלי

עומר בנימיני
11-12-2011, 22:48:13
החיווט נראה מצויין!

סקירה יפה מאוד!

תתחדש

saportas
12-12-2011, 06:12:42
הרכבה מקצועית ונקייה. תתחדש

סאונד בראש
12-12-2011, 07:29:50
אם זה מצא את ההבדלים
בהתחלה רואים בקר 80 ואז 120

אטקין ש
12-12-2011, 07:44:24
תתחדש!!

אחלה עבודה דפקת שם!!

בהצלחה.

ziki
12-12-2011, 08:19:56
יפה מאד
עבודה יפה ונקייה.
תתחדש

dror_z
12-12-2011, 08:29:29
יפה מאוד
תזמון מעולה
השבוע אני אמור לקבל מסוק כזה
תהנה

ohadsh
12-12-2011, 08:51:52
אחלה סקירה ואחלה מסוק סחטן ... תתחדש :)

sagi
12-12-2011, 09:32:28
תומר תתחדש סקירה יפה ומצוינת !
אחלה טסט פלייט וההנאה מהמסוק הזה מובטחת.
נראה לי שגם אצלי יהיה אחד כזה בקרוב....
כתגבורת ל-700 :)

Friman
12-12-2011, 09:50:54
תתחדש, סקירה יפה של תהליך הבנייה

michaelgl
12-12-2011, 11:46:33
יפה מאוד!
בהצלחה!

ofir1987
12-12-2011, 12:04:43
איזה כייף שמחר אני בבנקוק חייב להגדיל את סכום הבזבוזים...!

ofir1987
12-12-2011, 12:06:29
אני מסתכל שוב על התמונות יצא מדהים אחלה עבודה.

T_A
12-12-2011, 12:34:46
תודה על הפרגונים , כאשר אני אגיע הבייתה אני גם אעלה את ההגדרות/גרף של הבקר ושל ה 3GX , אשמח לשמוע הערות לגביהם.


אם זה מצא את ההבדלים
בהתחלה רואים בקר 80 ואז 120

הגיע 80 אבל עקב ה recall שלחתי אותו וקיבלתי בחזרה 120 (אחרי חודשיים וקצת התבכיינות במייל)
זו גם הסיבה שלא סיימתי את הבנייה עוד בספטמבר...