צפייה בגרסה מלאה : שאלה סבאח 50CC של RC PILOT, מרכז כובד :/
אהלן, נוסף טיסן חדש לצי שלי, סבאח 50 סמ"ק של פיילוט,
קניתי אותו יד 2, במצב מצויין, השאלה שלי היא כזאת
ביום שבת הטסתי אותו, ובהמראה הייתי צריך לקזז די הרבה אפ (על הרצפה ההגאי גובה היו פלס בהתחלה)
אחרי שקיזזתי, הייתה לי תחושה של מרכז כובד אחורי, פשוט שהטיסן האט הוא התחיל להזדקר, כשניסיתי לרחף הוא הפיל כנף וזה היה די קשה.
הכל נוגד את עצמו, בהתחלה קיזזתי אפ, וריחוף קשה, מצד שני מרכז כובד אחורי :O
הכל מוביל אותי לזווית לא נכונה של המנוע, זה הגיוני?
ofir181
12-12-2011, 09:43:58
ב C.G אחורי דווקא אמור להיות לך יותר קל בריחופ..
tomer_inbar
12-12-2011, 10:04:11
לא בוחרים מרכז כובד של טיסן לפי מצב טיסה (לדוגמה ריחוף) אלה לפי מצב טיסה ישרה ואופקית.
חפש בהמלצות יצרן את המרכז כובד המומלץ לטיסן או שתלך לפי 28% משפת ההתקפה.
asafsee
12-12-2011, 10:05:16
אהלן, נוסף טיסן חדש לצי שלי, סבאח 50 סמ"ק של פיילוט,
קניתי אותו יד 2, במצב מצויין, השאלה שלי היא כזאת
ביום שבת הטסתי אותו, ובהמראה הייתי צריך לקזז די הרבה אפ (על הרצפה ההגאי גובה היו פלס בהתחלה)
אחרי שקיזזתי, הייתה לי תחושה של מרכז כובד אחורי, פשוט שהטיסן האט הוא התחיל להזדקר, כשניסיתי לרחף הוא הפיל כנף וזה היה די קשה.
הכל נוגד את עצמו, בהתחלה קיזזתי אפ, וריחוף קשה, מצד שני מרכז כובד אחורי :O
הכל מוביל אותי לזווית לא נכונה של המנוע, זה הגיוני?
נהפוך הוא, מה שאתה מתאר פה זה מרכז כובד קידמי
מרכז כובד קדמי?
כשהטיסן מאט הוא מרים אף :O
asafsee
12-12-2011, 10:26:38
תבדוק מרכז כובד לפי הוראות היצרן ומשם תתחיל לשחק
haimgil
12-12-2011, 19:08:12
אם בזמן טיסה ישרה נתת הרבה קיזוז אפ ושהורדת גז הטיסן התחיל לעלות או להזדקר אז אכן המנוע מכוון למטה מידי ושאתה נותן גז אז הוא מושך מטה,ולכן הקיזוז אפ הוא בילתי נמנע.הכי טוב שתשנה את זווית המנוע ע"י הוספה של טבעות שייבות או כל טבעת מרווח אחרת לברגים התחתונים של המנוע.מרכז הכובד צריך להיות במרכז הקרבון בדרך כלל או כ17 ס"מ משפת ההתקפה של הכנף.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.