PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה עם לוח רחפן FH-X46 PRO ומשדר RD8000



guyrud
18-12-2011, 21:36:50
HI
I have build a New quad copter.
**Just before the Test Flight!!
FH-X46 Pro (TMF PRO) id the main controller
But..As i have a RD8000 Airtronics TX
I would like to reduce the Motors Power TX move by 50% to make it less sensitive.
As in my last quad - Did that with the End Poind Adjustment
But
Trying to do that with the new FH-X46 Pro comes to :
The ACC calib as before every flight Max up And left rudder- DOSE NOT WORK
Any advice would be Great and help me

Tx
Guy

Shlomi4046
19-12-2011, 00:19:17
לא יעבוד ברגע שאתה מגדיר EP
הוא לא מגיע למקסימום מצערת כדי להכנס למצב כיול של מד התאוצה

yoshinoa
19-12-2011, 01:55:14
איך EXPO על מצערת שלומי?
למה להוריד את ה-EPA למצערת? עושים את זה רק בבקרים שזקוקים ל-20-25% טווח מצערת על מנת לתקן.
זה לא הלוח הזה... אתה צריך 50% כוח זמין בכדי שהרחפן יוכל לשקם את עצמו מירידה מהירה למשל.
איך שאני רואה את זה, כל סוללה תצטרך להרים EPA ולהוריד אחרי שדרכת.

Shlomi4046
19-12-2011, 02:21:38
:confused::rolleyes:

זה השעה

igalr
19-12-2011, 07:02:37
אתה יכול להפעיל DUAL RATE על הגה כיוון ואז לדרוך את הרחפן בRATE הגבוהה ולהטיס בנמוך
אבל .... ב RD8000 אין DUAL RATE על הגה כיוון במצב טיסנים
ולכן הטריק הוא להפעיל MIX של VDV כיוון להגה כיוון בערך של 50% (או כל ערך רצוי) עם אחד המפסקים וזה עובד מצויין .

עודד מזור
19-12-2011, 08:04:05
פתרון יעיל בו אני משתמש הוא לעבוד ב-HELI MODE בשלט.

חשוב לבחור מצב ללא (!!) CCPM, אני לא יודע איך זה נקרא בסאנווה. בדרך זו תגדיר שני מצבי טיסה:
1. לדריכת הכלי על הקרקע, הכל במקסימום.
2. הפעלת EXPO על המצערת או הגבלת הטווח ע"י EPA או משחק עם ה-THROTTLE CURVE. כל אחד מאלו יעשה את העבודה.

אחרי שהכלי נדרך על הקרקע במצב 1, העבר באמצעות מתג למצב 2 ולאוויר.

פשוט ועובד היטב.