צפייה בגרסה מלאה : שאלה אשמח לשמוע דעתכם.. לגבי גלגל שיניים הליקל (נטוי) לטירקס 450.
מה עדיף לשים על 450 טירקס להישאר עם הגלגל הרגיל או במבנה הנטוי הליקל?
יש לי את שניהם והייתי רוצה להבין מה עדיף מבניהם.
תודה :)))
עמיתפורת
19-12-2011, 12:32:30
מה???
Yoav Lahav
19-12-2011, 13:28:50
קודם כל בוא נתחיל בזה שאתה צריך גם למנוע גלגל שיניים HELICAL.
יש לך כזה למנוע שמתאים לגג"ש HELICAL הראשי?
דבר שני, אני מטיס המון עם הגג"שים הסטנדרטיים ולא מחליף ואין שום בעיה
כך שאני לא רואה איפה זה עוזר לך במקרה של 450. קח בחשבון ששימוש ב HELICAL
מכניס עומסים ציריים ומומנטים לא רצויים גם למנוע וגם לגג"ש על הציר הראשי
ולא בטוח שה 450 תוכנן לזה.
אני ממליץ לך להשאר עם הגג"שים הרגילים.
כן יש לי גם את הפיניון המתאים. סתם היתי סקרן כי אליין הרשמית מוכרת את המוצר הזה אז טעיתי למה זה טוב..
תודה :)
wonderd
19-12-2011, 14:05:50
אין בזה צורך לדעתי, מעטים אם בכלל הם הגג"שים שנטחנים ב 450 כתוצאה של עודף כח וזאת הסיבה העיקרית לשימוש בהם.
wind556
19-12-2011, 14:10:56
מסכים עם כולם כאן
אתה לא צריך שום דבר מלבד הסטנדרטי
א' כל אתה צריך גם פיניון מתאים!
ב' אני מצטרף לכל הדעות של החברים לפני ולא חושב שזה ייתן לך משהו או שתרגיש בהבדל..
אחלה תודה לכולם :) אני אמשיך להשתמש ברגיל וזהו :)
עמיתפורת
19-12-2011, 16:19:35
גיא זה כולו 450 ועובד מעולה גם ככה.
במסוקים עם הליקר אתה צריך גם בית מסב בסוף הפיניון/ציר מנוע אחרת הכוחות הצדדים יהרסו את המסבים של המנוע.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.