PDA

צפייה בגרסה מלאה : ברוש מטיס TDR בישיבה



dror_z
31-12-2011, 21:18:28
איזה כשרון!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=rQra6uwNXm0"]http://www.youtube.com/watch?v=rQra6uwNXm0

guyro
31-12-2011, 21:24:59
גדול !

nirgo
31-12-2011, 21:27:46
גיא, מה גדול ? להזכירך אתה הקופירייטר

dbrosh
31-12-2011, 21:27:54
תותי פחד לבד, התחנן שאני אבוא לעזור. מה יכולתי לעשות?

guyro
31-12-2011, 21:30:14
גיא, מה גדול ? להזכירך אתה הקופירייטר

במקרה הזה לדעתי הזכות היא שלך...

אטקין ש
31-12-2011, 21:38:17
האמת הוא יתישב בזמן לא טוב !!
בדיוק המסוק נראה יורד עם הזנב לכיון הקרקע.
(היה נראה שזה לא הוא מטיס)

אבל תמיד זה מצחיק לראות את זה בשטח ..

שבוע טוב
שנה אזרחית טובה לכולם!!
אטקין ש

Friman
31-12-2011, 21:47:43
איזה חופה סוף...

wonderd
31-12-2011, 21:49:15
מר ברוש, התקדמת יפה בהטסה, מי המדריך שלך?? :)
שנייה 54 שומעים את גיין קצת גבוה, גם אצלי זה היה קיים בויבאר, 2-3 קליקים למטה פתרו את הבעיה..

Hagay
31-12-2011, 22:01:42
:D
אני זוכר את הימים שעזרתי לברוש לרחף, טוב זה הצעירים האלה.

nirgo
31-12-2011, 22:07:45
מר ברוש, התקדמת יפה בהטסה, מי המדריך שלך?? :)
שנייה 54 שומעים את גיין קצת גבוה, גם אצלי זה היה קיים בויבאר, 2-3 קליקים למטה פתרו את הבעיה..

2-3 קליקים לא פתרו את הבעיה אבל 8 כן- לפחות בבדיקה שעשיתי היום אחה"צ. זה TDR שמקוצר ל 600 (למי שלא שם לב), ולכן עקב מהירות ראש גבוהה ממהירות של TDR רגיל (וכמובן מהירות זנב ) יש צורך להוריד משמעותית את הגיין. בויבאר מומלץ להיות על 80 לTDR, בבוקר הייתי על 75 (מה שלא הספיק), הורדתי ל70 ועד כה לא הצלחתי להכניס אותו לויברציה, מקווה שזה יספיק.

guyst
31-12-2011, 22:52:02
ברוש מטיס בחסד.... :)

wonderd
01-01-2012, 07:50:18
מה בעצם עשית מלבד קיצור הבום והלהבים? למה מהירות הראש שונה?

tkolber
01-01-2012, 08:02:35
תותי פחד לבד, התחנן שאני אבוא לעזור. מה יכולתי לעשות?

אני לא מבין למה לקחת כזה סיכון???? היית קורא ליואב שיבוא לעזור :D

yossis
01-01-2012, 08:13:47
אני לא מבין למה לקחת כזה סיכון???? היית קורא ליואב שיבוא לעזור :D
צחי, התכוונת לטארק הישראלי :rolleyes:

tkolber
01-01-2012, 08:50:28
צחי, התכוונת לטארק הישראלי :rolleyes:

כך הוא מעיד על עצמו למרות שלדעתי ישנם הבדלים קטנטנים כמו הכפכפים למשל שטארק מטיס איתם ויואב לא :D !!!!!

nirgo
01-01-2012, 08:57:20
מה בעצם עשית מלבד קיצור הבום והלהבים? למה מהירות הראש שונה?

קיצרתי בום, torque tube, פושרוד זנב ותומכי בום.
בtdr רגיל עובדים במהירות ראש של מכסימלית של1850-1900 סל״ד, במסוק 600 2100-2200.

yossis
01-01-2012, 09:04:22
;););););)קרעת אותי מחצוק ;););););)


כך הוא מעיד על עצמו למרות שלדעתי ישנם הבדלים קטנטנים כמו הכפכפים למשל שטארק מטיס איתם ויואב לא :D !!!!!

SEVEN
01-01-2012, 09:21:43
קיצרתי בום, torque tube, פושרוד זנב ותומכי בום.
בtdr רגיל עובדים במהירות ראש של מכסימלית של1850-1900 סל״ד, במסוק 600 2100-2200.

מה היתרון בלהסב אותו ל-600 על פני הגודל המקורי ? עדיין 12 תאים ?

wonderd
01-01-2012, 09:29:45
אני מודע להבדלים שיש באופן "טבעי" בין הסל"דים במסוקים בגודל שונה, אבל כדי לקבל מהירות ראש גבוהה יותר - אני מניח ששינית יחסי גיר (פיניון?)?
מה בעצם עומד מאחורי הרעיון להקטין את המסוק? בד"כ אנשים מחפשים מסוק גדול יותר ולא קטן יותר.

nirgo
01-01-2012, 10:19:48
אני מודע להבדלים שיש באופן "טבעי" בין הסל"דים במסוקים בגודל שונה, אבל כדי לקבל מהירות ראש גבוהה יותר - אני מניח ששינית יחסי גיר (פיניון?)?
מה בעצם עומד מאחורי הרעיון להקטין את המסוק? בד"כ אנשים מחפשים מסוק גדול יותר ולא קטן יותר.


1. השינוי הוא במנוע עם KV גדול יותר, פיניון זהה.
2. יש לי גם TDR "רגיל" שנשאר כך והשנוי ל600 נובע מהרצון לעשות מסוק שהוא גם מהיר כמו TDR וגם זריז כמסוק 600(וחוץ מזה זה עושה את ההובי מעניין לא?:)). כמו שפרסמתי לפני מספר ימים גם בקבוצת הנסליט יש בחור שעשה את אותו שינוי : http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?46453-%E1%F8%EB%E1%FA.../page2 ויש עוד כל מיני פרוייקטים פרטיים שבנו על הגאומטריה של TDR מסוקים קטנים יותר (550-600).

ziki
01-01-2012, 12:12:37
כך הוא מעיד על עצמו למרות שלדעתי ישנם הבדלים קטנטנים כמו הכפכפים למשל שטארק מטיס איתם ויואב לא :D !!!!!

יש גם הפרש של 13 שנה בינהם במועד ברית המילה :o

optiplex
01-01-2012, 13:13:38
אין על ברוש .... ולחשוב שכמה דקות לפני זה הוא גם ריחף עם ה-velocity שלו :)

shlomiv10
01-01-2012, 15:23:35
פיש..... ועוד לחשוב שלא מזמן חפשנו ביחד חלקים של מרוסקים למינם :o איזו התקדמות מחכים שתעשה לנו כבוד ותבוא לבקר ביי.