PDA

צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש Beam Avant Garde 600



HeliDraco
02-01-2012, 23:11:54
אחרי כל ההתלהבות מה-700, הנה משהו חדש בממלכת ה-600 :D


הפרסום ב-RCHR (http://www.rcheliresource.com/trailer-beam-avantgarde-600-class-electric-rc-helicopter/)
שרשור ב-HF עם תמונות מפורטות וללא חופה. (http://www.helifreak.com/showthread.php?t=335659)
באנגליה כבר מוכרים כאלה - אם כי המחיר די נושך (http://www.fast-lad.co.uk/store/beam_avantgarde_size_flybarless_helicopter_ba-001-p-17772.html)... :mad:


לדעתי - נראה די מעניין.
וגם יפה :D

rafulikos
03-01-2012, 05:00:12
נראה מבטיח משהו ...

Friman
03-01-2012, 13:31:52
חתיך חדש בשכונה, אין ספק.
שמתי לב שרוב הח׳ברה קופצים מהמסוקים הקטנים היישר ל700. עוד קטגוריה שאני מבין שלאחרונה פופולרית מאד היא ה550. זה מעלה לי שאלות על מקומה של קטגוריית ה600... אשמח לשמוע ממך ואדים או מכל בעל מסוק 600 אחר, למה בחרתם במסוק בגודל כזה? מה הם היתרונות? אני מדבר כקטגוריית גודל כללית, מעבר לדגם ספציפי.
*

AMIR
03-01-2012, 19:32:17
ה 600 החדשים דורשים עבודה עם 12 תאים, מה שבעיני מיותר!
וגורם לקטגוריה להיות מיותרת!

ה550 שהוא טיפה'לה יותר קטן (5 ס"מ) דורש סוללה אחת מה שמוזיל את העלויות לאין שיעור.
ולכן הקטגוריה מצליחה ותופסת תאוצה.
אני עם 550 ואין מצב שהוא עוזב את ההאנגר בקרוב...

באשר למסוק הזה? לא יודע, לא עשה לי את זה, לא אהבתי את המגש סוללות, זה מתכון לאסון.

T_A
03-01-2012, 19:40:20
700 גדול מידי כלכלית בשבילי , חלקי חילוף וכו, 550 קטן מידי בשבילי (עיוור)

בכל מקרה כמה שיותר גדול יותר טוב, הכל פונקציה של כסף , לדעתי מתחילים (בכל תחום לא רק מסוקים) צריכים להתחיל עם הציוד הטוב ביותר שידם משגת.
כמובן שיהיה מתאים למתחילים...

עמיתפורת
03-01-2012, 20:01:37
ה 600 החדשים דורשים עבודה עם 12 תאים, מה שבעיני מיותר!
וגורם לקטגוריה להיות מיותרת!

ה550 שהוא טיפה'לה יותר קטן (5 ס"מ) דורש סוללה אחת מה שמוזיל את העלויות לאין שיעור.
ולכן הקטגוריה מצליחה ותופסת תאוצה.
אני עם 550 ואין מצב שהוא עוזב את ההאנגר בקרוב...

באשר למסוק הזה? לא יודע, לא עשה לי את זה, לא אהבתי את המגש סוללות, זה מתכון לאסון.

למה מתכון לאסון?

dror_z
03-01-2012, 20:23:11
700 גדול מידי כלכלית בשבילי , חלקי חילוף וכו, 550 קטן מידי בשבילי (עיוור)

בכל מקרה כמה שיותר גדול יותר טוב, הכל פונקציה של כסף , לדעתי מתחילים (בכל תחום לא רק מסוקים) צריכים להתחיל עם הציוד הטוב ביותר שידם משגת.
כמובן שיהיה מתאים למתחילים...
מאותן סיבות גם אני הלכתי על 600 פרו - חשבתי שיגיע השבוע אבל כנראה שרק בשבוע הבא
אני גם לא מבין למה נבהלים מהסוללות
ההבדל בין שתי סוללות 3300 של מסוק 600 לסוללה אחת 5000 של מסוק 550 הוא לא גדול כ 30 דולר לערך
החלקים חלקם אותו הדבר
אני חושב ש600 היום זו העסקה היותר משתלמת במיוחד לאלו שרוצים יותר גדול

HeliDraco
03-01-2012, 20:31:44
חתיך חדש בשכונה, אין ספק.
שמתי לב שרוב הח׳ברה קופצים מהמסוקים הקטנים היישר ל700. עוד קטגוריה שאני מבין שלאחרונה פופולרית מאד היא ה550. זה מעלה לי שאלות על מקומה של קטגוריית ה600... אשמח לשמוע ממך ואדים או מכל בעל מסוק 600 אחר, למה בחרתם במסוק בגודל כזה? מה הם היתרונות? אני מדבר כקטגוריית גודל כללית, מעבר לדגם ספציפי.
*

גיא, אני חושב שהתבלבלת - לי יש מסוק 550 דווקא :)
אבל השאלה עדיין רלוונטית - כשקניתי את המסוק שלי 600 היה הדבר הגדול ביותר שהיה לי סיכוי להכניס הביתה (וגם אז לאישה לקח זמן להתרגל :D). מצד שני - ה-600 העיקרי שהיה זמין באותה תקופה בתקציב סביר היה ה-600ESP, שיצא לו שם של רוצח סוללות לא קטן. לכן הלכתי על 550 :)
אני לא בטוח שחייבים 12 תאים למסוק 600. שמעתי כבר טענות שפיוז'ן 50 יסחב גם עם 6 תאים, אבל לדעתי זה גבולי מאד בגדלים ובמשקלים האלה.

alex1312
03-01-2012, 21:38:11
מסוק חמוד עם ביצועים טובים

Friman
03-01-2012, 21:46:12
גיא, אני חושב שהתבלבלת - לי יש מסוק 550 דווקא :)

לא התבלבלתי. התכוונתי לשאלה למה הוא מעלה אצלך עניין או למה עניין אחרים שמטיסים 600.
גיל

HeliDraco
03-01-2012, 22:26:13
גיל

סליחה... :o


לא התבלבלתי. התכוונתי לשאלה למה הוא מעלה אצלך עניין או למה עניין אחרים שמטיסים 600.

יש כאן כמה דברים.
קודם כל, ממה שאני זוכר המסוק הספציפי הזה הוא מהחידושים הבודדים בגודל הזה כבר כמה זמן... מאז ה-Furion600 לא חושב שראיתי משהו נוסף.
מצד שני, יש הרבה מאד תנועה באזור ה-700, כפי שיעיד השרשור הזה (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?46410-%F1%F7%F8-%E0%E9%E6%E4-%EE%F1%E5%F7-700-%E7%F9%EE%EC%E9-%E4%E9%E9%FA-%F7%E5%F0%E4-%EC%EC%E0-%EE%E2%E1%EC%E5%FA-%FA%F7%F6%E9%E1).
חוץ מזה הגודל הזה (יחד עם ה-550) הוא כנראה עדיין הפשרה השפויה בין גודל המסוק למחיר אחזקה. 600 של היום יכול לטוס בתצורות של 6 תאים (למרות שזה נראה ממש חלש :)) ועם אלקטרוניקה לא יקרה במיוחד (בעיקר הבקר והמנוע). ה-550 יהיה קצת יותר חזק (בזכות משקל נמוך יותר על אותם מקורות כוח), ה-700 יהיה הרבה יותר יקר.
רק דעתי...