iGold
05-01-2012, 16:45:14
שלום,
יצרתי קשר עם הוביקינג על מטען פגום שקיבלתי..
שאלתי למה אני זה שצריך לשלם את מחיר המשלוח של המוצר הפגום אליהם שזאת בכלל אשמתם מראש ששלחו לי מוצר פגום.
אמרתי שהם צריכים אם כבר לפצות אותי ולא לגבות עוד כסף על המשלוח חזרה של המוצר
בתגובה קיבלתי את ההודעה הזו:
We understand your concern for this situation. But we are afraid that the returned shipping cost is not available by our side accordingly to our warranty policy which has been indicated on our website. But we would like to inform you that we will pay for the shipping cost for sending the replacement in condition that the returned item is checked and confirmed to be faulty.
לא הבנתי מה בידיוק הייתה הכוונה שלהם בתגובה הזו.. אפשר הסבר בבקשה?
רק הבנתי שאת המוצר החלופי ישלחו לי על חשבונם וזהו
יצרתי קשר עם הוביקינג על מטען פגום שקיבלתי..
שאלתי למה אני זה שצריך לשלם את מחיר המשלוח של המוצר הפגום אליהם שזאת בכלל אשמתם מראש ששלחו לי מוצר פגום.
אמרתי שהם צריכים אם כבר לפצות אותי ולא לגבות עוד כסף על המשלוח חזרה של המוצר
בתגובה קיבלתי את ההודעה הזו:
We understand your concern for this situation. But we are afraid that the returned shipping cost is not available by our side accordingly to our warranty policy which has been indicated on our website. But we would like to inform you that we will pay for the shipping cost for sending the replacement in condition that the returned item is checked and confirmed to be faulty.
לא הבנתי מה בידיוק הייתה הכוונה שלהם בתגובה הזו.. אפשר הסבר בבקשה?
רק הבנתי שאת המוצר החלופי ישלחו לי על חשבונם וזהו