צפייה בגרסה מלאה : דיון yak 54 carden hangar 9 קקי של מטוס או סתם חוסר מזל...?
e-nigma
08-01-2012, 15:59:27
היי חברים ,
הייתי רוצה לשתף אתכם בטסט פלייט מצער מאוד שעברתי ...
מדובר ביאק של הנגר 9 כביכול ספינת הדגל של קרדן והנגר 9 ...
נבנה ללא דופי באופן מקצועי לחלוטין הורכב עליו DA 50 סרוואים הייטק 13 קילו דיגיטלים
מערכת פוטבה מקלט 14
המריא מצויין מאוזן לחלוטין ללא שום צורך בקיזוז כלשהו
לאחר הקפה רגילה בחצי מצערת והתיישרות במקביל למסלול בגובה סביר לטיסת מבחן
כנף ימין פשוט התפוצצה מהמקום כלפי מעלה והטיסן צנח אל מותו...
לאחר תמונות שצילמתי ולפי מה שראיתי בשטח אחרי שיצאת מההלם... ראיתי בברור שהמוט המרכזי של הכנף
פשוט חצה את הקלקר והציפוי בלזה מתוך הכנף רואים בתמונות את אופן התלישה של הכנף נשארה שם תעלה במקום שהיה מושחל הצינור...
פניתי להנגר 9 ( אורייזן ) הם כמובן רצו את הכנף לבדיקה .... לי יש רק תמונות לתת להם היות והטיסן נמצא מזמן בחרייה...
בכל אופן לא ממש אהבתי את השירות והאחריות של החברה לגבי טיסני בנזין ניתן לומר בוודאות שירדתי לגמרי מהנגר 9 בכל הנוגע לטיסנים.
לפניכם תמונות להתרשמותכם המקצועית אשמח לכל תיאוריה :)
adibenbasat
08-01-2012, 16:44:50
יותר חוסר ידע על הטיסנים של הנגר 9,
הם מתוכננים ברמות על מבחינת דיוק ושכול דבר יהיה במקום ונוח לגישה, הם טסים מדהים ומדוייקים כמו שאמרת לא היה צורך בקיזוז..אבל!
הם בנויים ח ל ש, לא יודע למה, במקומות שצריך דיקט תעופתי הם לפעמים פשוט שמים בלזה, הכנפיים שלהם תמיד חלשות, אני לא מבין את זה אבל זה ככה בכול הטיסנים שלהם,
תראה את הסנדאונר אם הוא לא עובר חיזוק מקצועי, הכנפיים מתפוצצות באופן סדרתי, וזה לא רק שני הטיסנים האלו אלה בכול הטיסנים של החברה.
צר לי על הטיסן שלך, אני יכול לא להמליץ לך על שום טיסן של הנגר 9 שאתה רוצה ל"סחוט" אותו בלי לחזק אותו בהרכבה, זה עניין כרוני וחייבים לעשות את זה.
אם תעשה חיזוקים בעתיד בהרכבה של טיסנים של הנגר 9, תקבל טיסנים מדהימים, מדוייקים וכמובן.. עמידים.
שיהיה לך בהצלחה עם אורייזן (הם אתר רציני אני מאמין שיתנו לך שירות מספק), כמובן בהצלחה עם הטיסן הבא.
אם תקבל את אותו טיסן, אוכל לחזק לך אותו באופן מקצועי.
:)
saranga
08-01-2012, 17:37:11
קרה לי אותו דבר בדיוק,
אומנם הטיסן לא היה חדש לחלוטין וביצע לא מעט שעות טיסה,
פשוט כנף אחת נתלשה בדיוק באותה צורה כמו אצלך באוויר.
הקרדן אומנם טס מצויין והביצועים באוויר הם הטובים ביותר ל50 סמ"ק ממה שיצא לי לראות...אך זה ע"ח חוזק ולכן הוא מתפרק בקלות כל כך...
יוני.
מושיק
08-01-2012, 18:50:31
חבל ש qq somenzini כבר לא מייצר טיסנים :(
יש לי טיסן 50 סמ"ק שלו הוא גם מאוד מדיוק וגם מאוד חזק :cool:
haimgil
08-01-2012, 18:58:35
עצוב מאוד המקרה הזה.אני לא יכול אפילו לדמיין כמה עצוב זה.כל ההשקעה והמחשבות איזה כיף הולך להיות לי .אבל בכל זאת כל טיסנאי צריך לדעת או שזה נימכר או שזה לפח זבל.באסה.אני מקווה שלא תתייאש.אני אישית מטיס יאק של גולד ווינג ואני מרוצה מאוד.הבעיה שצריך כל כמה טיסות לעבור עם פן ולימתוח את הציפוי. בגדול טיסן מצויין.אפשר להביא אותו ב1700 שח לארץ כולל מישלוחה.
.omer biton
08-01-2012, 19:09:13
באמת מקרה מצער ...
יש לי אותו טיסן אחלה טיסן מדוייק ברמות קל ברמות זה הטיסן 50 סמ''ק שטס טוב מאוד אבל האיכות בניה שלו לא בשמיים , אני מאמין שמה שקרה לך זה שחיזקת ממש חזק את הברגים שמתחברים לכנפיים.בכל מקרה אל תתיאש ותתחיל דרך חדשה יש טיסן מאוד איכותי וטס מאוד טוב והוא הגולד ווינג המחיר שלו ממש זול.
בהצלחה !
shushu
08-01-2012, 19:18:18
מוזר לגמרי...
מההכרות שלי עם יאק 54 קארדן, טיסן מעולה ועמיד מאוד
יש לי קארדן קאפ 40% שביצע מעל 1000 טיסות ובן 12 שנה.
ממש חבל
גיא חנוך
08-01-2012, 19:21:58
אתה לא היחיד שזה קורה לו , הרכבתי טיסן כזה בעבר ואיכות הבנייה הייתה על הפנים! , התפרקו הדבקות עוד לפני שהטיסן עלה לאוויר
Barvze X100
11-01-2012, 12:55:21
משתתף בצערך,מקווה שלא תתיאש.
אני לפני חודש קניתי טיסן funtana X100 של H9 וגם שמתי לב שאייכות הבנייה לא משהו מיוחד כמו Phoenix וכו.....
אני עשיתי לו טסט פלייט והתנתקה המדבקה מהגוף באמצע הטיסה וגם המדבקה הראשית של החלק התחתון של הגוף כמעת והתנתקה (אני לא רוצה לחושב מה היה קורה אם היא הייתה מתנתקת)
אני חושב שלטיסן בגודל כזה חיזוקים הם דבר הכרחי מאד! בגלל הלחץ שהגוף צריך לעמוד בו,אבל בכל זאת כך את זה כשיעור בטיסנאות ותלמד מזה לקח חשוב מאד!
אני מקווה שלא תתייאש ושהטיסן הבא שלך יחזיק מעמד לפחות עד שתסיים להטיס אותו,טוס לשלום:)
דניאל דקל
11-01-2012, 19:30:43
מוזר לגמרי...
מההכרות שלי עם יאק 54 קארדן, טיסן מעולה ועמיד מאוד
יש לי קארדן קאפ 40% שביצע מעל 1000 טיסות ובן 12 שנה.
ממש חבל
טיסן שעבר 1000 טיסות מבלי להתרסק? אני חושב שאין אפילו מטוסים כאלה :D
yaakovx
11-01-2012, 19:55:25
תתפלא
flatspin
11-01-2012, 20:07:07
טיסן שעבר 1000 טיסות מבלי להתרסק? אני חושב שאין אפילו מטוסים כאלה :D
היתה פעם 'אירונקה' שטסה מעל 1200 טיסות בפרק זמן של 15 שנה.
בסופו של דבר נפחה את נשמתה בכלל על הקרקע :p
flatspin
11-01-2012, 20:16:25
ל-e-nigma
לאחר סקירה מדוקדקת של התמונות שהעלית, נראה לי ששורש הבעיה נעוץ בהדבקה לקויה של מחזק השרוול של המוט המרכזי הממוקם קרוב לקצה המוט, לקראת מרכז הכנף. תפקידו לפזר ולמתן את המאמץ הנוצר בכנף בנקודה הקריטית של קצה המוט. אם אינו מודבק כראוי, ריכוז המאמצים בקצה המוט עשוי לשלוף אותו (את מחזק השרוול) ממקומו ולפרוץ את דופן הכנף החוצה, וזה מה שקרה, לפי דעתי.
ברור שאין לך שליטה על זה ואין באפשרותך לבדוק, אלא לסמוך על טיב העבודה שבוצעה ע"י יצרן הטיסן.
e-nigma
15-01-2012, 14:08:49
אני מסכים זה גם מה שחשבתי שקרה
פשוט מתסכל לראות דבר כזה קורה בטסט פלייט ועוד מטיסן חדש של הנגר 9
מאוד מצער ומאכזב האמת שאורייזן בכלל לא שמים עלי למרות התמונות המפורטות ששלחתי
לאור כל התגובות שנרשמו אני מבין שבתחום הבנזין לא כדאי לכוון להנגר 9 אפילו אם מדובר בקרדן המפורסם שלהם
רציתי בהחלט לקנות את הגולדווינג לבסוף רכשתי את ה- sbach של pilot rc ל50 סמ"ק האמת פשוט אהבתי את הצורה
מקווה שלא עשיתי עוד טעות ***חח
אשמח לטיפים לגבי הטיסן הזה היות ואני מאוד חדש בתחום הבנזין :)
תודה לכולם על התמיכה אגב נחמד לדעת שאתה לא לבד :)
shaharg
15-01-2012, 15:17:19
מדאיג מאוד , יש לי את הטיסן כחצי שנה ( אמנם חשמלי ) אבל מדאיג מאוד לראות שהכנף מתפרקת כך ... מקווה שמדובר במשהו חריג ולא כתופעה,
הכנף הינה קלקר מצופה בלזה , האם יכול להיות שהשתמשת בדבק ציאנו רגיל ולא ב FOAM SAFE ?
e-nigma
15-01-2012, 15:21:49
הטיסן מגיע מוכן להרכבה לא צריך לשים דבק בתוך הכנף .....
שים לב שהגליל פיבר שאמור להיות מודבק בתוך הכנף פרץ כולו דרך הקלקר עקב הדבקה לקויה במפעל
רואים בתמונות שהגליל הזה הודבק רק בצד אחד בצורה גרועה ביותר...
נועם ג
15-01-2012, 17:36:45
טיסן שעבר 1000 טיסות מבלי להתרסק? אני חושב שאין אפילו מטוסים כאלה :D
היתרסק ועוד איך. אני לא אשכח איזה בום הוא עשה על הקרקע באמצע טיסת פריסטייל של ניקי בערבה 2005(אם אני לא טועה)
לא היתרסק עאלק חח..
דניאל דקל
15-01-2012, 19:28:37
e-nigma
גם אני התרשמתי מאוד לרעה מהורייזון-הובי בכל פנייותיי אליהם.
ראשית, יש להם מערכת פנייה אוטומטית. אתה מקבל מייל אוטומטי, ומחכה ומחכה.
במקרה הטוב אתה מקבל תשובה לקונית לאחר מספר ימים, לפעמים כלום.
לפני מספר חודשים שלחתי אליהם מנוע ובקר של E-FLITE לבדיקת תקלה.
הם טוענים כי לא קיבלו את החבילה, למרות שנרשם באתר USPS כי החבילה נמסרה בתאריך ושעה מסויימים.
נכון להיום הם לא הציעו שום פיצוי על האובדן. פשוט התעלמות מוחלטת.אני התייאשתי מהם.
e-nigma
15-01-2012, 20:58:45
אכן בדיוק כמו במקרה שלי לכן הם הולכים לקבל אחלה review על הטיסן שלהם ובמיוחד על השירות המתעלם
ללקוחות פרטיים בכל אתר מוביל של טיסנאות ואז נראה איך יגיבו לפרסומת רעה....
מושיק
15-01-2012, 22:15:32
אכן בדיוק כמו במקרה שלי לכן הם הולכים לקבל אחלה review על הטיסן שלהם ובמיוחד על השירות המתעלם
ללקוחות פרטיים בכל אתר מוביל של טיסנאות ואז נראה איך יגיבו לפרסומת רעה....
הזמנת את הטיסן דרכם או בחנות בארץ?
היי חברים ,
הייתי רוצה לשתף אתכם בטסט פלייט מצער מאוד שעברתי ...
מדובר ביאק של הנגר 9 כביכול ספינת הדגל של קרדן והנגר 9 ...
נבנה ללא דופי באופן מקצועי לחלוטין הורכב עליו DA 50 סרוואים הייטק 13 קילו דיגיטלים
מערכת פוטבה מקלט 14
המריא מצויין מאוזן לחלוטין ללא שום צורך בקיזוז כלשהו
לאחר הקפה רגילה בחצי מצערת והתיישרות במקביל למסלול בגובה סביר לטיסת מבחן
כנף ימין פשוט התפוצצה מהמקום כלפי מעלה והטיסן צנח אל מותו...
לאחר תמונות שצילמתי ולפי מה שראיתי בשטח אחרי שיצאת מההלם... ראיתי בברור שהמוט המרכזי של הכנף
פשוט חצה את הקלקר והציפוי בלזה מתוך הכנף רואים בתמונות את אופן התלישה של הכנף נשארה שם תעלה במקום שהיה מושחל הצינור...
פניתי להנגר 9 ( אורייזן ) הם כמובן רצו את הכנף לבדיקה .... לי יש רק תמונות לתת להם היות והטיסן נמצא מזמן בחרייה...
בכל אופן לא ממש אהבתי את השירות והאחריות של החברה לגבי טיסני בנזין ניתן לומר בוודאות שירדתי לגמרי מהנגר 9 בכל הנוגע לטיסנים.
לפניכם תמונות להתרשמותכם המקצועית אשמח לכל תיאוריה :)
לא נורא, אתה לא היחיד , ביום שישי האחרון גם אני איבדתי טיסן 50 cc של hangar 9 , התמונות בערך זהות קלקר קרוע וחלקים תלושים...
הטיסן עבר הרבה טיסות אך בטיסה האחרונה כ10 שניות אחרי ההמראה נתלש כל ההגה גובה עם ההגה כיוון(|מיד נזכרתי בשרשור הזה) הטיסן צלל לקרקע (די רחוק) והתפרק לגורמים!
מנוע של 3w, משאבת עשן של סוליבן ועוד...(מקווה ששרדו עוד לא בדקתי) אבל זה סופו של כל טיסן.....
לפחות לא קרה מעל הראש שלי , הכי חשוב שאתה שלם ובריא זה חלק מהתחביב, בהצלחה פעם הבאה...
shushu
06-02-2012, 21:47:48
התרסק גם התרסק, אבל עדיין טס
YAHELMOY
09-02-2012, 20:47:52
יותר חוסר ידע על הטיסנים של הנגר 9,
הם מתוכננים ברמות על מבחינת דיוק ושכול דבר יהיה במקום ונוח לגישה, הם טסים מדהים ומדוייקים כמו שאמרת לא היה צורך בקיזוז..אבל!
הם בנויים ח ל ש, לא יודע למה, במקומות שצריך דיקט תעופתי הם לפעמים פשוט שמים בלזה, הכנפיים שלהם תמיד חלשות, אני לא מבין את זה אבל זה ככה בכול הטיסנים שלהם,
תראה את הסנדאונר אם הוא לא עובר חיזוק מקצועי, הכנפיים מתפוצצות באופן סדרתי, וזה לא רק שני הטיסנים האלו אלה בכול הטיסנים של החברה.
צר לי על הטיסן שלך, אני יכול לא להמליץ לך על שום טיסן של הנגר 9 שאתה רוצה ל"סחוט" אותו בלי לחזק אותו בהרכבה, זה עניין כרוני וחייבים לעשות את זה.
אם תעשה חיזוקים בעתיד בהרכבה של טיסנים של הנגר 9, תקבל טיסנים מדהימים, מדוייקים וכמובן.. עמידים.
שיהיה לך בהצלחה עם אורייזן (הם אתר רציני אני מאמין שיתנו לך שירות מספק), כמובן בהצלחה עם הטיסן הבא.
אם תקבל את אותו טיסן, אוכל לחזק לך אותו באופן מקצועי.
:)
אני ממש לא מסכים איתך על הקארדן
לי יש קארדן והוא כבר הטיסן ה3 או ה4 שלי של האנגר 9,שעוברים אצלי 3D עם מספיק עומס ובלי עין רעה לא קרה כלום.
מה שקרה כאן הוא פשוט חוסר מזל חבל סתם להעמיס עליו בחיזוקים של הכנפיים
adibenbasat
09-02-2012, 22:09:26
אני ממש לא מסכים איתך על הקארדן
לי יש קארדן והוא כבר הטיסן ה3 או ה4 שלי של האנגר 9,שעוברים אצלי 3D עם מספיק עומס ובלי עין רעה לא קרה כלום.
מה שקרה כאן הוא פשוט חוסר מזל חבל סתם להעמיס עליו בחיזוקים של הכנפיים
מה זאת אומרת חוסר מזל??? הוא קנה אחד פגום? זה היה יום שישי ה-13? מה שקרה לו לא אמור לקרות, אם תבדוק (ואפשר לראות גם סרטונים ביוטיוב),
הסנדאונר מתפרק באוויר אם הוא לא עובר חיזוקים נוספים, כמה בארץ יעידו על כך.. לי היה את הטוויסטר של הנגר 9, גם כן טיסן שבנוי ממקלות של ארטיק,
באחת הנחיתות הלא רכות וגם לא קשה מידי הוא כרס, הטיסנים של הנגר 9 מדוייקים מאוד ומתוכננים להפליא אבל נתקלתי בלא מעט מקרים של בעיית חוזק.
אז מה אתה אומר, למה לבחור נשבר הטיסן??? חוץ מחוסר מזל.. סיבה קצת יותר מקצועית..?:confused:
אולי חבל להעמיס עליו חיזוקים בכנפיים (מי ישמע עומס..:rolleyes:), יותר חבל שטיסן מתפרק לפירורים כמו שקרה ל-e-nigma, צר לי עליו ועל הטיסן, אבל אם היה מחזק זה לא היה קורה..
YAHELMOY
10-02-2012, 00:50:11
לגביי הסנדאונר שלך אני לא יודע ואתה יודע יותר טוב ממני עליו,לגביי הקארדן-זה לא הקארדן הראשון בארץ שטס זה כבר טיסן ישן ומוכר והוא לא ידוע בתור אחד חלש,אנשים מכל העולם מטיסים אותו באגרסיביות ואין עליו תלונות במיוחד לא בטסט,הכוונה שלי לחוסר מזל היא שכניראה הוא קיבל טיסן פגום וגם לי צר מאוד על זה,לא קל לאבד טיסן כלכך יקר.
adibenbasat
10-02-2012, 11:25:10
אם מדובר במוצר פגום, אז אין מה לעשות..:(
לי אישית אין כבר כול כך אמון בעמידות בעומסים עם הטיסנים של הנגר 9, יותר מידי סיפורים לא מחמיאים..
ועדיין, הם בנויים סופר מדוייקים, עם קצת חיזוק הם טיסנים מדהימים..לגבי הקרדן, אין לי ניסיון איתו.
YAHELMOY
10-02-2012, 17:20:34
אם מדובר במוצר פגום, אז אין מה לעשות..:(
לי אישית אין כבר כול כך אמון בעמידות בעומסים עם הטיסנים של הנגר 9, יותר מידי סיפורים לא מחמיאים..
ועדיין, הם בנויים סופר מדוייקים, עם קצת חיזוק הם טיסנים מדהימים..לגבי הקרדן, אין לי ניסיון איתו.
זו הנקודה של רק על הקארדן,לגביי האחרים לך יש בטוח יותר נסיון ממני:)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.