PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכשתי Outrage FUSION 50



yoav_a
10-01-2012, 07:28:01
בוקר טוב לחברי הפורום
אתמול רכשתי Outrage FUSION 50

http://helidirect.com/outrage-fusion-50-flybar-electric-helicopter-pro-kit-new-gears-p-21773.hdx

אני מתכוון להתקין עליו את הג'ירו הישן שלי ונבדק ונמצא תקין לחלוטין (פוטבה 611).
סרבואים קניתי פוטבה 9452 ומנוע סקורפיון 4025 עם בקר קסטל קיאשיין ל 6 תאים.

בנוגע לסוללות עוד לא החלטתי מה יותר טוב ויתן לי יותר זמן טיסה
סוללה אחת של 5.5 אמפר או אולי כדאי 2 סוללות במקביל של 3.3 אמפר.
האם הצירוף במקביל של 2 סוללות לא יהיה כבד מדי ?
תודה רבה
יואב

guyro
10-01-2012, 07:47:24
תתחדש, בחירה מוצלחת,נראה לי כבד 2 הסוללות, אם הוא מחוברות בטור אתה יוצר סט-אפ 12 תאים קטלני...אבל צריך מנוע ובקר אחרים...

AMIR
10-01-2012, 07:52:50
איזה מנוע רכשת? 4025 1100KV?
איזה בקר של CASTEL רכשת? כמה אמפר?

אגב, הג'יירו שלך מצויין, אחד הטובים שיצאו לשוק.

אתה מתכוון לעבוד עם סטאפ 6 תאים?

והכי חשוב, תתחדש, אני חושב שכל החלטה שהיית לוקח הייתה טובה כי בסכה"כ ההתלבטות שלך הייתה בין כמה מסוקים טובים מאד.

שיהיה בהצלחה.

bartovmoti
10-01-2012, 08:19:09
תתחדש נראה חייתי ומדהים,
למה לא הלכת כבר על פלייברלס?

חבל שחיכית.. לפני שבוע היה מבצע באותו אתר על ספרטן מתכתי של אאוטרייג ב 60$ היה משתלב לך עליו חבל"ז!
יכול להיות שזה עדיין בתוקף המבצע הזה! (לא שיש לי משהו נגד הפוטאבה)

דרך אגב, האתר הזה נותן שירות מצויין! הייתי מציע לך לפנות אליהם כבר עכשיו ולבקש הנחה..
בעסקאות גדולות, תמיד עשיתי את זה ותמיד הם נתנו לי בין 5% ל 10% הנחה על כל העסקה! מה יש לך להפסיד לנסות ?

flyinglizard
10-01-2012, 08:39:53
אם זה 6S, לפחות תהנה מהנוחות של סוללה אחת בשביל להצדיק את החסרונות.

איזה סרבו זנב לקחת?

bartovmoti
10-01-2012, 08:58:32
האם מדובר במסוק בגודל 600 ?

אם כן, 6 תאים זה לא חלש מדי עוברו?, יהיה כבד קצת כמו שהיה ה ESP של ALIGN..
אם זה 6 תאים וכפי שכתבת בעלת 5500 זו סוללה כבדה מאד.. גם שתי סוללות של 3.3 במקביל שזה למעשה סוללה אחת של 6.6 זה לדעתי גם יהיה כבד..

אם אני לא טועה המסוק הזה יכול לקבל מגוון של סטאפים.. שוב, 6 תאים בתצורות שונות זה לא יהיה קצת כבד עליו ?
גם אליין הבינו את זה ושיפרו לגרסאת 12 תאים שכמובן שיפרה מאד תביצועים, והוציאו 550 (הקטינו את ה 600) בשביל 6 תאים ב 4500-5000.

הייתי שוקל דווקא לשים עליו 8 תאים או 10 תאים לפחות בשביל לקבל מפלצת.

ziki
10-01-2012, 09:00:17
יופי של מסוק
תתחדש !

flyinglizard
10-01-2012, 09:21:08
האם מדובר במסוק בגודל 600 ?

אם כן, 6 תאים זה לא חלש מדי עוברו?, יהיה כבד קצת כמו שהיה ה ESP של ALIGN..
אם זה 6 תאים וכפי שכתבת בעלת 5500 זו סוללה כבדה מאד.. גם שתי סוללות של 3.3 במקביל שזה למעשה סוללה אחת של 6.6 זה לדעתי גם יהיה כבד..


הוסבר כבר בשרשור הזה (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?46771-%EE%E1%F7%F9-%E7%E5%E5%FA-%E3%F2%FA-%EC%E2%E1%E9-%EE%F1%E5%F7-50-%E7%F9%EE%EC%E9). זה לא עניין אותו.

bartovmoti
10-01-2012, 09:45:59
או קי, לא ראיתי..
אגב, ALIGN עד כמה שידוע לי זה לא סיני אלא טייוואני..

Friman
10-01-2012, 09:59:35
הוסבר כבר בשרשור הזה (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?46771-%EE%E1%F7%F9-%E7%E5%E5%FA-%E3%F2%FA-%EC%E2%E1%E9-%EE%F1%E5%F7-50-%E7%F9%EE%EC%E9). זה לא עניין אותו.
ואולי ההסבר דווקא מאד עניין אותו ולאור ההסברים בשרשור ההוא הוא הבין שהפיוז׳ן 50 בסטאפ של 6 תאים זה בדיוק מה שמתאים עבורו...:confused:
גם אופציה, לא? לא שאני מכיר את יואב, אבל נשמע לי מהשרשור שציטטת שהוא דווקא הקשיב והפעיל לא מעט מחשבה בבחירת המסוק.

flyinglizard
10-01-2012, 10:10:56
אף אחד לא חולק על הזכות שלו לקנות מה שבא לו. הוא שאל, אז ענינו. בלי קשר למה שיואב קנה, מה יכול להתאים בסטאפ 6 תאים? זה לא זול יותר, זה לא יעיל יותר, זה לא חזק יותר. זה פשוט לא מתאים למסוקי 600 מודרניים, ואף אחד כבר לא משתמש בזה או מתכנן מסוקים עבור זה. היתרון היחידי הוא בסוללה הבודדת שלכאורה קלה יותר להטענה, אבל גם זה לא מעניין כי אפשר לטעון פאקים במקביל.

אגב, במסוקים שמתוכננים לHV (כמו הפיוריון 6 למשל), סוללה בודדת יוצרת בעיית CG, ויוצרת בעיה של זנב איטי מדי עקב יחס העברה נמוך. זה רק צרות.

guyro
10-01-2012, 10:19:48
אף אחד לא חולק על הזכות שלו לקנות מה שבא לו. הוא שאל, אז ענינו. בלי קשר למה שיואב קנה, מה יכול להתאים בסטאפ 6 תאים? זה לא זול יותר, זה לא יעיל יותר, זה לא חזק יותר. זה פשוט לא מתאים למסוקי 600 מודרניים, ואף אחד כבר לא משתמש בזה או מתכנן מסוקים עבור זה. היתרון היחידי הוא בסוללה הבודדת שלכאורה קלה יותר להטענה, אבל גם זה לא מעניין כי אפשר לטעון פאקים במקביל.

אגב, במסוקים שמתוכננים לHV (כמו הפיוריון 6 למשל), סוללה בודדת יוצרת בעיית CG, ויוצרת בעיה של זנב איטי מדי עקב יחס העברה נמוך. זה רק צרות.

רועי, התכנון של הפיוזן ממקם את הסוללות מתחת לראש המסוק בכך פותר את בעיית ה-CG (מרכז הכובד) בכל סט-אפ. בניגוד לפיוריון שהסוללות ממוקמות מקדימה ואז אכן יכולה להיות בעיית CG.

נשים רגע בצד שיקולי עלות, היתרון של הפיוזן בתכנונו הוא באמת מגוון רחב של סט-אפ מ-6 תאים ועד 12 תאים, כולם נבחנו , גם פה הארץ,

וזה מיועד למוטי: שכבר ציינתי בשירשור הקודם הפיוזן כגוף ערום שוקל פחות חצי ק"ג ויותר מה- 600 ESP, אני אישית בדקתי את זה.

kondason
10-01-2012, 11:43:18
יואב תתחדש ותהנה

Ts7
10-01-2012, 13:19:57
תתחדש !
היכן אתה מטיס ?

alex1312
10-01-2012, 13:49:02
תתחדש זה מסוק חייתי בהצלחה

אטקין ש
10-01-2012, 13:59:57
תתחדש בנאדם!!!!

HeliDraco
10-01-2012, 19:25:10
תתחדש!

Friman
11-01-2012, 08:24:13
תחדש, מחכים לרשמיך

yoav_a
12-01-2012, 03:31:19
תודה רבה לכולכם.
רכשתי בסוף מערכת שמתאימה לעבודה עם 22.2 וולט ז"א 6 תאים כי נראה לי שזה הכי יתאים ויהיה נכון עבורי להתחלה.
ובנוגע לסידור של 2 סוללות הכוונה שלי היא במקביל ולא בתור ז"א לקבל יותר אמפרג' (6.6 A ) לזמן טיסה ארוך יותר.
חסר לי עוד מערכת רדיו ונראה לי שאני הולך בכיוון הזה http://helidirect.com/futaba-8fg-super-24ghz-wr6208sb-14-ch-heli-p-23487.hdx
יואב

guyro
12-01-2012, 07:03:13
תודה רבה לכולכם.
רכשתי בסוף מערכת שמתאימה לעבודה עם 22.2 וולט ז"א 6 תאים כי נראה לי שזה הכי יתאים ויהיה נכון עבורי להתחלה.
ובנוגע לסידור של 2 סוללות הכוונה שלי היא במקביל ולא בתור ז"א לקבל יותר אמפרג' (6.6 A ) לזמן טיסה ארוך יותר.
חסר לי עוד מערכת רדיו ונראה לי שאני הולך בכיוון הזה http://helidirect.com/futaba-8fg-super-24ghz-wr6208sb-14-ch-heli-p-23487.hdx
יואב

יואב כמו שרשמתי למעלה, יש מצב שתכביד על המסוק עם 2 סוללות לסט-אפ הזה...

lior_bar_ami
12-01-2012, 09:49:16
תתחדש יואב,
אשמח לעזור לך בכל עניין עם הפיוז׳ן יש לי ניסיון גדול מאוד איתו בכל התצורות לרבות זו שבחרת (6 תאים).
רועי (לטאה) ומוטי, אין שום בעיה עם סטאפ של 6 תאים בפיוז׳ן - אדרבה המשקל הנמוך שלו, ומערכת הגיר מספקים גם בסטאפ נמוך מתח שכזה ערמות של כוח... לצורך ההשוואה הטסתי שני מסוקים כאלו אחד אחר השני - האחד שלי אישי עם 10 תאים והשני של לקוח עם 6 תאים, ההבדלים ממש לא כאלו ברורים(!). לא היה חסר כוח כהוא זה גם בסטאפ המתח הנמוך.
העניין היחידי הוא זמן הטיסה הנמוך יחסית (סביב ה 4-4.5 דק׳) שנוסה ונפתר כבר ע״י שתי סוללות 3300 במקביל (צר לי יואב אתה לא הראשון ;)) שנותן לך עוד כדקה - דקה וחצי.
בכל מקרה שוב, תתחדש צפויה לך הנאה מרובה מהמסוק החדש שלך!

flyinglizard
12-01-2012, 10:32:27
ליאור, מה היתרון של הטסה עם 6S לעומת 10S או 12S?

HeliDraco
12-01-2012, 22:01:12
ליאור, מה היתרון של הטסה עם 6S לעומת 10S או 12S?

אני לא ליאור, אבל... מחיר? לוגיסטיקת שטח?:rolleyes:

כדי להטיס 10-12 תאים צריך שתי סוללות בטיסה. זה אומר שכדי לעשות X טיסות ביום טיסה נתון צריך 2X סוללות ו/או מטען מהיר שיכין לך 2 סוללות לטיסה הבאה. להסחב עם ערימה של סוללות (גדולות) לא בדיוק נוח ובטח לא זול.
מטען מהיר לסוללת 5-6 תאים הוא לא זול לכשעצמו, אבל כזה שיטען לטעון 2 כאלה בו-זמנית (בשטח!)?
ועוד לא דיברנו על מחירים של בקרי HV ועל מה שטעינה מהירה של הרבה סוללות בריאות תעשה למצבר של הרכב שלך :confused:

אני לא אומר שזה בלתי אפשרי (אנשי ה700 החשמליים עושים את זה), אבל אם אתה מטיס מסוק בגודל 550-600 ולא לחוץ במיוחד על כוח - למה להכנס להרפתקאה הזאת?!

flyinglizard
12-01-2012, 22:16:25
במקרה הזה מדובר על שתי סוללות 6S במקביל במקום בטור, אז אין שום הבדל בלוגיסטיקה. בקרי HV יקרים מעט יותר - ICE 80HV עולה 160 דולר מול 120 עבור ICE 100 רגיל. לא נשמע כמו הרבה כסף בקונטקסט של מסוק 600, מה גם שהכסף הזה יכול להחסך עם סוללות בC נמוך יותר.

אז שוב, מי יכול להסביר לי את היתרון - יתרון כלשהו - של 6S מול HV?

HeliDraco
13-01-2012, 13:06:42
במקרה הזה מדובר על שתי סוללות 6S במקביל במקום בטור, אז אין שום הבדל בלוגיסטיקה. בקרי HV יקרים מעט יותר - ICE 80HV עולה 160 דולר מול 120 עבור ICE 100 רגיל. לא נשמע כמו הרבה כסף בקונטקסט של מסוק 600, מה גם שהכסף הזה יכול להחסך עם סוללות בC נמוך יותר.

אז שוב, מי יכול להסביר לי את היתרון - יתרון כלשהו - של 6S מול HV?

לא נראה לי שאנחנו מבינים אחד את השני...


12S זה בהגדרה חיבור בטור. החיבור במקביל שליאור הזכיר זה עדיין 6S, אבל עם קיבולת יותר גדולה, כי כל סוללה מספקת רק חצי מהזרם הדרוש. לא זכור לי שמישהו ביטל את חוק קירגהוף :)
אם אתה צריך שתי סוללות לכל טיסה - מה זה משנה איך אתה מחבר אותן? בכל מקרה לכל טיסה צריך שתי סוללות שצריך להביא/להטעין, אז הלוגיסטיקה לא נחסכת.

flyinglizard
13-01-2012, 14:03:31
ואדים גבר, על מה אתה מדבר? ליאור דיבר על חיבור שתי 3300 במקביל, כלומר 6S 6600, ואני רוצה להבין מה ההגיון בלעשות את זה ולא לחבר בטור ולקבל 12S 3300.

lior_bar_ami
13-01-2012, 21:57:29
רועי היתרון היחידי שאני מסוגל לחשוב עליו עם 2 סוללות 3300 מא"ש הוא הבקר הזול יותר - ניתן להתקין בקר HOBBYWING זול מאוד שעובד מצויין מניסיון, ולחסוך לא מעט כסף בעלות הקנייה הראשונית.
יחד עם זאת בשימוש עם סוללת 5000 מא"ש יחידה - החיסכון הוא עצום, המסוק טס מאוד חזק עקב המשקל העדיף של סטאפ LV לעומת סטאפ HV, השימוש בסוללה אחת הוא פשוט תענוג צרוף, וזמן הטיסה לא כזה נורא עם 4-4.5 דק' של 3D.

yoav_a
14-01-2012, 10:31:15
שבת שלום לכולם
הסיבה היחידה שאני שוקל לרכוש סטים של 2 סוללות ולחברם במקביל זה על מנת לקבל זמן טיסה ארוך יותר, ז"א יותר אמפרג'
האם תוספת המשקל בגלל 2 סוללות של 3 או 3.3 אפמר שמחוברת במקביל מול משקל של סוללה בודדת 5 אמפר יפגע קשה בביצועי המסוק ?
תודה רבה
יואב

yoav_a
14-01-2012, 10:33:24
עוד שאלה (סליחה שאני מציק לכם בשבת) :)
מה זה הבקר HOBBYWING ? האם הוא מומלץ ? יש לכם ניסיון איתו ? איפו אפשר למצוא וכמה הוא עולה ?
תודה רבה
יואב

lior_bar_ami
14-01-2012, 11:38:49
יואב אין שום בעיה בשימוש עם שתי סוללות 3300 מא"ש - ציינתי את זה כבר מספר פעמים...
כמו כן כבר ציינתי שהבקר עליו אתה שואל טס בהצלחה מרובה על מס' לא דל של מסוקים, ואף הופנת בהודעה פרטית למקום לרכוש אותו :rolleyes:
אתה קורא את התשובות שנענות כאן?

ohadsh
14-01-2012, 11:46:03
תרשום בגוגל יש הרבה אתרים שמוכרים את הסוג הזה ..
באמת בקר טוב היה לי גם ניסיון איתו עבד שנים.. :)
אני ממליץ לך להזמין אותו בחול שלא יקרה לך כמו שקרה לי שעשה לי חור במכנסיים :cool:

yoav_a
14-01-2012, 22:47:27
תודה רבה
שבוע טוב

Friman
15-01-2012, 14:53:47
ואדים גבר, על מה אתה מדבר? ליאור דיבר על חיבור שתי 3300 במקביל, כלומר 6S 6600, ואני רוצה להבין מה ההגיון בלעשות את זה ולא לחבר בטור ולקבל 12S 3300.
כמה זמן טיסה צפוי לפיוז׳ן בסטאפ 12s עם שתי סוללות 3300mAh משורשרות בטור?

flyinglizard
15-01-2012, 15:00:16
כמה זמן טיסה צפוי לפיוז׳ן בסטאפ 12s עם שתי סוללות 3300mAh משורשרות בטור?

יותר משתי 6S משורשרות במקביל.


לא שזה אומר הרבה, אבל בטיסה רגועה יחסית במהירות ראש 2200 על הפיוריון 6 שלי עם 12S בנפח 4000, אחרי 6 דקות נשארים לי בערך 40% בסוללות. מהירות ראש גבוהה אוכלת זרם בטירוף, אם תרד למהירות ראש סבירה לגמרי של 1800-1900 (מה שהפיוריון 6 לא יודע לעשות בגלל יחסי העברה) אתה תקבל גם 8 דקות.