צפייה בגרסה מלאה : שאלה יציאה מכיוון של המסוק
noamkfir
07-01-2009, 12:46:10
היום ביצאתי מספר ריחופים (או לפחות ניסיתי) עם מספר נחיתות "קשות".
פתאום שמתי לב באיזהו שלב שאני צריך לעלות מצערת למקסימום כדי להתחיל לרחף.
בבדיקה בשטח ראיתי שזויות הפיטש יצאו מכיוון (בסטיק אמצע זוית של כ 6-).
האם מכה יכולה לגרום לסרווים לצאת ככה מאיזון?
עכשיו כשאני בא לכוון מחדש, זרועות הסרוו כבר לא ב 90 מעלות וצריך הרבה סאב טרים לחזור ל 90 מעלות. יש איזה אפשרות נוספת מלבד סאב טרים (כיוון מכאני של הסרוו?)
היום ביצאתי מספר ריחופים (או לפחות ניסיתי) עם מספר נחיתות "קשות".
פתאום שמתי לב באיזהו שלב שאני צריך לעלות מצערת למקסימום כדי להתחיל לרחף.
בבדיקה בשטח ראיתי שזויות הפיטש יצאו מכיוון (בסטיק אמצע זוית של כ 6-).
האם מכה יכולה לגרום לסרווים לצאת ככה מאיזון?
עכשיו כשאני בא לכוון מחדש, זרועות הסרוו כבר לא ב 90 מעלות וצריך הרבה סאב טרים לחזור ל 90 מעלות. יש איזה אפשרות נוספת מלבד סאב טרים (כיוון מכאני של הסרוו?)
יש מצב הורדת את כל הציר למטה????
או ששברת את כל הראשי סרוו.....בכל מקרה אל תטיס ככה.....
תבדוק שה HOV PITCH שלך לא עובד.
wind556
07-01-2009, 13:34:51
איזה שלט ?
איזה מסוק? :rolleyes:
noamkfir
07-01-2009, 14:39:53
מסוק קופטרX, שלט JR9303
פירקתי את הראש.
מצאתי לינק אחד של הסוואש עקום (צד שמאל). מלבדו הכל נראה ישר.
נראה שכל הערכים של הסאב טרים צריכים לגדול (או להחליף זרוע)
ori_lavee
07-01-2009, 15:08:14
מסוק קופטרX, שלט JR9303
פירקתי את הראש.
מצאתי לינק אחד של הסוואש עקום (צד שמאל). מלבדו הכל נראה ישר.
נראה שכל הערכים של הסאב טרים צריכים לגדול (או להחליף זרוע)אני ממליץ בחום שתבדוק את המסוק היטב (עם מישהו בעל ניסיון), לפני שאתה מנסה להטיס אותו שוב.
מדובר קודם כל בבטיחות, לפני "שרידותו" של המסוק.
אורי
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.