צפייה בגרסה מלאה : שאלה התחדשתי ביאק 54 30cc בנזין. שאלה בעניין סרבו מצערת
dbrosh
11-01-2012, 17:32:03
קיבלתי מידע סותר בעניין. צד אחד טענו שסרבו המצערת חייב להיות אנלוגי ואסור לו להיות דיגיטלי, מכיון שהסרבו הדיגיטלי שואף להתמרכז כל הזמן ומייצר עקב כך תנועות קטנות שמשפיעות בהכרח על פעולת המצערת. צד שני אמרו שזה שטויות וכל סרבו יתאים. מה אומר הקהל?
תודה, דורון
Roi Miron
11-01-2012, 17:45:26
אהלן דורון..
לפי דעתי יתאים סרוו אנלוגי מטאל גיר מהיר..
אצלי ב50 סמ"ק הסרוו הזה עובד יופי על המנוע:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8780
dbrosh
11-01-2012, 18:19:11
אהלן דורון..
לפי דעתי יתאים סרוו אנלוגי מטאל גיר מהיר..
אצלי ב50 סמ"ק הסרוו הזה עובד יופי על המנוע:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8780
אני מחפש אותך כבר יומיים. תתקשר אלי
flatspin
11-01-2012, 20:28:16
לדעתי אתם מגזימים בגודל הסרוו. 5 ק"ג לסרוו מצערת זוהי הגזמה רבה.
אני תמיד משתמש למצערת בסרוו אנלוגי סטנדרטי, בכוח שלא עולה אף פעם על 2.5 ק"ג, למנוע בנזין המצויד בקפיץ מחזיר למצערת.
סרוו דיגיטלי יעשה גם הוא את העבודה, אבל הוא צורך יותר חשמל מאנלוגי וגם חבל על ההשקעה הכספית.
Boaz Barnea
11-01-2012, 23:21:44
סרוו דיגיטלי מתאים למנועי ניטר וסרוו אנלוגי למנועי בנזין
למה אנלוגי? הרעידות יחרבו אותו מהר מאד (יחפש אמצע עד שיתאבד:mad:)
המלצה: הייטק 225MG
haimgil
12-01-2012, 21:18:19
התגובות פה ממש לא נכונות ב100 אחוז,סרווו דיגיטלי מהיר יהיה מומלץ מאוד והוא לא צריך לחפש שום אמצע,הקפיץ לוחץ עליו בדיוק כמו שהוא לוחץ על סרוו אנלוגי ובדרך כלל סרוו מחפש אמצע רק כשאין עליו עומס והוא במצב אמצע ולכן זה לא לעניין.אני מישתמש ועוד הרבה אנשים שמטיסים טיסני בנזין גדולים מעל 50 סמ"ק וכולם עם סרוואים דיגיטליים מהירים וחזקים,שלי לפחות הוא 21 קילו 0.10 טיטניום גיר של בלו בירד ועוד כמה חברים כאלה עם אותם סרוואים והכל דופק כמו שעון.אני אישית ממליץ שכל הסרוואים בטיסן יהיו זהים וכן כולל הגז שהוא לא פחות חשוב ולמעשה בלעדיו כל העסק פשוט לא יעבוד.אני רוצה לציין לגבי צריכת החשמל ברוב הפעמים עושים משהוא כמו 5 או 6 טיסות והסוללות מאפשרות לפחות הרבה יותר בדרך כלל(לפחות שלי).דרך אגב סרוו אנלוגי מת יותר מהר מדיגטלי שכל רוב הדיגיטליים מגיעים עם מנועי קורלס שהם הרבה יותר אמינים ומוצלחים לעומת האנלוגיים שיש בהם מנועי בראש רגילים אך מחוזקים בחלק מהמקרים והפוטנציומטר בסרוו אנלוגי מתבשל יותר מהר והמגעים שלו פשוט משחירים על שמתחיל להיות ניתוקים.עכשיו בטח יגידו כמה מהחברה שאצלם הכל עובד יופי שזה סבבה ,אבל דיגיטלי יותר סבבה ויותר עמיד ואמין יותר,מהיר יותר ומדוייק יותר עם פחות ריצודים ודיוק בפעולת מנוע בסרק.חבריקו תחשוב טוב ועל תזלזל בסרוו מצערת,עם אתה שואל אותי בטיסני 3D המנוע הוא הכי חשוב לא משנה באיזה מצב טיסה אתה נימצא בלי מנוע קשה מאוד לינחות בגלל המישקל ואפי הטיסה בגובה נמוך ובתרגילים מסויימים שבלי מנוע נורא קשה לינחות לא עלינו.
Boaz Barnea
12-01-2012, 23:39:03
התגובות פה ממש לא נכונות ב100 אחוז,סרווו דיגיטלי מהיר יהיה מומלץ מאוד והוא לא צריך לחפש שום אמצע,הקפיץ לוחץ עליו בדיוק כמו שהוא לוחץ על סרוו אנלוגי ובדרך כלל סרוו מחפש אמצע רק כשאין עליו עומס והוא במצב אמצע ולכן זה לא לעניין.אני מישתמש ועוד הרבה אנשים שמטיסים טיסני בנזין גדולים מעל 50 סמ"ק וכולם עם סרוואים דיגיטליים מהירים וחזקים,שלי לפחות הוא 21 קילו 0.10 טיטניום גיר של בלו בירד ועוד כמה חברים כאלה עם אותם סרוואים והכל דופק כמו שעון.אני אישית ממליץ שכל הסרוואים בטיסן יהיו זהים וכן כולל הגז שהוא לא פחות חשוב ולמעשה בלעדיו כל העסק פשוט לא יעבוד.אני רוצה לציין לגבי צריכת החשמל ברוב הפעמים עושים משהוא כמו 5 או 6 טיסות והסוללות מאפשרות לפחות הרבה יותר בדרך כלל(לפחות שלי).דרך אגב סרוו אנלוגי מת יותר מהר מדיגטלי שכל רוב הדיגיטליים מגיעים עם מנועי קורלס שהם הרבה יותר אמינים ומוצלחים לעומת האנלוגיים שיש בהם מנועי בראש רגילים אך מחוזקים בחלק מהמקרים והפוטנציומטר בסרוו אנלוגי מתבשל יותר מהר והמגעים שלו פשוט משחירים על שמתחיל להיות ניתוקים.עכשיו בטח יגידו כמה מהחברה שאצלם הכל עובד יופי שזה סבבה ,אבל דיגיטלי יותר סבבה ויותר עמיד ואמין יותר,מהיר יותר ומדוייק יותר עם פחות ריצודים ודיוק בפעולת מנוע בסרק.חבריקו תחשוב טוב ועל תזלזל בסרוו מצערת,עם אתה שואל אותי בטיסני 3D המנוע הוא הכי חשוב לא משנה באיזה מצב טיסה אתה נימצא בלי מנוע קשה מאוד לינחות בגלל המישקל ואפי הטיסה בגובה נמוך ובתרגילים מסויימים שבלי מנוע נורא קשה לינחות לא עלינו.
21 קילו סרוו מנוע?
עשיר מה?
Barvze X100
13-01-2012, 18:55:40
ע ש י ר = ע.עיינים ש.שיניים י.ידיים ר.רגליים
אם יש לכה את כל אלה סימן שאתה עשיר,לפי מה שאני יודע לא צריך ליהיות עשיר בשביל סרוו דיגיטלי (אפילו טיטניום)
לפי מה שאני יודע כל סרוו פה יתאים, השאלה היא מה עדיף?
אני הייתי הולך על סרוו דיגיטלי אם יש לכה בטרייה טובה ובעלת קיבולת גבוהה מספיק כדי שלא תיגמר לכה הבטרייה
במידה והבטרייה שלך בעלת קיבולת נמוכה יחסית לך על סרוו סטנדרתי של פוטאבה או הייטק (אני ממליץ על HS-311) הוא יעשה את העבודה טוב מאד אך השאלה היא אם הוא יישחק לכה תוך זמן קצר
לי לדוגמא יש פאנטנה X100 עם מנוע 20 סמק" של saito FA-120s ואני משתמש בסרוו אנאלוגי של פוטאבה (אני מעדיף את ה-הייטק אבל קניתי אותו יד שנייה עם זה אז.......)
לך על מה שממליצים לכה ועל מה שנראה לכה, במקרה הזה הייתי שם עליו בטריית LiFe כזאתי : http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXYAT1&P=ML
עם סרוו דיגיטלי טיטניום גיר של הייטק כזה : http://www.maof-rc.co.il/182400/HS-7955TG
אם בא לכה לזרוק על זה קצת כסף אז הייתי אומר לכה ש-הסרוו הזה לא פחות חשוב מכל הסרוואים שיש לכה בטיסן!
טוס לשלום :cool:
haimgil
14-01-2012, 16:08:03
21 קילו סרוו מנוע?
עשיר מה?
אני משתדל שכל הסרוואים בטיסן יהיו זהים,חוץ מזה ההפרש בין סרוו פחות טוב מזה ושיהיה מספיק טוב הוא לא גדול.
טיסן שעולה כל כך הרבה כסף רצוי שעוד מאה שקל או יותר לא יעצרו בעדי.קונים פעם אחת טוב .מה שכן הוא גם יכול להיות סרוו גיבוי לסרוו אחר ואז אפשר להרכיב סרוו יותר זול או פחות טוב שעדיין יעשה את העבודה.
haimgil
14-01-2012, 16:14:21
העדפה שלי היא סוללות ליפו כי אז אתה יודע מתי להטעין ועוד כמה טיסות יש לך עוד להטיס.מנגד סוללות לייף צריך לבצע מ"ס טיסות ואז לטעון ולראות כמה צרכת ולפי זה לקבוע את מ"ס הטיסות שאתה יכול לבצע,כמובן שזה משתנה מסגנון טיסה שונה מאחד לאחד .בלייף הוולט נישאר אותו הדבר עד שהיא פתאום מתרוקנת לגמרי.אבל מה שלא תחליט גם יהיה טוב .הכל תלוי בהעדפה האישית שלך ובנוחות,וכמובן במחיר.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.