PDA

צפייה בגרסה מלאה : אפשר גם שרשור "המסוק הגיע"?



Gizmo
12-01-2012, 10:47:14
אז זהו, הוא כאן וזה סופי והכל אחרי ים של עיכובים וכל צרה אפשרית בדרך...

עכשיו רק נשאר להתחיל לבנות,לתכנן מכניקה,לצבוע והוא באוויר...
רק שאחרי ההרכבה לא ניתן יהיה להוציא אותו מהדלת....|אייקון של הצילו|

guyro
12-01-2012, 10:54:26
יו....תתחדש, נראה מדהים, תעדכן אחרי צביעה :D

naty
12-01-2012, 11:10:49
אז זהו, הוא כאן וזה סופי והכל אחרי ים של עיכובים וכל צרה אפשרית בדרך...

עכשיו רק נשאר להתחיל לבנות,לתכנן מכניקה,לצבוע והוא באוויר...
רק שאחרי ההרכבה לא ניתן יהיה להוציא אותו מהדלת....|אייקון של הצילו|

אז תקשור אותו בחוץ יחד עם הכלב ?
מה עם ארגז נסיעה ....?:D

Gizmo
12-01-2012, 11:14:07
אז תקשור אותו בחוץ יחד עם הכלב ?
מה עם ארגז נסיעה ....?:D

בשבוע הבא אקפוץ לישראל שיראה לי כיצד להוביל אותו על קטנוע :P

wonderd
12-01-2012, 12:22:44
בגודל כזה - המסוק יכול להוביל את הקטנוע..:)
תתחדש ואם כבר שירשור - אנחנו רוצים לראות תמונות בנייה מלאות....:cool:

Friman
12-01-2012, 12:58:21
נראה מדליק
מצטרף לבקשות לגבי שרשור בנייה תכנון וצביעה!

Gizmo
12-01-2012, 14:50:45
חשבתי על שרשור בניה, אבל אני מקבל את הרושם שכותבים כאן פחות מתעניינים בכל מה שאינו טס הפוך תוך כדי סבסוב זנב...:cool:

tkolber
12-01-2012, 15:44:08
חשבתי על שרשור בניה, אבל אני מקבל את הרושם שכותבים כאן פחות מתעניינים בכל מה שאינו טס הפוך תוך כדי סבסוב זנב...:cool:

לא מעניין הכותבים האחרים :D

הפוטנציאל נראה ממש מדהים, אני בטוח שהוא גם יראה ככה, אנא עדכן אותנו, גם לגבי ה - Test flight.

תודה.

Friman
12-01-2012, 16:10:30
מהסקרנות וההתעניינות שהמודעות על הסקיילים הללו של האפאצ׳י מעוררות כאן, נראה לי ששרשור הבנייה שלך יעניין פה לא מעט אנשים

saportas
12-01-2012, 16:25:46
חשבתי על שרשור בניה, אבל אני מקבל את הרושם שכותבים כאן פחות מתעניינים בכל מה שאינו טס הפוך תוך כדי סבסוב זנב...:cool:

יעניין יעניין ...נו תעלה תמונות:)
אולי נלמד ממך משהו ...

oz_adari
12-01-2012, 16:57:29
תתחדש!!!!! מפלצת אמיתית, סטאפ של כמה תאים?

Gizmo
12-01-2012, 17:04:18
במקור תוכנן לטוס עם 10 תאי ליפו, מה שבנוסף לשימוש שנעשה בו עם מנוע שאינו מתאים יצר התחממות בלתי נסבלת וצורך בקירור בעזרת מניפה...
אני מתכוון לעבוד עם 12 או 14 תאים, מכיוון שמהירות הראש צריכה לעמוד על 1200 סל"ד מקסימום (4 להבי 865 מ'מ) יש צורך ביחס גיר שאינו בנמצא במסוקים סדרתיים, או בעזרת שימוש בגלגל שיניים שלישי.
מכאן ישנו בתכנון מכניקה שאינה בנמצא בייצור סדרתי...

בקיצור, עוד מעט אני מקבל טלפון מהבנק :p

saportas
12-01-2012, 18:08:21
יש לי קצת ניסיון בתחום אני הייתי מלביש את המסוק לגוף כמו שהוא עוד לפני הצביע ןלפני כל השיפורים במסוק , הייתי מכוון הכל ואז עושה טסט ואז מחליט מה ניתן וכדאי להוסיף ,מצד שני אני מכיר מקרוב מה זה להתלהב זה בור ללא תחתית .

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה רבה

Gizmo
12-01-2012, 21:32:32
יש לי קצת ניסיון בתחום אני הייתי מלביש את המסוק לגוף כמו שהוא עוד לפני הצביע ןלפני כל השיפורים במסוק , הייתי מכוון הכל ואז עושה טסט ואז מחליט מה ניתן וכדאי להוסיף ,מצד שני אני מכיר מקרוב מה זה להתלהב זה בור ללא תחתית .

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה רבה

טסט יגיע כמובן לפני הצבע, בהתחלה עם שני להבים ואחר כך עם ראש של 4

אגב, מי שם לב מה מיוחד בזנב? :o

yossis
12-01-2012, 21:56:41
לא מכיר את ה 700, שני דברים שאני יכול לחשוב עליהם:
שדרוג KDE ?
גלגי שיניים ממתכת ?
צדקתי?

yossis
12-01-2012, 22:01:07
או שהזנב בכלל לא של אליין ? :o

Gizmo
12-01-2012, 23:00:22
ה 700 נמצא שם רק כדי להמחיש את הגודל, צריך מכניקה "קצת" יותר מסיבית כדי לסחוב מסוק של 14 קילו :D

הזנב הוא של Miniature Aircraft.

flyinglizard
12-01-2012, 23:25:09
כן, הזנב בצד שמאל ולא בצד ימין. למה? רק הם יודעים. מה זה, ספקטרה?

naty
12-01-2012, 23:30:51
מהסקרנות וההתעניינות שהמודעות על הסקיילים הללו של האפאצ׳י מעוררות כאן, נראה לי ששרשור הבנייה שלך יעניין פה לא מעט אנשים

אני נגד :mad:

למה שלא תפרסם איפה אתה בונה נקפוץ לביקור ננסה לעזור , נביא מצלמות נדוח מהשטח
שמע זה חתיכת פרוייקט למה שלא נעזור קצת במה שאפשר ? :)

Gizmo
12-01-2012, 23:44:37
הזנב בצד שמאל זה נכון, כך תיכננו את האפאצ'י.
ספקטרה? גם, בעצם זה ה OPEN TAIL אם אינני טועה הוא שימש במספר דגמים שונים של החברה.

דבר שלא הרבה אנשים מודעים לו... ארבעת להבי הזנב לא מורכבים כל 90 מעלות בנוסף הם נמצאים על מישור אחר לגמרי ובעצם מורכבים על שני ראשים נפרדים....

Gizmo
12-01-2012, 23:48:22
אני נגד :mad:

למה שלא תפרסם איפה אתה בונה נקפוץ לביקור ננסה לעזור , נביא מצלמות נדוח מהשטח
שמע זה חתיכת פרוייקט למה שלא נעזור קצת במה שאפשר ? :)

גם אני נגד :mad:

ומי שרוצה מוזמן :-)

saportas
13-01-2012, 07:01:40
הזנב בצד שמאל זה נכון, כך תיכננו את האפאצ'י.
ספקטרה? גם, בעצם זה ה OPEN TAIL אם אינני טועה הוא שימש במספר דגמים שונים של החברה.

דבר שלא הרבה אנשים מודעים לו... ארבעת להבי הזנב לא מורכבים כל 90 מעלות בנוסף הם נמצאים על מישור אחר לגמרי ובעצם מורכבים על שני ראשים נפרדים....

אתה יודע למה הם ככה במקור ? מורכבים על שני ראשים נפרדים.

Friman
13-01-2012, 07:02:50
נו אתה רואה כמה אנחנו כבר לומדים ממך?
יאללה בלי להתעצל, שרשור בנייה מפורט בבקשה ;)

ziki
13-01-2012, 08:22:47
אתה יודע למה הם ככה במקור ? מורכבים על שני ראשים נפרדים.

בגדול
4 רוטורים במקום 2 כדי לאפשר עבודת זנב עם אותה יעילות בסל"ד נמוך יותר (הפחתת רעש).
2 ראשים בפאזה לא סימטרית בינהם כדי להפחית את הרעש עוד יותר, כ 45 מעלות מול 135 בין להב ללהב בהתאמה.

wonderd
13-01-2012, 10:59:20
של איזו חברה הקיט הזה?

orendar181
13-01-2012, 11:39:46
כן של איזו חברה וכמה עולה?

מעניין לאלללה

Gizmo
13-01-2012, 15:34:24
בגדול
4 רוטורים במקום 2 כדי לאפשר עבודת זנב עם אותה יעילות בסל"ד נמוך יותר (הפחתת רעש).
2 ראשים בפאזה לא סימטרית בינהם כדי להפחית את הרעש עוד יותר, כ 45 מעלות מול 135 בין להב ללהב בהתאמה.

בגדול זה בהחלט הרעיון, מבחינת יעילות מספר להבים על אותה דיסקה אינם מייצרים עילוי/דחף גבוהים בצורה משמעותית בהשוואה אל מול שני להבים לדוגמא.
השימוש במספר גדול של להבים מאפשר חלוקה טובה יותר של המסה הנסמכת על כל אחד מן הלהבים, לכן ניתן לראות אותם כמעט
בכל המסוקים היום.
הדבר שונה כאשר הלהבים אינם על אותה דיסקה, במקרה כזה היעילות גדולה יותר, קוטר הדיסקה קטן יותר, והרעש גם.

Gizmo
13-01-2012, 15:45:53
כן של איזו חברה וכמה עולה?

מעניין לאלללה

המסוק מיוצר על ידי חברה בשם INDYHELIS
ניתן לקרוא עליהם בדף הבית
www.indyhelis.com
לא מדובר ב"חברה" במובן הרגיל של המילה, יותר בקבוצה של כמה אנשים עם חיבת יתר לאפאצ'י, הוגה הרעיון והמנכ"ל הוא בחור בשם KERRY
מאינדיאינפוליס ומשם השם indyhelis
הקיטים מיוצרים לפי דרישה ורק אחרי תשלום מלא, קצת מפחיד כי בעצם אתה משלם על מוצר שאינו קיים ברגע התשלום ואין מאחריו חברה גדולה ויציבה.

מחירים אפשר לראות באתר, צריך לקחת רק בחשבון כי לא ניתן לשלוח אותו דרך הדואר בגלל הגודל, והצעת המחיר של DHL לצורך העניין היתה 850$.
אני מקווה שאצליח לעמוד בתקציב שהצבתי לעצמי ובסביבות ה 8K
בדולרים כן.....
:p
:cool:

saportas
13-01-2012, 16:16:39
Gizmo :) אתה מגלה ידע רב ,אפשר לשאול כמה זמן אתה בתחום..

SHAHAR AB
13-01-2012, 16:48:27
שמע כל הכבוד ,לא חשבתי אחרי שהייתה אצלי ודיברנו שהעסק אצלך כל כך רציני כל הכבוד ושאפו ממש תענוג.
שחר

Gizmo
13-01-2012, 17:47:51
Gizmo :) אתה מגלה ידע רב ,אפשר לשאול כמה זמן אתה בתחום..

אני מנסה להטיס מסוקים כבר יותר מעשור, סקיילים כשנה, כך שבתחום אני בקושי פעוט :p

saportas
13-01-2012, 19:32:09
אני מנסה להטיס מסוקים כבר יותר מעשור, סקיילים כשנה, כך שבתחום אני בקושי פעוט :p
אני פחות ממך :)

Gizmo
15-01-2012, 07:53:11
מכיוון שאני טיפה "תקוע" עם ההמשך עד שנושא המכניקה יהיה סגור החלטתי להשתעשע בניסוי קטן במהלך סוף השבוע

http://www.youtube.com/watch?v=GBBi_GZ7oWM&feature=youtube_gdata

בהמשך המערכת תדע לצודד גם ימינה ושמאלה....ובהתאמה עם התותח.

naty
16-01-2012, 14:28:52
עלתה לי לרגע שאלה

איך תמדוד את מהירות המסוק ?

אומנם יש כבר שירשור בנושא אך מדובר במסוק קטן בהרבה .....

naty
18-01-2012, 15:11:25
ואוו כמעט שכחתי שיש גם אפצ'י בסביבה ....:D

Gizmo
16-09-2012, 19:48:01
עדכון אחד או שניים לכבוד השנה החדשה...
אחרי ים בחיפושים הצלחתי לשים את היד על מכניקה שתתאים לפרוייקט.
מדובר על מכניקה של חברת מיניקופטר, מותאמת ללהבי 800+, עם שתי דרגות הפחתת מהירות.
היום אחר הצהריים בוצע טסט עם ראש בעל 4 להבים, כנראה האחד שישמש לפרוייקט, הלהבים NHP 800 המנוע סקורפיון 400KV.
מהירות ראש משוערת 1200 סל"ד.


:cool:

guy1a
16-09-2012, 19:49:48
ואו .. מרשים מאד !

SGS2 ..

edoman
17-09-2012, 09:26:49
וואווו זה נראה מפחיד.. ;) שיהיה המון בהצלחה..

Gizmo
08-01-2013, 14:38:47
בשעה טובה הושלמו ההתאמות שנדרשו למכניקה, מתאם מיוחד יוצר(על ידי איש מאוד מוכשר) על מנת לחבר בין יציאת הזנב המקורית (טורקטיוב) לכבל הגמיש.
הכוונה היא לבצע טיסת מבחן לגוף לפני המשך ההשקעה בפרטי הסקייל...
בשלב הראשון אני מתכוון להמריא בשימוש גיירו זנב בלבד, בהמשך ולאחר ייצוב המערכת תורכב מערכת ייצוב מבוססת GPS.
כרגע השימוש יהיה בלהבי 800מ"מ לראש ו 135מ"מ לזנב, בעתיד ועל מנת להגיע למוטת דיסקה ביחס של המסוק האמיתי כנראה שאאלץ לעבור ללהבים באיזור ה 870מ"מ.
מחישובים שנערכו בעזרת אותו איש מוכשר עולה אפשרות לבעיה עם אורך להבי הזנב, בהתחשב במשקל הטיסה המתוכנן וקוטר להבי הראש ייתכן ויהיה צורך לעבור ללהבי זנב ארוכים יותר (150~180 מ"מ) על מנת להצליח לפצות על הטורק שיתקבל.
המנוע שנבחר הוא סקורפיון 400KV, והוא הבחירה הגרועה ביותר האפשרית למסוק סקייל, מיד לאחר טיסת המבחן הוא יוחלף במנוע actro 32-3
555KV המהווה בחירה טובה הרבה יותר, גלגלי שיניים ורצועה מתאימים כבר בדרך.
שאלה לחדי העין, מה שונה בלהבי הראש לעומת מה שאנו רגילים במסוקי רדיו?

עכשיו צריך רק להמתין לשמש, ו..למצוא רכב שיהיה גדול מספיק כדי להוציא אותו לטיסה : P

ebay007
08-01-2013, 15:03:58
להבים לא סימטריים?

amit_rah
08-01-2013, 16:06:34
זה פשוט ענק תעדכן אותנו בהמשך הבניה והצביעה

yoreh
08-01-2013, 18:31:02
עבודה מדהימה!



שאלה לחדי העין, מה שונה בלהבי הראש לעומת מה שאנו רגילים במסוקי רדיו?



נראה כי הלהבים הפוכות מבחינת שפת תקיפה \ זרימה. כיוון הסיבוב של הרוטור הפוך ממה שאנחנו רגילים בד"כ?

Friman
08-01-2013, 18:44:20
אני ממליץ מראש לשלב מערכת פלייברלס ולא להמריא לטיסת המבחן עם ג׳יירו זנב רגיל. היות ואין לך פלייבר למעשה צירי העילרוד והגלגול אינם מיוצבים עם ג׳יירו זנב רגיל. ממה שקראתי על מסוקים בעלי יותר מ2 להבים בראש נהוג להטיסם עם מערכות ייצוב תלת ציריות כלומר מערכת פלייברלס או מערכת טייס אוטומטי כגון הנאזה או ארדוקופטר.

Gizmo
08-01-2013, 21:31:08
עבודה מדהימה!



נראה כי הלהבים הפוכות מבחינת שפת תקיפה \ זרימה. כיוון הסיבוב של הרוטור הפוך ממה שאנחנו רגילים בד"כ?

אכן, כיוון סיבוב הרוטור הראשי מתוכנן כנגד כיוון השעון על מנת לייצג את כיוון הסיבוב של המסוק האמיתי:-)

guyst
08-01-2013, 21:50:31
ואוו, נראה מרתק.
אם אכנס פעם למסוקים זה יהיה כיוון של סקיילים וטיסות סקייליות.
פרוייקט רציני אם עברה שנה מהקנייה, בהצלחה!

Gizmo
08-01-2013, 21:54:28
אני ממליץ מראש לשלב מערכת פלייברלס ולא להמריא לטיסת המבחן עם ג׳יירו זנב רגיל. היות ואין לך פלייבר למעשה צירי העילרוד והגלגול אינם מיוצבים עם ג׳יירו זנב רגיל. ממה שקראתי על מסוקים בעלי יותר מ2 להבים בראש נהוג להטיסם עם מערכות ייצוב תלת ציריות כלומר מערכת פלייברלס או מערכת טייס אוטומטי כגון הנאזה או ארדוקופטר.

ראשים מרובי להבים ניתנים להטסה גם ללא מערכות ייצוב כאלה או אחרות, הבעיה בראש שכזה נעוצה בצורך לשנות את פאזת הלהבים בצורה שונה מראש בעל שני להבים.
על מנת ליצור מנגנון שינוי פאזה כזה ניתן לעבוד במספר שיטות:
מערכת ייצוב המכילה אופצייה לשינוי הפאזה (ביסטX, מיקדו, סקוקום ועוד).
שלט המכיל אופציית פיצוי.
FOLLOWER- רכיב המאפשר לנעול את הסווש לציר הראשי בזווית הניתנת לשינוי.
מיקסר המורכב על המסוק ומאפשר את שינוי הפאזה (הפך למיותר עם התפתחות מערכות הפלייברלס)

בראש המורכב על המסוק ישנו FOLLOWER מיוחד המאפשר אחד משני מצבים, פיצוי של 45 מעלות (לדיסקה המסתובבת עם כיוון השעון) ופיצוי של מינוס 45 מעלות (נגד).
הראש המדובר מפשט מאוד את הליך ההרכבה ומבטל את הצורך בכיוונים, כמו גם את הצורך במערכת ייצוב.
הבעיה נעוצה בעובדה כי ראש מרובה להבים הוא סרבן ואדיש מאוד לשינויי כיוון (ביחס לראש בעל שני להבים) כאשר הוא מגיב בכל זאת לשינוי כיוון הדבר מתבצע בצורה אגרסיבית מאוד, כאן יכולה מערכת ייצוב לסייע מאוד, צרפתי קישור לסרטון המראה ראש כזה המוטס ללא מערכת ייצוב, תוכל להתרשם מן התגובות ה"לא נעימות" שלו במיוחד כאשר ניתנת פקודת היגוי "קדימה" ומייד אחריה פקודת תיקון...


http://www.youtube.com/watch?v=uESjDajc2p4

Friman
08-01-2013, 21:58:06
אתה רק מחזק את דבריי שהבחירה הבטוחה לשלמות המסוק היא להטי אותו החל מטיסת הבכורה עם מערכת ייצוב אלקטרונית...
עלה והצלח, כייף לקרוא את השרשור הזה. קראתי אותו מההתחלה הערב ונהניתי מכל רגע

אטקין ש
09-01-2013, 10:43:30
WOW בהחלט רוצים לראות ללמוד ולצפות !!!

תתחדש חתיכת פרויקט לקחת פה...........

בהצלחה

אה מזה זה לפני שנה ??????????? נו יפה לך :-))))))))

Gizmo
09-01-2013, 21:20:41
שנה, שנה שאני מחפש את הים :-P
למעלה משמונה חודשים עברו עד שהצלחתי למצוא מכניקה מתאימה לפרוייקט, עקב הצורך בסל"ד ראש שלא יעלה על 1200 והלהבים במידות ה"לא שגרתיות" אף מכניקה "מסורתית" לא התאימה.
בשלב מסויים אף השתעשעתי ברעיון לרכוש גובלין 700 (מעולה בעקבות שתי דרגות הפחתת מהירות סיבוב) הרעיון נפל בעקבות השימוש שסאב עשו ברצועה להנעת זנב, מה שבמקרה שלי אינו מתאים כלל.
לאחר טיסת המבחן העבודה ה"אמיתית" רק תתחיל, יצירת פרטי הסקייל אינה פשוטה כלל, אומנם חלק לא קטן מן החלקים הגיע עם הקיט (TADS,טילים, מנשאים,תותח) אבל פרוייקט כזה אינו שווה דבר אם התותח המדובר תקוע במקום מבלי לנוע...

בשעה טובה נחתו בביתי זה עתה בוגרי קורס הטיס האחרון, הם ישולבו בפרוייקט מיד כאשר אשלים את תא הטייסים...

מראה פניה של אישתי כאשר ראתה אותי משחק בבובות היה משעשע במיוחד :-)

Gizmo
13-01-2013, 20:19:34
בשעה טובה הגיע המתאם לזנב, ובסוף השבוע עסקתי בהרכבה של המכלול, ולאחריה חיבור המכניקה לתוך הגוף.
לפרוייקט נבחר בקר קאסל HV 120A, סימולציות שנעשו הראו צריכת זרם בטיסה באיזור ה 30A.
משקל המסוק כשהוא מוכן לטיסת מבחן עומד על 11 ק"ג, כל זאת לפני כל פרטי הסקייל/צבע ועם סוללות של 5000mA.

הנעת הזנב נעשית על ידי כבל גמיש (דומה לזה שנמצא בספידומטרים של רכבים ישנים, או לזה הנמצא בדרמלים) הכבל נמצא בתוך שרוול סיליקון ועובר דרך מוליך מיוחד מאלומניום.
הרושם הכללי הוא של מערכת הנעה פשוטה ואמינה מאוד.
הכבל עצמו עשוי סיבים המלופפים בכיוונים הפוכים על מנת לאפשר העברת תנועה לכל כיוון שיבחר, על מנת למנוע אפשרות להפרמות של הסיבים בוצעה לכבל הלחמת כסף.

בתמונות ניתן לראות את המתאם שיוצר ואת חיבור מכלול הזנב.


בסרטון ניתן לראות הרצה ראשונה של המנוע, על מנת למנוע רעידות חוזר החלק העליון של גוף הפיבר בתמיכה למכניקה עצמה.
עושה רושם שהמערכת נקיה כמעט לגמרי מרעידות אם נתעלם מהברגים שנפלו על הרצפה במהלך הצילום :-P
http://www.youtube.com/watch?v=Hl2E5JubvNM&feature=youtu.be

amit_rah
14-01-2013, 15:25:01
מדהים באמת המשך לעדכן אותנו

s.mario
14-01-2013, 20:08:29
איזה יופי של פרוייקט.
תמשיך לעדכן.

Friman
14-01-2013, 20:40:03
הדבר הזה פשוט ענק!!! איך אתה מתכנן להכניס אותו לרכב? או שתסיע אותו על עגלה?
וואו כל הכבוד על ההתמדה וההשקעה לאורך כל הזמן הזה

Gizmo
15-01-2013, 22:46:29
הדבר הזה פשוט ענק!!! איך אתה מתכנן להכניס אותו לרכב? או שתסיע אותו על עגלה?
וואו כל הכבוד על ההתמדה וההשקעה לאורך כל הזמן הזה

אתה דורך כאן על יבלות :)
אני מצליח לדחוס אותו ל פיז'ו 207 כשהוא שוכב על צידו, גם אז הוא מגיע מן השמשה הקידמית ועד לאחורית, כל זה כמובן יהפוך בלתי אפשרי כאשר יורכב מייצב הגובה ושאר פירטי הסקייל...
עוד כחודש עלי להחליף את הרכב, או שאבחר ברכב גדול מספיק או שאאלץ לרכוש עגלה.

אגב, מגיע לנו מזל טוב... הבוקר יצאנו לטיסת מבחן קצרה אשר אבחנה רעידות באיזור הזנב.
אחרי איפוס הגיירו עליתי לריחוף של מספר דקות בגובה נמוך, עושה רושם שרגישות נמוכה מדי של אופציית הגוברנר בבקר תקעה את סל"ד הראש באיזור ה 950, ייתכן כי הרעידות נובעות מכך .
צריכת הזרם המקסימלית עמדה על כ 29A בשיא וההספק המקסימלי עמד על כ 1000W.
גיאומטריית הראש היתה קרובה למושלמת ולא נרשם צורך במערכת ייצוב, למרות זאת לקראת סוף שבוע הבא תנחת אצלי NAZA-H ותורכב מיד.

nov291
16-01-2013, 17:32:49
מזל טוב ובשעה טובה גל אני עדיין בהלם מהדבר הזה שראיתי אני חושב שזה
הפרויקט הגדול והמורכב ביותר שנעשה בארץ כל הכבוד על המיקצועיות והנחישות
ותודה רבה על העזרה עים הגוק ועל האירוח :rolleyes:

nov291
16-01-2013, 17:37:37
אתה דורך כאן על יבלות :)
אני מצליח לדחוס אותו ל פיז'ו 207 כשהוא שוכב על צידו, גם אז הוא מגיע מן השמשה הקידמית ועד לאחורית, כל זה כמובן יהפוך בלתי אפשרי כאשר יורכב מייצב הגובה ושאר פירטי הסקייל...
עוד כחודש עלי להחליף את הרכב, או שאבחר ברכב גדול מספיק או שאאלץ לרכוש עגלה.

אגב, מגיע לנו מזל טוב... הבוקר יצאנו לטיסת מבחן קצרה אשר אבחנה רעידות באיזור הזנב.
אחרי איפוס הגיירו עליתי לריחוף של מספר דקות בגובה נמוך, עושה רושם שרגישות נמוכה מדי של אופציית הגוברנר בבקר תקעה את סל"ד הראש באיזור ה 950, ייתכן כי הרעידות נובעות מכך .
צריכת הזרם המקסימלית עמדה על כ 29A בשיא וההספק המקסימלי עמד על כ 1000W.
גיאומטריית הראש היתה קרובה למושלמת ולא נרשם צורך במערכת ייצוב, למרות זאת לקראת סוף שבוע הבא תנחת אצלי NAZA-H ותורכב מיד.

אים תצתרך יש לי עגלה נגררת ליד הבית אתה יכול להשתמש בה עד שתיתארגן בכיף

Gizmo
16-01-2013, 18:49:39
מזל טוב ובשעה טובה גל אני עדיין בהלם מהדבר הזה שראיתי אני חושב שזה
הפרויקט הגדול והמורכב ביותר שנעשה בארץ כל הכבוד על המיקצועיות והנחישות
ותודה רבה על העזרה עים הגוק ועל האירוח :rolleyes:

תודה יוסי על המילים וכמובן על ההצעה להשתמש בעגלה :)

קבל קישור לפרוייקט הגדול והמקיף ביותר (מסוק סקייל) ולדעתי גם בעולם, על הפרוייקט חתומים אייל מירון ודני גולן, שניהם
המובילים בנושא בארץ.
אייל אחראי על כל נושא תכנון המכניקה ובעצם בנה וייצר לבדו הכל ואילו דני אחראי על ייצור הגוף עצמו.

http://www.scalerc-il.com/ScaleRCForum/forum_posts.asp?TID=3534&PN=0&TPN=1

למי שיש כמה דקות פנויות מומלץ לקרוא...

nov291
17-01-2013, 08:07:41
תודה יוסי על המילים וכמובן על ההצעה להשתמש בעגלה :)

קבל קישור לפרוייקט הגדול והמקיף ביותר (מסוק סקייל) ולדעתי גם בעולם, על הפרוייקט חתומים אייל מירון ודני גולן, שניהם
המובילים בנושא בארץ.
אייל אחראי על כל נושא תכנון המכניקה ובעצם בנה וייצר לבדו הכל ואילו דני אחראי על ייצור הגוף עצמו.

http://www.scalerc-il.com/ScaleRCForum/forum_posts.asp?TID=3534&PN=0&TPN=1

למי שיש כמה דקות פנויות מומלץ לקרוא...



איזה גודל של פרויקט איזה אנשים ברמה גבוהה ידע ומיקצועיות (צריך לנהל כמה שנים טובות הנגר של תיקון ושיפוץ מסוקי יסעור בחיל האויר כדי לבצע כזה פרויקט)
כיף לדעת שיש כאלה תותחים בארץ בתחום. איפה יש מיפגשים של סקייל (הטסות)? אנו רוצים לראות מקרוב. ומה הכוונה של אייל שאומר סקיילי אמיתי ?:confused:
שהמסוק נבנה אחד לאחד כמו הדגם האמיתי כולל כל המערכות והתוספות וגם שממש יתפקדו ?

Gizmo
18-01-2013, 12:26:39
למרות הרוחות העזות ביצעתי היום טיסת מבחן קצרה, ישנו שיפור בנושא הרעידות אולם הן עדיין קיימות.
השליטה במסוק היתה קשה מאוד בעקבות הרוחות, בתקווה כל זה ישתפר לאחר התקנת ה NAZA-H

http://www.youtube.com/watch?v=VYsHetzkPGg&feature=youtu.be

82754

nov291
18-01-2013, 15:52:36
יפה מאוד בהצלחה בהמשך