התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בנוגע לסטאפ לטיסת 3d בטירקס 500



yehuda.bitton3
25-01-2012, 18:12:08
אהלן,
אני יחסית חדש בתחום ומטיס כבר זמן מה את הטירקס 500 שברשותי אותו קניתי מבחור נחמד בעיר שלי שטען שהוא לעולם לא הפך אותו ושהמסוק כרגע מכוון לטיסה רגילה ולא לטיסת 3d עכשיו אני לא בטוח שאני יעשה את זה בזמן הקרוב אבל בכל מקרה אני רוצה לקבל קצת פרטים ומידע לגבי מה צריך לעשות על מנת להפוך את המסוק לבעל ביצועי 3d.
אני מטיס עם שלט spektrum dx7 הכול מקורי במסוק לדעתי ומה שאני צריך לדעת זה איזה כיוונים אני צריך לעשות דרך השלט/מסוק והאם יש משהו שצריך להוסיף למסוק מבחינת מכניקה או אלקטרוניקה על מנת שיהיה מסוגל לבצע טיסת 3d.
דבר שחשוב לי לציין זה שכרגע הוא לא מרגיש חזק בטירוף כמו שראיתי במספר סרטונים ביוטיוב כלומר זינקתי איתו כמה פעמים מהריצפה לגובה והוא מרגיש לי חלש יחסית למה שראיתי.
אודה מאוד לכל מי שיוכל לתת הסבר מפורט ומידע לגבי מה שביקשתי ובבקשה אם אפשר לדבר במונחים שאני יבין כי אני עדיין לא 12 שנה בתחום ;)
תודה מראש,
יהודה.

naor14
25-01-2012, 19:23:51
בעקרון בסט אפ סטוק הוא יכול לעשות 3D
אם אתה מרגיש שהוא חלש לך מדי תגדיל את הפיץ
ותעלה סלד( סלד גבוהה יגביר את התאוצה של המסוק) . אם הוא לא מספיק חריף לך תעלה בדיואל רייט
אחוזים. אם אחרי כל אלה הוא עדיין חלש (מה שלא סביר שיקרה) תקנה סוללות יותר חזקות

Friman
25-01-2012, 19:42:52
זו לא שאלה שניתן לענות לך עליה במושגים בלתי מקצועיים.
אם אתה לא מספיק בקיא במושגים הטכניים, הסיכוי שתבין מההוראות של הכותב מעליי מה בדיוק עליך לעשות, קלוש. ועדיף שלא תנסה להתעסק עם כיוונים מכאניים ואלקטרוניים אם אתה לא מבין ויודע מה אתה עושה. המלצתי החמה, התחבר אל מטיסים מנוסים יותר באיזור מגוריך, גם יהיו לך חברים להטסה וגם תוכל לבקש מהם ללמד אותך על המכניקה והאלקטרוניקה של המסוק וכיצד לכוון. זו תורה שקשה ללמוד לגמרי לבד ללא הכוונה מבעלי נסיון.

yehuda.bitton3
25-01-2012, 20:58:39
בעקרון בסט אפ סטוק הוא יכול לעשות 3D
אם אתה מרגיש שהוא חלש לך מדי תגדיל את הפיץ
ותעלה סלד( סלד גבוהה יגביר את התאוצה של המסוק) . אם הוא לא מספיק חריף לך תעלה בדיואל רייט
אחוזים. אם אחרי כל אלה הוא עדיין חלש (מה שלא סביר שיקרה) תקנה סוללות יותר חזקות
אוקיי אז לכותב האחרון מה שהתכוונתי זה פשוט לתת הסבר קטן לגבי כול מונח שלדעתכם אמור להיות מסובך למתחיל בגדול אני כן מכיר הרבה מהמושגים ואני בקיא במכניקה והאלקטרוניקה של המסוק.
לכותב שציטטתי בהנחה ואני רוצה להגדיל את הפיץ איך אני עושה את זה?רק בעזרת השלט?אם כן אז ע"י זה שאני מגדיל את האחוזים של הפיטץ בהגדרות בלבד או שיש משהו אחר שצריך לכוון בנוסף?
מעבר לזה הזמנתי מד פיטץ מהסיני אמור להגיע בימים הקרובים איך משתמשים בו? הרי הזווית של הלהבים משתנה גם בתלות בפלייבר שזז חופשי איך מקבעים אותו שיהיה מקביל לקרקע כך שרק הפיטץ ישפיע על זווית ההתקפה?
ודבר אחרון האם ישנם עוד דברים שכדאי לכוון/לשנות על מנת להתאים את המסוק בצורה אופטימלית לטיסת 3d?
ממש תודה על העזרה חברים,
יהודה.

Friman
25-01-2012, 21:57:24
אתה לא יודע להשתמש במד פיטץ׳ ואתה רוצה להטיס 3d וללמוד כיוונים מכניים ודיגיטליים בהתכתבות?
אתה לא יודע לכוון עקומות פיטץ׳ ומנוע ורוצה שנכנס איתך בהתכתבות להסבר אילו ערכים לקבוע ולמה?
אתה מחזק את טענתי.
העניין לא מסתכם באילו ערכים להכניס איפה וכמה סיבובים בדיוק לסובב כל בורג. יש פה עולם ידע שלם שצריך לרכוש, ובהתכתבות לא תקבל תובנה שלמה ומגובשת שתוכל לקחת איתך להמשך הדרך ולהתפתח ממנה הלאה; תקבל רק רסיסי מידע שבהיעדר הרקע המתאים לא יתרמו לך במאומה.
אתה יכול להשתתף באחת מסדנאות הכיוונים שמדי פעם מתפרסמות פה, או להעזר במדריך או פשוט לפנות למטיסים ותיקים יותר ולבקש שיכוונו אותך ויסבירו לך.

yehuda.bitton3
25-01-2012, 22:06:37
ידידי,
אני מבין שהמטרה שלך זה להסביר לי כמה אני לא מבין בתחום וכמה יש לי ללמוד ולא לעזור לי במה שביקשתי זכותך.
אין לי אפשרות להתלוות למישהו או לסדנאת מסוקים כי אני חייל שמשרת 11 יום מתוך 14 שבשבועיים מעבר לזה כבר ציינתי שאני לא מתכנן להתחיל להטיס 3d בזמן הקרוב פשוט מבקש לקבל קצת מושג ורקע על הנושא לא מבין איפה הבעיה להסביר לי איך משתמשים במד פיטץ?אז אני לא יודע איך עושים את זה למה להתנשא מעל בנאדם שמראש אמר שלא מבין לגמרי ומעצם זה ביקש את העזרה?
אתה לא מעוניין לעזור זכותך לפחות תשמור את התגובות המתנשאות לעצמך ותן לאחרים שיש להם קצת יותר סבלנות כן לנסות לעזור וכן לנסות לקדם את המתחילים.
תודה רבה בכל מקרה וערב טוב,
יהודה.

נולד לטוס
25-01-2012, 22:27:13
למה ככה הוא צודק .

תראה אתה לוקח את מד הפיץ מניח אותו על הלהב וממתין עד ש.... יכיע מישהו ויסביר לך שהתחביב הזה מאוד מדויק וכל פרט בו חשוב ומונע סיכונים שעלולים לעלות לך ולסביבה שאת מטיס ביוקר (פציעה בגוף וברכוש) .
אתה רוצה הסבר אין בעיה יש בפורום הזה המון חומר וסירטונים של בחור חביב ושמו מוטי ,תתאמץ קצת ותמצא . מעבר לכך 3D או לא יש דבר אחד שאתה צריך להבין זה להקשיב למישהו שרוצה רק בטובתך ואתה מחזיר בחוצפה שלא במקום בכלל ולכן אני חושב שלפני שאתה מחפש ללמוד על התחביב תלמד לכבד את מי שכבר נמצא בו
חומר למחשבה חיילצ'יק

Friman
25-01-2012, 22:34:54
אני אתמצת הודעה ארוכה לקצרה יותר... אתה מפרש את מה שאמרתי לך מתוך נקודת מבט שגויה; אין לי כל כוונה להתנשא מעליך, כוונתי היא לכוון אותך לדרך הנכונה לקבל עזרה והדרכה. הנושא מורכב מדי ללמידה בהתכתבות. אם תרצה עזרה פנים אל פנים, אשמח לעזור לך מתוך מה שאני יודע, זאת בסייג לוותק הקצר שלי בתחום לעומת תותחים אחרים פה. ולגבי הסרטונים... למידת מיומנויות ספציפיות כפי שמלמדים הסרטונים המצויינים של מוטי ובוב היא הבסיס, אבל עדיין את האינטגרציה קשה לעשות לבד, לנסיון יש כאן משקל משמעותי.

danoneyal
25-01-2012, 22:56:44
המלצתי
צפה בסרטים של ברטוב מוטי , הידוע בכינויו מוטי התותך - סרטים מעולים , אני שלחתי את ההמלצה שלי לפרס ישראל למוטי על הסרטים הללו
צפה בסרטים של בוב פינלס סרטים טובים מאוד .
מניסיון אני יכול לומר לך שסרטים אלו ממש ממש טובים ויתנו לך את הרקע והידע הנדרש להבין מה נדרש על מנת לכוון מסוק מוסבר בהם גם איך משתמשים במד פיצ'
הסרטים הללו נועדו בדיוק בשביל טייסים מתחילים שרוצים להבין יותר לעומק איך מכוונים ואין להם את האפשרות להתלוות למדריך

כיוון מסוק זה עולם בפני עצמו שיש ללמוד אותו , ואם אתה באמת ובתמים רוצה ללמוד את הנושא כמו בכל דבר אחר גם אין פה קיצורי דרך.
בהצלחה
אייל


בהצלחה

shirankaner
25-01-2012, 22:57:54
בעקרון בסט אפ סטוק הוא יכול לעשות 3D
אם אתה מרגיש שהוא חלש לך מדי תגדיל את הפיץ
ותעלה סלד( סלד גבוהה יגביר את התאוצה של המסוק) . אם הוא לא מספיק חריף לך תעלה בדיואל רייט
אחוזים. אם אחרי כל אלה הוא עדיין חלש (מה שלא סביר שיקרה) תקנה סוללות יותר חזקות
לסל״ד גבוה יש יתרונות וחסרונות והוא משתנה לפי גודל המסוק וסגנון הטיסה בין מטיס למטיס

naor14
26-01-2012, 17:43:20
אני מסכים לכך שכיוון מסוק הוא עולם בפני עצמו שדורש ניסיון
וגם יכול לגרום נזק לרכוש ונפש. המטרה שלי הייתה לתת הסבר קצר
למי שמבין דבר או שניים בתחום אבל קצת מבולבל. לפי דעתי מוטי מסביר
בסרטונים שלו יפה מאוד כיצד לעשות זאת ואני חושב שכדאי לך לראות את הסרטונים האלה

yehuda.bitton3
27-01-2012, 10:29:14
אהלן,
דבר ראשון אפתח ואומר שלא הייתה לי שום כוונה להגיב בחוצפה או בזלזול כלפיי אף אחד פשוט נסו להבין אותי, אני פותח שרשור בפורום בו אני מבקש עזרה לגבי כיוונים קצת רקע על הנושא אולי איזה הפנייה למדריך או משהו ומה שאני מקבל זה תגובות המסבירות לי כמה אני לא מבין בתחום וכמה קשה וכמה שזה תורה בפני עצמה וכמה שאי אפשר לעזור לי בהתכתבות ושאני חייב להשיג מישהו לידי.......כבר אמרתי פעמיים אין לי איך להשיג מישהו לידי אני לא מכיר אף אחד באזור שמטיס מה גם שאין לי מספיק זמן פנוי בשביל להיצמד למישהו שיודע ולכן פתחתי את השרשור הזה על מנת שיעזרו לי בהתכתבות.
סליחה על הביטוי אבל מה לעזעזל היה כל כך קשה להסביר לי איך משתמשים במד פיץ???אתם טוענים שהתגובות שלכם נועדו כדי למנוע לי עוגמת נפש וכ'ו אבל הדבר היחיד שהם גרמו זה שהבנתי שאין עם מי לדבר פה בפורום ואין ממי לקבל עזרה ומה שנותר לי לעשות זה ניסוי וטעייה......נשמע לכם שהשגתם את המטרה?
בסה"כ ביקשתי קצת הכוונות וקצת רקע על הנושא אף אחד לא אמר שהאחריות למילים שלכם היא עליכם ואני מבין שזהו נושא רחב וכולל בתוכו הרבה מאוד נושאים וכו' ואם למישהו אין כוח להסביר במילים אז שפשוט ימנע מלהגיב כלל כי אם כל הכבוד אם אתם לא עוזרים לפחות אל תעכבו אותי.....
לכל השאר שהמליצו לי על צפייה בסרטונים אני מאוד מעריך את מעט ההכוונה באמת אני יחפש אותם רק אם אפשר למישהו יש איזה קישור או יכול להסביר לי איפה בדיוק אני אמור לחפש אותם?(פה בפורום, ביוטיוב....)
שוב פעם תודה מראש,
יהודה.

אטקין ש
27-01-2012, 10:43:21
היי

יהודה כמו תמיד יש אנשים שיותר תורמים ויש שפחות !!!

להגיד שאין אנשים בפורום שלא עוזרים זה ממש לא נכון(וזה לא הנק').

רשם לך בחור (למעלה אייל דנון) שיש בחור בשם מוטי ברטוב ( הבחור השקיע עשה סרטים במיוחד כדי שנלמד) תודה מוטי ברטוב!!

שבהזמנות זאת אני רוצה להגיד לך שישבתי מרותק לסרטים שלו כמו לסרט שזכה בכמה אוסקרים;) ולמדתי מלא.

http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?27186-הסדנא-של-מוטי-סרטוני-הדרכה-חדשים-לכיוון-המסוק

כך משם כל מה שאפשר מא' עד ת' ותהנה ותצליח!!!!

וכן עדיין שווה את המאמץ להיפגש עם מישהו כי "אין חכם מבעל ניסיון" !!(ואתה לא צריך לכעוס )

שבת שלום!

אטקין ש

shlomiv10
27-01-2012, 10:48:42
עוד לינק למופלאים של מוטי :cool:http://www.efly.co.il/forums/entry.php?178-%E4%F1%E3%F0%E0-%F9%EC-%EE%E5%E8%E9-%EB%EC-%E4%F1%F8%E8%E5%F0%E9%ED-%EE%F8%E5%EB%E6%E9%ED-%E1%EE%F7%E5%ED-%E0%E7%E3!

yehuda.bitton3
27-01-2012, 10:50:05
היי

יהודה כמו תמיד יש אנשים שיותר תורמים ויש שפחות !!!

להגיד שאין אנשים בפורום שלא עוזרים זה ממש לא נכון(וזה לא הנק').

רשם לך בחור (למעלה אייל דנון) שיש בחור בשם מוטי ברטוב ( הבחור השקיע עשה סרטים במיוחד כדי שנלמד) תודה מוטי ברטוב!!

שבהזמנות זאת אני רוצה להגיד לך שישבתי מרותק לסרטים שלו כמו לסרט שזכה בכמה אוסקרים;) ולמדתי מלא.

http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?27186-הסדנא-של-מוטי-סרטוני-הדרכה-חדשים-לכיוון-המסוק

כך משם כל מה שאפשר מא' עד ת' ותהנה ותצליח!!!!

וכן עדיין שווה את המאמץ להיפגש עם מישהו כי "אין חכם מבעל ניסיון" !!(ואתה לא צריך לכעוס )

שבת שלום!

אטקין ש
תודה רבה אטקין לא אמרתי שכלל אין אנשים פה שרוצים ועוזרים הכוונה שלי הייתה שהשתיים שלוש תגובות שלמעלה נתנו לי את ההרגשה הזאת אבל הנה הוכחת אחרת ;)
תודה על הקישור אני אצפה בסרטונים ומקווה שאצליח לשאוב משם את רוב הדברים שאני רוצה לדעת כרגע.
שוב פעם תודה רבה ושתיהיה שבת שלום!
יהודה.

wind556
27-01-2012, 10:54:17
אנסה לתמצת את זה:
בלי הדרכה זה פשוט לא יקרה
אתה תגרום נזקים, ותסכן את המסוק ואת עצמך.
לא לומדים שחיה בהתכתבות, ויותר גרוע מזה, בהתכתבות אתה עלול להבין ההיפך מהדרוש ותגדיל את הנזק.
לגבי המסוק הפרטי שלך, ברור לי שלפי דברי בעליו הקודמים הוא פשוט לא מכוון בכלל !
ממליץ לך לבדוק את הנושא ביסודיות

Friman
27-01-2012, 11:19:22
חבל שמכל מה שנאמר פה הבנת שלא רוצים לעזור לך. ההיפך הוא הנכון.
כתבתי לך בפרטי

danoneyal
27-01-2012, 21:22:15
לינק לסרטים של בוב פינלס, אתה חייב להיות רשום לאתר על מנת לראות את הסרטים
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=60

מונחים ומושגים :
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=41692

אני למדתי המון מהסרטים שלו על בניה וכיוון של 450 pro -רוב העקרונות הנלמדים בסרטים הללו יסייעו לך גם בכיוונים של מסוקים אחרים

בניה וכיוון של 450 pro :
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=132747

בניה וכיוון של 500
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=53304

הסבר על שלט dx8 (די דומה ל- dx7 בעקרונות)
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=354008

אם תקפיד ללמוד לפי הסדר של הסרטים ולא ישר לקפוץ לסוף אתה תדע ותבין הרבה יותר וגם תכיר את המושגים והמונחים וגם את משמעותם

קיבלת פה את כל הלינקים שאתה צריך, הלימוד הוא תהליך, קח את הזמן תהנה ממנו

אני חושב שדי הבנת שהחברה פה רוצים לעזור אבל גם הבנת שאף אחד לא יאכיל אותך בכפית ואתה צריך להתאמץ בשביל הידע,
להתאמץ פירושו למשל להריץ חיפוש בפורום על מנת למצוא את הסרטים של מוטי, או להיכנס לנעוצים לקרוא ולהמשיך משם הלאה

אשמח לשמוע ממך לאחר שתצפה בכל הסרטים , אני בטוח שאז השאלות שלך יהיו הרבה יותר ממוקדות ומנוסחות

בהצלחה

yehuda.bitton3
28-01-2012, 11:22:45
אייל ממש ממש תודה על הקישורים וכל הכבוד על ההשקעה!אני מעריך את זה מאוד וכבר הספקתי לצפות בכמעט רוב הסרטונים של מוטי שאני חייב לציין לימד אותי בדיוק איך לכוון מה לכוון ואת הסדר של כל דבר.
דבר אחרון רק יש לי שאלה שגם מהסרטונים לא הצלחתי להבין וזה איך למען השם משתמשים במד פיטץ הזה??כלומר את העקרון של ההלבשה על הלהב ואת הבסיס הבנתי מה שלא הבנתי זה איך אפשר לכוון את הזווית כשאתה מראש נועל אותו על זווית מסויימת ואז פשוט מזיז את הפלייבר עד שהוא נראה לך מאוזן ומחליט שזאתי הזוויות(זה מה שראיתי שמוטי עשה בעצם) הרי הזווית התקפה של הלהבים משתנה בתלות בפלייבר שזז כל הזמן ומאוד קשה לקבע אותו בדיוק שיהיה אופקי למסוק ואם המד גם ככה נעול על הזווית שאני בוחר מראש אז הרי שלא משנה באיזה זוויות תיהיה הלהב המד יראה לי 0 לא?בבקשה שמישהו יאיר את עיני ויסביר לי מה אני מפספס פה ומה בשיטה לא הבנתי או החמצתי.
מקווה שניסחתי את עצמי בצורה סבירה ושהצלחתם להבין מה היא כוונתי ובבקשה לא להגיב לי שוב פעם בסגנון של לך תחפש מישהו להיפגש איתו ושיסביר לך ;) כי באמת שאין לי האפשרות ולכן ממש אודה לכל מי שישקיע מזמנו וייתן לי הסבר מפורט על השאלה שלי בכתב.
בברכת שבת שלום,
יהודה.

Scooter007
28-01-2012, 12:12:20
תקבע את הפלייבק עם מפתח הלן (בוב מראה את זה בסרטון כיוון הראש), אתה אמור להשחיל אותו בין הנדנדה לראש. עכשיו, סובב את הראש ושים את הפלייבק מקביל מעל הבום (מפתח ההלן יעזור לפלייבר להשאר מקביל לבום) ואז תוכל למדוד את הזוית בין הלהבים לפלייבר. הדבר החשוב ביותר הוא שהפלייבר ישאר מקביל לבום.

אייל ממש ממש תודה על הקישורים וכל הכבוד על ההשקעה!אני מעריך את זה מאוד וכבר הספקתי לצפות בכמעט רוב הסרטונים של מוטי שאני חייב לציין לימד אותי בדיוק איך לכוון מה לכוון ואת הסדר של כל דבר.
דבר אחרון רק יש לי שאלה שגם מהסרטונים לא הצלחתי להבין וזה איך למען השם משתמשים במד פיטץ הזה??כלומר את העקרון של ההלבשה על הלהב ואת הבסיס הבנתי מה שלא הבנתי זה איך אפשר לכוון את הזווית כשאתה מראש נועל אותו על זווית מסויימת ואז פשוט מזיז את הפלייבר עד שהוא נראה לך מאוזן ומחליט שזאתי הזוויות(זה מה שראיתי שמוטי עשה בעצם) הרי הזווית התקפה של הלהבים משתנה בתלות בפלייבר שזז כל הזמן ומאוד קשה לקבע אותו בדיוק שיהיה אופקי למסוק ואם המד גם ככה נעול על הזווית שאני בוחר מראש אז הרי שלא משנה באיזה זוויות תיהיה הלהב המד יראה לי 0 לא?בבקשה שמישהו יאיר את עיני ויסביר לי מה אני מפספס פה ומה בשיטה לא הבנתי או החמצתי.
מקווה שניסחתי את עצמי בצורה סבירה ושהצלחתם להבין מה היא כוונתי ובבקשה לא להגיב לי שוב פעם בסגנון של לך תחפש מישהו להיפגש איתו ושיסביר לך ;) כי באמת שאין לי האפשרות ולכן ממש אודה לכל מי שישקיע מזמנו וייתן לי הסבר מפורט על השאלה שלי בכתב.
בברכת שבת שלום,
יהודה.

yehuda.bitton3
28-01-2012, 12:26:23
תקבע את הפלייבק עם מפתח הלן (בוב מראה את זה בסרטון כיוון הראש), אתה אמור להשחיל אותו בין הנדנדה לראש. עכשיו, סובב את הראש ושים את הפלייבק מקביל מעל הבום (מפתח ההלן יעזור לפלייבר להשאר מקביל לבום) ואז תוכל למדוד את הזוית בין הלהבים לפלייבר. הדבר החשוב ביותר הוא שהפלייבר ישאר מקביל לבום.
וואלה רעיון מעולה לא חשבתי על זה ועל מנת להגיע לדיוק אפשר ורצוי להשתמש בפלס אני מניח אני צודק?
אוקיי אז את זה הבהרת לי אבל עדיין לא ברור לי איך אני יודע מה הזווית של הלהב לפי המד אם אני נועל אותו על זווית מסויימת(נניח על 0 כמו שמראה מוטי בסרטון שלו) כי הרי שבמצב הזה לא משנה באיזה זווית הלהב תיהיה מן הסתם שהמד יראה 0 כי הוא נעול.......האמת צריך לשחרר את הבורג נעילה ולפי זה לראות או שמא יש שיטה אחרת?
תודה על העזרה!
יהודה.

bartovmoti
28-01-2012, 12:37:46
אם אתה רוצה לדעת מה הזוית הנוכחית שחרר את הבורג של מד הפיצ' ועכשיו הזז אותו עד שתראה שהוא בקו אחד עם הפלייבר
עכשיו ראה מה הזוית שהוא מראה, וזו הזוית.

אגב, בסרטון 4 תסתכל שאני מודד פיצ' מקסימלי במינימום ובמקסימום
אני עושה בדיוק מה שהסברתי לך עכשיו

yehuda.bitton3
28-01-2012, 15:26:15
זאת אומרת שאני אמור להסתכל בעין על החלק העליון של המד פיטץ ולראות שהוא מתיישר בקו אחד עם הפלייבר?זאת נראית לי שיטה לא כל כך מדוייקת משום מה(צריך להסתמך על העין בלבד) האם אין שיטה אחרת קצת יותר מדוייקת?
ושוב פעם תודה על העזרה אגב הסרטונים שלך ממש עזרו לי ממש כל הכבוד על ההשקעה!
המשך יום טוב,
יהודה.

bartovmoti
28-01-2012, 15:51:31
כן מסתכלים לפי העין
ככה זה עובד כבר שנים..

wind556
28-01-2012, 16:19:36
תקבע את הפלייבק עם מפתח הלן (בוב מראה את זה בסרטון כיוון הראש), אתה אמור להשחיל אותו בין הנדנדה לראש. עכשיו, סובב את הראש ושים את הפלייבק מקביל מעל הבום (מפתח ההלן יעזור לפלייבר להשאר מקביל לבום) ואז תוכל למדוד את הזוית בין הלהבים לפלייבר. הדבר החשוב ביותר הוא שהפלייבר ישאר מקביל לבום.





זה לגמרי לא נכון
אין שום צורך שהפלייבר יהיה מקביל לבום במדוייק, הלהב זז עם הפליי בר ממילא.
הצורך הזה קיים רק במד פיטץ' דיגיטלי שמתייחס לנקודת האיפוס הראשונית.
ויותר מזה, לפליי בר יש חופשים וצריך למצע את החופשים, זה לא ניתן אם נועלים את הפיי בר. לפעמים החופש הוא אפילו 2 מעלות ובנעילה אתה מבטיח שזה לעולם לא יהיה מדוייק

yehuda.bitton3
29-01-2012, 13:00:29
הבנתי מוטי אם אתה אומר שזה עובד אז אני בטוח שזה עובד ;) ברגע שהוא יגיע אני ינסה אותו.
תודה על העזרה חברים אני יעדכן במידה ויהיו לי שאלות נוספות.
שיהיה שבוע טוב,
יהודה.