PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! התחשמלתי והבעיות החלו!!!



danny z
04-02-2012, 18:42:13
שלום לכולם:
היום בצעתי טסטפלייט ונתקלתי בתופעה,לאחר ריחוף בערך של כ-10 שניות הבקר ניכנס למצב soft cutoff ,לאחר מכאן חיברתי את הבקר למחשב וכל הנתונים תקינים,לפי היצרן והאלק' שלי ,מה יכולה להיות הבעיה.
אני הטסתי עד היום ניטרו,וחדש בחשמלי.
trex700e ,בקר castle 120hv ,סוללות GENS 5300 6S*2 ,מנוע ALIGN 510KV .
אומנם אני וותיק בתחום אבל...חשמלי חדש לי .
תודה מראש :
דני צרפתי.

AMIR
04-02-2012, 18:44:24
עשית מה שאמרתי לך בטלפון?

wonderd
04-02-2012, 18:56:53
תבדוק מגבלות V של הסוללות ומגבלות זרם בהגדרות של הבקר, תוודא ששתי הסוללות שלך היו טעונות.
אם הכל תקין (הגדרות בבקר - הגבלת זרם מינימלי 3.3V לתא, ללא הגבלת אמפר) והסוללות טעונות (שתיהן!) ואין שום תא שירד אל מתחת למינימום המוגדר בבקר, אז תעלה לפה את כל הנתונים של הגדרות הבקר שביצעת ונראה אם נוכל לעזור דרך הפורום. דרך אגב - עברת על כל ההלחמות ווידאת שאין הלחמה קרה/מתנדנדת?

Scooter007
04-02-2012, 19:11:51
דני,
בשבוע שעבר נתקלתי בתופעה דומה , לאחר שדרוג המסוק לesp והגדרת הבקר מחדש זמן הטיסה שלי צנח לכשתי דקות (בשבוע שלפני זה הטסתי בערך שש דקות)
חפרתי בפורומים בחו״ל והמליצו לי לבדוק את הדברים הבאים:
1. תקינות המיסב החד כיווני
2. תקינות ההלחמות
3. לוודא ״שהמאשינג״ תקין ולא לחוץ מדי
4. סוללות טעונות במלואן
5. תנועת ראש חלקה

אחרי שבדקתי את כל אלו והכל היה תקין נזכרתי במשהו... בהגדרת הבקר שבצעתי לפני ההטסות המוזרות לא הייתי עם עקומת מצערת ליניארית.
שלשום הגדרתי את הבקר מחדש (הבקר של אליין) עם עקומה ליניארית וכן קבעתי את הקאט אוף על 3.3V (שזהו הערך הגבוה) והיום ב״ה הטיסות עברו בשלום...

בהצלחה
*

נולד לטוס
04-02-2012, 19:14:51
אלף בית בבקרים בכלל כיוון טווח מצערת בלינארי נקודה זאת טעות מספר 1 בבעיות זה פשוט משגע את הבקר חבל!

danny z
04-02-2012, 20:31:21
הסוללות טעונות,בכל תא יש 4.20V *6 (בשתי הסוללות),ההלחמות ניבדקו ונמצא תקין,השתמשתי במלחם לחום גבוה,המיגבלות לכל תא הינו3.2V
לקחתי את הנתונים מכאן:
http://www.castlecreations.com/support/align_heli_settings/align-700e-700mx-510kv.html
בכל מקרא נכנסתי לאתר של castle והם כותבים ש- ice120hv יש להחליפו ב-ICE120HV 2
יכול להיות שזאת הבעיה ? ? ?
אשמח לתגובה.
תודה

T_A
04-02-2012, 20:40:14
יש להחליף זה בטוח (לשלי חיכיתי אגב חודשיים עד שחזר בקר)
אבל זה לא הבעיה , הסיבה של ההחלפה זה בגלל שיש סדרה (שהם לא יודעים להגיד מה המספר הסידורי שלה) שיש לה צ'יפ פגום שיכול להנעל ולגרום לקצר שישרוף לך את המסוק באוויר

danny z
04-02-2012, 20:42:00
wow ...אני עדיין בתשלומים.:eek:

danny z
04-02-2012, 20:49:36
אלף בית בבקרים בכלל כיוון טווח מצערת בלינארי נקודה זאת טעות מספר 1 בבעיות זה פשוט משגע את הבקר חבל!
פרט
אני כיוונתי בלינארי וכמובן ENDPOINT יש דרך אחרת לכוון?
:confused:

wonderd
05-02-2012, 05:31:11
יש להחליף זה בטוח (לשלי חיכיתי אגב חודשיים עד שחזר בקר)
אבל זה לא הבעיה , הסיבה של ההחלפה זה בגלל שיש סדרה (שהם לא יודעים להגיד מה המספר הסידורי שלה) שיש לה צ'יפ פגום שיכול להנעל ולגרום לקצר שישרוף לך את המסוק באוויר

זה בכלל לא בטוח - אני הטסתי ומטיס עם הסדרה הראשונה של הבקרים בלי כל בעיה.

מה זאת אומרת כיוונתי בליניארי וכמובן END POINTS? או זה או זה - לא ביחד - ליניארי אומר שאין עקומה אלא קו ישר.
נורמל - 0-30-30-30-30, איידל 1 - 70-70-70-70-70, איידל 2 - 100-100-100-100-100. בבקר יש לתכנת SET RPM לביצועים מיטביים

עריכה:
לחילופין אפשר פשוט לבטל את הגוברנור ולעבוד כמו במסוקים הקטנים, עם גרף שטוח/ V לפי הנוחות, בחשמלי אין בעיה עם זה, אני הטסתי בצורה כזאת כמה חודשים בלי כל בעיה.

AMIR
05-02-2012, 06:21:51
דני אני חושב שעליתי על זה,

תתקשר אלי, אם אני צודק נפרסם פה את הפתרון...
שלא נטעה אף אחד...