PDA

צפייה בגרסה מלאה : כשלון בקר



shlomiv10
10-02-2012, 13:03:35
טוב למי שזוכר לאחרונה פרסמתי שהתרסקתי עם ה-500 בגלל בעיה טכנית מה שקרה בפועל בריחוף נמוך המסוק סבסב בפראות ולאחר מס' שניות גם סבובי המנוע עלו כאילו שהכנסתי לאיידל והמסוק זינק מעלה והנחיתה היתה לא "נעימה" .
על הקרקע סרבו זנב נבדק לפעולה ונמצא שמיש למרבה הפלא. הוחלפו כל החלקים המרוסקים בבדיקת תפעול נוספת לסרוו זנב היה לרגע זיוף שנעלם עולים שוב לריחוף נמוך אותה התופעה רק שהפעם הייתי מוכן והנזק היה קטן שוב משמישים והפעם גם מוחלף סרבו זנב נבדקים חיוטים תפעול הכל נראה כשורה חוזר לשטח עולה לריחוף נמוך שוב אותה תופעה מסוק מסבסב בטרוף מזנק לשמיים ונוחת על הגדר של בסיס צריפין למזלי ולא בתוך הבסיס הפעם אני מחליט ללכת על הבקר מחליף בקר עולה לאוויר וואוו.... הכל בסדר אם זה יעזור למישהו אחלה ושבת שלום .

המסוק קומבו מקורי אליין
הבקר turnigy 100A 5.5v

yehuda.bitton3
10-02-2012, 13:28:19
יש לך מושג מה הקשר שבין הבקר לכשל הטכני שחווית?נשמע קצת לא הגיוני משום שהבקר עד כמה שידוע לי לא קשור לזנב בכלל......אולי הוא גרם להפרעה כלשהי במקלט?
אשמח להסבר בנושא במידה ויש כזה...

נולד לטוס
10-02-2012, 13:44:12
תשובה לשואל.
אחת מהפונקציות בבקר זהו מתן מתח למקלט אשר מחלק אותו לשאר הרכיבים האלקטרונים.
הרכיב הרגיש ביותר לשינוי במתח הוא הג'ירו אשר נותן סיגנל ומתח לסרבו זנב
כאשר יש כשל מסיבה כל שהיא במתן מתח למקלט הרכיב הראשון שמושפע גורם לבעיות כאלו ואחרות.
כמו גם תוצאה המחזקת את הבעיה בבקר זה שינוי סל"ד פתאומי.

bartovmoti
10-02-2012, 14:11:08
מצטער לשמוע ששוב היו בעיות, שמח לשמוע שכנראה מצאת את הבעיה,
המסקנה מכל הסיפור היא שבאלקטרוניקה לא חוסכים!

wonderd
10-02-2012, 17:28:29
טוב שמצאת את הבעיה, חבל שזה גבה ממך כמה ריסוקים.
תודה על השיתוף!