התחברות

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! משה גולדשטין - המכוון הלאומי ! תודה !



sagi
11-02-2012, 17:08:02
לאחרונה לא הצלחתי להגיע לכיוונים המתאימים עם המנוע ניטרו של ה-700.......
לאחר התייעצות עם המכוון הלאומי (משה גולדשטין) יצאתי היום לשטח
ולמרות שהיה קר הצלחתי לכוון את המנוע למצב אופטימלי ולהוציא ממנו ביצועים לא רעים :)
אחרי הטסה קשה שכללה תרגילים מאמצים המנוע ירד בטמפרטורה של 92 מעלות.
ולפני שיהיו שאלות הדלק הוא של Cool Power !

משה תודה רבה על העצות והטיפים !
שיהיה אחלה שבוע טוב !

ZvikaF
11-02-2012, 17:12:45
יפה מאוד.
אולי תרחיב קצת, איזה מנוע, מה הבעיה והפתרון ?

sagi
11-02-2012, 17:27:14
יפה מאוד.
אולי תרחיב קצת, איזה מנוע, מה הבעיה והפתרון ?
ואם אני לא רוצה ?! :D
הבעיה : הייתה כיוון סיכות והסנכרון ביניהם.

מנוע אליין 91 הראש השחור.

הפתרון : כיוון סיכת סרק בהתאם למזג האוויר.
כיוון סיכה ראשית
כיוון סיכת ביינים במצבים מסוימים (טיקטוק ועצירה פתאומית בקולקטיב 0 לאחר פתיחת פול מצערת).

למי שלא יודע או לא ידע...... :
כשקר בחוץ צריך להיות עשיר
כשחם בחוץ צריך להיות עני
והסיכות קשורות אחת לשניה מהסרק ועד לסיכת ביינים כאשר סיכת הביינים משפיעה לרוב באמצע סטיק
כגון תרגילי טיקטוק שלא מנצלים את מרבית המצערת והקולקטיב (סיקלייק).
מלבד העצות של משה צפיתי גם בסרטוני כיוון מנוע של טים ג'ונס והתייעצתי עם המומחים באילת.
וכפי שכבר רשמתי היום סוף סוף הגעתי לכיוון אופטמילי שהצלחתי להנות מהמסוק והמנוע לא דעך
ולא משנה איזה תרגיל עשיתי (פירופלייפ / טיקטוק משתנה / שמייניה הפוכה ועוד כמה תרגילים שלא זוכר את שמם).
באיזשהו שלב אפילו פחדתי קצת מהמנוע כי היה לו עוצמה עוצמתית :D
עוד נקודה מאוד חשובה הלהבי ראדיקס 690 הרבה יותר טובים מהלהבי אליין שהטסתי איתם עד היום.
הלהב רחבה יותר והמסוק יציב יותר באוויר ובאותה נשימה גם מספק את הביצועים הנדרשים.

שבוע טוב צביקה :)

paylot
11-02-2012, 20:53:32
שמחים שאתה מרוצה אחי:cool: באמת צריך ללמוד את הנשא ,כל יום הטסה במזג האוויר שונה, בזבוז זמן לכוון סיכות

עמיתפורת
11-02-2012, 21:44:05
בטיקטוק המנוע לא מגיע למירה מיצערת?
אפשר לקבל הסבר?
ולמה בחום עני ועשיר בקור?

sagi
11-02-2012, 22:27:56
אני בטוח שיש לך תובנות אחרות משלי.
הרי אתה מבכירי מדריכי ההטסה.
תחסוך ממני את ההתנצחות או הדיון ותרשום
את מה שאתה חושב. בסופו של דבר הגעתי
לכיוון הנכון ולמצב האופטימלי והכל תודות למשה.
ודרך אגב זה שרשור תודה אז תשתדל להשאיר אותו כך.
שיהיה לך שבוע טוב.

wonderd
12-02-2012, 05:19:17
שמת לב איזה מנוע הוא מכוון שם? ;)

עמיתפורת
12-02-2012, 12:28:15
אין לי תובנות מעניינת ואחרות אבל אשמח אם תשתף אותנו בהסבר ולא בקשקושיאדה

אליקופטר
12-02-2012, 12:49:53
בטיקטוק המנוע לא מגיע למירה מיצערת?
אפשר לקבל הסבר?
ולמה בחום עני ועשיר בקור?



עניין של הבדלים בצפיפות האויר בין מזג אויר חם לקר...

sagi
12-02-2012, 12:51:13
אין לי תובנות מעניינת ואחרות אבל אשמח אם תשתף אותנו בהסבר ולא בקשקושיאדה
באמת אתה יורד לרמה הזאת ? חשבתי שזה קצת רחוק ממך....


בבקשה עמית תרגיש חופשי להכנס ולראות את טים ג'ונס מסביר על כיוונים של מנוע ניטרו

http://helifreak.com/showthread.php?t=276520

זה באנגלית אני מקווה שאין בעיה עם זה....... ???