התחברות

צפייה בגרסה מלאה : ג'ירו 401 וזריקת זנב.



ori_lavee
12-01-2009, 07:34:36
אז ככה...
המסוק Trex 450 על הזנב סרוו 9257 עם ג'ירו 401.

קיימת תופעה (אצלי) שאם אני פותח כוח מלא ממצב ריחוף הזנב זורק מעט ימינה (משהו כמו 5 מעלות) ומיד חוזר למצבו הקודם.
זה קורה גם ב IDLE אם כי פחות (בגלל סיבובי המנוע הגבוהים יש פחות טורק).
העלתי גיין עד לממקסימום האפשרי לפני הנטיניג.

האם אפשר להתגבר על זריקת הזנב הזו עם הסט-אפ הנוכחי (9257+401) ?
האם יש דרך אחרת לנסות להתגבר על זה ?

(זה לא ממש מפריע, רק "מעצבן את העיין) :cool:


אגב...
ב Trex 600 שלי עם ג'ירו 611 זה לא קורה, הזנב שומר תמיד ובאופן מדוייק ביותר.

תודה
אורי

אורח
12-01-2009, 07:39:15
אז ככה...
המסוק Trex 450 על הזנב סרוו 9257 עם ג'ירו 401.

קיימת תופעה (אצלי) שאם אני פותח כוח מלא ממצב ריחוף הזנב זורק מעט ימינה (משהו כמו 5 מעלות) ומיד חוזר למצבו הקודם.
זה קורה גם ב IDLE אם כי פחות (בגלל סיבובי המנוע הגבוהים יש פחות טורק).
העלתי גיין עד לממקסימום האפשרי לפני הנטיניג.

האם אפשר להתגבר על זריקת הזנב הזו עם הסט-אפ הנוכחי (9257+401) ?
האם יש דרך אחרת לנסות להתגבר על זה ?

(זה לא ממש מפריע, רק "מעצבן את העיין) :cool:


אגב...
ב Trex 600 שלי עם ג'ירו 611 זה לא קורה, הזנב שומר תמיד ובאופן מדוייק ביותר.

תודה
אורי


אורי זו תופעה נורמאלעת לחלוטין.....
גם הג'יירו וגם הסרוו הם "90% בסדר" וזו הסיבה ל"זריקה" הקטנה.
בג'יירו טוב יותר בעל קצב דגימה מהיר יותר הוא "מספיק להגיב" מהר יותר לשינויי הזנב......
קח בחשבון להמסוקים הקטנים יש דרישות לג'יירו איכותי יותר.

ואם כבודו רוצה ללכת להטיס עכשיו שירים אלי טלפון :)

ori_lavee
12-01-2009, 07:44:10
אורי זו תופעה נורמאלעת לחלוטין.....
גם הג'יירו וגם הסרוו הם "90% בסדר" וזו הסיבה ל"זריקה" הקטנה.
מה צריך לעשות שזה יהיה 100% בסדר ?, איזה ג'ירו וסרוו צריך ?
בג'יירו טוב יותר בעל קצב דגימה מהיר יותר הוא "מספיק להגיב" מהר יותר לשינויי הזנב......
קח בחשבון להמסוקים הקטנים יש דרישות לג'יירו איכותי יותר.

ואם כבודו רוצה ללכת להטיס עכשיו שירים אלי טלפון :)
לפני 10 דקות חזרתי מהשטח, ב 07:00 כבר הייתי באוויר :rolleyes:
נתאם ליום אחר.

אורי

אורח
12-01-2009, 07:55:18
אל תיגע בכלום!......זה תקין לחלוטין!
אתה לא תוכל להגיע לשלמות אף פעם.
בטח ובטח שלא במסוקים הקטנים....
שתה כוס תה חם ותירגע,וותלמד לחיות עם זה.

ori_lavee
12-01-2009, 07:59:50
אל תיגע בכלום!......זה תקין לחלוטין!
אתה לא תוכל להגיע לשלמות אף פעם.
בטח ובטח שלא במסוקים הקטנים....
שתה כוס תה חם ותירגע,וותלמד לחיות עם זה. טוב בסדר...על תצעק ! :)

אורי

lior_bar_ami
12-01-2009, 08:15:29
לפני שאתה לא נוגע בכלום...
יכול להיות שמוגדר REVOLUTION מיקס בערכים מאוד קטנים?
תבדוק תבדוק...
חוצמיזה תתקשר אלי כשיש לך זמן...
ליאור

אורח
12-01-2009, 08:44:05
לפני שאתה לא נוגע בכלום...
יכול להיות שמוגדר REVOLUTION מיקס בערכים מאוד קטנים?
תבדוק תבדוק...
חוצמיזה תתקשר אלי כשיש לך זמן...
ליאור

מנוטרל אצלו

נאור
12-01-2009, 08:44:23
מה הגרף מצערת שלך ?
בדקת שהג'ירו מקוזז ?

אופיר נחום
12-01-2009, 09:24:02
התופעה נורמאלית. עם זאת אפשר להגיע לתוצאות יותר טובות בכיול מיכאני - כך שנקודת האמצע של הסרוו לא תיתן זווית אפס אלא זווית מעט חיובית. כך הקיזוז של הג'יירו הוא כמעט אפס והוא מגיב יותר טוב.

נאור
12-01-2009, 10:05:12
לא מסכים עם אופיר ושיסל
הג'ירו הזה צריך להחזיק את הזנב במקום

ori_lavee
12-01-2009, 10:16:13
ליאור.
ה REVOLUTION Mix על 0 בכל הפרמטרים.

נאור.
איך זה קשור לגרף המצערת ? (זה קורה גם ב Idle ושם הכל על 100%)
הג'ירו מקוזז לגמרי.

אופיר.
אני אנסה את הצעתך, תודה.


מקסימום נלמד לחיות עם זה (כפי שהציעי שיסל), זה לא מפריע לשום דבר רק קצת "מעצבן" את העיין. :)

אורי

guyro
12-01-2009, 10:20:21
נאור , זו תופעה טיבעית שקוראת בפתיחה/סגירה מהירה של המצערת, פיזיקה בסיסית שמובנת על זמני תגובה שונים בין רכיבים שונים,כמובן שאפשר למתן אותה.
לפני שאתה לא מסכים תעשה ניסוי ותווכח ששניהם צודקים

נאור
12-01-2009, 10:35:16
נאור , זו תופעה טיבעית שקוראת בפתיחה/סגירה מהירה של המצערת, פיזיקה בסיסית שמובנת על זמני תגובה שונים בין רכיבים שונים,כמובן שאפשר למתן אותה.
לפני שאתה לא מסכים תעשה ניסוי ותווכח ששניהם צודקים

אולי לא הייתי ברור
עם זה שיש תופעה אני מסכים
אבל עם סטאפ נכון זה לא יקרה



זה קורה גם ב IDLE אם כי פחות (בגלל סיבובי המנוע הגבוהים יש פחות טורק).


אתה רושם שב IDLE UP
זה פחות
אז ברור שיש קשר לגרף מצערת

נסה לקזז את הג'ירו ב IDLE UP

אופיר נחום
12-01-2009, 10:56:37
פשוט באיידל אפ עליית הטורק קטנה יותר.

szgal
12-01-2009, 11:14:27
אורי,
היתה לי את אותה בעיה בדיוק עם הרפטור 30 שלי,
אכן הבעיה היא בגרפים ,אצלי הבעיה היתה עם הגרף של המנוע (צריך למצוא את האיזון הנכון בין הפיץ למנוע).
בשבת אסדר לך את זה...:)

ori_lavee
12-01-2009, 12:31:51
אורי,
היתה לי את אותה בעיה בדיוק עם הרפטור 30 שלי,
אכן הבעיה היא בגרפים.זו ממש לא אותה הבעיה שהייתה לך ברפטור.
ראה מה ליאור זהבי כתב לך פה בתגובה 11. (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=4401)
אצלי זו "לא ממש בעיה" כפי שכתבו פה אחרים, זריקת הזנב היא מינימאלית ואחרי חלקיק שניה הוא חוזר למצבו הקודם.

לגרף המנוע הנוכחי הגעתי אחרי הרבה כיוונים ואני מאוד נהנה מהגרף הנוכחי ולא מתכוון לשנות אותו.
התופעה מוכרת לי בכל הורסיות של כיווני גרף המנוע האפשריות עם ה 401 ו 9257.
זה לא קשור לגרף המנוע, זה קשור לזה שה 401 וה 9257 לא "מהירים מספיק" להתגבר על הטורק באופן מושלם במצב קיצוני.


אני לא בטוח שאפשר לתקן את זה, רק מנסה להקטין את התופעה למינימום (כנראה שכבר הגעתי למינימום).
הייתי שמח לבטל את זה בכלל כמו בTrex 600 שלי עם ה 611, אבל לא בטוח שזה אפשרי ובטח לא ממש הכרחי (כמו שכתב שיסל).
אני אנסה אולי את מה שאופיר הציע...ואז ארים ידיים :)

זה לא כל כך נורא.

אורי

ori_lavee
12-01-2009, 12:37:15
אגב ...

את הגיין אצלי אני מכוון דרך ערוץ ה Gear ולא דרך ה Gyro Sens
ה Gyro Sens במצב INH.

אולי זה הכיוון...

אורי

נאור
12-01-2009, 12:57:50
אגב ...

את הגיין אצלי אני מכוון דרך ערוץ ה Gear ולא דרך ה Gyro Sens
ה Gyro Sens במצב INH.

אולי זה הכיוון...

אורי

ממש לא משנה

ori_lavee
12-01-2009, 13:00:39
ממש לא משנהכך חשבתי...

szgal
12-01-2009, 14:01:48
סבבה,
אז לא אסדר לך...