tomer_inbar
24-02-2012, 14:12:26
שלום לכולם,
בעקבות הסבת הטריינר ל-FPV, החלטתי גם לשפר את יכולות הטיסה שלו, קרי, דאייה.
ובהתאם לזאת, בנינו תוספת של 20 ס"מ לכל כנף, זאת אומרת הגדלה של 24% נוסף מגודל הכנף המקורית (מ-1.66 מ' ל-2.06 מטר).
בוצע גם הטסט פלייט ביום עם רוח בינונית, והטריינר היה פשוט כייפי להטסה, דואה כפי שלא דאה מעולם (והוא באמת לא ממש דאה) יציב יותר, ובעל יכולות טיסה קרובות יותר לדאון.
למי שלא מאמין, מצורפות תמונות של העשייה והביצוע:
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/5-3.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/1-7.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/2-7.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/4-3.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/3-5.jpg
בעקבות הסבת הטריינר ל-FPV, החלטתי גם לשפר את יכולות הטיסה שלו, קרי, דאייה.
ובהתאם לזאת, בנינו תוספת של 20 ס"מ לכל כנף, זאת אומרת הגדלה של 24% נוסף מגודל הכנף המקורית (מ-1.66 מ' ל-2.06 מטר).
בוצע גם הטסט פלייט ביום עם רוח בינונית, והטריינר היה פשוט כייפי להטסה, דואה כפי שלא דאה מעולם (והוא באמת לא ממש דאה) יציב יותר, ובעל יכולות טיסה קרובות יותר לדאון.
למי שלא מאמין, מצורפות תמונות של העשייה והביצוע:
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/5-3.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/1-7.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/2-7.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/4-3.jpg
http://i35.photobucket.com/albums/d155/tomer_inbar/3-5.jpg