צפייה בגרסה מלאה : בעיה למומחים גירו 401
משה שמואלי
12-01-2009, 12:55:33
המסוק Trex 450 על הזנב סרוו 9257 עם ג'ירו 401.
מנוע סכורפיון 2221-6 בקר 60אמפר אלין
אז ככה
כשאני מנסה לרחף אמצע מצערת הזנב לא שומר וכשאני מנסה לעלות את הגיין הזנב נכנס להנטיניג .
ב IDLE זה יותר גרוע.
בדקתי
1 מנורת הגירו דלוקה ברציפות
2 חגורה לא מתוכה או רפויה מדי
3 ציר זנב חדש וישר
4 אין טרקים בלהבים הראשים
5 כל המכלול של להבי הזנב והגריפים נראים תקינים
6 להבים ראשים כרבון פיבר של אלין
7 הפונקציה של פיצוי הזנב בשלט כבויה
8 מכאנית הסרו ב 90 מעלות ופיצו קל של להבי הזנב כנגד סיבוב המסוק
משה
המסוק Trex 450 על הזנב סרוו 9257 עם ג'ירו 401.
מנוע סכורפיון 2221-6 בקר 60אמפר אלין
אז ככה
כשאני מנסה לרחף אמצע מצערת הזנב לא שומר וכשאני מנסה לעלות את הגיין הזנב נכנס להנטיניג .
ב IDLE זה יותר גרוע.
בדקתי
1 מנורת הגירו דלוקה ברציפות
2 חגורה לא מתוכה או רפויה מדי
3 ציר זנב חדש וישר
4 אין טרקים בלהבים הראשים
5 כל המכלול של להבי הזנב והגריפים נראים תקינים
6 להבים ראשים כרבון פיבר של אלין
7 הפונקציה של פיצוי הזנב בשלט כבויה
8 מכאנית הסרו ב 90 מעלות ופיצו קל של להבי הזנב כנגד סיבוב המסוק
משה
ועכשיו לי יש שאלה קטנה :) :) :)
מה המרחק ממרכז ראש הסרוו ל BALL של הזנב במילימטרים???
משה שמואלי
12-01-2009, 13:21:52
8.5מלימטר
משה שמואלי
12-01-2009, 16:20:24
מה נגמרו המומחים:cool::cool:
8.5מלימטר
8 ממ זה בסדר.
היכן אתה גר? אשמח לעזור לך לפתור את הבעיה בשניות?:)
משה שמואלי
12-01-2009, 16:41:16
השמח אם תקפוץ לקפה
משה(חולון)
השמח אם תקפוץ לקפה
0574202209
משה(חולון)
תן לי להתארגן.:):):)
אריה הלפרין
13-01-2009, 06:54:29
שיסל
האופניים מגיעים לחולון??
giluriel
13-01-2009, 07:42:00
אני אהיה האחרון עלי אדמות שינסה בכלל להתחרות בעמית ...
למרות שבנוסף לדברים שמנית נתקלתי בתופעות דומות שנגרמו גם על ידי ה- Governer בבקר, הידוק חזק מידיי של הטבעת שעל ה- Main shaft (ז"א שהיא לוחצת מידיי על המיסב שמתחתיה) וגם ... בפיצוי הלהבים בזנב (משום מה ל- trex שלי הפיצוי לא הואיל אלא הזיק)
בכל מקרה,
אנחנו מחכים לתוצאות .
נשמח ללמוד ולהחכים מהמומחים :-)
giluriel
13-01-2009, 07:47:00
ד"א,
נח לך עם Setup של Normal ו- Idle1 ?
- ניסיתי הצעה מאיזה פורום אחר - לעבוד רק עם - Idle1 ומאז אני מטיס רק ככה.
מתחיל מנוע ועוד על הקרקע עובר ל- Idle ורק אז ממריא.
יותר קל וגם פותר המון בעייות של Setup...
אופיר נחום
14-01-2009, 10:25:56
וודא שאין חופש מיכאני של הג'יירו - מדבקה רופפת יכולה לגרום לכזו תופעה.
צריך גם לוודא שכפתור הדיליי בג'יירו באפס.
ShaharBD
14-01-2009, 11:37:31
השמח אם תקפוץ לקפה
0574202209
משה(חולון)
משה מלצר חולון???? :)
הייתי חייב...
משה שמואלי
14-01-2009, 16:39:07
משה מלצר חולון???? :)
הייתי חייב...
תבוא נעשה ממכה מלצרית
אם אתה חושב שאתה עוד חייב:)
עודד מזור
14-01-2009, 16:50:00
- ניסיתי הצעה מאיזה פורום אחר - לעבוד רק עם - Idle1 ומאז אני מטיס רק ככה.
מתחיל מנוע ועוד על הקרקע עובר ל- Idle ורק אז ממריא.
יותר קל וגם פותר המון בעייות של Setup...
חשבתי שאני היחיד בארץ שמשתמש בשיטה זו... באמת מאוד נוח ומפליא כמה מעט עושים שימוש בשיטזה הזו.
לגבי השאלה, האם הלינקים והפושרודים נעים בחופשיות ?
נסה לרחף במצב RATE GYRO (לא שומר כיוון) ותבדוק אם הזנב לא נסחף לצד אחד באופן בולט. אם כן אז קצר או הארך את פושרוד הזנב מכאנית עד שהזנב שומר פחות או יותר על מקומו, עכשיו העבר למצב שומר ראש ובדוק שוב.
בכלל, כך מומלץ לכוון לראשונה כל ג'ירו שומר כיוון.
משה שמואלי
14-01-2009, 17:14:02
חשבתי שאני היחיד בארץ שמשתמש בשיטה זו... באמת מאוד נוח ומפליא כמה מעט עושים שימוש בשיטזה הזו.
לגבי השאלה, האם הלינקים והפושרודים נעים בחופשיות ?
נסה לרחף במצב RATE GYRO (לא שומר כיוון) ותבדוק אם הזנב לא נסחף לצד אחד באופן בולט. אם כן אז קצר או הארך את פושרוד הזנב מכאנית עד שהזנב שומר פחות או יותר על מקומו, עכשיו העבר למצב שומר ראש ובדוק שוב.
בכלל, כך מומלץ לכוון לראשונה כל ג'ירו שומר כיוון.
עודד
את כל מה שצינתה אני כבר בדקתי.
במהלך הבדיקות שעשיתי נראה לי שיש בעיה במיסב חד כיוני נראה שהוא נלחץ פנימה לגלגל השנים הראשי ונוצר לחץ בין הגלגל לגוף.
עוד לא יצא לי לבדוק בטיסה העדכן בהמשך.
האפשרות האחרונה שנשארה לי זה להחליף גירו.:confused:
שמוליק ג
14-01-2009, 18:43:42
אל תחליף ג'ירו עד שעמית יגיע אליך - אני עשיתי את הטעות הזו....
שמוליק
משה שמואלי
14-01-2009, 18:48:48
אל תחליף ג'ירו עד שעמית יגיע אליך - אני עשיתי את הטעות הזו....
שמוליק
כמה זמן לוכח לבחור להתארגן:confused:
שמוליק ג
15-01-2009, 21:31:06
ניסית לדבר איתו?
שלחת לו מייל או הודעה?
כולם להירגע :)
מחר אני מגיע למשה.....פשוט היית מאוד עסוק היום.....
(ככה זה כשקמים ב 12 בצהריים היום הופך לממש קצר:))
vinay
16-01-2009, 00:42:35
(ככה זה כשקמים ב 12 בצהריים היום הופך לממש קצר:))
ככה זה כשהחיים ממש קשים :)
משה שמואלי
16-01-2009, 16:02:35
עמית אני עוד בהמתנה :rolleyes:
ליאור זהבי
16-01-2009, 16:15:37
היי משה,
אם תרצה אתה מוזמן לקפוץ אלי עם המסוק ואשמח לעזור. מאמין שיימצא הפתרון מיידית.
משה שמואלי
17-01-2009, 11:12:04
שלום לכולם
טוב היום החלפתי גירו לאותו סוג gy 401
זה לא עזר.
לבסוף החלפתי את המנוע והבקר למקורי של ה trex 450
וזה עובד טוב מאוד.
יש כנראה איזה סיבה למה המנוע של סקרפיון 2221-6 (13t) עם הבקר 60a של אלין גורמים
לבעיות בגירו.
ליאור זהבי
17-01-2009, 11:20:19
יכול מאוד להיות שלא תכנתת את הבקר כראוי, וכתוצאה מכך לא קיבלת עבודה חלקה של המנוע.
vinay
17-01-2009, 11:36:11
יכול מאוד להיות שלא תכנתת את הבקר כראוי, וכתוצאה מכך לא קיבלת עבודה חלקה של המנוע.
אילו סוגי הגדרות של בקרים יכולות להשפיע על התנהגות כזו? לא היו מרגישים זאת בהתנהגות המנוע?
משה שמואלי
17-01-2009, 11:40:17
כן יכול להיות שהבקר לא מכוון נכון.
הכיוון היחיד שכיונתי בבקר זה להוציא אותו ממצב של גוברנור.
ליאור זהבי
17-01-2009, 11:44:18
הגדרות כמו טיימינג, PWM וכ'ו בהחלט יכולות להשפיע בצורה קיצונית על אופי הפעולה של המנוע.
אינני מכיר את הבקר הנ"ל במדויק ולכן לא יודע אם הדבר רלוונטי לגביו.
משה שמואלי
17-01-2009, 11:48:10
יש אפשרות לעבוד עם מנוע סכרפיון 2221-6
עם בקר של אלין המקורי של trex 450 35a ???
משה שמואלי
26-02-2009, 22:25:54
המסוק Trex 450 על הזנב סרוו 9257 עם ג'ירו 401.
מנוע סכורפיון 2221-6 בקר 60אמפר אלין
אז ככה
כשאני מנסה לרחף אמצע מצערת הזנב לא שומר וכשאני מנסה לעלות את הגיין הזנב נכנס להנטיניג .
ב IDLE זה יותר גרוע.
בדקתי
1 מנורת הגירו דלוקה ברציפות
2 חגורה לא מתוכה או רפויה מדי
3 ציר זנב חדש וישר
4 אין טרקים בלהבים הראשים
5 כל המכלול של להבי הזנב והגריפים נראים תקינים
6 להבים ראשים כרבון פיבר של אלין
7 הפונקציה של פיצוי הזנב בשלט כבויה
8 מכאנית הסרו ב 90 מעלות ופיצו קל של להבי הזנב כנגד סיבוב המסוק
משה
טוב. היום החלפתי את הבקר לסכרפיון 55 אמפר וזה גם לא עזר.
אבל שיפר את המצב.
יש למשיהו עוד רעיון?:confused::confused::confused:
ליאור זהבי
26-02-2009, 22:51:03
משה,
אני מבין שמדובר בתקלה בלתי פוסקת כבר תקופה ארוכה.
אם תרצה, אתה מוזמן לקפוץ לאבחון התקלה (ללא תשלום).
משה שמואלי
26-02-2009, 22:57:39
משה,
אני מבין שמדובר בתקלה בלתי פוסקת כבר תקופה ארוכה.
אם תרצה, אתה מוזמן לקפוץ לאבחון התקלה (ללא תשלום).
ליאור
תודה על ההצעה.
אני יהיה בקשר מחר עם זה בסדר:)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.