צפייה בגרסה מלאה : כיוון פילטר דלק
asafsee
12-01-2009, 15:42:00
הייתי מעוניין לדעת מה כיוון הזרימה של הדלק בפילטר וע"י כך לחבר אותו לצנרת, אשמח להתייחסות על-פי התמונה המצורפת.
הייתי מעוניין לדעת מה כיוון הזרימה של הדלק בפילטר וע"י כך לחבר אותו לצנרת, אשמח להתייחסות על-פי התמונה המצורפת.מימין לשמאל....
כלומר הכוס מתמלאת בצידה החיצוני בדלק ורק אחר כך "דולפת" לצד השני.
נועם ג
12-01-2009, 15:50:19
במילים אחרות, בידיוק כמו שנאור אמר, רק הפוך :)
במילים אחרות, בידיוק כמו שנאור אמר, רק הפוך :)
למה הפוך? נאור אמר נכון.:)
וגם ברכב
הלכלוך נשאר מבחוץ
ori_lavee
12-01-2009, 17:30:57
בלי קשר לכיוון...
אני לעולם לא משתמש בפילטר דלק על המסוק/טיסן.
לא רוצה שום סוג של הפרעת זרימה בין המיכל למנוע.
יש לי פילטר/משקולת למטה בצינורית ששואבת דלק ממיכל התדלוק, יש עוד אחד בצינורית ופית התדלוק עצמה וזהו.
אורי
WWW.T-RC.CO.IL
12-01-2009, 18:01:10
בלי קשר לכיוון...
אני לעולם לא משתמש בפילטר דלק על המסוק/טיסן.
לא רוצה שום סוג של הפרעת זרימה בין המיכל למנוע.
יש לי פילטר/משקולת למטה בצינורית ששואבת דלק ממיכל התדלוק, יש עוד אחד בצינורית ופית התדלוק עצמה וזהו.
אורי
אורי... אז מה שנשאר זה רק עוד פילטר אחד על המסוק לפני הקרבורטור ואתה מסודר:)
ליאור זהבי
12-01-2009, 19:50:36
אורי... אז מה שנשאר זה רק עוד פילטר אחד על המסוק לפני הקרבורטור ואתה מסודר:)
בדיוק כך.
נועם ג
12-01-2009, 23:04:22
בלי קשר לכיוון...
אני לעולם לא משתמש בפילטר דלק על המסוק/טיסן.
לא רוצה שום סוג של הפרעת זרימה בין המיכל למנוע.
יש לי פילטר/משקולת למטה בצינורית ששואבת דלק ממיכל התדלוק, יש עוד אחד בצינורית ופית התדלוק עצמה וזהו.
אורי
לא סתם אנשים שמים שם פילטר..לא ליופי
הליכלוך לאו דווקא יוצא מהגלון דלק עצמו..הוא יכול להיכנס גם אחרי הפילטר, על הפיה שלו...למקרה שנפלה רגע ליפני התידלוק
הוא יכול להגיע מצינוריות שמיתקלות מהמנוע
מליכלוך שאולי ניכנס מהצינורית דיחוס מהאגזוז
אלו הרעיונות שעלו לי בראש כרגע..אבל אני מאמין שיש עוד שיטות של ליכלוך להגיע למנוע בלי קשר לגלון דלק....
ליל"ט
ori_lavee
12-01-2009, 23:12:11
זה בסדר נועם, מותר לך להשתמש בפילטר על המסוק...אני לא כועס :)
אני לא משתמש/אשתמש...בפילטר על המסוק/טיסן זה מקור לצרות.
כל אחד "והשריטות" שלו :)
אורי
זה בסדר נועם, מותר לך להשתמש בפילטר על המסוק...אני לא כועס :)
אני לא משתמש/אשתמש...בפילטר על המסוק/טיסן זה מקור לצרות.
כל אחד "והשריטות" שלו :)
אורי:D:D:D:D:D
mosheg
13-01-2009, 06:05:23
לסדר את הבעיה , הכיוון כן משנה אבל אם אתה מרכיב אותו באותו הכיוון כל הזמן אז לא צריכה להיות בעיה של מעבר לכלוך לקרבורטור, הדוגמא של פילטר הדלק למכונית היא הנכונה. והסיבה הנפח של הלכלוך המצטבר גדול יותר וכך הסיכוי לסתימה קטן יותר.
ליאור זהבי
13-01-2009, 10:19:33
לעניות דעתי שטח הרשת זהה מ-2 הצדדים. :)
ההבדל היחידי הוא אולי הנפח של ה"תא" בו זורם הדלק משני הצדדים. זה הכל.
אני דווקא חושב ש mosheg צודק.
תמיד הקוטר החיצוני יהיה גדול יותר מקוטר פנימי. אפילו שבמקרה הזה ההבדל ביניהם קטן (ואולי לא משמעותי כלל).
סיבה נוספת לכיוון הזרימה, לדעתי, הוא שאפשר לראות (ויזואלית) את מצב המסנן. מה שיהיה קשה יותר אם הזרימה תהיה מהחלק הפנימי של המסנן.
ליאור זהבי
13-01-2009, 11:00:21
הקוטר הפנימי והחיצוני של הרשת נבדל אך ורק במידה שהיא פעמיים עובי הרשת. היות והרשת מיקרונית, והעובי שלה בהתאם - זה ניתן להזנחה לחלוטין.
לגבי לראות את מצב המסנן - האם כוונתך כאשר מפרקים אותו ומסתכלים על הרשת ?
כן,
הרבה יותר קל לבדוק את המסנן ויזואלית מהחלק החיצוני במקרה של חשד ללכלוך במיכל.
בהחלט מסכים אתך שככל שהרשת דקה יותר הרי שההבדל בין ההיקפים זניח.
mosheg
13-01-2009, 13:00:57
לא הבנתם אותי בכלל אז.... נקח לדוגמא פילטר בעל קוטר פנימי 1 ממ אם הפתח שלו יסתם אז לא יעבור דלק. אבל אם נקח את הפילטר הזה ונמלא מסביבו דלק מלא לכלוך אז כל הלכלוך יתישב על כל שטח הפנים של הפילטר ועדיין לא תהיה סתימה ( תלוי בשטח/בנפח/ובכמות הג'יפה ) בצורה הזאת הפתח של 1מ"מ לא יסתם כי עובר דלק נקי דרך הפתח הזה. מובן ?.
אופיר נחום
13-01-2009, 21:48:43
בשני הציורים רואים איך הייתה מצטברת כמות שווה של לכלוך במסנן בשני כיווני הזרימה.
בציור 1 הלכלוך לא גורם להפחתה ניכרת בזרימת הדלק - חלק קטן משטח הפנים של המסנן נחסם ובנוסף קיים מסלול נקי ישר. לעומת זאת בציור 2 רואים כי שטח פנים גדול נחסם ובנוסף נחסם המסלול הישר ונוצרת מערבולת בתוך המסנן. מצב זה גורם להתנגדות גדולה יותר של המסנן למעבר דלק דרכו.
כמובן שמצב 1 עדיף.
ori_lavee
14-01-2009, 15:54:56
חברים.
עזבו אתכם מפילטר דלק על המסוק, זה רק מקור(נוסף) לצרות ומיותר לחלוטין,
שימו פילטר במיכל התדלוק (במשקולת) פילטר נוסף (אם ממש רוצים) בפיית התדלוק...וזה.
(תשאלו את ליאור (בר עמי) ואמיר) :)
אורי
חברים.
עזבו אתכם מפילטר דלק על המסוק, זה רק מקור(נוסף) לצרות ומיותר לחלוטין,
שימו פילטר במיכל התדלוק (במשקולת) פילטר נוסף (אם ממש רוצים) בפיית התדלוק...וזה.
(תשאלו את ליאור (בר עמי) ואמיר) :)
אורי
מה קרה לליאור בר עמי ואמיר ?
פילטר דלק של אליין ?
lior_bar_ami
14-01-2009, 16:07:10
מה קרה לליאור בר עמי ואמיר ?
פילטר דלק של אליין ?
שלילי.
אמיר יציין איזה פילטר זה,
מה שקרה הוא שהפילטר כנראה נפתח מהוויברציות ובועות אוויר התחילו לחלחל להן במעלה הצינורית...
משם הדרך לקאט לא ארוכה - וגם תפסה אותנו במצב לא הכי נעים (פעם בפיירופליפים ופעם בטורנדו הפוך ונמוך)....
למסוק שלום ;)
ori_lavee
14-01-2009, 16:12:56
הפוך ונמוך)....
למסוק שלום ;)למסוק ולקהל (שהפסיד פעימה) שלום ! :D
בפעם האחרונה שזה קרה המסוק היה הפוך בגובה מטר עם זנב גבוה ואף נמוך...כאמור ליאור החזיר אותו הבייתה בשלום. :eek:
בקיצור...קבלנו היום בית ספר לאוטורוטציה (ובחינם) !:)
אורי
ליאור?! רקסי שלי בחן אותך באוטורוטציות היום????
חבר'ה לא ראיתי מיימי מטיס כזה ..... ליאור אתה עילויי אחי!
אז ככה אני מצטרף להמלצה של אורי, אני העפתי את הפילטר שלי.... (פילטר של פרולוקס!!! נראה מליון דולר?! מתפקד שקל שבעים!!!)
אני מתכוון להתקין שני פילטרים במשאבת תדלוק... האחד בין המשקולת למשאבה והשני מהמשאבה לפיית התדלוק! הדלק שייכנס יהיה נקי די כדי לוותר על פילטר!!!
lior_bar_ami
14-01-2009, 20:54:02
:o:o (מסמיק) לא צריך להגזים...
יש מספיק עילויים בארץ - אבל אני מודה על המחמאה!! אה..
ועל האימון (אמון) באוטורוטציות - היה כיף!
מתי אתה בא?? :confused::confused::confused:
ליאור?! רקסי שלי בחן אותך באוטורוטציות היום????
חבר'ה לא ראיתי מיימי מטיס כזה ..... ליאור אתה עילויי אחי!
אז ככה אני מצטרף להמלצה של אורי, אני העפתי את הפילטר שלי.... (פילטר של פרולוקס!!! נראה מליון דולר?! מתפקד שקל שבעים!!!)
אני מתכוון להתקין שני פילטרים במשאבת תדלוק... האחד בין המשקולת למשאבה והשני מהמשאבה לפיית התדלוק! הדלק שייכנס יהיה נקי די כדי לוותר על פילטר!!!
איך מפילטר שלא היה סגור טוב בהתקנה, הגעת למסקנה שלא צריך פילטר ?
אני שם טיפה לוקטייט ובודק שהוא סגור טוב ולא דולף
במסוק נפתחים ברגים מרעידות, אז לא צריך ברגים :-)
אופיר נחום
14-01-2009, 21:48:57
איך מפילטר שלא היה סגור טוב בהתקנה, הגעת למסקנה שלא צריך פילטר ?
אני שם טיפה לוקטייט ובודק שהוא סגור טוב ולא דולף
במסוק נפתחים ברגים מרעידות, אז לא צריך ברגים :-)
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gifhttp://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gifhttp://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gifhttp://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
איך מפילטר שלא היה סגור טוב בהתקנה, הגעת למסקנה שלא צריך פילטר ?
אני שם טיפה לוקטייט ובודק שהוא סגור טוב ולא דולף
במסוק נפתחים ברגים מרעידות, אז לא צריך ברגים :-)
נאור אחי אם אתה הייתה רואה איך שאני התקנתי את הפילטר הזה , סגרתי אותו, נעלתי אותו
מה שאתה רוצה, והנה הוא הצליח להפתח!? מה אני יכול לעשות?
במקרה הזה למדתי כי הפילטר של ALIGEN הכי טוב מהבחינה הזו....
על כל פנים בנושא הקאטים שהיו לי היום?! צנרות דלק?!:mad: צנרת האדר טנק הייתה ארוכה מידי
ובחצי המיכל כבר הגיע הקאט... כל אילו הוחלפו... נחכה לשישי אני יעלה לבדיקה...
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.