צפייה בגרסה מלאה : שאלה יצא עדכון ל 3GX 2.0 מישהו ניסה? ויכול להסביר איך עושים אותה?
lehatis
10-03-2012, 18:44:31
תודה
תוריד את התוכנה בגירסה החדשה מהאתר של אליין
תפעיל את התוכנה ולך ללשונית
Update
תבחר את הקובץ שהוא ייתן לך
אחרי זה יש להגדיר את המערכת מחדש
Sent from my Galaxy S2 using Tapatalk
אני גם עדכנתי מחר אדע מה השוני..
ממש השקיעו שם הוסיפו הגדרות דרך ה3GX
לימיטים והגדרות נופסות שניתן לעשות דרך המערכת עצמה.
ולא רק דרך תוכנת המחשב.
חשוב לשים לב שיש לעבור על הכל מחדש! זויות תיקון וכו, קיצר הכל, כמו שתומר כתב.
מבטיח לעדכן מחר לגבי השינויים.
Scooter007
10-03-2012, 19:18:09
מחכה לשמוע רשמים, היום הטסתי בפעם הראשונה מערכת (FBL (3GX על ה450 פרו החדש שלי :-)
אני גם עדכנתי מחר אדע מה השוני..
ממש השקיעו שם הוסיפות הגדרות דרך ה3GX
לימיטים והגדרות נופסות שניתן לעשות דרך המערכת עצמה.
ולא רק דרך תוכנת המחשב.
חשוב לשים לב שיש לעבור על הכל מחדש! זויות תיקון וכו, קיצר הכל, כמו שתומר כתב.
מבטיח לעדכן מחר לגבי השינויים.
אכן השקיעו, מי יודע אולי בגרסה הזו המערכת של אליין תתחיל לתפקד סוף סוף כמו מערכת פלייברלס.
אני דווקא מבסוט ממנה.
מאד הייתי רוצה להתנסות עם מיקאדו וביסטx על ה600 שלי אך זה הופך
יקר מאד...
נראה מה יתן השדרוג הזה... למרות שגם ככה (גרסא 1.2) המערכת מתפקדת מעולה
לצרכים שלי, ואני מדגיש, לצרכים שלי!
lehatis
10-03-2012, 21:27:18
אהלן גיא מה קורה?
תגיד איפה יש את הכפתור הזה כדי לעדכן אני לא מצליח למצוא.. איזה קובץ התקנת מהקובץ שמורידים מהאתר של אליין?
ומזה כל האחוזים האלה שיש שם בכיוונים ללימיטים?
נראה מה יתן השדרוג הזה... למרות שגם ככה (גרסא 1.2) המערכת מתפקדת מעולה
לצרכים שלי, ואני מדגיש, לצרכים שלי!
אמיר
על זה נאמר "תולעת שחיה כל חייה בתוך לימון לא תדע לעולם עד כמה הלימון חמוץ"
תחשוב על זה.
motti-74
10-03-2012, 21:56:18
יש שוני חברים?
מה השתנה בהגדרות דרך DIR MODE?
טוב הייתי חייב לעדכן מהשטח. אני כרגע בודק את המערכת של אליין עם העידכון גירסה 2.
זה פשות מערכת אחרת! הרבה יותר יציב בפירואט ועוד ועוד. אני מרוצה עד השמיים.
:)
satrianip
11-03-2012, 08:22:42
אמיר
על זה נאמר "תולעת שחיה כל חייה בתוך לימון לא תדע לעולם עד כמה הלימון חמוץ"
תחשוב על זה.
ציקי אני חייב להגיב לזה, אתה שואף להכי טוב שכסף יכול להציע, וזה מעולה, אבל יש אנשים כמוני וכמו עוד הרבה שבסך הכל רוצים להנות מהתחביב בפשטות, לא כולם מטיסים גובלינים וטי.די.ארים עם סט אפ שעולה למעלה מהמשכורת הממוצעת במשק. אם הכסף מצוי בכיסך שיבושם לך. ראיתי בעיניים כמעט את כל המערכות בשוק ובכולן יש בעיות כאלה או אחרות. ולכן למטיס הממוצע ואפילו הפשוט אין כל בעיה עם ה3Gx או עם כל מוצר אחר המתאים למטרתו כל עוד הוא מכוון ומתוחזק כראוי. לסיכום יש אנשים שמטיסים ואפילו מטיסים טוב שה"בסדר" וה"ממוצע" מספק ומשמח אותם עד השמיים (תרתי משמע). לכן החמיצות של הלימון לא רלוונטית כי אנשים מכירים את כל המוצרים top end ומבינים שאין להם צורך בזה. לא כולנו מתחרים ב3D masters
נשלח מהגלקסי אס 2 שלי דרך טאפאטוק
Scooter007
11-03-2012, 08:23:00
רק עדכנת את המערכת והגדרת אותה מחדש או שגם עשית שינויים בתוכנה על המחשב ?
תודה
טוב הייתי חייב לעדכן מהשטח. אני כרגע בודק את המערכת של אליין עם העידכון גירסה 2.
זה פשות מערכת אחרת! הרבה יותר יציב בפירואט ועוד ועוד. אני מרוצה עד השמיים.
:)
ציקי אני חייב להגיב לזה, אתה שואף להכי טוב שכסף יכול להציע, וזה מעולה, אבל יש אנשים כמוני וכמו עוד הרבה שבסך הכל רוצים להנות מהתחביב בפשטות, לא כולם מטיסים גובלינים וטי.די.ארים עם סט אפ שעולה למעלה מהמשכורת הממוצעת במשק. אם הכסף מצוי בכיסך שיבושם לך. ראיתי בעיניים כמעט את כל המערכות בשוק ובכולן יש בעיות כאלה או אחרות. ולכן למטיס הממוצע ואפילו הפשוט אין כל בעיה עם ה3Gx או עם כל מוצר אחר המתאים למטרתו כל עוד הוא מכוון ומתוחזק כראוי. לסיכום יש אנשים שמטיסים ואפילו מטיסים טוב שה"בסדר" וה"ממוצע" מספק ומשמח אותם עד השמיים (תרתי משמע). לכן החמיצות של הלימון לא רלוונטית כי אנשים מכירים את כל המוצרים top end ומבינים שאין להם צורך בזה. לא כולנו מתחרים ב3D masters
נשלח מהגלקסי אס 2 שלי דרך טאפאטוק
אין קשר בין רמת ההטסה שלך סוג המסוק ומערכת הפלייברלס שאתה קונה.
אני מטיס גם טירקס 700 וגם עליו מעולם לא עלה בדעתי לשים מערכת פלייברלס של אליין.
אומר לך יותר מזה, אם לא היה לי תקציב למערכת פלייברלס נורמלית הייתי פשוט נשאר עם פלייבר ולא הייתי מתפשר על מערכת פלייברלס של אליין.
אנשים כאן מסרבים להפנים שכשמסירים את הפלייבר המסוק מפתח תלות גבוה מאד באיכות הטיסה שלו במערכת הפלייברלס שתשים עליו.
אין כאן קשר לכסף או 3D MASTERS, במקרה הזה מדובר נטו על עצה לעבוד נכון וגם להנות מההשקעה האדירה שכל אחד נותן כאן לתחביב הזה במיטב כספו גם אם תבחר להטיס עם פלייבר.
תעשה לבד חשבון מה אחוז ההשקעה שלך במערכת פלייברלס טובה ביחס להשקעה שלך במסוק עצמו וכמו שכבר כתבתי קודם, עד שלא מטיסים עם מערכת נורמלית לא יודעים להעריך אותה באמת.
danny z
11-03-2012, 09:36:39
עדכנתי את המערכת לגירסה 2.0 ,במילה אחת WOW ...:eek:
רק עדכנת את המערכת והגדרת אותה מחדש או שגם עשית שינויים בתוכנה על המחשב ?
תודה
אין צורך לגעת בתוכנה של המחשב אלה רק לעדכן דרכה.
רוב ההגדרות החיוניות נעשות דרך ה 3GX דרך תפריט חדש שכתוב בתוכנה בדיוק איך להכנס אליו ולעשות הכל :)
יש להגדיר את הכל מחדש! הכל הכל ממש כאילו שמת מערכת חדשה על המסוק.
(לא מכאנית אלה תכנותית).
אני מרגיש עכשיו כאילו ממש החלפתי מערכת פלייברלס.
חייב לומר שאליין ממש שיחקו אותה עם העידכון הזה!
פשוט מדהים !
Scooter007
11-03-2012, 10:48:33
תודה, אני אנסה את זה בערב.
אני חייב לציין שאחרי שאתמול הטסתי fbl בפעם הראשונה אני ממש שוקל לפלייברלס את ה500 שלי, היציבות פשוט הדהימה אותי.
אין צורך לגעת
בתוכנה של המחשב אלה רק לעדכן דרכה.
רוב ההגדרות החיוניות נעשות דרך ה 3GX דרך תפריט חדש שכתוב בתוכנה בדיוק איך להכנס אליו ולעשות הכל :)
יש להגדיר את הכל מחדש! הכל הכל ממש כאילו שמת מערכת חדשה על המסוק.
(לא מכאנית אלה תכנותית).
אני מרגיש עכשיו כאילו ממש החלפתי מערכת פלייברלס.
חייב לומר שאליין ממש שיחקו אותה עם העידכון הזה!
פשוט מדהים !
Sent from my Nexus One using Tapatalk
lehatis
11-03-2012, 11:46:38
טוב בעזרתו של גיא עדכנתי את העדכון עוד מעט נצא לשטח לבדוק מה הוא המערכת אומרת עכשיו..
nironiro
11-03-2012, 12:25:54
תוכל לספר אך המערכת עכשו אחר העדכון? בבקשה.
בברכה
נירו אראל
טוב בעזרתו של גיא עדכנתי את העדכון עוד מעט נצא לשטח לבדוק מה הוא המערכת אומרת עכשיו..
בכייף :)
תרגיש חופשי לדבר איתי אשמח לשעזור לך גם בשטח אם אתה צריך. :)
מישהו הספיק להטיס לאחר השדרוג???
satrianip
12-03-2012, 22:21:38
מישהו הספיק להטיס לאחר השדרוג???
אני ויוסי לפני שעה (כן כן לפני שעה)
עושה רושם טוב נדע יותר באור יום ובשטח פתוח יותר
ohadsh
13-03-2012, 08:23:35
אני גם אלך להתקין את הגרסה
אולי סוף סוף תיהיה לי מערכת פלייברלס :) ציקי :)
אני גם אלך להתקין את הגרסה
אולי סוף סוף תיהיה לי מערכת פלייברלס :) ציקי :)
השירשור הזה מצחיק
כולם מספרים כמה טוב עם 3GX ואיזו מערכת טובה וזולה ושלא תמיד צריך להשקיע במערכת מהשורה הראשונה כדי שאפשר יהיה להטיס כמו שצריך.
ואז אני כותב בפורום שיצאה גירסה 2 שנותנת מספר תיקונים בסיסיים, אנשים מעדכנים את המערכת ופתאום מדווחים שאיכות ההטסה עלתה משמעותית ושיותר קל לרחף (מה שאמור כיום להיות מאד בסיסי במערכת פלייברלס נורמלית).
אתה יודע את מה זה מזכיר לי?
את תקופת ה 3G, בדיוק אותו הסרט (באליין זה כנראה סרט בהמשכים), גם אז אמרו שאני לא יודע על מה אני מדבר, אלו שאמרו (לפחות 2 מהם מטיסים בעשירייה הראשונה בארץ) עברו ל VBAR ומערכת ה 3G כיום מוגדרת כזבל.
אנשים קנו 3G ואח"כ 3GX שידרגו ושידרגו במקום לקנות מערכת אחת נורמלית מההתחלה ולהטיס נורמלי ולהנות ממסוק חד ומדויק מהיום הראשון.
כנראה שיש כאלו שאוהבים לסבול כדי ללמוד.
אני עדיין דבק במשפט התולעת :)
בואו נוציא רגע זום.
עולם המסוקים נמצא בהתקדמות מתמדת, ובואו נשווה את זה רגע לעולם הטלפונים הסלולריים (וסליחה אם מישהו נעלב מעצם ההשוואה).
כל מי שמחזיק היום באייפון או בכל סמארטפון אחר, לא מבין איך אפשר היה בכלל להתעסק עם הנוקיות של פעם (כן כן – הנוקיות שהיו פעם מלכי השוק הסלולרי). התפריטים? סיוט. המסך? היסטוריה. התפעול? מתיש. וכן הלאה.
אבל אם נכניס זום יגידו חובבי האייפון שסמסונג זה הרי חיקוי עלוב לאייפון, וחובבי האנדרואיד יסבירו לכם את ההיפך.
הכל עניין של זום.
וכן, בעוד כמה שנים בכלל לא יבינו איך פעם הטיסו עם מערכות הפלייברלס של ויבאר וביסטיקס של היום שלא יודעות לעשות את מה שהמערכות העתידיות יודעות לעשות (ומכיוון שאינני נביא אינני יודע מה הן ידעו לעשות).
ואם מותר לסכם דעתי: מערכות הפלייברלס של אליין על גירסאותיה השונות הן כל מה שחיכו לו המסוקאים שנשבר להם מהפלייבר, הפדלים, המנופים הנדנדים והכיולים.
הן יודעות לעשות הכל אבל ברמה סבירה. לדעתי החולשה העיקרית שלהן היא באי היכולת לייצר קצבי סבסוב קבועים ובטח כשזה נעשה במהלך טיסה ואז ממש ניתן לראות איך קצב הסבסוב עולה כשקל למערכת ויורד כשקשה לה.
אין ויכוח ועל זה מסכימים כולם שהמערכות הטובות עדיפות עליהם בהרבה.
כנסו לפורום יד שנייה, קנו מערכת 3G ב 150 ₪ (אמיתי), תרכיבו אותה וצאו לטוס. ברגע שיודעים למה לצפות אין אכזבות.
ומי שיכול להרשות לעצמו מערכות יקרות שיקנה אותן. אבל היי, זה לא ככה בכל תחומי החיים???
נועם
בואו נוציא רגע זום.
עולם המסוקים נמצא בהתקדמות מתמדת, ובואו נשווה את זה רגע לעולם הטלפונים הסלולריים (וסליחה אם מישהו נעלב מעצם ההשוואה).
כל מי שמחזיק היום באייפון או בכל סמארטפון אחר, לא מבין איך אפשר היה בכלל להתעסק עם הנוקיות של פעם (כן כן – הנוקיות שהיו פעם מלכי השוק הסלולרי). התפריטים? סיוט. המסך? היסטוריה. התפעול? מתיש. וכן הלאה.
אבל אם נכניס זום יגידו חובבי האייפון שסמסונג זה הרי חיקוי עלוב לאייפון, וחובבי האנדרואיד יסבירו לכם את ההיפך.
הכל עניין של זום.
וכן, בעוד כמה שנים בכלל לא יבינו איך פעם הטיסו עם מערכות הפלייברלס של ויבאר וביסטיקס של היום שלא יודעות לעשות את מה שהמערכות העתידיות יודעות לעשות (ומכיוון שאינני נביא אינני יודע מה הן ידעו לעשות).
ואם מותר לסכם דעתי: מערכות הפלייברלס של אליין על גירסאותיה השונות הן כל מה שחיכו לו המסוקאים שנשבר להם מהפלייבר, הפדלים, המנופים הנדנדים והכיולים.
הן יודעות לעשות הכל אבל ברמה סבירה. לדעתי החולשה העיקרית שלהן היא באי היכולת לייצר קצבי סבסוב קבועים ובטח כשזה נעשה במהלך טיסה ואז ממש ניתן לראות איך קצב הסבסוב עולה כשקל למערכת ויורד כשקשה לה.
אין ויכוח ועל זה מסכימים כולם שהמערכות הטובות עדיפות עליהם בהרבה.
כנסו לפורום יד שנייה, קנו מערכת 3G ב 150 ₪ (אמיתי), תרכיבו אותה וצאו לטוס. ברגע שיודעים למה לצפות אין אכזבות.
ומי שיכול להרשות לעצמו מערכות יקרות שיקנה אותן. אבל היי, זה לא ככה בכל תחומי החיים???
נועם
כמה שטויות בתגובה אחת
ציקי, זה דיון על שדרוג של 3GX , מה קשור עכשיו כל התגובות שלך שכבר שמענו אותם מספיק פעמים ורק שבוע שעבר היה שרשור ארוך בעניין??
אם לא מעניין אותך הדיון ואין לך תגובה עניינית - באמת לא חייב.
לא מבין מה המטרה שלך ? הבנו אתה מטיס רק עם הכי טוב שיש ושאף אחד לא יעיז להשוות שום מערכת אחרת לציוד שלך.
אפשר לחשוב, לא לגיטימי שיהיה מערכות אחרות?? כזאת הגזמה כאילו מדובר באיזה מוצר פגום שלא יודע לעשות כלום וצריך להגיד הגומל על כל הטסה שלא ריסקנו.
ועכשיו לדעתי-
יש פה אינטרס מוהבק של בעלי עניין לקדם את ה BEASTX באגרסיביות , כל תגובה בעניין ה 3GX תמיד תלווה בשרבוב השם BEASTX השחרת ה 3GX
Scooter007
13-03-2012, 16:34:36
טוב... אז אתמול בערב עדכנתי את הגרסה (וכן, הגדרתי את היחידה מחדש ) ויצאתי לטיסת מבחן, בגדול הכל הלך בסדר והמסוק היה יציב אבל משום מה הרגשתי שהוא הפך לתזזיתי/רגיש לסטיקים הרבה יותר. הגדלתי את האקספו מ 20% ל 40% (!!!) והוא עדיין מרגיש "רגיש".
דבר אחד שעולה לי לראש הוא זה שבזמן ההתקנה של V1.2 בחרתי בתוכנה את אופציית ה BEGINNER למסוק ובגרסה החדשה האופציה בכלל לא קיימת.
רעיונות ? תודה !
lehatis
13-03-2012, 16:39:47
אפשר לשאול מה עדכת במערכת עצמה?
היום עשיתי את העדכון ל2.0 עשיתי את הלימיטים כייוון תיקון וכל זה.. מה עוד עדכנת שם?
ואיך זה מתבצע ?
תודה
תומר
התגובות שלי קשורות ל 3GX ורלוונטיות ביותר לשידרוג הזה שעד לפני מספר ימים גם לא שמעת עליו.
אם הן לא מעניינות אותך אתה מוזמן לדלג הלאה.
עד היום מי שיישם אותן (את התגובות כמובן :)) בסוף גם הרוויח.
זה שאותך הן לא מעניינות לא אומר שהן אינן נכונות או לא חשובות להבעה כאן.
ובקשר לאינטרסים מובהקים, מי קבע? אתה?
תתפלא אבל את ה BEASTX אפשר להזמין גם מחו"ל אז מה כל הקישקוש הזה על קידום מכירות?
היבואן בארץ נושא עימו במקרה המון ניסיון עם מערכות פלייברלס מכל הסוגים ויותר מכל אחד כאן בפורום אז אולי בכל זאת כדאי לשמוע את דעתו אתה לא חושב?
אם אתה לא פתוח לשמוע ביקורת על המערכת שאיתה אתה מטיס וגם אולי ללמוד משהו על הדרך אז בהצלחה, תהנה לך עם מה שלא תבחר להטיס.
רק בבקשה אל תקבע עובדות ותסיק מסקנות במה שאתה לא מבין או מכיר עד הסוף.
ohadsh
13-03-2012, 17:04:56
ואלה הנושא הזה כבר נטחן יותר מידי .
אפילו ניהיה דיי מגעיל.
מה שלדעתי יותר חשוב כרגע זה שמישהו שעשה את השידרוג יתן הסבר קצת..
אם אפשר בבקשה.
ולאחר השדרוג העלה סרטון עם הנוצות שלי!!!! :)
Scooter007
13-03-2012, 17:10:36
אחרי הורדת הגרסה, עדכנתי את ה FW ולאחר מכן הגדרתי מחדש את כל כיוון המערכת עצמה (לימיטים, כיוון תיקון וכו') דרך המערכת עצמה ולא ע"י התוכנה במחשב. אחד השלבים החשובים (ממש בהתחלה) הוא להגדיר את זוויות הסייקליק ל 8 מעלות.
אפשר לשאול מה עדכת במערכת עצמה?
היום עשיתי את העדכון ל2.0 עשיתי את הלימיטים כייוון תיקון וכל זה.. מה עוד עדכנת שם?
ואיך זה מתבצע ?
תודה
ohadsh
13-03-2012, 17:21:00
אחרי הורדת הגרסה, עדכנתי את ה FW ולאחר מכן הגדרתי מחדש את כל כיוון המערכת עצמה (לימיטים, כיוון תיקון וכו') דרך המערכת עצמה ולא ע"י התוכנה במחשב. אחד השלבים החשובים (ממש בהתחלה) הוא להגדיר את זוויות הסייקליק ל 8 מעלות.
אתה מתכוון לפיץ??נכון?
ומה קורה אם הזויות של האלרון והאלויטור? לפי החוברת?
והבנתי שיש עוד כמה פונקציות בתפריט חדש מה הם בעצם אמורות לתת??
תודה.
lehatis
13-03-2012, 17:36:46
לא אוהד 8 מעלות ב ELE AIL
הגדרת המערכת די פשוטה, קודם כל לא להגדיר שום D/R בשלט ולעשות גרף לינארי לגמרי לPitch מ 0 עד 100, לעשות את ה Sub trim כדי שהזרועות יהיו 90 מעלות כמו שצריך
שני הבוררים הלבנים על המערכת בשעה 12
ואז נכנסים למצב DIR.
שלב ראשון - בודקים טווח Pitch - זה משתנה עבור כל מסוק וכל מטיס , לדוגמא ב 600PRO הם ממליצים 12+- , מוודאים את הטווח, במידה וזה לא מה שאתם רוצים , משנים את אחוזים של ה SWASH MIX של ה Pitch בלבד.
שלב שני בPitch של 0 מעלות מוודאים 8 מעלות ל ELE ו AILE זה תמיד 8 מעלות, כל שינוי יעשה דרך התוכנה או הגדרה דרך הנורות.
שלב שלישי מוודאים כיוון נכון של התיקון של ה ELE- מרימים את המסוק קדימה (מהזנב) והמערכת תתקן ע"י הנמכת הSWASH כלפי הזנב (החלק הגבוה יותר מקדימה)
כנ"ל לגבי הגדרות של התיקון לצדדים של ה AILE.
אחרי זה סיימנו ועוברים להגדרה של הג'יירו.
אחרי זה אפשר לעשות כל מיני הגדרות כמו DELAY ל RUDDER וכו לפי הטעם.
lehatis
13-03-2012, 20:06:21
אהלן תומר שאלה.. לגבי הסרוו של ה ELEV גם הוא צריך להיות ב90 מעלות בראש סרוו אפילו שרשום בחוברת של המסוק שהוא צריך להיות טיפה בשיפוע לכווון ציר המסוק?
ההמלצה בעצם מאוד פשוטה – איך זה לא היה ברור:
קנו את המסוק הכי יקר בעולם, את מערכת הפלייברלס הכי טובה שיש, והסרוואים הכי חזקים, מהירים במתח גבוה שיש בשוק, וכמובן עם מנוע סקורפיון ובקר קסטל. והרי לא נזין את המסוק הזה בבטריות של הסיני, נקנה רק סוללות מ Thunderpower.
ואז בטוח לא תיפלו ותבינו סוף סוף מה זה להטיס מסוק ברמה ולא סתם חיקוי סיני זול.
וואו.
איזו יצירתיות.
Scooter007
13-03-2012, 21:28:56
נוסף תפריט הגדרות נוסף במערכת , נכנסים אליו על ידי הזזת ה rudder לאחד הצדדים ותוך כדי זה לוחצים על הכפתור במערכת. בתפריט הזה אתה יכול לשנות את רגישות הסוואש ב ail ו ele וכן לימיטים של הסוואש. חשוב מאוד לשים לב שאסור לשנות את ה ail וה ele דרך תפריט הסוואש בשלט אלא רק דרך המערכת.
אתה מתכוון לפיץ??נכון?
ומה קורה אם הזויות של האלרון והאלויטור? לפי החוברת?
והבנתי שיש עוד כמה פונקציות בתפריט חדש מה הם בעצם אמורות לתת??
תודה.
lehatis
13-03-2012, 21:48:49
מה הכוונה רגישות בסוואש? אם שאני מרחף באוויר ונותן סטיק קדימה(ELE) והמסוק מגיב כזה כאילו מתנדנד לא נעצר במקום אז את זה מסדרים מהתפריט הזה? כי בגיינים על ה3GX לא הצלחתי ממש לפתור את זה הורדתי את הגין לשעה 9 וזה יותר טוב אבל עדיין לא מושלם..
ההמלצה בעצם מאוד פשוטה – איך זה לא היה ברור:
קנו את המסוק הכי יקר בעולם, את מערכת הפלייברלס הכי טובה שיש, והסרוואים הכי חזקים, מהירים במתח גבוה שיש בשוק, וכמובן עם מנוע סקורפיון ובקר קסטל. והרי לא נזין את המסוק הזה בבטריות של הסיני, נקנה רק סוללות מ Thunderpower.
ואז בטוח לא תיפלו ותבינו סוף סוף מה זה להטיס מסוק ברמה ולא סתם חיקוי סיני זול.
וואו.
איזו יצירתיות.
אם זה מה שהבנת אז ה 3GX בדיוק בשבילך :)
oz_adari
13-03-2012, 22:02:29
באופן כללי, פלייברלס יותר יציב מפלייבר ?
אני מדבר על פלייברלס באופן ככללי, כגון 3GX וbeastx .
כי בתכלס מכל מה שקראתי כאן ובנושאים קודמים על פלייברלס זה נשמע לי סתם מיותר עם שיפורים קטנים בהורדת גרר ולא משהו באמת קריטי אלא סתם כדאי להגיד תראו איזה מגניב, יש לי מערכת יקרה על המסוק . (באמת מצטער לכל מי שיש מערכת כזאת ונפגע, ככה זה נראה מהצד ואני באמת שואל).
באופן כללי, פלייברלס יותר יציב מפלייבר ?
אני מדבר על פלייברלס באופן ככללי, כגון 3GX וbeastx .
כי בתכלס מכל מה שקראתי כאן ובנושאים קודמים על פלייברלס זה נשמע לי סתם מיותר עם שיפורים קטנים בהורדת גרר ולא משהו באמת קריטי אלא סתם כדאי להגיד תראו איזה מגניב, יש לי מערכת יקרה על המסוק . (באמת מצטער לכל מי שיש מערכת כזאת ונפגע, ככה זה נראה מהצד ואני באמת שואל).
אל תזכיר את BEASTX , אתה לא רוצה שיחשבו שאתה מנסה לקדם כאן מכירות :D
dror_z
13-03-2012, 22:18:23
פעם חשבתי כמו חלק מכם
אבל לקח זמן עד שהבנתי שבעצם כל מה שאמר ציקי היה נכון ומדוייק יותר מכל אחד אחר
הבחור מקצוען , אוביקטיבי לחלוטין וללא כל אינטרסים .
מאוד קל להגרר ולקטלג לא נכון אבל הזמן לימד אותי שזו טעות.
גם בשרשור הזה הוא מציג עמדה שנכון להשקיע במערכת פליברלס מקצועית כמו שלפני שנה השקענו בגירו הכי טוב שיש .
אני קיבלתי באופן אישי המון עזרה ולא רק בהמלצות לציוד של העשירון העליון .
ואפילו הוא מטיס עם סוללות סיניות :)
giliav
14-03-2012, 10:38:21
הגדרת המערכת די פשוטה, קודם כל לא להגדיר שום D/R בשלט ולעשות גרף לינארי לגמרי לPitch מ 0 עד 100, לעשות את ה Sub trim כדי שהזרועות יהיו 90 מעלות כמו שצריך
שני הבוררים הלבנים על המערכת בשעה 12
ואז נכנסים למצב DIR.
שלב ראשון - בודקים טווח Pitch - זה משתנה עבור כל מסוק וכל מטיס , לדוגמא ב 600PRO הם ממליצים 12+- , מוודאים את הטווח, במידה וזה לא מה שאתם רוצים , משנים את אחוזים של ה SWASH MIX של ה Pitch בלבד.
שלב שני בPitch של 0 מעלות מוודאים 8 מעלות ל ELE ו AILE זה תמיד 8 מעלות, כל שינוי יעשה דרך התוכנה או הגדרה דרך הנורות.
שלב שלישי מוודאים כיוון נכון של התיקון של ה ELE- מרימים את המסוק קדימה (מהזנב) והמערכת תתקן ע"י הנמכת הSWASH כלפי הזנב (החלק הגבוה יותר מקדימה)
כנ"ל לגבי הגדרות של התיקון לצדדים של ה AILE.
אחרי זה סיימנו ועוברים להגדרה של הג'יירו.
אחרי זה אפשר לעשות כל מיני הגדרות כמו DELAY ל RUDDER וכו לפי הטעם.
לגבי: שלב שני בPitch של 0 מעלות מוודאים 8 מעלות ל ELE ו AILE זה תמיד 8 מעלות, כל שינוי יעשה דרך התוכנה או הגדרה דרך הנורות. - עם איזה מההגדרות בתוכנה עושים זאת?
ohadsh
14-03-2012, 10:46:34
גלעד מימה שהבנתי בתפריט החדש אתה בוחר את המעלות לאלויטור ושל האלירון .
לאחר מכן יש עוד כמה אופציות כמו גיין ניראה לי לא כל כך הבנתי ..מישהו יכול לעזור בבקשה
תודה מראש
אוהד
giliav
14-03-2012, 11:28:35
לא ראיתי שם הגדרה כזאת לצערי. שיהיו בריאים הסינים האלה :-(
ohadsh
14-03-2012, 11:59:03
ח ח ח :) יש תפריט חדש בהוזזת סטיק של הפיץ ימינה במרכז הסטיק ולחיצת הכפתור ב3GX
בתפריט הזה מימה שהבנתי הראשון הוא גיין של האלירון והאלויטור
השני הוא כמה מעלות אתה רוצה בקדימה אחורה
בשלישי כמה מעלות אתה רוצה לצדדים
בפונקציות 4-5 אני לא מבין מה זה נותן בעצם.
מישהו?!?!? :)
תודה מראש.
Scooter007
14-03-2012, 12:09:21
לפי הבנתי ....
האופציה הראשונה איננה גיין אלא יחס גלגול ל Ail ול Elev (סוג של אקספו ?!?!?)
האופציה השניה/שלישית Travel Limit , למעשה באה "לפצות" על ה 8 מעלות ובתפריט זה אפשר להגדיל את הטווח.
האופציה הרביעית - קצת פחות מובנה לי , לפי ההוראות היא אמורה "לרסן" את העלייה/ירידה של המסוק בעצירות ובהאצות.
האופציה החמישית - מהירות הסוואש
כל האופציות הנ"ל נגישות דרך המחשב וגם דרך היחידה עצמה (Rudder ימינה ולחיצה על הכפתור ביחידה)
*** יש תפריט חדש בהוזזת סטיק של הפיץ ימינה במרכז הסטיק ולחיצת הכפתור ב3GX
בתפריט הזה מימה שהבנתי הראשון הוא גיין של האלירון והאלויטור
השני הוא כמה מעלות אתה רוצה בקדימה אחורה
בשלישי כמה מעלות אתה רוצה לצדדים
בפונקציות 4-5 אני לא מבין מה זה נותן בעצם.
מישהו?!?!? :)
תודה מראש.
giliav
14-03-2012, 12:37:26
קראתי עליהם בדף התקציר של התוכנה אבל עדיין לא ברור לי איך בסטאפ הראשוני (במצב הראשון DIR) אני מגביל את הסטיק ימינה ל8 מעלות ואת הסטיק קדימה ל8 מעלות.
מה שהם אומרים שם זה שבתפריט הזה אפשר לתת "תוספת" ל8 מעלות שקבעת קודם (למשל 20% יותר). הם לא אומרים איפה ואיך בתפריט הראשוני מגבילים את הסייקליק ל8 מעלות.
ממש מבלבל.
להבנתי עושים 0 באמצע סטיק ע"י כיוון מכני או TRAVEL ADJUST, אח"כ מוודאים 12+- מעלות למעלה/למטה בהתאמה ע"י משחק בפרמטר הPITCH בSWASHMIX בשלט.
אחרי זה יש לוודא שימינה עד הסוף בסייקליק נותן 8 מעלות בראש. אצלי זה 12.5 ואני רוצה להגביל ל8 אבל לא ברור לי איפה מגבילים את זה?
Scooter007
14-03-2012, 13:00:08
את ההגבלה הראשונית אתה עושה בתפריט הסוואש בשלט ע"י (בד"כ) הורדת ערכי ה Ail וה Elev.
קראתי עליהם בדף התקציר של התוכנה אבל עדיין לא ברור לי איך בסטאפ הראשוני (במצב הראשון DIR) אני מגביל את הסטיק ימינה ל8 מעלות ואת הסטיק קדימה ל8 מעלות.
מה שהם אומרים שם זה שבתפריט הזה אפשר לתת "תוספת" ל8 מעלות שקבעת קודם (למשל 20% יותר). הם לא אומרים איפה ואיך בתפריט הראשוני מגבילים את הסייקליק ל8 מעלות.
ממש מבלבל.
להבנתי עושים 0 באמצע סטיק ע"י כיוון מכני או TRAVEL ADJUST, אח"כ מוודאים 12+- מעלות למעלה/למטה בהתאמה ע"י משחק בפרמטר הPITCH בSWASHMIX בשלט.
אחרי זה יש לוודא שימינה עד הסוף בסייקליק נותן 8 מעלות בראש. אצלי זה 12.5 ואני רוצה להגביל ל8 אבל לא ברור לי איפה מגבילים את זה?
kal1311
14-03-2012, 14:11:38
את ההגבלה הראשונית אתה עושה בתפריט הסוואש בשלט ע"י (בד"כ) הורדת ערכי ה Ail וה Elev.
+1
giliav
14-03-2012, 14:49:31
תודה רבה!
ביצעתי כיוון כרגע וסופסוף הבנתי איך (וזה אפילו עושה רושם עובד):
זווית פיטץ כללית - 12+, 12- בעזרת הSWASHMIX פרמטר PITCH
זווית 8 מעלות בסטיק ימינה (להב מקבילה למסוק) בSWASHMIX פרמטר AIL
זווית 8 מעלות בסטיק קדימה (להב ניצבת למסוק) בSWASHMIX פרמטר ELE
עכשיו הכל מכוון ובטווח הנכון. מחכה כבר לעשות טסט פלייט ולראות את התוצאה של הכיוון מחדש...
Scooter007
14-03-2012, 16:02:10
טיפ קטן שלקח לי כמה שעות לעלות עליו ואולי יהיה רלוונטי גם לך.
לאחר השדרוג הסוואש הרגישה לי "עצבנית", חדה ורגישה מדי בכל מה שקשור לגלגול קדימה/הצידה, האופצייה הראשונה ב Flight Mode Setting (ניתנת לשינוי גם דרך המחשב וגם ע"י היחידה עצמה) נותנת לך אפשרות להוריד את הרגישות וככה המסוק הרבה יותר רגוע (די חשוב לי כי אני עדיין טירון בתחום)
תהנה!
תודה רבה!
ביצעתי כיוון כרגע וסופסוף הבנתי איך (וזה אפילו עושה רושם עובד):
זווית פיטץ כללית - 12+, 12- בעזרת הSWASHMIX פרמטר PITCH
זווית 8 מעלות בסטיק ימינה (להב מקבילה למסוק) בSWASHMIX פרמטר AIL
זווית 8 מעלות בסטיק קדימה (להב ניצבת למסוק) בSWASHMIX פרמטר ELE
עכשיו הכל מכוון ובטווח הנכון. מחכה כבר לעשות טסט פלייט ולראות את התוצאה של הכיוון מחדש...
giliav
14-03-2012, 16:07:57
תודה!
כיוון שהוא מותקן על מסוק שמטבעו תזזיתי (טירקס 250 SE משודרג) אז אעשה כעצתך ואבדוק.
בקיצור מישהוא כבר הטיס עם השידרוג יש הבדל או לא
giliav
14-03-2012, 20:29:51
הטסתי איתו אתמול (כשהכיוון עוד לא היה משהוא) והרגשתי הבדל משמעותי: בגרסא הקודמת החוגות של הגיין ב3GX היו אצלי על שעה 10. כל ערך מעל זה והמסוק היה נכנס לרעידות חזקות. בגרסא הנוכחית החוגות בשעה 12 (כמו בספר) והמסוק יציב כמו אבן.
הבדל נוסף שהבחנתי בו הוא יציבות בהמראה (מדובר על 250) - הרבה יותר יציב והוא לא "בורח". בריחוף הוא מאוד יציב עכשיו וגם בתיק תוקים מחזיק לא רע.
לא הצלחתי לבדוק מעבר לזה כי הכיוון לא היה טוב (היה בורח חזק בפירואטים) אבל אני מקווה שמזג האוויר יאפשר טיסות נוספות בסוף השבוע ואז אדע יותר.
Scooter007
14-03-2012, 20:44:14
הטסתי איתו אתמול (כשהכיוון עוד לא היה משהוא) והרגשתי הבדל משמעותי: בגרסא הקודמת החוגות של הגיין ב3GX היו אצלי על שעה 10. כל ערך מעל זה והמסוק היה נכנס לרעידות חזקות. בגרסא הנוכחית החוגות בשעה 12 (כמו בספר) והמסוק יציב כמו אבן.
הבדל נוסף שהבחנתי בו הוא יציבות בהמראה (מדובר על 250) - הרבה יותר יציב והוא לא "בורח". בריחוף הוא מאוד יציב עכשיו וגם בתיק תוקים מחזיק לא רע.
לא הצלחתי לבדוק מעבר לזה כי הכיוון לא היה טוב (היה בורח חזק בפירואטים) אבל אני מקווה שמזג האוויר יאפשר טיסות נוספות בסוף השבוע ואז אדע יותר.
לגבי הפירואטים - יש בתוכנה (על המחשב) אופציה לאופטימיזצית הפירואט, אני עוד לא שם אבל כדי לך לנסות.
לא יותר פשוט לרכוש מערכת עובדת?
Scooter007
15-03-2012, 08:09:23
חלאס!
אתה ממש מעצבן עם התגובות שלך! השתדלתי להמנע מתגובה שכזאת אבל אתה פשוט לא משאיר ברירה.
הבנו מזמן מה אתה חושב על המערכת של אליין והבנו מזמן מה אתה מעדיף!
יש פה אנשים (כמוני) שמנסים להסתדר עם מה שיש , לא כולם יכולים להרשות / רוצים לעצמם מערכת שעולה לפחות 200$ , קניתי קומבו כי זה הסכום שהחלטתי להשקיע ווואלה הוא מגיע עם 3GX ואני אנסה להוציא את המקסימום האפשרי מהמערכת הזאת. אני טירון בתחום ומנסה להתקדם לאט לאט וחלק גדול מכל ההנאה שלי בתחביב הזה הוא ההתעסקות הטכנית ולמידת דברים חדשים. אני לא מתכנן להיות ב 3D MASTERS ולא באליפות ישראל, אני מטיס כמה שעות בסופ"ש בשביל הכיף ולמטרה הזאת אני לא רואה שום צורך להתפרע.
המערכת שאתה כל כך משמיץ נתנה לי בסופ"ש האחרון כל כך הרבה בטחון כבר במהלך טסט פלייט ל 450 שלי (כן, אני טירון, כן-עשיתי טסט פלייט למסוק חדש, כן-הוא FBL וכן-הכל הלך חלק) והיציבות שהייתה היתה למסוק (הרגשתי ממש כמו בסימולטור) דחפה אותי לצאת להקפות ושמניות אמיתיות בפעם הראשונה!
לא יותר פשוט לרכוש מערכת עובדת?
חלאס!
אתה ממש מעצבן עם התגובות שלך! השתדלתי להמנע מתגובה שכזאת אבל אתה פשוט לא משאיר ברירה.
הבנו מזמן מה אתה חושב על המערכת של אליין והבנו מזמן מה אתה מעדיף!
יש פה אנשים (כמוני) שמנסים להסתדר עם מה שיש , לא כולם יכולים להרשות / רוצים לעצמם מערכת שעולה לפחות 200$ , קניתי קומבו כי זה הסכום שהחלטתי להשקיע ווואלה הוא מגיע עם 3GX ואני אנסה להוציא את המקסימום האפשרי מהמערכת הזאת. אני טירון בתחום ומנסה להתקדם לאט לאט וחלק גדול מכל ההנאה שלי בתחביב הזה הוא ההתעסקות הטכנית ולמידת דברים חדשים. אני לא מתכנן להיות ב 3D MASTERS ולא באליפות ישראל, אני מטיס כמה שעות בסופ"ש בשביל הכיף ולמטרה הזאת אני לא רואה שום צורך להתפרע.
המערכת שאתה כל כך משמיץ נתנה לי בסופ"ש האחרון כל כך הרבה בטחון כבר במהלך טסט פלייט ל 450 שלי (כן, אני טירון, כן-עשיתי טסט פלייט למסוק חדש, כן-הוא FBL וכן-הכל הלך חלק) והיציבות שהייתה היתה למסוק (הרגשתי ממש כמו בסימולטור) דחפה אותי לצאת להקפות ושמניות אמיתיות בפעם הראשונה!
בנאדם שתה מים, הכל בסדר זה בסה"כ תחביב.
סתם נראה לי הזוי שכדי לעדכן גירסה במערכת פלייברלס ""נורמלית"" צריך שירשור תמיכה כזה ארוך.
מאחל לך רק טוב עם ה 3GX, כל עוד אתה נהנה ממנה זה הכי חשוב.
roee_sefi
15-03-2012, 08:29:56
בנאדם שתה מים, הכל בסדר זה בסה"כ תחביב.
סתם נראה לי הזוי שכדי לעדכן גירסה במערכת פלייברלס ""נורמלית"" צריך שירשור תמיכה כזה ארוך.
מאחל לך רק טוב עם ה 3GX, כל עוד אתה נהנה ממנה זה הכי חשוב.
***, חצי מהתגובות פה הם שלך, איך לא יצא ארוך :D
Scooter007
15-03-2012, 08:38:57
פורסמו Manual ו Pocket Manual טובים שמסבירים בפשטות את תהליך ההגדרה והתפריטים השונים:
https://sites.google.com/a/naesman.se/rc/align-3gx-setup
https://sites.google.com/a/naesman.se/rc/3gx-pocket-checklist
***, חצי מהתגובות פה הם שלך, איך לא יצא ארוך :D
נגיד ש... למרות שממש לא.
עדיין 30 תגובות על עדכון גירסה?
מה זאת מערכת ERP?
satrianip
15-03-2012, 12:47:14
נגיד ש... למרות שממש לא.
עדיין 30 תגובות על עדכון גירסה?
מה זאת מערכת ERP?
שיקח 300 תגובות העיקר שאנשים יבינו ויהנו מהתחביב, ראבק מה נהיה פה? ציקי כולם הבינו את עמדתך בנושא, ולגביי erp בתור מטמיע של המערכת אם אתה צריך עזרה דבר איתי, היא לא כ"כ מסובכת
נשלח מהגלקסי אס 2 שלי דרך טאפאטוק
שיקח 300 תגובות העיקר שאנשים יבינו ויהנו מהתחביב, ראבק מה נהיה פה? ציקי כולם הבינו את עמדתך בנושא, ולגביי erp בתור מטמיע של המערכת אם אתה צריך עזרה דבר איתי, היא לא כ"כ מסובכתא
נשלח מהגלקסי אס 2 שלי דרך טאפאטוק
לא בחברה של 41K עובדים.
ohadsh
15-03-2012, 15:43:44
אוקיי מימה שאני הבנתי בתפריט החדש!
אופציה 1: זה בעצם בכמה זוית אתה רוצה להשתמש בזויות של האלרון והאלויטור.( מתוך מה שתכוון באופציות 2-3)
2 : מעלות מקסימליות לאלרון.
3: מעלות מקסימליות לאלויטור.
4: האופציה הזאת אמורה לעדן את המסוק ולעשות אותו רך יותר ביציאה מתרגיל בעצירה וכו.. ככל שתוסיף גיין! תעשה אותו יותר עדין ורך ..אבל מימה שאני מבין לא כל כך מומלץ לשים יותר מידיי כי זה יגרום לתגובה איטית.
5: מהירות הסווש כגון מהירות התגובה של הסרווים גם של הפיץ גם של האלרון והאלויטור.
זה מה שאני הבנתי אשמח שמישהו יתקן אותי איפה שאני טועה תודה.
יוסי מפאת חוסר הזמן שאני שרוי בו בשבועיים שעברו ובשבועיים הבאים,
אני ממנה אותך למשדרג/ולאיש התוכנה שלי באופן רשמי!
יש לעדכן לי גרסא ולכוון את המערכת...
השגתי מערכת 3G (רחמנא ליצלן) במאה ושמונים שקל וראש FBL כבר בדרך אלי
ל450 פרו, אני צריך את החיבור למחשב של ה3G לעדכן גם שם לגרסא האחרונה שיצאה
(גרסא 3 אם אינני טועה) לכוון ולעלות לטסט...
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.