צפייה בגרסה מלאה : בעיה עם CC ICE 100
michaelgl
13-03-2012, 22:44:24
היי כולם
יש לי בעיה שהתחילה פתאום ביום טיסה בהיר ורגיל
כאשר הבקר רוצה להגיע ל-100% מנוע הוא מתנתק
תיאור הבעיה:
תחילת טיסה בנורמל (עד זמן של 225)
כניסה לאיידל 1 (בזמנים של 225 עד 280)
כניסה לאיידל 2 וניתוק מנוע כאשר אני מושך מצערת עד הסוף
63729
הבעיה קרתה לי ב-4 טיסות עם סוללות שונות ובמצב חדש יחסית, והתחילה פתאום (לא לאחר שינוי הגדרות)
ניתן לראות קפיצת זרם באיידל 1 כשמשכתי את הפיץ' למעלה חזק
וכאשר משכתי את הפיץ' למעלה חזק באיידל 2 ניתן לראות שכל המערכת התנתקה
ניתן לראות בסוף הלוג שהוא מפסיק לעבוד לחלטין באותו הרגע(כ-2100 סל"ד)
הטיסה המתועדת הנ"ל היא כבר לאחר השדרוג לגרסא האחרונה של CC וכמו שניתן לראות הבעיה לא נפתרה ע"י פעולה זו
לאחר הנחתת המסוק הבקר היה חמים אך יותר חם מלאחר טיסה רגילה
מיד לאחר מכן ניתוק הסוללה והחזרתה לא "חימש" את המנוע
לקח לבקר כ-3 דקות עם כמה וכמה נסיונת עד שהיה מוכן להתחמש
(כך היה גם בכמה פעמים הקודמות)
על הבקר אין נזק פיסי והקבלים נראים שלמים
מנוע: scorpion HK4025 - 1100kv
אודה מראש על כל פיסת מידע שעלולה לעזור
נולד לטוס
13-03-2012, 22:49:36
שאלה סתמית האם כיוון טווח המצערת בוצה כאשר הגרף מצערת היה לינארי?
מה הם הערכים שקבועים לך בתפריט הקאטאופ ?
מה הם הערכים של הטיימינג וה קילו הרץ?-
האם תקלה זו צצה לאחר עדכון התכנה אני מאמין ל 3.7?
מידע זה נחוץ לתשובות.
michaelgl
13-03-2012, 23:07:26
שאלה סתמית האם כיוון טווח המצערת בוצה כאשר הגרף מצערת היה לינארי?
לא כוון טווח מצערת אף פעם, והמסוק פעל מצויין והבעיה התחילה פתאום ללא שום שינוי הגדרתי בבקר
מה הם הערכים שקבועים לך בתפריט הקאטאופ ?
63730
מה הם הערכים של הטיימינג וה קילו הרץ?-
63731
האם תקלה זו צצה לאחר עדכון התכנה אני מאמין ל 3.7?
מידע זה נחוץ לתשובות.
התקלה התחילה ביום בהיר אחד, בלי שום קשר לעדכון גרסא (בהנחה והתכוונת ל3.27)
עכשיו, לאחר עדכון גרסא ל4.00 התקלה חוזרת
מה ידוע לך על גרסא זו?
נולד לטוס
13-03-2012, 23:19:06
אלו הדברים שאני הייתי עושה
1. מכייל טווח מצערת מחדש
2.מבטל את הקאט אופ לצורך בדיקה לחלוטין .
3.בודק את המנוע לאחר הזזתו מהגלגל הראשי ובודק האם יש התנגדות עקב חול או אבק במנוע (טולי רעש מוזר) כבר פעם נתקלתי בקאט עקב פיקים מוזרים בעקבות הלכלוך במנוע נוצר מאמץ.
4.אני סיימתי את הפרק עם החשמלי ב 3.27 ומכרתי אותו לכן אין לי תשובה לשאלת הגרסה .
5.אתה צריך להבין קאסטל בקרים מצויינים אבל גם להם יש מחלות ותופעות מוזרות . אני כבר סבלתי בעבר מקאטים מוזרים. לכן המלצתי היא להתחל את התכנות ולקבוע מחדש את הערכים
או לפחות לכייל טווח מצערת מחדש ולבטל את הקאט אופ ולבדוק כך
bartovmoti
14-03-2012, 09:46:14
אתה אומר שלא היו שום שינויים בסטאפ, כך שקשה להאמין שהכיוון הראשוני היה לקוי.
מהגרף שצרפת אני רואה שדווקא באיידל 1 היו לך צריכות זרם גבוהות יותר מאלו שבאיידל 2 ועדיין אל חטפת קאט-אופ שם..
הייתי בודק מה הבקר רואה בכניסה מבחינת סוללה במצבים המתוארים כי יכול להיות שדווקא שם נמצא הבעיה.
תנסה לבדוק מה היו נתוני ה ripple של הסוללה בכניסה כי תנודות של מתח בכניסה יכולות להכניס לך קאט-אוף.
בגרף שהצרפת לא רואים נתוני ה ripple.
michaelgl
14-03-2012, 10:14:24
63741
הניסוים בוצעו בצורה הזאת(איידל 1):
נתינת מכת פיץ' חלשה, ואז בינונית וככה התחזק, עד שהגעתי לקצה הסטיק (כ-90% מצערת לפי הכיוונים)
לאחר מכן העלאה לאיידל 2, מכת ג ראשונה הכל היה תקין, מכה שניה והיה ניתוק
הבעיה גם שלאחר הניתוק הבקר לא ציפצף שהגיע לקאט אוף, ואפילו הנורה לא דלקה עליו
כמו כן הקאט מוגדר להיות סופט
משום מה הלוג גם נגמר באותו הרגע ולא המשיך לתעד את הנעשה
מוזר גם שלאחר כמה נסיונות ניתוק סוללה הבקר לא התחמש
למרות שהבעיה קרתה ב2 סוללות (10-20 מחזורים)
כאשר בקאטים הקודמים הריפל היה קטן מ2 וולט (בשתי הסוללות)
הפעם, משום מה הריפל לא תועד
ספציפית פה ניתן לראות שמתח הכניסה עולה ל38 וולט (!!!!)
ונופל עד ל15.5 (ברגע ההכנסה לאיידל 2) אבל ללא קאט
אולי הגיע הזמן להוריד את הזרם ולהעלות ל-8 תאים?
הבעיה המתוארת בהנחה שהתחילה פתאום ללא שום נגיעה בסטאפ היא בקר, מנוע או הלחמות.
מהקל לכבד:
1. בדוק את ההלחמות של הבקר והמנוע.
2. בדוק שהמנוע במצב תקין, לא תפוס, נראה שלם ועם תנועה חלקה גם מחוץ למסוק וגם כשהוא מורכב.
3. החלף בקר (בהנחה שהכל היה תקין לפני שהחלה התופעה ושעבדת על פי הספר).
michaelgl
14-03-2012, 10:50:25
הבעיה המתוארת בהנחה שהתחילה פתאום ללא שום נגיעה בסטאפ היא בקר, מנוע או הלחמות.
מהקל לכבד:
1. בדוק את ההלחמות של הבקר והמנוע.
2. בדוק שהמנוע במצב תקין, לא תפוס, נראה שלם ועם תנועה חלקה גם מחוץ למסוק וגם כשהוא מורכב.
3. החלף בקר (בהנחה שהכל היה תקין לפני שהחלה התופעה ושעבדת על פי הספר).
1. משכתי כרגע בקונקטורים חזק, לא נראה שיש בהם בעיה
2. מנוע מסתובב חלק עם המסוק, אם כי מעולם לא שימנתי את המיסבים במנוע (האם צריך לעשות זאת בפועל?)
3. בקר אחר שהורכב על המסוק נשרף ברגע שהתחיל לעבוד (הסתובב חצי מעלה ואז עשה פאק), אם כי ספק רב שהיה תקין עוד לפני:
הבק של הבקר לא הצליח להחזיק את הסרוואים בצורה תקינה והם קיפצו ממקום למקום (כולם)
(כמובן שלא השתמשתי בו)
bartovmoti
14-03-2012, 10:53:12
ברור לך שמתח כניסה 38V זה משהו קצת מוזר..
אם מדובר ב 6 תאים, מאיפה הגיעו עוד יותר מ 10V ? ואז צניחה ל 15.5 ?
בנוסף תראה שיש לך עוד מקומות שבהם המתח קופץ מעל המתח ומקומות אלו מלווים גם בקפיצות זרם..
הייתי חושב בכיוון שברגעים אלו היו ניתוקים זעירים מאד של הסוללה.. וכך גם השפיעו על איכות המדידה של המערכת..
התופעות האלו דומות להתנהגות של סליל שזורם דרכו זרם ואז מנתקים ממנו את המתח, צריכה להיות קפיצה..
נולד לטוס
14-03-2012, 11:01:03
תאמין לי אני יודע מה אני אומר לך . אין כאן קאט רגיל של סוללה חלשה לדוגמא ,הבקר חותך לגמרי. לכן אין סופט קאט זהו קאט של בעיה
בדוק את ההלחמות בקונקטור של הבקר .
אני יכול לומר לך שהחשש שלי הוא המנוע ,אם יש אפשרות החלף מנוע בהשאלה ממישהו ואז תהיה לך אינדיקציה
תוציא את המנוע ותבדוק אותו בחוץ .
כבר היו מיקרים של מנוע מקצר או הלחמות קרות שגרמו לבקרים והשתגע או אפילו להתאפס וזה מה שמסביר אולי טווח המצערת השתבש ולכן קשה לבקר להתחמש
תאמין לי לי היו הרבה בעיות עם הבקרים הנ"ל
michaelgl
14-03-2012, 11:06:31
על הרצפה (ללא להבים) המנוע פעל 10 דקות כאשר שיחקתי עם הסטיק (למעלה למטה),
אבל כמובן שעל הרצפה הכל תקין..
אחתוך את הכבלים ואלחים מחדש
63742
michaelgl
14-03-2012, 16:09:55
בדיקה נוספת שעשיתי כרגע
עם בקר אחר 80A של אליין
קובע בוודאות שמדובר בבעיה של בקר
המסוק אפילו הרגיש קצת יותר חזק (מוזר..)
michaelgl
17-03-2012, 15:13:28
מישהו מכיר בקר חלופי מהסיני שאפשר לשים על המסוק בזמן שהבקר הנ"ל נשלח לתיקון?
bartovmoti
17-03-2012, 15:49:36
תזהר מהבקרים מהסיני..
אני אישית, במסוק בגודל כזה הייתי מעדיף שישב על המדף ולא מטיס עם בקר מהסיני..
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.