PDA

צפייה בגרסה מלאה : CGY750 שהתפגר ותשובה מפוקפקת מפוטבה



Avi_Y
14-03-2012, 08:27:38
בוקר טוב,
אני צריך רעיון מוצלח להתנהלות מול פוטבה ו RC711.
קניתי מ RC711 מערכת CGY750 עבור ה- Whiplash, והיא היתה נחמדה, עד שאחרי כעשר טיסות החיישן התפגר. תוך כדי טיסה המערכת הקפיצה את הסרווים בכל הכיוונים בנוסף לפקודות מהמשדר. לאחר ההתרסקות הבלתי נמנעת (יחסית במצב אופקי) הסרווים על הקרקע קיפצו בכל הכיוונים (jitter).
מרכז השירות בארהב לא מטפל בקניות מחוץ לארהב, אז שלחתי את המערכת לחנות, ששלחה ליבואן, ששלח ליפן. אחרי שלושה חודשים קיבלתי תשובה שפוטבה רוצים 100$ עבור התיקון. זה ניראה לי חצוף מאד, ואחרי עוד אימייל לחנות הם עמדו על כך שהפוטבה עמדו על הסכום הזה.
למישהו יש רעיון איך לעבוד מול פוטבה? לא ניראה לי סביר שבמקום להתבייש שמוצר חדש באחריות גרם להתרסקות הם ידרשו סכום כזה על תיקון.

stingray
14-03-2012, 08:39:55
מסקנה - גם שווארמה עושה כאבי בטן לפעמים.

ועכשיו ברצינות.

אני הייתי מנסה להתקשר ישירות לפוטאבה בלי התיווך של החנות, ומנסה לקבל תשובות יותר מלאות על מהות התקלה.

Avi_Y
14-03-2012, 09:58:17
רעיון מצויין, אבל אין עם מי לדבר, או לפחות אני לא מצאתי למי אפשר לפנות.

b1yossi
14-03-2012, 18:10:42
פה אולי :

http://www.futaba-rc.com/contact.html

stingray
14-03-2012, 18:21:02
זה מופיע כאן:
http://www.futaba-rc.com/techsupport/index.html
Telephone: 1-217-398-8970 extension 2. Available Monday-Friday, 8am-5pm U.S. Central Time.

FAX: 1-217-398-7721. Please be sure to include a daytime telephone number or return fax number so that we can contact you.

Avi_Y
14-03-2012, 18:57:58
תודה, אבל זו החברה שנותנת שירות בארהב.

b1yossi
14-03-2012, 20:06:43
חיפוש קצת יותר מעמיק הניב את זה :


Customer Service Center for Radio Control Equipment Kanto Area
1080 Yabutsuka, Chosei-mura, Chosei, Chiba Prefecture 299-4395, Japan
TEL:81-475-32-4395 FAX:81-475-30-0901


Kansai Area
4-27 Nagatanishi 3-chome, Higashi-Osaka, Osaka Prefecture 577-0016, Japan
TEL:81-6-6746-7163 FAX:81-6-6746-7137

Avi_Y
14-03-2012, 20:22:47
כן. לצערי אלו נותנים שירות רק ביפן. כבר התקשרתי אליהם לפני ששלחתי את המערת לחנות.
לא ייאמן...