התחברות

צפייה בגרסה מלאה : נתונים תמונות של ה KDS 550 FBL לכל המעוניין.



Yoav Lahav
17-03-2012, 22:00:06
קצת על התרשמותי מהמסוק הזה אחרי כמה עשרות טיסות שעשיתי איתו:
חזק, מדוייק ומהיר מאד כמו שרציתי.
אחרי כמה טיסות וקבלת הרגשה טובה איתו כיוונתי את הבקר (HOBBYWING 150A-220A)
לתדר ו TIMING גבוהים יותר מהכיוון השמרני הראשוני והמסוק התעורר לחיים.

בקיצור מסוק סבבה, כייף להטסה, בנוי מעולה. חזק ומהיר כבר אמרתי?

63829638306382463825638266382763828

Rexiguru
17-03-2012, 22:30:10
איך הביצועים של המערכת FBL שלהם? (ראיתי ל-HK יש אותה אחת)

Yoav Lahav
17-03-2012, 22:36:15
מעולים. קח בחשבון שאין לי בינתיים את הכישורים להתעלל במסוק
באופן שיוציא מה EBAR (מערכת ה FBL שלו) את המיץ.

wind556
17-03-2012, 22:37:14
תהנה ידידי
המסוק שלך אכן נראה ומרגיש חייתי....

ziki
18-03-2012, 07:58:31
יפה יואב
אני הייתי משנה את אופן החיווט של הסרוואים כדי שהחוטים לא יעברו ליד ה Anti rotation bracket
נסה להכניס אותם פנימה.

Yoav Lahav
18-03-2012, 08:30:19
ציקי תודה רבה על עצתך יישמתי אותה.
הנה תמונה. זה נראה בסדר עכשיו?
63838

האם אתה רואה דברים נוספים שרצוי לסדר?

Yoav Lahav
18-03-2012, 08:44:57
תמונות נוספות לכל המעוניין.

גודל מרצפת: 60x60 ס"מ.

6383963840638416384263843

ziki
18-03-2012, 08:48:25
כל הכבוד על הזריזות, נראה טוב ובטוח יותר.
עוד עצה קטנה, כשאתה מאגד חיווט עם אזיקון ללוחית קרבון מומלץ באותו איזור לעטוף את החיווט באיזה שרוול פלסטיק.
אין צורך בשרוול לאורך כל החיווט אלא רק באיזור שבו האזיקון מצמיד את החיווט לקרבון כדי להגן על החוטים מהלחץ שיוצר האזיקון ומהקרבון שבזמן רעידות הופך להיות סכין.
זה תקף אגב גם לחיווט של חוטי הבקר/מנוע.

dbrosh
18-03-2012, 09:49:00
תמונות נוספות לכל המעוניין.

גודל מרצפת: 60x60 ס"מ.

6383963840638416384263843

יואב, רק כדי להיות מדוייק, להשביע את הסקרנות שלי לגמרי, כשאתה אומר שגודל מרצפות זה 60x60 , זה כולל את החרך בין המרצפות?

Yoav Lahav
18-03-2012, 09:59:41
איזה עברית דורון....
"החרך בין המרצפות..." כמעט הלכתי למילון כדי להבין מה אתה כותב :)
והתשובה: זה לא כולל.

Yoav Lahav
18-03-2012, 10:02:44
ציקי איפה אני משיג שרוול כזה?
יש להזמין ב HOBBYKING? אם כן מה הלינק?


כל הכבוד על הזריזות, נראה טוב ובטוח יותר.
עוד עצה קטנה, כשאתה מאגד חיווט עם אזיקון ללוחית קרבון מומלץ באותו איזור לעטוף את החיווט באיזה שרוול פלסטיק.
אין צורך בשרוול לאורך כל החיווט אלא רק באיזור שבו האזיקון מצמיד את החיווט לקרבון כדי להגן על החוטים מהלחץ שיוצר האזיקון ומהקרבון שבזמן רעידות הופך להיות סכין.
זה תקף אגב גם לחיווט של חוטי הבקר/מנוע.

dbrosh
18-03-2012, 10:08:22
איזה עברית דורון....
"החרך בין המרצפות..." כמעט הלכתי למילון כדי להבין מה אתה כותב :)
והתשובה: זה לא כולל.

תודה. תמשיך לשים בפוורום תמונות של המסוק שלך. תמיד יפה לראות גבר מאוהב

Yoav Lahav
18-03-2012, 10:45:20
האמת היא שידעתי מה זה חרך מהטיול ביסודי למבצר אנטיפטרוס שם הסבירו לנו על חרכי הירי של הקשתים.
לא תארתי לעצמי שאי פעם הידע הזה יבוא לידי ביטוי.

ziki
18-03-2012, 10:49:40
ציקי איפה אני משיג שרוול כזה?
יש להזמין ב HOBBYKING? אם כן מה הלינק?

זה מה שאתה צריך, עדיפות לצבע שחור :)
http://www.mediagalaxy.co.il/rec/762-%D7%9C%D7%A4%D7%9C%D7%A3-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99-%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%92%D7%95%D7%93-%D7%9B%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A7%D7%95%D7%98%D7%A8-6-%D7%9E%D7%9E-10-%D7%9E%D7%98%D7%A8
נראה לי שניתן למצוא כאלו גם בחנויות טמבור או בהום סנטר.
יעזור לך מאד בסידור החיווט ושמירה על החוטים.

Friman
18-03-2012, 11:00:37
יואב אני רואה מהתמונות שהראש גבוה יחסית? לעומת למשל סדרת ראשי הdfc שהוציאה אליין לאחרונה...
יש לך איזה שהם רשמים על מבנה הראש, וכיצד זה בא לידי ביטוי ביציבות בדיוק ובכלל באופן הטיסה?

ziki
18-03-2012, 11:00:39
האמת היא שידעתי מה זה חרך

הבעיה שלא קוראים לזה חרך,במרצפות קוראים לזה פוגה :cool:

dbrosh
18-03-2012, 11:34:32
הבעיה שלא קוראים לזה חרך,במרצפות קוראים לזה פוגה :cool:


בדקתי. צודק. פוגה זו המלה המקובלת לתיאור המרחק בין בלטות - סליחה, מרצפות. המקור הוא במלה גרמנית שפירושה "מרווח" והשתרשה בסלנג כפוגה בגלל הצליל הדומה. בואו נסגור על מרווח :)

אגב, קפץ לי פתאום רעיון: לנוחות הפורום אפשר לדבר על "משינג" בין מרצפות. יחליט הציבור מה נוח לו יותר :)

Yoav Lahav
18-03-2012, 11:56:40
יואב אני רואה מהתמונות שהראש גבוה יחסית? לעומת למשל סדרת ראשי הdfc שהוציאה אליין לאחרונה...
יש לך איזה שהם רשמים על מבנה הראש, וכיצד זה בא לידי ביטוי ביציבות בדיוק ובכלל באופן הטיסה?

אני מתאר לעצמי שהראש תוכנן בגובה שלא יהיה BOOM STRIKE גם בתמרונים החזקים ביותר שהמסוק הזה מסוגל לעשות.
בכל מקרה יש ראש FBL אחר נמוך בכמה ס"מ שאפשר לקנות. בינתיים טוב לי עם זה. אחרי שיצבר בעולם נסיון חיובי עם הראש הנמוך אנסה אותו. המסוק יציב מאד ונראה שה EBAR עושה עבודה יפה ברמת ההטסה הנוכחית שלי.
המסוק טס מעולה והוא ומגיב יפה ומדוייק לפקודות מהשלט. אין לי תלונות.

ziki
18-03-2012, 15:26:17
בד"כ הראשים הגבוהים תוכננו במקור לשימוש בפלייבר.

roee_sefi
18-03-2012, 15:39:47
האם גם זה עושה את אותה עבודה?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9552

s.mario
18-03-2012, 15:46:11
בעקרון כן,
אבל אלו של הסיני באיכות ירודה מאד בהשוואה לאלו שנמכרים תחת מותגים אחרים.

Friman
18-03-2012, 16:08:29
האם גם זה עושה את אותה עבודה?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9552

אני משתמש בכאלו:
63856
הם עשויים מסיבי זכוכית- קצת מגרד אבל מאד עמידים, גמישים וגם אסתטי לעין, לטעמי יותר אסתטי מהסלילי פלסטיק ויותר עמיד משרוולי הבד של הסיני שמנסיוני מספיק משיכה חזקה כדי שהם ייקרעו.
יש להשיג כאלו בחנויות חשמל, אני שילמתי 1.5₪ למטר לקוטר 5 מ״מ. בניתי שני מסוקים עם השרוולים האלו (בעצם מסוק אחד, פעמיים ;)) ואני מאד מרוצה מהם. אם אתה מגיע לב״ש אכוון אותך איפה לחפש ;)

ziki
18-03-2012, 16:25:56
צריך מאד להזהר כשעובדים עם סיבי זכוכית, נראה לי מיותר.
סליל הפלסטיק אכן מסורבל אבל מנסיון פתרון טוב מאד.
העדפה שלי:
1. לשים שרוול על חוטי הסרוואים כהגנה על החוטים (יותר אסטטי אך פחות חשוב ולא פריט חובה).
2. להשתמש בקטעים קצרים של סלילי הפלסטיק לצורך איגוד שאריות חוטים היכן שיש צורך או במקומות שמצמידים את החיווט לחלקי קרבון לצורך מניעת שחיקה כתוצאה מרעידות.

Yoav Lahav
18-03-2012, 16:40:22
ציקי יש לי דבק חם.
האם זה טוב במקום מאגד הפלסטיק או שזה עלול להמיס תבידוד
של חוטי הסרבו כששמים אותו או לגרום לבעיה אחרת כלשהי?

ziki
18-03-2012, 16:58:02
ציקי יש לי דבק חם.
האם זה טוב במקום מאגד הפלסטיק או שזה עלול להמיס תבידוד
של חוטי הסרבו כששמים אותו או לגרום לבעיה אחרת כלשהי?

דבק חם לא ימיס לך את הבידוד אבל אני בספק אם תוכל להצמיד איתו את החיווט לקרבון לאורך זמן (הוא נוטה להנתק כשמצמידים אותו למשטחים חלקים.
מה גם שבמקרה של תחזוקה תרצה לפתוח את החיווט בקלות וללא נזק לכן הפתרון הזה לא מתאים.
לרוב השימוש עם דבק חם הוא באיזור הקונקטורים של הסרוואים והמקלט כדי למנוע שיחרור של קונקטורים מהמקלט תוך כדי טיסה, לא חובה אבל יש לא מעט שעושים זאת.

AMIR
18-03-2012, 19:18:18
יואב אם אתה רוצה אני אשמח לעזור לך לחווט את המסוק שלך היטב.
יש לי המון שיטות בארסנל... יעידו חברי הצוות ועל מי שמכיר את המסוקים שלי, תמיד אסטטים וחיווט נקי ומסודר.

lior_bar_ami
18-03-2012, 19:22:37
יואב אם אתה רוצה אני אשמח לעזור לך לחווט את המסוק שלך היטב.
יש לי המון שיטות בארסנל... יעידו חברי הצוות ועל מי שמכיר את המסוקים שלי, תמיד אסטטים וחיווט נקי ומסודר.

+1
אחלה חווט!


---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?a4yiws