PDA

צפייה בגרסה מלאה : מקלט סינתיסייזר

Mgabay7
20-03-2012, 16:31:09
שלום !:)
קניתי מקלט חדש מהובי קינג corona
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7527
ולא הבנתי איך אני אמור לסנכרן בין השלט שלי לבין המקלט השלט שלי הוא futaba 6exap אני לוחץ על הכפתור של הסריקה מחבר סרוו והסרוו לא מגיב..
איך אני מסנכרן בינהם?
תודה רבה לעוזרים!

kfirlan
20-03-2012, 16:47:31
קודם כול חבר סרוו אחד.
תדליק את השלט
תלחץ על הכפתור סינכרון לחיצה אחד שידלק ואז לחיצה ארוכה. הנורה אמורה להבהב מהר אחרי זה תלחץ שוב לחיצה קצרה וזהו הוא אמור ליהיות מסונכרן

umbo
20-03-2012, 16:52:48
המקלט הזה טוב מאוד. אני מטיס עם אחד זהה ומרוצה מאוד. לפעמים קשה לכוון אותו לתדר המשדר.
אני מצרף לך תוכן של הצעה לסנכרון שהורדתי מזמן (כמה שנים) מהרשת ואשר בעזרתו הצלחתי לסנכרן את המקלט על תדר המשדר.
אני לא זוכר אם השתמשתי בשיטה הראשונה או השניה. בכל אופן, בהצלחה.
אגב, מקלט 8 ערוצים זהה לזה של 6 ערוצים.
שים לב לשורה האחרונה - חשוב לוודא שאתה לא משדר ב- PCM !!! המקלטים עובדים רק ב-PPM שזה שידור FM רגיל.

Corona Synthesized Dual-Conv Receiver 8Ch 72Mhz
הצעות לנעילה של המקלט

תאור 1

Spent over 2 hours today trying to lock my TX frequency and want to share what eventually worked for me. Initally, nothing, as I followed the steps described in the PDF manual.
Tried several other variations I found on the web and finally the following worked for me:

(1) Hold down the scan button. LED Light will flash 3 times.
(2) after the 3-flash sequence finishes, immediately press the button again for 1sec or more.
The light will start flickering fast - the Rx is in the scan mode. Then it will pause and flash, and then stay ON (continuing red). At this point it is found and locked the TX. You should see the servos responding. You can disconnect the battery, reconnect and check that the frequency was remembered.

תאור 2

I bought the Corona Synthesized Dual-Conv Receiver 8Ch on 72Mhz to go with my Futaba F10CAP 72Mhz Synth TX module.

For the money this RX is great however the button pressing while counting to 2 can be a bit confusing at first often failing to get the '3 flashes'.

Here is what I found worked best.
Hold the button down for two seconds
Case 1:
if you get 3 flashes you are good to go (in scan mode) so just press the button once more to scan - once locked the RX will remember the TX frequency (no need to re-scan everytime).
Case 2:
if you get only 2 flashes, immediately hold the button down for more than 4 seconds - on releasing the button you should get 3 flashes and are good to go (in scan mode) so just press the button once more to scan.

If you still only get 2 flashes then hold the button down for much longer (5~6 seconds) and you should be ok.

Setting up for failsafe is similar to above - once you get the 'mode 1' 3 flashes you have to wait until you are in 'mode 3' (mode 1 is scan - mode 2 is disable failsafe - each mode is indicated by a different flash pattern).

DON'T forget to power down - power up the RX once done setting the failsafe!

DON'T forget to switch your TX mode from PCM to FM/PPM!!! else you won't get a lock on your TX at all.

Mgabay7
20-03-2012, 17:00:51
זה לא עובד!!
אני מחבר את הבקר שהשלט כבר דלוק ואז הנורה מהבהבת 3 פעמים אחר כך אני לוחץ על הכפתור של הסריקה וזה שוב מהבהב 3 פעמים ולאחר כמה שניות זה מהבהב פעמיים ואז כלום לא זז !!

kfirlan
20-03-2012, 17:04:41
שהשלט יהיה קרוב למקלט ותלחץ לחיצה ארוכה עד שהוא יהבהב מהר.
אתה בטוח שלא חיברתה את הסרוו הפוך במקרה?

Mgabay7
20-03-2012, 17:13:45
מאה אחוז לא.. קודם כל יש התקדמות הגעתי לשלב שהוא מהבהב מקודם זה לא קרה אבל במקום לינעל באור האדום הוא מהבהב מהר ואז מהבהב פעמיים איפה שכתוב לד ופעם אחת בצד

umbo
20-03-2012, 17:33:06
יכול להיות שיש בעיה במקום\אזור שבו אתה מנסה לנעול את המקלט. לי זה קרה עם מקלט אחד אם כי הפוך, בבית עבד יופי אבל לא הצליח להנעל במנחת.
כמו שכתוב בשרשור המצורף (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?11705-האם-מישהו-הצליח-לנעול-מקלט-קורונה-סינטסיזר-לסנווה-rd-6000).
תנסה אולי לנעול אותו במקום אחר לצורך בדיקה (לא בבית, אצל חבר באזור אחר) ותקווה שבאזור ההטסה הוא כן עובד.

Mgabay7
21-03-2012, 20:58:08
הוא לא מוכן להסתנכרן בשום מצב.. !!1:mad: הוא מגיעע לאור המהבהב ואז פתאום הוא מהבהב פעמיםם בנורית ked ועוד פעם אחת מהצד של המקלט