צפייה בגרסה מלאה : דיון מע' פלייברלס
shlomiv10
01-04-2012, 21:14:03
לא מזמן רכשתי 600 פרו עם מע' 3GX להערכתי אני מטיס בינוני אבל עם מוטיבציה בלתי נדלית לפני רכישת המסוק הנ"ל הייתי בטוח שהמע' תקדם אותי פלאים אבל בהטסות הראשונות התאכזבתי היות שהרגשתי שלפעמים יש למסוק "חיים משלו" לקח לי עוד מס' הטסות על מנת "להרגיש" אותו וגם היום יותר קל לי להטיס מסוק פלייבר אני ברשותכם רוצה לצאת עם כמה מסקנות מוקדמות והייתי רוצה לשמוע מה יש לכם לאמר.
יתרונות המע' :
פחות רכיבים מיכניים בראש.
מוריד את נושא ג'יירו הזנב על כל חסרונותיו. (מיקום , סוג מצע, איכות...)
תיקון אוטומטי בכל המישורים לגורם חיצוני במקרה שלנו רוח.
יותר קל לכיוון.
אז תכלס זה מה "הרווחנו" ?
לעומת החיסרון הגדול שאני מוצא זה שלי באופן אישי יותר קשה להטיס עם המע' הזו והאם יש עוד כאלה שמרגישים כך?
wonderd
01-04-2012, 21:22:27
לא יותר קשה, אלא הרגשה שונה. הפלייברלס מוריד מהגרר על המנוע ובכך משפר במשהו את הכח הזמין.
אפשר לכוון את הפלייברלס (בעיקר את של אליין) שירגיש לך הרבה יותר כמו פלייבר.
מניסיון שלי, הכל נמצא בכיוונים - אם חד לך מדי וקשה לך איתה - תמצא לך מישהו שמבין והוא יוכל לכוון לך ליותר רכות ופחות חדות.
דרך אגב - מערכת פלייברלס לא נועדה לשפר לך את הביצועים אלא למסוק, לכן אל תצפה שהיא תקדם אותך ולא משנה אם מדובר במערכת של אליין, של סקוקום או אפילו של מיקדו. אם מסוק פלייבר מכוון כראוי הוא יעזור לך להתקדם לא פחות ממערכת פלייברלס, בדיוק כמו שמערכת פלייברלס תבאס אותך ואפילו תפגע לך בהתקדמות אם היא לא מכוונת כמו שצריך.
בהצלחה!
HeliDraco
01-04-2012, 21:27:34
לא מזמן רכשתי 600 פרו עם מע' 3GX להערכתי אני מטיס בינוני אבל עם מוטיבציה בלתי נדלית לפני רכישת המסוק הנ"ל הייתי בטוח שהמע' תקדם אותי פלאים אבל בהטסות הראשונות התאכזבתי היות שהרגשתי שלפעמים יש למסוק "חיים משלו" לקח לי עוד מס' הטסות על מנת "להרגיש" אותו וגם היום יותר קל לי להטיס מסוק פלייבר אני ברשותכם רוצה לצאת עם כמה מסקנות מוקדמות והייתי רוצה לשמוע מה יש לכם לאמר.
יתרונות המע' :
פחות רכיבים מיכניים בראש.
מוריד את נושא ג'יירו הזנב על כל חסרונותיו. (מיקום , סוג מצע, איכות...)
תיקון אוטומטי בכל המישורים לגורם חיצוני במקרה שלנו רוח.
יותר קל לכיוון.
אז תכלס זה מה "הרווחנו" ?
לעומת החיסרון הגדול שאני מוצא זה שלי באופן אישי יותר קשה להטיס עם המע' הזו והאם יש עוד כאלה שמרגישים כך?
קודם כל יש עוד כמה יתרונות שלא כתבת פה (ואני מוסיף מהתרשמות אישית שלי):
זמן טיסה. אצלי הורדת הפלייבר הוסיפה בערך דקה.
עמידות לרוח. המסוק שלי למרות גודל "בינוני" (550) לא מרגיש רוח כמעט בכלל - אלה אם הוא מרחף עם הצד אליה.
חוץ מזה - אני לא מסכים איתך לגבי אופן הטיסה. אצלי מערכת פלייברלס גרמה למסוק להגיב הרבה יותר אינטואיטיבי לפקודות שלי, המסוק יותר ממושמע ומדויק, שומר מהירות יותר טוב (ואני מחשיב את עצמי מטיס פחות טוב מבינוני). מחוות דעת של אנשים נוספים בפורום על FBL הייתי אומר שאולי הכיוון של המערכת שלך לא אופטימלי. נסה לדבר עם אנשים שיש להם ניסיון עם המערכת הספציפית הזאת.
מצד שני, אני לא חושב שהמערכת כמערכת יכולה "לקדם" אותך מבחינת רמת טיסה. לדעתי, אפשר להנות יותר עם מערכת FBL, אבל זה לא ישפיע על עקומת הלימוד שלך, לפחות לא בצורה משמעותית. כיוון טוב של המסוק, מדריך מנוסה, תכנית תרגילים טובה וסימולטור יעשו הרבה יותר ממערכת FBL בעניין הזה :D
לעומת החיסרון הגדול שאני מוצא זה שלי באופן אישי יותר קשה להטיס עם המע' הזו והאם יש עוד כאלה שמרגישים כך?
החיסרון היחיד שאתה חווה הוא בבחירה במערכת עצמה.
בחרת מערכת שכדי להגיע איתה לתוצאות סבירות צריך להשקיע הרבה מאמץ, גם בהבנת הסטאפ וגם בכיוונים וכיולים בשטח באופן תדיר.
כשתטיס עם מערכת פלייברלס נורמלית לא תחשוב בכלל על אופציה אחרת.
מערכת פלייברלס טובה בהחלט תקדם אותך משום שהמסוק ירגיש לך הרבה יותר מדוייק, זריז וגם ישמור על ביצועים טובים יותר במיוחד בטיסות במהירות גבוה כשמנגד מסוק פלייבר לא מסוגל להגיע למהירויות כאלו עם אותם ביצועים.
Rexiguru
01-04-2012, 21:46:54
החיסרון היחיד שאתה חווה הוא בבחירה במערכת עצמה.
בחרת מערכת שכדי להגיע איתה לתוצאות סבירות צריך להשקיע הרבה מאמץ, גם בהבנת הסטאפ וגם בכיוונים וכיולים בשטח באופן תדיר.
כשתטיס עם מערכת פלייברלס נורמלית לא תחשוב בכלל על אופציה אחרת.
מערכת פלייברלס טובה בהחלט תקדם אותך משום שהמסוק ירגיש לך הרבה יותר מדוייק, זריז וגם ישמור על ביצועים טובים יותר במיוחד בטיסות במהירות גבוה כשמנגד מסוק פלייבר לא מסוגל להגיע למהירויות כאלו עם אותם ביצועים.
שכחת את שם המערכת :)
dror_z
01-04-2012, 21:59:07
לדעתי אפשר להתקדם הכי הרבה עם מערכת פילוטלס
לפחות במקרה של מטיס כמוני
נולד לטוס
01-04-2012, 22:05:29
אני ממליץ על מערכת בליסטיקס של לנקום או לוראל או פנינה רוזנבלום לי אישית אסתי לאודר הכי מתאים אדום נועז (או שזה בעצם ליפסטיק??? לא משנה העיקר לא 3G איכס:)
bartovmoti
01-04-2012, 22:08:46
אין לי שום בעיה עם פלייבר, נכון שאין לי כלל נסיון בהטסת מסוק פלייברלס אבל כרגע ממש לא בוער לי לעבור..
אני עם ה 550 פלייבר נהנה מכל רגע! לא מרגיש צורך לשנות פסיק במסוק בכלל.
מלבד ההנאה שלי כרגע, הסיבה היחידה שהייתי רוצה לעבור לפלייברלס זה רק בשביל ללמוד מערכת חדשה..
שכחת את שם המערכת :)
לא שכחתי, במקרה הזה אין צורך לציין זאת.
כשאתה משתמש ב 3GX כל מערכת אחרת שתבחר תהיה שידרוג משמעותי עבורך.
שלומי אנו בצוות רוויי נסיון עם ה3GX ולנו כמטיסי סופ״ש לא מצאנו לנכון
להשקיע כפול במערכת טופ שבטופ כי המערכת המושמצת דווקא עושה את שלה
בצורה מעולה!!!
אני השקעתי כמה שבתות טובות כדי להביא את המערכת לדרישות שלי...
אתה הרבה יותר ממוזמן אלי ואעזור לך בשמחה רבה ובכיף!!!
אם תרצה את עזרתי פנה אלי בהודעה פרטית...
lior_bar_ami
02-04-2012, 08:31:31
שלומי אנו בצוות רוויי נסיון עם ה3GX ולנו כמטיסי סופ״ש לא מצאנו לנכון
להשקיע כפול במערכת טופ שבטופ כי המערכת המושמצת דווקא עושה את שלה
בצורה מעולה!!!
אני השקעתי כמה שבתות טובות כדי להביא את המערכת לדרישות שלי...
אתה הרבה יותר ממוזמן אלי ואעזור לך בשמחה רבה ובכיף!!!
אם תרצה את עזרתי פנה אלי בהודעה פרטית...
חסרה לכם רק שבת אחת, אחת שתטיסו עם כל מערכת אחרת...
ואז תבינו על מה ציקי מדבר.
guyro
02-04-2012, 08:51:30
לא מזמן רכשתי 600 פרו עם מע' 3GX להערכתי אני מטיס בינוני אבל עם מוטיבציה בלתי נדלית לפני רכישת המסוק הנ"ל הייתי בטוח שהמע' תקדם אותי פלאים אבל בהטסות הראשונות התאכזבתי היות שהרגשתי שלפעמים יש למסוק "חיים משלו" לקח לי עוד מס' הטסות על מנת "להרגיש" אותו וגם היום יותר קל לי להטיס מסוק פלייבר אני ברשותכם רוצה לצאת עם כמה מסקנות מוקדמות והייתי רוצה לשמוע מה יש לכם לאמר.
יתרונות המע' :
פחות רכיבים מיכניים בראש.
מוריד את נושא ג'יירו הזנב על כל חסרונותיו. (מיקום , סוג מצע, איכות...)
תיקון אוטומטי בכל המישורים לגורם חיצוני במקרה שלנו רוח.
יותר קל לכיוון.
אז תכלס זה מה "הרווחנו" ?
לעומת החיסרון הגדול שאני מוצא זה שלי באופן אישי יותר קשה להטיס עם המע' הזו והאם יש עוד כאלה שמרגישים כך?
שלומי ,בלי להכנס לויכוחים של מה יותר טוב או לא, אני חושב שחווית משתמש שלך פגומה ולכן נשמע שאתה מאוכזב ממעבר ל-FBL, נכון, פחות גרר, יותר זמן טיסה, פחות מכניקה לתחזק, אבל אתה חייב לעשות כמה טיסות על מערכת כמו VBAR בשביל להרגיש "אחרת" , יותר מזה תתפלא זה יקדם אותך פלאים, כמובן שתלוי גם ב"גודל" הביצים שלך לנסות דברים חדשים.
היתרון המשמעותי במערכת FBL טובה היא שאתה כמטיס צריך להכניס פחות תיקונים בתרגילים כדי שיצאו טובים ומדויקים, המערכת "עוזרת" לך בכך וגורמת לך להרגיש יותר בשליטה, מכאן הדרך מתקצרת ברמת ההטסה שלך ותוכל להתקדם לתרגילים חדשים.
אוסיף ואומר מערכת ה-3G ו-3GX הראשונות של אליין (לא מכיר את ה-3GX 2.0) מדמות מצב של פלייבר ומכך גם יכול לנבוע חוסר התחושה ה"מלאכותי" של FBL כמו: מיקאדו ודומיו.
שווה לנסות...אם "בוער" לך, אם לא , כמו שמוטי כתב, הוא נהנה גם עם הפלייבר שלו, ואין סיבה שלא.
ליאור אני מודע לאיכויות הביסטx ואומר
מפורשות שהביסט איכותית מאד ופונקציונלית הרבה יותר
מהמערכת הנוחכית שלי, 3GX.
מה שאני אומר הוא פשוט מאד, אם לא היה לי כבר 3GX על המסוק
אני בטוח שהיה יושבת שם ביסטX ממזמן, אבל כרגע זה הציוד שלי ואיתו אני
צריך לדעת להסתדר ועושה את זה דווקא די טוב בהתאם לצרכים שלי כרגע!
אין פה ויכוח, אם הבחור ירצה לתת צ׳אנס למערכת אשמח לעזור כי אני חושב שיש לי הכלים
והידע ומעט נסיון כדי לייצב לו את המערכת...
lior_bar_ami
02-04-2012, 09:38:55
העניין הוא אחר, הבחור מצביע בבירור על בעייתיות שנובעת מהרגשת ״החיבור״ לכלי, ולא מבעיית כיוונים כזו או אחרת.
עזוב את הבדלי האיכות והפונקציונאליות בצד, הרי אנחנו יודעים שבכל מה שנוגע ל״תחושת החיבור״ המערכות הalignיות נותנות הרגשה של פלייבר ולא רובו-סוק ממושמע כמו מסוק FBL עם מערכת איכותית.
הבחור מלין בדיוק על האופי המוכר (שאהוד בקרב חלק מהאנשים, אך שנוא בקרב אחרים) של ה 3G/X.
כל מה שתכוון לו או תסדר משול ללזי.. עם ולנסות להרגיש בלי - ניסיון החיים מראה שגם בזה יש כייף, אבל בינינו אין כמו הדבר האמיתי :)
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?eglqza
wonderd
02-04-2012, 09:42:37
שלומי,
כולם צודקים כמובן, אבל אם ייצא לנו להיפגש, אני אשמח לכוון לך את ה 3GX כדי שגם אתה תהנה ממנה, אפילו שהיא המערכת הכי פחות טובה בשוק.
נולד לטוס
02-04-2012, 09:56:22
ציקי נכון מאוד נמאס מזה שאתה כל הזמן צודק !!!!!!!! אני מתקשר לישראלה להתלונן :)
danny z
02-04-2012, 10:02:03
בתכלס , לפני השידרוג הרגשתי פלייבר רגיל ..לאחר השידרוג השתנה משמעותית !!!
wind556
02-04-2012, 10:23:15
לא שכחתי, במקרה הזה אין צורך לציין זאת.
כשאתה משתמש ב 3GX כל מערכת אחרת שתבחר תהיה שידרוג משמעותי עבורך.
+ מליון
העניין הוא אחר, הבחור מצביע בבירור על בעייתיות שנובעת מהרגשת ״החיבור״ לכלי, ולא מבעיית כיוונים כזו או אחרת.
עזוב את הבדלי האיכות והפונקציונאליות בצד, הרי אנחנו יודעים שבכל מה שנוגע ל״תחושת החיבור״ המערכות הalignיות נותנות הרגשה של פלייבר ולא רובו-סוק ממושמע כמו מסוק FBL עם מערכת איכותית.
הבחור מלין בדיוק על האופי המוכר (שאהוד בקרב חלק מהאנשים, אך שנוא בקרב אחרים) של ה 3G/X.
כל מה שתכוון לו או תסדר משול ללזי.. עם ולנסות להרגיש בלי - ניסיון החיים מראה שגם בזה יש כייף, אבל בינינו אין כמו הדבר האמיתי :)
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?eglqza
ליאור
אתה צודק לחלוטין אבל זו לדעתי לא הנקודה החלשה ביותר ב 3GX
מעבר לעניין ההרגשה אם אתה מטיס עם פלייבר או בלי פלייבר יש את עניין האינטגרצייה שבין שלושת הצירים קרי סייקליק מול זנב, ביטול הטורק שיוצר הראש וכו...
זו החולשה הגדולה ביותר במערכות של אליין שפשוט לא מתפקדות כמו מערכת פלייברלס אלא יותר כמו שלושה ג'ירואים על מסוק.
lior_bar_ami
02-04-2012, 11:21:38
ליאור
אתה צודק לחלוטין אבל זו לדעתי לא הנקודה החלשה ביותר ב 3GX
מעבר לעניין ההרגשה אם אתה מטיס עם פלייבר או בלי פלייבר יש את עניין האינטגרצייה שבין שלושת הצירים קרי סייקליק מול זנב, ביטול הטורק שיוצר הראש וכו...
זו החולשה הגדולה ביותר במערכות של אליין שפשוט לא מתפקדות כמו מערכת פלייברלס אלא יותר כמו שלושה ג'ירואים על מסוק.
מסכים לחלוטין.
ליאור בשביל הנסיון אני מת לנסות מיקאדו או ביסט על ה600 שלי.
אשמח להתבדות ולגלות שינויי משמעותי,
יש לך שני מערכות לאבלואציה? אני מת להבין במה מדובר...
lior_bar_ami
02-04-2012, 11:54:26
ליאור בשביל הנסיון אני מת לנסות מיקאדו או ביסט על ה600 שלי.
אשמח להתבדות ולגלות שינויי משמעותי,
יש לך שני מערכות לאבלואציה? אני מת להבין במה מדובר...
אתה מוזמן להגיע לקחת סיבוב על ה X5 שלי, או הפיוז'ן 50 ולהבין במה מדובר.
מבטיח לך שלא תרצה שום דבר אחר....
לא מזמן רכשתי 600 פרו עם מע' 3GX להערכתי אני מטיס בינוני אבל עם מוטיבציה בלתי נדלית לפני רכישת המסוק הנ"ל הייתי בטוח שהמע' תקדם אותי פלאים אבל בהטסות הראשונות התאכזבתי היות שהרגשתי שלפעמים יש למסוק "חיים משלו" לקח לי עוד מס' הטסות על מנת "להרגיש" אותו וגם היום יותר קל לי להטיס מסוק פלייבר אני ברשותכם רוצה לצאת עם כמה מסקנות מוקדמות והייתי רוצה לשמוע מה יש לכם לאמר.
יתרונות המע' :
פחות רכיבים מיכניים בראש.
מוריד את נושא ג'יירו הזנב על כל חסרונותיו. (מיקום , סוג מצע, איכות...)
תיקון אוטומטי בכל המישורים לגורם חיצוני במקרה שלנו רוח.
יותר קל לכיוון.
אז תכלס זה מה "הרווחנו" ?
לעומת החיסרון הגדול שאני מוצא זה שלי באופן אישי יותר קשה להטיס עם המע' הזו והאם יש עוד כאלה שמרגישים כך?
שלומי אני יכול להגיד לך כל מערכת פלייברלס מצויינת להבדיל מהטופ END שהן מצוינות +
לאחרונה עשיתי טסטפלייט למערכת 3GX על 700 חשמלי. מהשולחן ישר לשטח והמערכת
פשוט עבדה יפה ולא ביישה את עצמה. בסופו של יום זה לא משנה עם איזו מערכת אתה מטיס
כל עוד אתה יודע לכוון אותה ולכייל אותה לצרכי טיסה שלך ואתה מודע למגבלות שלה.
גם למערכות ה-TOP END יש חסרונות ויתרונות ולא הכל ורוד אלא אם יש לך עינים אדומות.
תכנס לפורום helifreak.com ותראה איזה תקלות אנשים נתקלים שם במערכות.
משום מה בארץ אנחנו לא שומעים על התקלות האלו אולי בגלל שהרוב כותבים שם......
להלן הקישורים לכמה תקלות במערכות שונות.....
BeastX :
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=239
Mikado :
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=97
Align : 3GX
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=260
בהצלחה.....
ohadsh
02-04-2012, 12:32:57
מה שנפוץ בארץ היום זאת המערכת שברשותך! (3GX)
ולכן ישנם הרבה פניות לעזרה במערכת הזאת.
אני אגיע ואנסה...
בפאזה אחרת לגמרי נראה שאיך שהכל מתנהל בפורום הזה...
נראה שאני גם עובר לפורומים בחו״ל ואפסח על הפורום הזה...
הכל פה מתנהל עקום כל אחד נהיה המומחה, תמיכה אמיתית אין פה...
וחוץ מזיבולי שכל של קסילים אין פה שום תועלת....
אז יאללה בייי
זו הייתה ההודעה האחרונה שלי פה וגם האחרונה שאסתכל בה כנראה!
מכאן כולכם יכולים להמשיך ולערבב מים! שיהיה בהצלחה!
satrianip
02-04-2012, 12:45:17
אני אגיע ואנסה...
בפאזה אחרת לגמרי נראה שאיך שהכל מתנהל בפורום הזה...
נראה שאני גם עובר לפורומים בחו״ל ואפסח על הפורום הזה...
הכל פה מתנהל עקום כל אחד נהיה המומחה, תמיכה אמיתית אין פה...
וחוץ מזיבולי שכל של קסילים אין פה שום תועלת....
אז יאללה בייי
זו הייתה ההודעה האחרונה שלי פה וגם האחרונה שאסתכל בה כנראה!
מכאן כולכם יכולים להמשיך ולערבב מים! שיהיה בהצלחה!
+1
אריאל פולק,
צוות חאפטה מישור אדומים
Rexiguru
02-04-2012, 12:45:35
שלומי אני יכול להגיד לך כל מערכת פלייברלס מצויינת להבדיל מהטופ END שהן מצוינות +
לאחרונה עשיתי טסטפלייט למערכת 3GX על 700 חשמלי. מהשולחן ישר לשטח והמערכת
פשוט עבדה יפה ולא ביישה את עצמה. בסופו של יום זה לא משנה עם איזו מערכת אתה מטיס
כל עוד אתה יודע לכוון אותה ולכייל אותה לצרכי טיסה שלך ואתה מודע למגבלות שלה.
גם למערכות ה-TOP END יש חסרונות ויתרונות ולא הכל ורוד אלא אם יש לך עינים אדומות.
תכנס לפורום helifreak.com ותראה איזה תקלות אנשים נתקלים שם במערכות.
משום מה בארץ אנחנו לא שומעים על התקלות האלו אולי בגלל שהרוב כותבים שם......
להלן הקישורים לכמה תקלות במערכות שונות.....
BeastX :
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=239
Mikado :
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=97
Align : 3GX
http://www.helifreak.com/forumdisplay.php?f=260
בהצלחה.....
זה מה שמצאתי - http://www.helifreak.com/showthread.php?t=400321
אני אגיע ואנסה...
בפאזה אחרת לגמרי נראה שאיך שהכל מתנהל בפורום הזה...
נראה שאני גם עובר לפורומים בחו״ל ואפסח על הפורום הזה...
הכל פה מתנהל עקום כל אחד נהיה המומחה, תמיכה אמיתית אין פה...
וחוץ מזיבולי שכל של קסילים אין פה שום תועלת....
אז יאללה בייי
זו הייתה ההודעה האחרונה שלי פה וגם האחרונה שאסתכל בה כנראה!
מכאן כולכם יכולים להמשיך ולערבב מים! שיהיה בהצלחה!
עוד פעם ערבבת צבעים אמיר ? :)
ohadsh
02-04-2012, 12:53:48
יאלה בלגן! ח ח ח
:cool:
זה מה שמצאתי - http://www.helifreak.com/showthread.php?t=400321
שים לב שזה מיולי 2011 ואף אחד לא הכיר את המערכת של אליין אז......
אפילו המומחים שלנו בארץ !
lior_bar_ami
02-04-2012, 13:18:08
שים לב שזה מיולי 2011 ואף אחד לא הכיר את המערכת של אליין אז......
אפילו המומחים שלנו בארץ !
ביולי 2011 כבר הספקנו לנסות CSM, להתקין סקוקום, לשדרג לויבאר (3.7), לנסות TOTAL G, לנסות ALIGN, לברוח חזרה לויבאר, לנסות RONDO, לנסות שוב ALIGN, ושוב, ושוב, ושוב, לברוח חזרה לויבאר (על כל גרסותיה), לנסות ביסט X, לנסות HELICOMMAND, לנסות מיקרו ביסט, להתאהב מחדש - לא לנסות שום דבר אחר.
בטח שכחתי כמה מערכות בדרך, אבל 2011 לא היה כזה מזמן, וכבר היה די והותר ניסיון עם ה 3G כמו גם מערכות נוספות (כמו שנוכחת לראות).
תיקון טעות ליאור
יולי 2010 כבר היה VBAR בגירסה 4.
היא היתה בזמנו כמו במבה של אוסם - לא היה כמו , לא יהיה כמו ואין כמו :)
lior_bar_ami
02-04-2012, 13:28:37
אין שום טעות ציקי - רשמתי מה הספקנו עד יולי 2011, עת ששגיא החליט שלא היה ניסיון עם ה 3G עד לזמן זה...
אין שום טעות ציקי - רשמתי מה הספקנו עד יולי 2011, עת ששגיא החליט שלא היה ניסיון עם ה 3G עד לזמן זה...
בנינו, מה זה משנה?
העיקר ההופעה :)
חסרים לי הבדיחות עם התרנגולים והרכבות, זוכר?
שים לב שזה מיולי 2011 ואף אחד לא הכיר את המערכת של אליין אז......
אפילו המומחים שלנו בארץ !
לאילו שזכרונם בוגד בהם...
ביולי 2010 (ליתר דיוק תחילת יוני 2010) היה לרון אפרת מערכת 3G (ראשונה בארץ) על מסוק טירקס 600.
תשאל אותו איך זה טס? ומה קרה מאז שעבר ל VBAR.
lior_bar_ami
02-04-2012, 14:02:18
ציקי היו עוד מספר לא מבוטל של מע' 3G גם לפני זו שציינת של רון, על מגוון רחב של מסוקים (לא רק ALIGN) - הן הוחלפו כלאומת שהורכבו.
lior_bar_ami
02-04-2012, 14:02:56
בנינו, מה זה משנה?
העיקר ההופעה :)
חסרים לי הבדיחות עם התרנגולים והרכבות, זוכר?
זוכר גם זוכר....
אז מכל הבלגן בשירשור הזה מה המערכת המומלצת?
bartovmoti
02-04-2012, 14:55:04
מכל הבלאגן הזה אני נשאר עם הפלייבר שלי..
הכי טוב, הכי פשוט, אני הולך לישון וכשהמערכת של ספרטן תצא, תעירו אותי..
Friman
02-04-2012, 15:03:51
אמנם הדרמה איננה לטעמי (תמיד העדפתי אקשן או קומדיה ;)) אבל אני יכול להתחבר במשהו לנקודה שמעלים אמיר ואריאל. נהיה פה בפורום קאנון מאד צפוי ולא גמיש לגבי מה נכון ומה טוב וקשה מאד להעלות לדיון פיתוח או מותג שסוטה מהדיון הזה. למשל, להעלות לדיון בקשה להשוואה אמיתית ומעמיקה בין טארוט לקופטר x בוודאי יביא לסקילה פומבית כאן בעוד שבפורומים בחו״ל מוסכם שאלו חיקויים שערכם פחות מהמקור במעט, אך ההשוואה ביניהם נחשבת ללגיטימית ביותר ויש שרשורים של עשרות עמודים עמוסי מידע ותוכן מעניין לקריאה בנושא הזה בrcGroups, בלי שפעם אחת תוזכר שם המילה ״זבל״ שכאן בוודאי תחזור יותר מכל מידע רלוונטי אמיתי בסוגייה שכזו ;). עוד דוגמא, אני קורא בשבועיים האחרונים הרבה חומר על מערכת הפלייברלס של Alzrc שנקראת 3gys, מערכת שמקבלת גם בrcGroups וגם בHeliFreak ביקורות מעולות גם ביחס לVbar ולביסטיקס, ובוודאי ביחס ל3Gx וגם לעומת הEbar של kds, אבל לאור התגובות שזכה להן למשל יואב לגבי הkds שלו די ברור לי שדיון אמיתי במערכת שכזו לא ייתאפשר כאן, וחבל.
אני כן ממשיך לקרוא כאן , אני אוהב את האנשים (טוב נו גם את הדרמות פה ושם) ויש המון מה ללמוד כאן כששואלים ״שאלות נכונות״. אבל לכל השאלות שאינן ביסטיקס או Vbar, אכן לפעמים זה מרגיש שאין להן מקום להישאל כאן.
guyro
02-04-2012, 15:54:52
אמנם הדרמה איננה לטעמי (תמיד העדפתי אקשן או קומדיה ;)) אבל אני יכול להתחבר במשהו לנקודה שמעלים אמיר ואריאל. נהיה פה בפורום קאנון מאד צפוי ולא גמיש לגבי מה נכון ומה טוב וקשה מאד להעלות לדיון פיתוח או מותג שסוטה מהדיון הזה. למשל, להעלות לדיון בקשה להשוואה אמיתית ומעמיקה בין טארוט לקופטר x בוודאי יביא לסקילה פומבית כאן בעוד שבפורומים בחו״ל מוסכם שאלו חיקויים שערכם פחות מהמקור במעט, אך ההשוואה ביניהם נחשבת ללגיטימית ביותר ויש שרשורים של עשרות עמודים עמוסי מידע ותוכן מעניין לקריאה בנושא הזה בrcGroups, בלי שפעם אחת תוזכר שם המילה ״זבל״ שכאן בוודאי תחזור יותר מכל מידע רלוונטי אמיתי בסוגייה שכזו ;). עוד דוגמא, אני קורא בשבועיים האחרונים הרבה חומר על מערכת הפלייברלס של Alzrc שנקראת 3gys, מערכת שמקבלת גם בrcGroups וגם בHeliFreak ביקורות מעולות גם ביחס לVbar ולביסטיקס, ובוודאי ביחס ל3Gx וגם לעומת הEbar של kds, אבל לאור התגובות שזכה להן למשל יואב לגבי הkds שלו די ברור לי שדיון אמיתי במערכת שכזו לא ייתאפשר כאן, וחבל.
אני כן ממשיך לקרוא כאן , אני אוהב את האנשים (טוב נו גם את הדרמות פה ושם) ויש המון מה ללמוד כאן כששואלים ״שאלות נכונות״. אבל לכל השאלות שאינן ביסטיקס או Vbar, אכן לפעמים זה מרגיש שאין להן מקום להישאל כאן.
אני אגיד לך מה אני חושב: שאל שלומי שאלה שרק אולי 3 אנשים ענו עליה וכל היתר הפכו את זה לויכוח הרגיל שמשום מה עושה רושם שכולם נהנים להתכתש בו פעם אחר פעם.
אז תקראו שוב את את השאלות של שלומי ותענו לעניין, כי לפי דעתי שלומי יחזור לפלייבר לפני שהשירשור הזה יגמר...:confused:
וכן אני מטיס VBAR....כי טוב לי איתו וכל אחד יעשה מה שטוב לו !
ולצטט את מוטי " שהמערכת של ספרטן תצא, תעירו אותי...." , את זה אני חייב לנסות!
amijan27
02-04-2012, 15:59:57
החיסרון היחיד שאתה חווה הוא בבחירה במערכת עצמה.
בחרת מערכת שכדי להגיע איתה לתוצאות סבירות צריך להשקיע הרבה מאמץ, גם בהבנת הסטאפ וגם בכיוונים וכיולים בשטח באופן תדיר.
כשתטיס עם מערכת פלייברלס נורמלית לא תחשוב בכלל על אופציה אחרת.
מערכת פלייברלס טובה בהחלט תקדם אותך משום שהמסוק ירגיש לך הרבה יותר מדוייק, זריז וגם ישמור על ביצועים טובים יותר במיוחד בטיסות במהירות גבוה כשמנגד מסוק פלייבר לא מסוגל להגיע למהירויות כאלו עם אותם ביצועים.
כמה אתה קוטל את ה3GX? אולי היא לא המערכת הכי טובה בעולם אבל היא בהחלט מצוינת והכיולים שלה פשוטים וקלילים ולא צריך לחזור עליהם בשטח כל פעם
נשמע שאתה לא ממש אוביקטיבי ואתה תקטול את המערכת בכל מקרה וככה סתם תטעה ותבאס מי שמקשיב לך
אני מטיס את trex 550 v2 3GX ומרוצה עד הגג מהמערכת.
כמה אתה קוטל את ה3GX? אולי היא לא המערכת הכי טובה בעולם אבל היא בהחלט מצוינת והכיולים שלה פשוטים וקלילים ולא צריך לחזור עליהם בשטח כל פעם
נשמע שאתה לא ממש אוביקטיבי ואתה תקטול את המערכת בכל מקרה וככה סתם תטעה ותבאס מי שמקשיב לך
אני מטיס את trex 550 v2 3GX ומרוצה עד הגג מהמערכת.
אם תבדוק את התגובות שלי תגלה שאפילו המלצתי עליה.
לא יפה סתם ללכלך.
מכל הבלאגן הזה אני נשאר עם הפלייבר שלי..
הכי טוב, הכי פשוט, אני הולך לישון וכשהמערכת של ספרטן תצא, תעירו אותי..
זה מזכיר לי את הסיפור של שחר לזרוב עם המערכת של פוטאבה.
מאז יצאה המערכת לשוק, הוא רכש אותה, הרכיב, כיוון, הטיס ולבסוף עם איזו מערכת שחר מטיס היום ילדים?
את זה תצטרכו לשאול אותו :)
אהה, כמעט ושכחנו את חן.
היתה גם מערכת של TOTAL G שיצאה לשוק, נוסתה, נבדקה ולבסוף מה היתה הבחירה? ...
אולי גם חן לא מבין במערכות פלייברלס :confused:
amijan27
02-04-2012, 16:33:28
אם תבדוק את התגובות שלי תגלה שאפילו המלצתי עליה.
לא יפה סתם ללכלך.
ציקי הגבתי למה שרשמת בדיוק
ולא לכלכתי אני מקפיד לדבר יפה ולא משמיץ
אני פשוט רוצה שיהיה כאן יותר תשובות עיניניות ואינפורמטביות
בשביל שכונו כולל אני נוכל ללמוד
liran
02-04-2012, 16:43:55
אין לי שום נסיון עם מערכות FBL מלבד הויבאר.
המסוק שאני מטיס הוא רפטור 50 טיטאן SE והוא למעשה מסוק שביחס למה שקיים היום בשוק נחשב לתכנון מיושן אבל ותיק ומוצלח. שיטת ניהוג MCCPM.
התלבטתי רבות לפני שבפועל ביצעתי את ההסבה ל FBL כי בסה"כ ניסיתי להבין מה יצא לי מזה...הרי יש לי כבר מסוק שטס טוב, מכוון כמו שאני אוהב, אז למה לעזאזל צריך לתקן את מה שעובד?? וכן קראתי על ה FBL שזה מפחית את הגרר על המערכת, שזה חוסך דלק וכו כו, כל כך הרבה קראתי שכבר התייחסתי לכל הפרסומת הזאת כקלישאה ולא לקחתי את זה יותר מדי ברצינות.
לבסוף החלטתי מה שנקרא לקפוץ למים וקניתי את הויבאר יחד עם שידרוג התוכנה לפרו כי רציתי גוברנור מובנה, כי אם כבר אז כבר, ראש FBL של RJX ורבותי... הדבר הזה טס מדהים! המסוק פשוט התעורר לחיים! לא קלישאות ולא בטיח, להטיס עם פלייבר זה כאילו לנסוע באוטו עם מעצור יד משוך. המסוק נהייה יותר זריז יותר מדוייק וזה עוד לפני שהתחלתי את כל ה FINE TUNING. הכיולים של הויבאר הם מאוד נוחים מממשק המחשב ויש עוד בונוס קטן למשתמשי האנדרויד שביננו...מיקאדו הוציאו אפליקציה שבאמצעות מודול בלותות' אפשר לכייל הכל מהטלפון!! כמובן שרצתי להזמין מאיביי כזה מודול ( מקורי עולה הון תועפות ) והחגיגה רק הפכה להיות עוד יותר מהנה.
shlomiv10
02-04-2012, 17:00:12
תודה לכולם .
TooLy
02-04-2012, 19:26:28
v-bar ???
בעעעעעעעעעע........איכס של מערכת !!!
מה אנשים בכלל מבינים...
שיהיה לכולם חג שמח וכשר..
דרך אגב . מישהוא שמאוד מאוד מקורב אליי. , ואני מאוד מחשיב את דעתו הטיס פעם מסוק עם אחת מהמערכות המדוברות , ודימה את תחושת הסטיקים לבחישה של כף בסיר מרק צה"לי סמיך...
עד כדיי כך העסק נתן תחושה של " חיבור "...
איש באמונתו ( ובכספו ) יחייה..
עוזי.
אין לי שום נסיון עם מערכות FBL מלבד הויבאר.
המסוק שאני מטיס הוא רפטור 50 טיטאן SE והוא למעשה מסוק שביחס למה שקיים היום בשוק נחשב לתכנון מיושן אבל ותיק ומוצלח. שיטת ניהוג MCCPM.
התלבטתי רבות לפני שבפועל ביצעתי את ההסבה ל FBL כי בסה"כ ניסיתי להבין מה יצא לי מזה...הרי יש לי כבר מסוק שטס טוב, מכוון כמו שאני אוהב, אז למה לעזאזל צריך לתקן את מה שעובד?? וכן קראתי על ה FBL שזה מפחית את הגרר על המערכת, שזה חוסך דלק וכו כו, כל כך הרבה קראתי שכבר התייחסתי לכל הפרסומת הזאת כקלישאה ולא לקחתי את זה יותר מדי ברצינות.
לבסוף החלטתי מה שנקרא לקפוץ למים וקניתי את הויבאר יחד עם שידרוג התוכנה לפרו כי רציתי גוברנור מובנה, כי אם כבר אז כבר, ראש FBL של RJX ורבותי... הדבר הזה טס מדהים! המסוק פשוט התעורר לחיים! לא קלישאות ולא בטיח, להטיס עם פלייבר זה כאילו לנסוע באוטו עם מעצור יד משוך. המסוק נהייה יותר זריז יותר מדוייק וזה עוד לפני שהתחלתי את כל ה FINE TUNING. הכיולים של הויבאר הם מאוד נוחים מממשק המחשב ויש עוד בונוס קטן למשתמשי האנדרויד שביננו...מיקאדו הוציאו אפליקציה שבאמצעות מודול בלותות' אפשר לכייל הכל מהטלפון!! כמובן שרצתי להזמין מאיביי כזה מודול ( מקורי עולה הון תועפות ) והחגיגה רק הפכה להיות עוד יותר מהנה.
לירן
את הדבר החשוב ביותר שכחת להזכיר בתגובה שלך.
היא לא תואמה איתי :)
יש לך אחלה מערכת ביד, תהנה !
TooLy
02-04-2012, 19:37:28
חלילה לנו מלהשמיץ...
מי הזכיר את ה-3G ?:mad:
אתה זוכר מה אמרו הגשש על המליז , משמיץ ומדבר סרה ...
המוציא דבר קללה מפיו , אינעל אבי אבי אביו....
ובאמת...מי אנחנו בכלל שנדבר ???
עוזי
Friman
02-04-2012, 21:24:00
ובאווירה הכייפית של שרשור החג,
בהצלחה למנהל פורום מסוקים חשמליים הנכנס...
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?49942-%EE%F0%E4%EC-%E7%E3%F9-%EC%F4%E5%F8%E5%ED-%EE%F1%E5%F7%E9%ED-%E7%F9%EE%EC%E9%E9%ED&goto=newpost#post345522
ובאווירה הכייפית של שרשור החג,
בהצלחה למנהל פורום מסוקים חשמליים הנכנס...
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?49942-%EE%F0%E4%EC-%E7%E3%F9-%EC%F4%E5%F8%E5%ED-%EE%F1%E5%F7%E9%ED-%E7%F9%EE%EC%E9%E9%ED&goto=newpost#post345522
הצלחת להשתיק את כולם :cool:
kal1311
03-04-2012, 08:20:21
הצלחת להשתיק את כולם :cool:
היה צריך לעשות את זה כבר בדף הראשון:D
שגיא בהדונס
03-04-2012, 08:40:54
למה לשתוק ??? פעם ראשונה שאני קורא כאן 3 דפים עם פה פעור..... אחלה שירשור , חלקו ענייני , חלקו עוקצני וחלקו חברי... פשוט תענוג!!!
ולפותח השירשור , דיבורים על כל מערכות הפלייבר/לס למיניהן בקרב המטיסים בארץ זה כמו לדבר על טעם וריח שכמובן אין על מה להתווכח !!
אני אישית חושב שיש הבדל עצום בין מערכות "פשוטות" ( מבלי להשמיץ ) לבין המערכות המתקדמות כמו מיקאדו וביסטיקס.
שיהיה לך בהצלחה ואתה צריך אותה אחינו , אני בטוח שהצליחו לשגע אותך פה עד כדי פלייבררררררר עם רפטור ( הישן ).
Friman
03-04-2012, 09:04:34
הצלחת להשתיק את כולם :cool:
זה לא אני, זה המנהל...
lior_bar_ami
03-04-2012, 09:32:12
בהדונס אפשר מנה פלייברלס בפיתה? :)
---
I am here: http://tapatalk.com/map.php?t2nkgf
shlomiv10
03-04-2012, 10:26:17
תודה לכל העונים.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.