PDA

צפייה בגרסה מלאה : TREX 550 3GX



sharon
11-04-2012, 13:54:29
אחרי שהרכבתי אותו (בסה"כ היה צריך לחבר את הזנב) ישבתי להלחים את המחברים של הסוללות (4400 אמפר 45C).
כמעט היתה תאונה אחרי שקיצרתי בטעות - עפו גיצים לא משהו רציני.
אתמול העליתי אותו לרחוף ראשון בחצר. איזה עוצמה יש למסוק הזה, פשוט מדהים.
ה- XG8 שלט מדהים - עדיין לומד אותו.
החלטתי להתרכז במסוק הזה ולמכור את השניים האחרים שיש לי (קופטר 450 ו- TREX 500) כולל השלט והמקלט.

Friman
11-04-2012, 13:57:19
אתה מתכוון שהראש והגוף הגיעו מורכבים והטסת ככה, בלי לפרק ולוודא גירוז ולוקטייט?
כי אם כן לא רק ניצוצות יעופו לך...
אני מקווה שהבנת הנקרא שלי לוקה בחסר כי אם אני מבין נכון עשית עד כה לפחות 3 טעויות דרסטיות בדרך...

sharon
11-04-2012, 13:57:37
שכחתי לשאול:
1. טעינה של סוללה 4400 - האם זרם הטעינה הוא גם 4400? במטען צריך לכוון את הזרם.
2. האם בסימולטורים יש הבדל בין מסוקי FLYBARLESS לבין רגילים?
ביי,
שרון

naor14
11-04-2012, 14:04:00
יש הבדל, הפלייברלס יותר חריף, חד ומדויק. אם יש לך פוניקס תבחר ב TREX 550 3G

AMIR
11-04-2012, 16:23:06
כמה דברים לי אליך:
1. האם המסוק חדש מהקופסא? אם כן עליך לפרקו ולהרכיב הכל מהתחלה!!!
לא ניקית הברגות, לא מרחת לוקטייט על הברגים, לא מרחת גריז...
זה יעלה לך בריסוק קשה ממש ממש בקרוב!!!
אם תרצה את עזרתי פנה אלי בפרטי, אשמח לעזור לך עם הבנייה והחיווט
הכיוון של ה3GX.

2. בנוגע לטעינה: אם הסוללה שלך היא 4400 מילי אמפר כלומר שאם ברצונך
לטעון את הסוללה בקצב של 1C עליך לכוון במטען את עמודת הזרם ל 4400.
אגב, מומלץ לטעון סוללות בקצב של 1C כדי לשמור על אורך חיים.
כמובן שכדי לשמור על הסוללות שלך עליך לא לפרוק מעל 70% מקיבולת הסוללה.

3. לא ממליץ לך למכור את ה450, שה מסוק שני מצויין ללימוד והגברת הביטחון בהטסה!
מדובר מניסיון.

שיהיה בהצלחה!

wind556
11-04-2012, 19:41:44
ה XG8 הוא לא שלט טוב
הוא מושלם :cool:
תתחדש על הכל

wind556
11-04-2012, 19:42:24
ה XG8 הוא לא שלט טוב
הוא מושלם :cool:
תתחדש על הכל

אגב, אם תרצה עזרה עם השלט או כל דבר אחר, אל תהסס לפנות, יש לי שלט כזה ואני מכיר אותו לא רע בכלל

eli119900
11-04-2012, 22:44:49
תתחדש אחי

sharon
12-04-2012, 17:10:56
תודה לכולם על הארות/הערות. אני בהחלט יבדוק את כל המסוק. בסה"כ הרמתי אותו לריחוף קצר בחצר.
עברתי על ההרכבה וחיזקתי איפה שהיה צריך. עדיין צריך להוסיף את הלוקטייט.
לוקטייט בחיבורי בברזל על ברזל נכון?
איפה לגרז? איך בשמן או בגריז ממש? יש סוג מומלץ?

אליקופטר
12-04-2012, 17:26:28
הוראות יצרן עלפי חוברת הרכבה!
לגבי לוקטייט נכון,בורג ותבריגי מתכת.

AMIR
13-04-2012, 06:14:04
לא פתחת את החוברת הרכבה, או שלא קראת את כל הכיתובים שמסביב...
בחוברת הרכבה מתואר ומוסבר הכל.
איפה למרוח לוקטייט, איזה סוג של לוקטייט ואיפה לשים סיליקון גריז!

בכל אופן מגיע עם הקיט שפורפרת עם סיליקון גריז.
צריך למרוח על הספינדל, ציר ראשי, מיסבי לחץ בגריפים.

לוקטייט יש לשים בכל הברגת מתכת עם בורג מתכת כמובן.
על ציר המנוע יש למרוח לוקטייט כדי לאבטח את הפניון.

ממליץ לך להיצמד למקצוען כדי שיעבור על הכל.
שיהיה בהצלחה.

wonderd
13-04-2012, 07:18:12
נראה לי שהבחור לא קנה חדש אלא יד שנייה - אחרת אין דבר כזה "מגיע מורכב"...

לדעתי אל תמכור את ה 500 - זאת היתה אחת הטעויות שאני עשיתי שאני מתחרט עליה - מסוק מצויין שיכול להמשיך איתך בלימוד וגם לשמש חליפי במקרה של תאונה עם הגדול יותר.

sharon
13-04-2012, 09:32:38
ה"בחור" (40 ביולי הקרוב) קנה ב- FLYINGHOBBY RTF כולל שלט. למה? אין לי הרבה זמן ומיומנויות הדרושות להרכבה.
אני מסכים לגבי ה-500 אבל אם יתרסק יש מוטיבציה גבוהה לסדר כמה שיותר מהר.
אני יעבור על החוברת.
תודה, שרון

HeliDraco
13-04-2012, 11:19:53
תודה לכולם על הארות/הערות. אני בהחלט יבדוק את כל המסוק. בסה"כ הרמתי אותו לריחוף קצר בחצר.
עברתי על ההרכבה וחיזקתי איפה שהיה צריך. עדיין צריך להוסיף את הלוקטייט.
לוקטייט בחיבורי בברזל על ברזל נכון?
איפה לגרז? איך בשמן או בגריז ממש? יש סוג מומלץ?

לוקטייט- בכל מקום שיש הברגת מתכת למתכת ואין אבטחה עצמית (לדעתי בטירקס אין כאלה ).
גריז - עפ"י ההנחיות במנואל. הכי חשוב - מיסבי הדחיקה בראש ובזנב צריכים גריז.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2