צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש שידרוגים חדשים של ALIGN
guyro
11-04-2012, 16:01:47
החברה באליין לא נחים לרגע:
מנוע 750MX :
http://helidaily.com/coming-soon-from-align-new-600550-size-rudder-control-system/
מערכת זנב משופרת לגדלי 600/550:
http://helidaily.com/coming-soon-from-align-new-600550-size-rudder-control-system/
אלעד, זה נראה לי פרויקט בשבילך:
http://helidaily.com/black-shark-%E2%85%A2700-fuselage-from-align-is-now-available/
אחלה שדרוגים...
אני מחכה לשדרוג הזנב... רציתי שדרוג כזה של KDE אבל היה יקר
אחרי הראש DFC המדהים שהתקנתי שבוע שעבר יש שני דברים שאני רוצה:
הראשון הוא שדרוג הזנב
השני הוא להבי 600 של ראדיקס FBL מהסדרה החדשה!
סאונד בראש
11-04-2012, 16:48:39
אני כבר לא יודע אם זה טוב או רע כל הדברים החדשים האלה שהם מוציאים
אני פשוט רוצה הכל
wonderd
11-04-2012, 17:00:43
אין עליהם..
הם לא הכי טובים, מצד שני הם דואגים כל הזמן להתעדכן ולהוציא דברים חדשים.
אני מחכה לליין המסוקים החדש שלהם, לא נשאר עוד הרבה זמן...;)
לגבי המסוק שלי - לא נראה לי שהסטייסי החדשה תתאים, המסוק פשוט גדול מדי :)
בכל מקרה ה 800 מיועד לצילום ולא ל F3C.. :) :)
תודה על השיתוף!
נראה שאליין הדביקו כמה פערים מהמתחרים!
מבורך בעיניי.
adi 29338
11-04-2012, 21:35:24
אמיר יש לי שדרוג בזנב של KDE אלעד הרכיב לי אותו,מחזיק יפה מאוד את הזנב.
Friman
11-04-2012, 22:47:12
נשמע נחמד
השאלה המתבקשת... האם השדרוגים הללו הם רעיונות חדשים שלא חשבו עליהם קודם, ואז זה אומר שאליין הוציאו לשוק מוצרים שעוד היו Premature, או שאלו רעיונות שהיו כבר מראש ויצאו באיחור רק בשביל שציבור המטיסים ישקיע עוד כסף רב אחרי ההשקעה ברכישה הראשונית (מה שאנשי השיווק עשויים לכנות ״הגדלת נפח לקוח״). שוב, נפלא שיש שדרוגים אבל השאלה היא האם זה שלאליין יוצאים כל הזמן שדרוגים חדשים מעיד על חדשנות בלתי פוסקת או על משהו אחר. נקודה להרהור בשעת לילה מאוחרת. *
guyro
11-04-2012, 22:56:45
אליין אלופים בשיווק בשיטת המוצר המשלים , מאז ומתמיד וגם מחקים רעיונות אחרים כמו לדוגמא הזנב החדש שמקורו ב- KDE. או הראש DFC לדוגמא.
אבל תמיד מקפידים להתעדכן ולחדש. ומובילים בעלות תועלת.
eli119900
11-04-2012, 23:02:55
סוף סוף אליין מרימים את הכפפה
Friman
11-04-2012, 23:07:29
... ומובילים בעלות תועלת.
אני לא בטוח גיא. ״הגדלת נפח לקוח״ זה בימינו יעד שיווקי לא פחות חשוב ורווחי מהמכירה הראשונית. רמזתי שאולי זה מכוון, למרות שאין לי ספק בכך שאין כאן ״אולי״, זו אסטרטגיה שיווקית וודאית. אם אני לוקח בחשבון כמה הוצאתי על שדרוגים למסוק שלי מאז שקניתי אותו, אני לא בטוח שזו הייתה העסקה הכי כלכלית. מצד שני, בעיתוי שקניתי אותו, חיפשתי להוזיל כמה שיותר והנחתי שבהוזלה הזו אני משלם מחיר באיכות ושיידרשו בהמשך שדרוגים, בהדרגה. בראייה לאחור זה לא היה הכי זול שאפשר בחבילה הכוללת, אבל הכי התאים לצרכיי ולמשאבים שבחרתי להקדיש לנושא. אבל כשכבר יודעים איזה בור בלי תחתית מחכה במסלול השדרוגים, אני לא בטוח שאליין באמת מובילים ביחס עלות תועלת כשנדרשים כל כך הרבה שדרוגים כדי להביא את המסוקים שלהם למקסימום היכולת.
guyro
11-04-2012, 23:34:28
אני לא בטוח גיא. ״הגדלת נפח לקוח״ זה בימינו יעד שיווקי לא פחות חשוב ורווחי מהמכירה הראשונית. רמזתי שאולי זה מכוון, למרות שאין לי ספק בכך שאין כאן ״אולי״, זו אסטרטגיה שיווקית וודאית. אם אני לוקח בחשבון כמה הוצאתי על שדרוגים למסוק שלי מאז שקניתי אותו, אני לא בטוח שזו הייתה העסקה הכי כלכלית. מצד שני, בעיתוי שקניתי אותו, חיפשתי להוזיל כמה שיותר והנחתי שבהוזלה הזו אני משלם מחיר באיכות ושיידרשו בהמשך שדרוגים, בהדרגה. בראייה לאחור זה לא היה הכי זול שאפשר בחבילה הכוללת, אבל הכי התאים לצרכיי ולמשאבים שבחרתי להקדיש לנושא. אבל כשכבר יודעים איזה בור בלי תחתית מחכה במסלול השדרוגים, אני לא בטוח שאליין באמת מובילים ביחס עלות תועלת כשנדרשים כל כך הרבה שדרוגים כדי להביא את המסוקים שלהם למקסימום היכולת.
יש צדק בדבריך, אבל ממבט של מישהו שמוגבל בתקציב או רק מתחיל , הם עדיין מובילים בעלות תועלת, אני די בטוח שאפשר ללא שידרוגים להוציא תועלת די טובה מהקומבויים שלהם...
wonderd
12-04-2012, 07:23:16
אני לא בטוח גיא. ״הגדלת נפח לקוח״ זה בימינו יעד שיווקי לא פחות חשוב ורווחי מהמכירה הראשונית. רמזתי שאולי זה מכוון, למרות שאין לי ספק בכך שאין כאן ״אולי״, זו אסטרטגיה שיווקית וודאית. אם אני לוקח בחשבון כמה הוצאתי על שדרוגים למסוק שלי מאז שקניתי אותו, אני לא בטוח שזו הייתה העסקה הכי כלכלית. מצד שני, בעיתוי שקניתי אותו, חיפשתי להוזיל כמה שיותר והנחתי שבהוזלה הזו אני משלם מחיר באיכות ושיידרשו בהמשך שדרוגים, בהדרגה. בראייה לאחור זה לא היה הכי זול שאפשר בחבילה הכוללת, אבל הכי התאים לצרכיי ולמשאבים שבחרתי להקדיש לנושא. אבל כשכבר יודעים איזה בור בלי תחתית מחכה במסלול השדרוגים, אני לא בטוח שאליין באמת מובילים ביחס עלות תועלת כשנדרשים כל כך הרבה שדרוגים כדי להביא את המסוקים שלהם למקסימום היכולת.
כאסטרטגיה שיווקית זה קצת דפוק - רוב מי שקונה שידרוגים לא קונה את של אליין דווקא אלא של חברות כגון KDE ו QUICKUK, אל תטעה כאן - אליין לא עושים בכוונה - הם מוציאים מוצרים, לא הכי טובים בעולם, אבל דואגים לשפר אותם ולשדרג אותם. כמו שגיא כתב - יחסי העלות תועלת שלהם מצויינים ביחס לשאר השוק ולכן הם כאלה פופולריים..
על המדף שלי אישית עברו כעשרה מסוקי אליין, מלבד גלגל"ש ראשי ותושבת מנוע של KDE - אף אחד לא שודרג וכולם טסו מצויין, לא אכתוב שהם מושלמים, הם לא, אבל עדיין השידרוגים הם לא צורך קיומי, בטח שלא "בור בלי תחתית" כהגדרתך.
Friman
12-04-2012, 09:38:46
לא שללתי את אליין העליתי נקודה למחשבה.
נסיוני שונה משלך אלעד גם בוותק וגם במסקנות
wonderd
12-04-2012, 09:46:40
ואני לא הסנגור של אליין למרות שזה נשמע ככה לפעמים..:)
tkolber
12-04-2012, 10:57:26
אין עליהם..
אני מחכה לליין המסוקים החדש שלהם, לא נשאר עוד הרבה זמן...;)
תודה על השיתוף!
אתה רוצה לספר לנו משהו? האמת שבאמת הגיע הזמן לשיפור כמו סרוואים ישירות לראש.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.