PDA

צפייה בגרסה מלאה : חדשות מיקאדו כרגע הכריזו על לוגו 700, 600SX ויחידת VBAR חדשה



guyro
13-04-2012, 20:53:50
http://helidaily.com/breaking-news-mikado-announced-logo-700-600sx-and-a-new-vbar/

אני חושב שזה המסוק 700 הבא שלי...

AMIR
13-04-2012, 21:00:32
רק תשאיר אצלי את הרייב, אני אשמור לך עליו אצלי ;)

lkahlon
13-04-2012, 21:12:04
מיקאדו זה מיקאדו!! איזה יופי של מסוק!!!

HeliDraco
13-04-2012, 21:14:04
נראה מעניין ביותר.
יש תמונות יותר מפורטות של ה-600SX? לא כ"כ הצלחתי להבין מהתמונה מה שונה בו ביחס ל-600/600SE הקיימים.

guyro
13-04-2012, 21:15:54
נראה מעניין ביותר.
יש תמונות יותר מפורטות של ה-600SX? לא כ"כ הצלחתי להבין מהתמונה מה שונה בו ביחס ל-600/600SE הקיימים.


עדיין לא, בטח יפורסם בשעות הקרובות

nirgo
13-04-2012, 22:48:09
עוד שתי תמונות של ה 700 ואחת של ה 600SX

65523
65524
65525

HeliDraco
13-04-2012, 22:51:15
עוד שתי תמונות של ה 700 ואחת של ה 600SX

65523
65524
65525

בינתיים זה די נראה כמו ה-600SE ה"רגיל"
לא מאמין שהקאטץ' הוא בחופה... :mad:

nirgo
13-04-2012, 23:02:54
יכול להיות שבמקרה הזה זה גימיק שיווקי אבל שים לב לראש, לקאונטר ברינג שמתחבר לציר ראשי וכמו כן הזנב בצבע המיוחד. על פניו זה בהחלט יכול להיות ברמה של חלקי שדרוג אבל אני מאוד אוהב את החופה :)

HeliDraco
13-04-2012, 23:17:32
יכול להיות שבמקרה הזה זה גימיק שיווקי אבל שים לב לראש, לקאונטר ברינג שמתחבר לציר ראשי וכמו כן הזנב בצבע המיוחד. על פניו זה בהחלט יכול להיות ברמה של חלקי שדרוג אבל אני מאוד אוהב את החופה :)

הראש נראה דומה מאד עד זהה ל-600 המקורי. אולי שינוי קטן ב-Head Block, אבל לא מעבר לזה.
הקאונטר -ברינג אכן יכול להיות שדרוג משמעותי לטיסות 3D קשות (והוצע כשדרוג בעבר), אבל לא הייתי מוציא דגם חדש של מסוק רק בגללו :)
אני מאד אוהב את הלוגו שלי (שהוא בכלל 500, אבל זו לא הנקודה), אבל אם מיקדו היו מחליטים לשפר את המסוק שלהם, היה אפשר להמליץ להם על כמה דברים חוץ מצבע הזנב ;)
רק נהיה מעניין יותר ויותר... :D

guyro
13-04-2012, 23:32:14
עדכנתי עוד תמונות, גם השוואה בגודל בין ה-700 ל- אקסטרים

http://helidaily.com/breaking-news-mikado-announced-logo-700-600sx-and-a-new-vbar/

wonderd
14-04-2012, 07:02:35
אני מצטער אבל אצלי האקסטרים הוא המטרה כרגע, ואני די נעול על המטרה... :)

דרך אגב - פיספסתם שם דבר חשוב - באחת התמונות יש VBAR חדש...

guyro
14-04-2012, 07:26:35
לא פיספסנו, קראתי שהורידו שם חלק מהרגישות למסוקי ניטרו עם מנועים חזקים...

wonderd
14-04-2012, 07:36:55
אצל עדי לא ראיתי רגישות..;)

yoavbob
14-04-2012, 14:12:57
משהו יודע עם פרסמו כבר מחירים או מתי יפרסמו?

elicopter
14-04-2012, 22:11:21
ה700 וה800 מדהימים
לפני הכריסמס יהיו פה כמה אנשים שיתקשו להחליט
אני חשבתי על x7 אבל עכשיו.........

ערן אפרייאט
16-04-2012, 10:48:12
למשהו יש עידכונים??

lior_bar_ami
16-04-2012, 11:57:25
קודם כל זה לוגו - רע זה בטוח לא יכול להיות, עם זאת יש כמה דברים שמטרידים אותי ב 700 שלהם...
נניח לרגע את עניין המחיר בצד (המסוק הרי מבוסס על ה 800 היקר מאוד שלהם), תכנון הפריימים שלהם נראה לי קצת לקוי...
במסוקי 700 חשמליים עתירי מתח והספק משקל הסוללה הוא אחוז די גדול ממשקל כל המסוק (וגם כבדות בפני עצמן בלי קשר למסוק).
במקרה ריסוק המומנט שסוכלה כזו מפעילה על הגוף הוא עצום, ולכן השכילו יצרנים מסויימים וזנחו את רעיון השלדה האחודה במקרה שהסוללות מותקנות בתוך גוף המסוק, או לחילופין התקינו אותן מחוץ לצידי הגוף בפתרון יצירתי אחר (דוגמאת הפיוז׳ן וה X7).
דוגמא למה שציינתי ניתן למצוא במסוקים כמו ה 7HV של קומפאס או הגובלין של SAB, שם הסוללות מותקנות בשילדה נפרדת מזו שהאלקטרוניקה מותקנת עליה ובמקרה המצער (שיגיע מתישהו) של ריסוק, רק החלק שילדה הזה נפגע ומוחלף ביתר קלות ובעלות נמוכה יותר מפריים שלם.

רק עניין של ראייה הנדסית לטווח ארוך, כמובן שאני לא מלין על איכות המסוק (גרמני אחרי הכול) - אני פשוט חושב שלא הניחו את הדעת מספיק לנושא שציינתי.

HeliDraco
16-04-2012, 12:25:20
קודם כל זה לוגו - רע זה בטוח לא יכול להיות, עם זאת יש כמה דברים שמטרידים אותי ב 700 שלהם...
נניח לרגע את עניין המחיר בצד (המסוק הרי מבוסס על ה 800 היקר מאוד שלהם), תכנון הפריימים שלהם נראה לי קצת לקוי...
במסוקי 700 חשמליים עתירי מתח והספק משקל הסוללה הוא אחוז די גדול ממשקל כל המסוק (וגם כבדות בפני עצמן בלי קשר למסוק).
במקרה ריסוק המומנט שסוכלה כזו מפעילה על הגוף הוא עצום, ולכן השכילו יצרנים מסויימים וזנחו את רעיון השלדה האחודה במקרה שהסוללות מותקנות בתוך גוף המסוק, או לחילופין התקינו אותן מחוץ לצידי הגוף בפתרון יצירתי אחר (דוגמאת הפיוז׳ן וה X7).
דוגמא למה שציינתי ניתן למצוא במסוקים כמו ה 7HV של קומפאס או הגובלין של SAB, שם הסוללות מותקנות בשילדה נפרדת מזו שהאלקטרוניקה מותקנת עליה ובמקרה המצער (שיגיע מתישהו) של ריסוק, רק החלק שילדה הזה נפגע ומוחלף ביתר קלות ובעלות נמוכה יותר מפריים שלם.

רק עניין של ראייה הנדסית לטווח ארוך, כמובן שאני לא מלין על איכות המסוק (גרמני אחרי הכול) - אני פשוט חושב שלא הניחו את הדעת מספיק לנושא שציינתי.

יש בזה משהו, המסוקים של מיקדו בנויים לטוס ולא להתרסק :D
גם ה- 600 החדש שלהם לא משפר את החסרונות שיש לו בפריים- החיבור הקשיח של הסקידים, קושי ייחסי לחווט.
גם החיבור הדי מעצבן של הציר הראשי נשאר כשהיה...
מצד שני - די נגמרות לי התלונות כשהדבר הזה מתנתק מהקרקע :D

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

lior_bar_ami
16-04-2012, 19:41:56
ואדים, בימינו אנו מעטות התלונות אם בכלל בכל מסוק מודרני שעוזב את הקרקע - בסוף זה מסתכם בניואנסים הקטנים שהופכים חבילה לטובה או לאו (ולא אני לא מדבר על המחיר).
מתוך היצע באמת גדול של מסוקי 700 - הבחירה בסוף כן תהיה מושתת על איך זה מתרסק ולא רק איך זה טס (בטיסה כל מסוקי ה high end טסים נהדר!)

liron mizrahi
16-04-2012, 21:22:34
לא מעניין אותי פריימים העיקר לחבק את המסוק הזה בלילה(LOGO800) :)
והכי חשוב שהוא יהיה אצלי לפני שהוא יהיה אצל אלעד!!! :p

guyro
16-04-2012, 21:26:55
לא מעניין אותי פריימים העיקר לחבק את המסוק הזה בלילה(LOGO800) :)
והכי חשוב שהוא יהיה אצלי לפני שהוא יהיה אצל אלעד!!! :p

יש לי הרגשה שאני אחבק לי LOGO 700 לפני....:cool: , סתם הרגשה...

wonderd
16-04-2012, 21:34:01
לירון, אין דאגה, אני לא אראה כזה בחודש-חודשיים הקרובים..
האמת - מיום ליום אני אוהב את ה TDR שלי יותר ויותר..מרגיש כרגע פחות צורך להוסיף עליו משהו אחר..

liron mizrahi
16-04-2012, 21:45:47
אל דאגה חברי הטוב גם אני לא בזמן הקרוב מתכוון להביא אותו :)
אולי ב3D MASTER וגם אני בספק.:o

HeliDraco
17-04-2012, 07:03:07
ואדים, בימינו אנו מעטות התלונות אם בכלל בכל מסוק מודרני שעוזב את הקרקע - בסוף זה מסתכם בניואנסים הקטנים שהופכים חבילה לטובה או לאו (ולא אני לא מדבר על המחיר).
מתוך היצע באמת גדול של מסוקי 700 - הבחירה בסוף כן תהיה מושתת על איך זה מתרסק ולא רק איך זה טס (בטיסה כל מסוקי ה high end טסים נהדר!)

האמת היא שהתכוונתי ל-600- במקרה שלי עלות החבילה של 700 צריכה לכלול גם דירה בגודל מתאים...;)
שיקול הריסוק הוא באנת שיקול חשוב, איכשהו מיקדו קצת מפספסים אותו.
נחכה לתמחור ולעוד תמונות ונראה אם אלה הניואנסים שדופקים...

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

guyro
17-04-2012, 07:40:24
האמת היא שהתכוונתי ל-600- המקרה שלח עלות החבילה של 700 צריכה לכלול גם דירה בגודל מתאים...;)
שיקול הריסוק הוא באנת שיקול חשוב, איכשהו מיקדו קצת מפספסים אותו.
נחכה לתמחור ולעוד תמונות ונראה אם אלה הניואנסים שדופקים...

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

נראה לי שמיקאדו יודעים בדיוק מה שהם עושים, הם היום החברה השניה במכירות אחרי אליין, יוצרים ביקוש מטורף ואנשים משלמים.

lior_bar_ami
17-04-2012, 08:42:59
נראה לי שמיקאדו יודעים בדיוק מה שהם עושים, הם היום החברה השניה במכירות אחרי אליין, יוצרים ביקוש מטורף ואנשים משלמים.

באופן אישי אני לא רואה את הדברים בצורה הזו, בסוף הנדסה היא הנדסה, ומה שמהנדס אחד רואה לא נסתר מעיני השני.
זה שמיקאדו חברה איכותית שביססה את שמה ורכשה לה קהל מעריצים לא קטן -זה ידוע, זה לא הופך אותה לחפה מטעויות; ולפי דעתי במקרה זה יש להם בעיה תכנונית. אני אישית חושב שזה מגיע מהמקום של חוסר רצון לשנות ולהתבסס על תכנון ה 800 שכבר סיים מזמן את שלב התיכנון וה R&D, והוא עובד (אין רצון לשנות), אך אם זה נעשה בכוונה - הרי שזה רק מחמיר את המצב וזה מקביל למה שקרה עם המכוניות האמריקאיות בשנות ה 70-80 (מכוניות לא היו מתקלקלות והרווח האמיתי מהשירות נגוז, מפעלים נסגרו עד שהחליטו אוף דה רקורד לייצר מכוניות עם MTBF קצר שכן מתקלקלות).
כך או כך אני בטוח שהמסוק הזה ימכר יפה מאוד - השאלה היחידה היא מי הראשון שיתבאס נורא כשהוא יפגוש את אמא אדמה...